Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nu nuostabus talentas iš forumo posto pręsti apie žmogaus sugebėjimus. Turiu nuvilti, per 20 metų nei vieno KET pažeidimo, nei nuotykio su pasekmėmis kelyje. Tad rekomenduoju updeitą "krištoliniam rutuliui"
    Tikrai keista kai pats nepažeidinėjantis skatina ir gina tai darančius.
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
    kelyje kur dvi lengvosios neprasilenks ir dar akivaizdžiai užstatytu matomumu? tikrai logiškas ženklas.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tikrai keista kai pats nepažeidinėjantis skatina ir gina tai darančius.


      kelyje kur dvi lengvosios neprasilenks ir dar akivaizdžiai užstatytu matomumu? tikrai logiškas ženklas.
      Nepažeidinėjantis ir nebaustas šiaip irgi skiriasi kai viskas daroma proto ribose..

      Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
        Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
        Na, bet kažkokia priežastis, kodėl ten pastatytas 30 ženklas vis tiek turi būti. Ar, sakote, šiaip sugalvojo ir įkalė, kad būtų kur trikojį pastatyti?
        Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

          Na, bet kažkokia priežastis, kodėl ten pastatytas 30 ženklas vis tiek turi būti. Ar, sakote, šiaip sugalvojo ir įkalė, kad būtų kur trikojį pastatyti?
          Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.
          Puiku, apie ką ir visa ir kalba. Aš tiesiog keliu klausimą ar pagrįstai kaišom ribojimo ženklus. Nei logika, nei taisyklėmis ar rekomendacijomis paremto atsakymo neišgirstu. Tad oponuojantis atsakymas - viskas ok su ženklu, lygiai tokios pat bevertis. Kyla klausimas ar Lietuvos reglamentai griežtesni už kitų ar čia toks lakstančių vairuotojų auklėjimo būdas? Jei iš 100 pravažiuojančių 90 kyla toks pat klausimas (nes yra dalis visai nemąstančių ) tai ko tada stebimės, kad to ženklo nieks nesilaiko. Atsakyk sąžiningai, jei kasdien ten važinėtum ar visados laikytumeisi šio ženklo?

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Nepažeidinėjantis ir nebaustas šiaip irgi skiriasi kai viskas daroma proto ribose..

            Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
            Na jūs apie save rašėte kad nepažeidinėjantis esate, tai taip ir pavadinau. Ar sakote kad pažeidinėjate, tiesiog esate nebaudžiamas?

            Na taip, gal čia nuotraukos kampas buvo toks, kad atrodė siauresnis kelias, turbūt prasilenkia čia. Jūsų pirmoje nuorodoje matosi užstatytas matomumas ir dar puse kelio užstatyta

            Prieš asfalto paklojimą turbūt niekas daugiau 30 ir nevažiavo nebent bepročiai nekenčiantis savo pakabos.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Puiku, apie ką ir visa ir kalba. Aš tiesiog keliu klausimą ar pagrįstai kaišom ribojimo ženklus. Nei logika, nei taisyklėmis ar rekomendacijomis paremto atsakymo neišgirstu. Tad oponuojantis atsakymas - viskas ok su ženklu, lygiai tokios pat bevertis. Kyla klausimas ar Lietuvos reglamentai griežtesni už kitų ar čia toks lakstančių vairuotojų auklėjimo būdas? Jei iš 100 pravažiuojančių 90 kyla toks pat klausimas (nes yra dalis visai nemąstančių ) tai ko tada stebimės, kad to ženklo nieks nesilaiko. Atsakyk sąžiningai, jei kasdien ten važinėtum ar visados laikytumeisi šio ženklo?
              Aš ne apie tai rašau. Kokia nauda iš jūsų keliamų klausimų? Nauda būtų, jei išsiaiškintumėte, kad jie neatitinka kažkokių standartų/rekomendacijų, arba kad standartai/rekomendacijos neatrodo logiški. Tada galima kažkokių veiksmų imtis. O kad čia keliat kažkokias atskiras situacijas - kas iš to?

