Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.
- 1 patinka
-
Kokiu atstumu yra siekiamybė?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kodėl galvojate, kad 2 radarai 10 KM atstumu yra siekiamybė?
Komentuoti:
-
Kodėl galvojate, kad 2 radarai 10 KM atstumu yra siekiamybė?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na na prašome paviešinti gerų įdėjų puokštę, kaip dvi kameros, sumontuotos 10km atstumu gali fiksuoti kitus nusižengimus be vidutinio greičio, tech. ir draudimo. Dar lukterk, pasiimsiu kuo užsirašyti.
Komentuoti:
-
Paplėtok mintį, nes į durnus klausimus neatsakinėjuParašė Tomas Rodyti pranešimą
Nori pasakyti, kad kelių direkcija išvarė briedį ant kelio?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na na prašome paviešinti gerų įdėjų puokštę, kaip dvi kameros, sumontuotos 10km atstumu gali fiksuoti kitus nusižengimus be vidutinio greičio, tech. ir draudimo. Dar lukterk, pasiimsiu kuo užsirašyti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Radarai gali labai daug šitų taip pat fiksuoti, tik noro reikia iš radarų naudotojų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu tai yra sureguliuota. Maksimalus leistinas (ne privalomas) greitis yra X. Jei tokiu greičiu važiuoti nėra saugu (tamsu, lyja, sninga, ledas, briedžiai ar dar milijonas priežasčių), vairuotojas turėtų rinktis greitį, kuris sumažintų tikimybę sudalyvauti natūralioje atrankoje.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąTai kodėl juo nesivadovauja kelių direkcija? Bet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo. Reikia reguliuoti pagal daugumą, o ne pagal formalumą.
Jei vairuotojas renkasi natūralią atranką - ką gi, gyvename laisvoje šalyje, beveik visi pasirinkimai gerbtini. Svarbu, kad natūralios atrankos procese nenukentėtų kiti žmonės.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nori pasakyti, kad kelių direkcija išvarė briedį ant kelio?Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKažkada dėl įdomumo žiūrėjau, tai lyg visa autostrada nužymėta tais ženklais, čia dėl apsidraudimo teisme, nes direkcija sakys, va, ženklas buvo, tai vairuotojas turėjo pasirinkti "saugų greitį", mes nekalti, kad briedis išbėgo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kuo labiau viršiji greitį, tuo labiau kalti visi kiti.Parašė John Rodyti pranešimą
Bet jei labai skubi ar bent jau nori pravažiuoti koNfirtabiliu greičiu, tai tie ženklai negalioja ir kaltas tokiu atveju būna briedis.
Radarai gali labai daug šitų taip pat fiksuoti, tik noro reikia iš radarų naudotojų.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kelti avarines situacijas, pavojingai lenkti, nesilaikyti atstumo ir elgtis chuliganiškai sektoriniai tikrai netrukdo ir dabartiniuose ruožuose. Keliones šunkeliais gali planuotis tik jei neturi draudimu ar technikinės.
Tai vadinasi taip įvardinto "Sveiko proto" vairuotojams tikrai trūksta. Jeigu "dauguma" nesinaudoja sveiku protu, tai pagal ją reguliuoti tikrai nereikia.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąBet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo. Reikia reguliuoti pagal daugumą, o ne pagal formalumą.
Komentuoti:
-
Kažkada dėl įdomumo žiūrėjau, tai lyg visa autostrada nužymėta tais ženklais, čia dėl apsidraudimo teisme, nes direkcija sakys, va, ženklas buvo, tai vairuotojas turėjo pasirinkti "saugų greitį", mes nekalti, kad briedis išbėgo.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
Tai kodėl juo nesivadovauja kelių direkcija? Bet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai kodėl juo nesivadovauja kelių direkcija? Bet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo. Reikia reguliuoti pagal daugumą, o ne pagal formalumą. Taip pat ženklas atsargiai slidu kai lyja nereiškia, kad nereikia sutvarkyti nuolydžių ir panaikinti balą. Tuo labaiu kad autostradų būklė taip staigiai blogėja, kad ties daugeliu vietu kur vanduo stovi ant kelio net per nedideli lietų, nėra jokių ženklų. Be to dažnai antroje juostoje kur tikrai ne išsidevėjimo priežastis, o permažų nuolydžių.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Yra toks taisyklėse sunkiai aprašomas dalykas kaip sveikas protas. Pirmiausia juo ir reikia vadovautis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nzn kaip tos kameros veikia, vienas automobilis važinėjo ir po Vilnių, ir po Kauną ir Vilnius - Kaunas ne kartą, kol po mėnesio susigrizbo kad TA pasibaigus. Jokių baudų negavo.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Keliones šunkeliais gali planuotis tik jei neturi draudimu ar technikinės.
