Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kol buvo neasfaltuota, "30" nebuvo

    https://maps.app.goo.gl/YZX8tc4jSyTGmGvt7
    Įtariu bus elementari istorija, kad įmonė pasiprašė ženklo dėl dulkių, po to užsiasfaltavo, o ženklo nebelietė

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Aš ne apie tai rašau. Kokia nauda iš jūsų keliamų klausimų? Nauda būtų, jei išsiaiškintumėte, kad jie neatitinka kažkokių standartų/rekomendacijų, arba kad standartai/rekomendacijos neatrodo logiški. Tada galima kažkokių veiksmų imtis. O kad čia keliat kažkokias atskiras situacijas - kas iš to?
    Na tam manau, kad ir yra šis forumas kur galima išsidiskutuoti, gal yra protingesnių, žinančių daugiau konkrečiais klausimais. Išgirsti kitų nuomones ir tik tada kažko imtis. Įmečiau pora konkrečių atvejų kur man atrodo keistai... matau, kad daugeliui viskas tinka ir patinka. Na tiek tos važinėsim taip kaip atrodo saugu skaitant kelią, o ne "kai kuriuos" ženklus ir nekeliant pavojaus aplinkiniams.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Puiku, apie ką ir visa ir kalba. Aš tiesiog keliu klausimą ar pagrįstai kaišom ribojimo ženklus. Nei logika, nei taisyklėmis ar rekomendacijomis paremto atsakymo neišgirstu. Tad oponuojantis atsakymas - viskas ok su ženklu, lygiai tokios pat bevertis. Kyla klausimas ar Lietuvos reglamentai griežtesni už kitų ar čia toks lakstančių vairuotojų auklėjimo būdas? Jei iš 100 pravažiuojančių 90 kyla toks pat klausimas (nes yra dalis visai nemąstančių ) tai ko tada stebimės, kad to ženklo nieks nesilaiko. Atsakyk sąžiningai, jei kasdien ten važinėtum ar visados laikytumeisi šio ženklo?
    Aš ne apie tai rašau. Kokia nauda iš jūsų keliamų klausimų? Nauda būtų, jei išsiaiškintumėte, kad jie neatitinka kažkokių standartų/rekomendacijų, arba kad standartai/rekomendacijos neatrodo logiški. Tada galima kažkokių veiksmų imtis. O kad čia keliat kažkokias atskiras situacijas - kas iš to?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nepažeidinėjantis ir nebaustas šiaip irgi skiriasi kai viskas daroma proto ribose..

    Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
    Na jūs apie save rašėte kad nepažeidinėjantis esate, tai taip ir pavadinau. Ar sakote kad pažeidinėjate, tiesiog esate nebaudžiamas?

    Na taip, gal čia nuotraukos kampas buvo toks, kad atrodė siauresnis kelias, turbūt prasilenkia čia. Jūsų pirmoje nuorodoje matosi užstatytas matomumas ir dar puse kelio užstatyta

    Prieš asfalto paklojimą turbūt niekas daugiau 30 ir nevažiavo nebent bepročiai nekenčiantis savo pakabos.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Na, bet kažkokia priežastis, kodėl ten pastatytas 30 ženklas vis tiek turi būti. Ar, sakote, šiaip sugalvojo ir įkalė, kad būtų kur trikojį pastatyti?
    Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.
    Puiku, apie ką ir visa ir kalba. Aš tiesiog keliu klausimą ar pagrįstai kaišom ribojimo ženklus. Nei logika, nei taisyklėmis ar rekomendacijomis paremto atsakymo neišgirstu. Tad oponuojantis atsakymas - viskas ok su ženklu, lygiai tokios pat bevertis. Kyla klausimas ar Lietuvos reglamentai griežtesni už kitų ar čia toks lakstančių vairuotojų auklėjimo būdas? Jei iš 100 pravažiuojančių 90 kyla toks pat klausimas (nes yra dalis visai nemąstančių ) tai ko tada stebimės, kad to ženklo nieks nesilaiko. Atsakyk sąžiningai, jei kasdien ten važinėtum ar visados laikytumeisi šio ženklo?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
    Na, bet kažkokia priežastis, kodėl ten pastatytas 30 ženklas vis tiek turi būti. Ar, sakote, šiaip sugalvojo ir įkalė, kad būtų kur trikojį pastatyti?
    Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tikrai keista kai pats nepažeidinėjantis skatina ir gina tai darančius.


    kelyje kur dvi lengvosios neprasilenks ir dar akivaizdžiai užstatytu matomumu? tikrai logiškas ženklas.
    Nepažeidinėjantis ir nebaustas šiaip irgi skiriasi kai viskas daroma proto ribose..

    Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nu nuostabus talentas iš forumo posto pręsti apie žmogaus sugebėjimus. Turiu nuvilti, per 20 metų nei vieno KET pažeidimo, nei nuotykio su pasekmėmis kelyje. Tad rekomenduoju updeitą "krištoliniam rutuliui"
    Tikrai keista kai pats nepažeidinėjantis skatina ir gina tai darančius.
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
    kelyje kur dvi lengvosios neprasilenks ir dar akivaizdžiai užstatytu matomumu? tikrai logiškas ženklas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Turiu įtarimą, kad gali būti taikomasi kokios nors biurokratinės kliurkos, kad iš abejų pusių gatvės greitis turi būti vienodas.
    Realiai link sankryžos tas 30 gal nemaišo, bet iš kitos pusės greitis galėtų būti 50 km/h.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šitas grynai kaip iš anekdoto „šefe, šiandien man 30 gimtadienis“.
    gal kas norit garaže pasikabinti porą „30“ ženklų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
    Šitas grynai kaip iš anekdoto „šefe, šiandien man 30 gimtadienis“.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
    Kol buvo neasfaltuota, "30" nebuvo

    https://maps.app.goo.gl/YZX8tc4jSyTGmGvt7

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    visi ženklai yra reikalingi, turi paskirtį ir statomi ne šiaip sau, (bent jau užmiestyje tikrai).

    o ten kur Predatorius rodo kad 180 laipsnių posūkyje leidžiama 100 kmh, tai įdomu kiek žmonių išvairuoja tokiu greičiu
    Šiaip tai yra tiesiog leidžiamas greitis...ar kas liepia 100 spaust? prieš žiedus pas mus irgi 50 būna.. ar irgi bandai tokiu greičiu įveikti kaip riboja?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Lietuvoje ir taip per daug kelio ženklų statoma. Ir dar šūdinos kokybės - pusė ženklų kabo su nublukusia raudona spalva, bet Kelių direkcijai tai ne problema. Įsisavino kabindami, įsisavins keisdami.
    visi ženklai yra reikalingi, turi paskirtį ir statomi ne šiaip sau, (bent jau užmiestyje tikrai).

    o ten kur Predatorius rodo kad 180 laipsnių posūkyje leidžiama 100 kmh, tai įdomu kiek žmonių išvairuoja tokiu greičiu
    Paskutinis taisė Premier; 2023.09.17, 15:38.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na taip. Austrijoj 30 ženklas ties autobusų stotele - puiku. Lietuvoj 70 ženklas ties stotele - absurdas!
    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Na taip. Austrijoj 30 ženklas ties autobusų stotele - puiku. Lietuvoj 70 ženklas ties stotele - absurdas!

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau visiškai nebesuprantu, ką čia bandot įrodyti. Kad kažkur pasaulyje yra nuo seno kelių, kur senai nebuvo rekonstrukcijos ar juodojo taško? Bet jei ten kažkur pastatė 30, tai darė protingi, o pas mus kažkur pastatė 70, tai jau asilai? Ar galvojat, kad ženklus stato vat taip, kaip dabar pasiūlius prasivažiuoti ir ai žinai, gal čia reiktų, nes kažkur panašioj vietoj mačiau stovint.
    ar nori pasakyti, kad po kelio remonto, nekeičiant jo pagrindinių charakteristikų jis pasidaro pavojingesnis? ir reik ten ribojimo ženklų prismaigstyti? pas mus tai mėgsta, nes taip parašyta. Kai matai ten ženklą 30 suvoki dėl ko jis stovi ir jį pastatę atrodo protingi... o kai įkala 70 eiliniame kelio vingyje pas mus - tai ir atrodo asiliškai. Lietuviškais standartais išsukus iš bet kokio Austrijos greikelio likusiuose keliuose negalėtum daugiau 70 važiuot
    Imk pirmas pasitaikęs taškas Lenkija https://www.google.com/maps/@53.8253...8192?entry=ttu ir jie ribojimų neprismaigstė. Tai gal ir pas mus nereiktų verkt apie "nesilaikančius ribojimo ženklų", jei nesmaigstytume ribojimų kur papuolę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na jei skirtumo nematai, tai siūlau nuvažiuoti pasivažinėti, jei nesi buvęs. Gal nuoseklumą įžvelgsi. Supratau, kad Jums Lietuvos kelių ženklinimas ir nuoseklumas puikus. Na tiek tos.
    Tik duosiu dar vieną atkarpą: https://www.google.lt/maps/@46.76083...8192?entry=ttu pabandyk susidėlioti ženklus pagal lietuvišką "standartą", sėkmės , dabar ten 100...
    Jau visiškai nebesuprantu, ką čia bandot įrodyti. Kad kažkur pasaulyje yra nuo seno kelių, kur senai nebuvo rekonstrukcijos ar juodojo taško? Bet jei ten kažkur pastatė 30, tai darė protingi, o pas mus kažkur pastatė 70, tai jau asilai? Ar galvojat, kad ženklus stato vat taip, kaip dabar pasiūlius prasivažiuoti ir ai žinai, gal čia reiktų, nes kažkur panašioj vietoj mačiau stovint.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Bet kvesčionuoji nejau tiek smarkiai gali skirtis ten kažkaip, jau net nebeaišku kaip, nes posūkis kažkodėl atrodo blogai, o gyvenvietės žymiai griežtesnis ribojimas jau o.k. - jokio nuoseklumo.
    Na jei skirtumo nematai, tai siūlau nuvažiuoti pasivažinėti, jei nesi buvęs. Gal nuoseklumą įžvelgsi. Supratau, kad Jums Lietuvos kelių ženklinimas ir nuoseklumas puikus. Na tiek tos.
    Tik duosiu dar vieną atkarpą: https://www.google.lt/maps/@46.76083...8192?entry=ttu pabandyk susidėlioti ženklus pagal lietuvišką "standartą", sėkmės , dabar ten 100...
    Paskutinis taisė PredatorGTR; 2023.09.16, 10:29.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ar matei kur tas ženklas stovi? Ties gyvenvietės ženklu ir autobusų apsisukimu. Ar kas kvestionuoja mūsų gyvenamųjų zonų greitį? Ar skirtumą jauti?
    Bet kvesčionuoji nejau tiek smarkiai gali skirtis ten kažkaip, jau net nebeaišku kaip, nes posūkis kažkodėl atrodo blogai, o gyvenvietės žymiai griežtesnis ribojimas jau o.k. - jokio nuoseklumo.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.09.16, 07:57.

    Komentuoti:

Working...
X