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                Aš ne apie tai rašau. Kokia nauda iš jūsų keliamų klausimų? Nauda būtų, jei išsiaiškintumėte, kad jie neatitinka kažkokių standartų/rekomendacijų, arba kad standartai/rekomendacijos neatrodo logiški. Tada galima kažkokių veiksmų imtis. O kad čia keliat kažkokias atskiras situacijas - kas iš to?
                Na tam manau, kad ir yra šis forumas kur galima išsidiskutuoti, gal yra protingesnių, žinančių daugiau konkrečiais klausimais. Išgirsti kitų nuomones ir tik tada kažko imtis. Įmečiau pora konkrečių atvejų kur man atrodo keistai... matau, kad daugeliui viskas tinka ir patinka. Na tiek tos važinėsim taip kaip atrodo saugu skaitant kelią, o ne "kai kuriuos" ženklus ir nekeliant pavojaus aplinkiniams.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  Kol buvo neasfaltuota, "30" nebuvo

                  https://maps.app.goo.gl/YZX8tc4jSyTGmGvt7
                  Įtariu bus elementari istorija, kad įmonė pasiprašė ženklo dėl dulkių, po to užsiasfaltavo, o ženklo nebelietė

                  Comment


                    Lietuvos automobilių kelių direkcijos eismo saugos ekspertė Indrė Žilakauskienė įvardino 4 pagrindinius saugos keliuose elementus, į kuriuos atsižvelgus galėtume sumažinti nelaimingų atsitikimų keliuose skaičių...

                    Kiekvienas vairuotojas turi būti įsitikinęs, kad jo automobilis yra techniškai tvarkingas, juo galima saugiai važinėti. Geriausias būdas tai padaryti – reguliariai atlikti techninę apžiūrą, keisti tepalus, o pastebėjus gedimus iškart atlikti visus būtinus remonto darbus.

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...elyje-94678601

                    Aš ne ekspertas... kaip tepalų keitimas mažina nelaimingų atsitikimų skaičių? Gal kokia statistika yra?

                    Comment


                      Savaitgalį praleidau nemažai laiko Lietuvos keliuose ir prisiminiau dar vieną su radarais susijusį dalyką, kuris mane visada erzindavo - dažnų vairuotojų nežinojimas kada baigiasi riboto greičio zona. Pamato vidutinio greičio ženklą, važiuoja kaip priklauso, tada pamato ženklą 70, sulėtina, pravažiuoja iki sankryžos (kur tas ženklas nustoja galioti) ir visvien važiuoja ant 70, nes gi "dėl viso pikto". Ir tada važiuojantys iš paskos pradeda jį lenkti (kas intensyviuose keliuose būna ne taip paprasta), keldami pavojų sau ir aplinkiniems. Ir vietomis tokių atsarguolių pasitaiko po pora per vieną vidutinio matavimo ruožą, t.y. tikrai ne pavieniai atvejai, kuriuos būtų galima ignoruoti.
                      Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti? Aš matau nebent vieną - kas ~10 metų privalomai perlaikomas teorinis egzaminas, bet tą abejoju ar kada nors įves. Radarai juk turėtų didinti saugumą, o čia jie taip išeina kad jį mažina.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                        Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti?
                        Uždėti ribojimo pabaigos ženklą?
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Uždėti ribojimo pabaigos ženklą?
                          Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                            Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
                            Dėl to pačio, dėl ko nėra vidutinio greičio ruožo pabaigos žymėjimo - kad visi kuo ilgiau važiuotų kuo lėčiau...
                            Mano blogas

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Dėl to pačio, dėl ko nėra vidutinio greičio ruožo pabaigos žymėjimo - kad visi kuo ilgiau važiuotų kuo lėčiau...
                              Jei tai tiesa, tai ir bus ta situacija apie kurią kalbėjo dalis forumiečių - greičio matuokliai dėl greičio matuoklių. Dzin, kad saugumo nepadidina o kaip tik sumažina.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
                                GOST'as to nenumatė.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                  Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
                                  Tai turbūt tam, kad nebūtų perteklinių ženklų. Ir taip yra Lietuvoje blogų tendencijų, kai ženklai dėliojami reikia nereikia, po to tame „triukšme“ lengva ir pasimesti/kažko nepamatyti.

                                  Comment


                                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                    Tai turbūt tam, kad nebūtų perteklinių ženklų.
                                    Būtų galima sumažinti ruožų su papildomais greičio ribojimais kiekį.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Tvarka, kad ženklas baigia galioti ties sankryža gali likti, kad išvengti nesusipratimų, bet ribojimų pradžią ir pabaigą reiktų visur nurodyti. Kas liečia greitį, visada baigus galioti pvz. 30 ar 70 greičiui, nurodyti standartinius greičius (50 - mieste, 90 - užmiestyje).

                                      Ženklus Pagr. kelias iš vis reiktų numatyti 0 dydžio kaip Senamiesčiuose, kad taip neišsišoktų aplinkoj.
                                      Išimtis šviesoforinės sankryžos, gali būti didesni ženklai, kad šviesoforo gembėje jis geriau matytųsi. Taip pat jei pagr. kelias keičia kryptį, arba jei įrengtas kartu su ženklu Žiedinė sankryža.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.02, 16:01.

                                      Comment


                                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                        Savaitgalį praleidau nemažai laiko Lietuvos keliuose ir prisiminiau dar vieną su radarais susijusį dalyką, kuris mane visada erzindavo - dažnų vairuotojų nežinojimas kada baigiasi riboto greičio zona. Pamato vidutinio greičio ženklą, važiuoja kaip priklauso, tada pamato ženklą 70, sulėtina, pravažiuoja iki sankryžos (kur tas ženklas nustoja galioti) ir visvien važiuoja ant 70, nes gi "dėl viso pikto". Ir tada važiuojantys iš paskos pradeda jį lenkti (kas intensyviuose keliuose būna ne taip paprasta), keldami pavojų sau ir aplinkiniems. Ir vietomis tokių atsarguolių pasitaiko po pora per vieną vidutinio matavimo ruožą, t.y. tikrai ne pavieniai atvejai, kuriuos būtų galima ignoruoti.
                                        Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti? Aš matau nebent vieną - kas ~10 metų privalomai perlaikomas teorinis egzaminas, bet tą abejoju ar kada nors įves. Radarai juk turėtų didinti saugumą, o čia jie taip išeina kad jį mažina.
                                        Čia yra žanro klasika, visi lekiantys BNV tampa flegmomis, kurias visi lenka.

                                        Comment


                                          LRT trumpai. Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuoklių – kuriose gatvėse jie fiksuos pažeidėjus?
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uos-pazeidejus
                                          Stacionarūs vidutinio greičio matuokliai bus įrengti šiose vietose: Geležinio Vilko gatvės atkarpoje nuo Vingio parko viaduko iki tunelio po Seimu abiem judėjimo kryptimis (atkarpos po 1,8 km), Vakariniame aplinkkelyje ties Pilaitės prospektu (2,37 km) ir T. Narbuto gatvėje link Sėlių gatvės (1,33 km).
                                          Iki šiol ties Pilaitės pr. stovėjo vidutinio amžiaus matuoklis, kuris net TA nefiksuodavo. Gaunasi, kad keis jį? Šviežiai sumontavo ties Sėlių g., turbūt kalno viršuj statys analogišką ir juos abu apjungs programiškai?

                                          Kilnojamoji matuoklių sistemų ir matuoklių imitacijų vieta bus vis keičiama, jų preliminariai numatyta 60. <...>

                                          Taip pat išskirtos Konstitucijos pr. nuo Kalvarijų g. iki žiedinės sankryžos bei A. Goštauto g. tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų atkarpos ir pažymėta, kad čia vidutinis greitis būtų matuojamas naktį. <...>

                                          Pasak G. Grubinsko, stacionarūs vidutinio greičio matuokliai bus sumontuoti iki kitų metų vasario pabaigos.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X