O kitas pasiskolino priekabą, pravažiavo pro vieną kamerą ir kitą dieną priekabos savininkas gavo pranešimą (pasirodo priekaba buvo be TA).
Komentuoti:
-
Yra toks taisyklėse sunkiai aprašomas dalykas kaip sveikas protas. Pirmiausia juo ir reikia vadovautis.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąO kokią premiją reik skirti tam kas keliui, dešimtim kilometrų nusmaigstytam gyvūnų migracijos ženklais suteikia magistralės statusą?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kelti avarines situacijas, pavojingai lenkti, nesilaikyti atstumo ir elgtis chuliganiškai sektoriniai tikrai netrukdo ir dabartiniuose ruožuose. Keliones šunkeliais gali planuotis tik jei neturi draudimu ar technikinės.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Norisi, nors suprantu kad nebus. Jeigu visi ereliai turės keliones planuoti per visokius šunkelius ir kiemus tai jų kiekis reikšmingai sumažėtų. Patruliui pirma reikia turėti nori iš vis ką nors nustatyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kokią premiją reik skirti tam kas keliui, dešimtim kilometrų nusmaigstytam gyvūnų migracijos ženklais suteikia magistralės statusą?Parašė Tomas Rodyti pranešimąGyvūnų migracijos keliai yra sužymėti įspėjamaisiais ženklais. Jei kažkas važiuoja ten 130 km/h ir dėl to gauna Darvino premiją - gal taip ir geriau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bet jei labai skubi ar bent jau nori pravažiuoti koNfirtabiliu greičiu, tai tie ženklai negalioja ir kaltas tokiu atveju būna briedis.Parašė Tomas Rodyti pranešimąGyvūnų migracijos keliai yra sužymėti įspėjamaisiais ženklais. Jei kažkas važiuoja ten 130 km/h ir dėl to gauna Darvino premiją - gal taip ir geriau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gyvūnų migracijos keliai yra sužymėti įspėjamaisiais ženklais. Jei kažkas važiuoja ten 130 km/h ir dėl to gauna Darvino premiją - gal taip ir geriau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia tose vietose kur legaliai vasarą 130km/h.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia tose vietose, kur greitis yra 90 km/h ir todėl net teoriškai tu 100 km/h neturėtum važiuoti?
Komentuoti:
-
Čia tose vietose, kur greitis yra 90 km/h ir todėl net teoriškai tu 100 km/h neturėtum važiuoti?Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąTas pats dėl aquaplaningo. Jeigu autostradose pilna vietų kur susidaro balos kai automobilis nevaldomas jau nuo 100 km/h ten planuojami matuokliai kurie vėlgi visiškai nesprendžia problemos ir tai yra kelių direkcijos kaltė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pinigų metimas į balą. Esamų kamerų pakanka valdyti situaciją dėl TA ar draudimo. Norintys palakstyt ir pachuliganavot pravažiuos ramiai kameras, o ne ieškos šunkelių. Nebent bus 100% kelių padengimas, kas visiškai nerealistiška.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Norisi, nors suprantu kad nebus. Jeigu visi ereliai turės keliones planuoti per visokius šunkelius ir kiemus tai jų kiekis reikšmingai sumažėtų. Patruliui pirma reikia turėti nori iš vis ką nors nustatyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Išbėgo miške briedis užmušė du žmones. Atsirado juodoji dėmė. Atsirado matuoklis. Problema liko- nes turėjo atsirast tvora. Tokiais direkcijos sprendimais ir piktinasi vairuotojai kuriuos menko protelio forumiečiai čia vadina visokiais pavadinimais. Prieš penkerius metus draugas ties Širvintais Ukmergės autostradoje pagavo briedį. Pasisekė liko gyvas. Atvažiavę pareigūnai sakė kad čia dažnai gauna pranešimų apie išbėgančius gyvūnus nes dėl privataus sklypo nuosavybės niuansų yra tarpas tvoroje. Pernai dėl ten pat išbėgusio briedžio žuvo žmogus. Per tą laiką Ukmergės autostradoje atsirado naujų matuoklių. Tas pats dėl aquaplaningo. Jeigu autostradose pilna vietų kur susidaro balos kai automobilis nevaldomas jau nuo 100 km/h ten planuojami matuokliai kurie vėlgi visiškai nesprendžia problemos ir tai yra kelių direkcijos kaltė.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: