Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
https://maps.app.goo.gl/YZX8tc4jSyTGmGvt7
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
visi ženklai yra reikalingi, turi paskirtį ir statomi ne šiaip sau, (bent jau užmiestyje tikrai).
o ten kur Predatorius rodo kad 180 laipsnių posūkyje leidžiama 100 kmh, tai įdomu kiek žmonių išvairuoja tokiu greičiu
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Lietuvoje ir taip per daug kelio ženklų statoma. Ir dar šūdinos kokybės - pusė ženklų kabo su nublukusia raudona spalva, bet Kelių direkcijai tai ne problema. Įsisavino kabindami, įsisavins keisdami.
o ten kur Predatorius rodo kad 180 laipsnių posūkyje leidžiama 100 kmh, tai įdomu kiek žmonių išvairuoja tokiu greičiuPaskutinis taisė Premier; 2023.09.17, 15:38.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa taip. Austrijoj 30 ženklas ties autobusų stotele - puiku. Lietuvoj 70 ženklas ties stotele - absurdas!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na taip. Austrijoj 30 ženklas ties autobusų stotele - puiku. Lietuvoj 70 ženklas ties stotele - absurdas!
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jau visiškai nebesuprantu, ką čia bandot įrodyti. Kad kažkur pasaulyje yra nuo seno kelių, kur senai nebuvo rekonstrukcijos ar juodojo taško? Bet jei ten kažkur pastatė 30, tai darė protingi, o pas mus kažkur pastatė 70, tai jau asilai? Ar galvojat, kad ženklus stato vat taip, kaip dabar pasiūlius prasivažiuoti ir ai žinai, gal čia reiktų, nes kažkur panašioj vietoj mačiau stovint.
Imk pirmas pasitaikęs taškas Lenkija https://www.google.com/maps/@53.8253...8192?entry=ttu ir jie ribojimų neprismaigstė. Tai gal ir pas mus nereiktų verkt apie "nesilaikančius ribojimo ženklų", jei nesmaigstytume ribojimų kur papuolę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na jei skirtumo nematai, tai siūlau nuvažiuoti pasivažinėti, jei nesi buvęs. Gal nuoseklumą įžvelgsi. Supratau, kad Jums Lietuvos kelių ženklinimas ir nuoseklumas puikus. Na tiek tos.
Tik duosiu dar vieną atkarpą: https://www.google.lt/maps/@46.76083...8192?entry=ttu pabandyk susidėlioti ženklus pagal lietuvišką "standartą", sėkmės , dabar ten 100...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet kvesčionuoji nejau tiek smarkiai gali skirtis ten kažkaip, jau net nebeaišku kaip, nes posūkis kažkodėl atrodo blogai, o gyvenvietės žymiai griežtesnis ribojimas jau o.k. - jokio nuoseklumo.
Tik duosiu dar vieną atkarpą: https://www.google.lt/maps/@46.76083...8192?entry=ttu pabandyk susidėlioti ženklus pagal lietuvišką "standartą", sėkmės , dabar ten 100...Paskutinis taisė PredatorGTR; 2023.09.16, 10:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar matei kur tas ženklas stovi? Ties gyvenvietės ženklu ir autobusų apsisukimu. Ar kas kvestionuoja mūsų gyvenamųjų zonų greitį? Ar skirtumą jauti?Paskutinis taisė Ginthus; 2023.09.16, 07:57.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Asmeniškai vakar girdėjau per žinias LKAD atstovas pasakė 0,7%
Bet kokiu atveju, procentas niekinis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal pradėkim nuo to, kad už 100m stovi 30. Ten irgi nesąmonė ar jau sąmonė
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jūs* esate puikus pavyzdys kai vairuotojas pats neįvertina koks greitis yra saugus
* - sprendžiant iš jūsų pasakojimų šioje temoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei posūkis nėra visiškai aklas ir neprognozuojamas, ar vairuotojas neturėtų pats įvertinti kokiu greičiu pravažiuoti? Nes priklausomai nuo oro sąlygų saugaus greičio diapazonas tokiame posūkyje labai didelis. Pagal tokius reikalavimus atnaujinus visus keliukus ženklų miškus užstatytume.
Pvz. 201 Винер штрассе – „Google“ žemėlapiai Austrijoje tokioje kreivėje galima oficialiai 100km/h važiuoti. Tiesiog klausimas ar Lietuvos KTR tiek kardinaliai skiriasi nuo Vakarų šalių?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
pirmu atveju yra gana staigus posūkis, tai pagal KTR nustatytas kreives uždėtas laikinas greičio apribojimas. sunku saugiai išvažiuoti būtų važiuoti 90 kmh.
beje, pastebėjau kad Lietuvos užmiesčio keliuose labai tiksliai ir reikalingai sudėlioti greičio ribojimai, ženklai dėl kelio vingių ir pan. ten kur reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Ne visada. Priklauso nuo pavaros, su kuria važiuoji ir kaip tos pavaros sukurtos.
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Niekam neįdomu tie biudžetai. Šiais laikais svarbiausia PR. Ir kai vietoje to, kad paskelbtų, kad kelias 122 bus remontuojamas 2028-2030 metais, paskelbiama, kad 2023 metais kelyje 122 bus įrengta sektorinio greičio matavimo zona - natūrali reakcija WTF?
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei posūkis nėra visiškai aklas ir neprognozuojamas, ar vairuotojas neturėtų pats įvertinti kokiu greičiu pravažiuoti?
* - sprendžiant iš jūsų pasakojimų šioje temoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąPagal tokius reikalavimus atnaujinus visus keliukus ženklų miškus užstatytume.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
pirmu atveju yra gana staigus posūkis, tai pagal KTR nustatytas kreives uždėtas laikinas greičio apribojimas. sunku saugiai išvažiuoti būtų važiuoti 90 kmh.
beje, pastebėjau kad Lietuvos užmiesčio keliuose labai tiksliai ir reikalingai sudėlioti greičio ribojimai, ženklai dėl kelio vingių ir pan. ten kur reikia.
Pvz. 201 Винер штрассе – „Google“ žemėlapiai Austrijoje tokioje kreivėje galima oficialiai 100km/h važiuoti. Tiesiog klausimas ar Lietuvos KTR tiek kardinaliai skiriasi nuo Vakarų šalių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai metas priminti apie prioritetus. Išlaidos radarams - 0,3% biudžeto. Išlaidos kelių būklei - 80%+. Kaip manai, kuris čia turi prioritetą?
Komentuoti:
Komentuoti: