Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Nepamenu, kada teko matyti "seną radaro ženklą" - jo nebėra ket, tai turėjo visus pakeist.
- 1 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą>Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.
Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.
>Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.
O ar KET numato kitokį ženklinimą?
Komentuoti:
-
Miestuose tai įvažiavus į miestą jau yra sudėti ženklai daug kur kad miestas stebimas kameromis. Tai pagal BDAR pranešimas jau atliktas.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąGal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą?
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taiprimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?
Paskutinis taisė Ginthus; 2024.01.09, 19:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNe pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
>Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.
Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.
>Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.
O ar KET numato kitokį ženklinimą?
Komentuoti:
-
Stebina tai, kas Lietuvoje vyksta su greičio matuokliais: atskleidė įtarimų keliančią informaciją
Seime kilus diskusijoms dėl greičio matuoklių, Lietuvos automobilių Kelių direkcija laikinai stabdo planuotų naujų matuoklių diegimą. Kelių direkcija neatsitraukia nuo savo pozicijos ir vis dar akcentuoja, kad greičio matuokliai šalies keliuose yra reikalingi ir veiksmingi.
Pradėjome aiškintis, ar ta pati institucija – Kelių direkcija – turi ir formuoti politiką, ir ją įgyvendinti bei kontroliuoti. Atrodo, kad taip neturėtų būti, juo labiau kad sulaukėme ir Specialiųjų tyrimų tarnybos išvados, kad ta pati institucija neturėtų to daryti“, – apie rengiamų pokyčių priežastis pasakoja A.Kupčinskas.
Kaip tikina pašnekovas, greičio matuoklių reikalingumu nėra abejojama, tačiau įstatymo projektu būtų bandoma atskirti reikalavimų formavimą ir jų vykdymą.
Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.
O kitas dalykas – gimsta ir kitų idėjų bei iniciatyvų. Pavyzdžiui, kad greičio matuokliai turėtų būti ženklinami vienaip, o kiti matuokliai, kurie prižiūri, ar transporto priemonė yra apdrausta ir turi techninę apžiūrą, būtų žymimi kitaip.
Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.
Komentuoti:
-
Va čia tai turbūt pagal visus standartus... net ribojimo ženklų nereikia:
Nepaisant nuolatinių avarijų pavojingoje „Via Baltica“ sankryžoje, darbų dar teks palaukti | Kas vyksta Kaune
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
edit - supainiojau su Ilgakiemiu. Išlauže yra trumpas 50 ruožas. Atsimenu mane net lenkė už tai kad važiavau leistinu greičiu
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDiena,.lt 2023.12.22
Dėl greičio matuoklių – aistrų karuselės Seime
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai nėra kur dėti pinigų, tai pastatai matuoklį, tada dar turi susimokėti kad kažkas jį numontuotųtikiuosi užteks seime smegenų nenumontuoti tų matuoklių - žalos nedaro.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Diena,.lt 2023.12.22
Dėl greičio matuoklių – aistrų karuselės Seime
Grupė Seimo narių užsimojo keisti greičio matuoklių įrengimo tvarką. Jei Seimas pritars įstatymo pataisoms, gali būti išmontuoti visi matuokliai, kurių pastatymo kriterijai neatitiks įstatymo nuostatų (...) Tyko ir duobėtuose keliuose Užsimojus keisti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, šią savaitę Seime kilo diskusijų. Ginčytasi, koks turi būti ilgiausias kelio ruožas, kuriame bus matuojamas greitis. Aiškintasi, ar galima „smaigstyti“ matuoklius šiaip – net ir ten, kur kelio būklė yra prasta, o jos nesiruošiama remontuoti. (...)
Parlamentaras M. Skritulskas įsitikinęs, kad pirmiausiai turi būti diegiamos kitos saugaus eismo priemonės keliuose – įrengiamas apšvietimas, pėsčiųjų perėjos, saugumo salelės, turi būt rūpinamasi, kad kelio danga būtų suremontuota, įrengiami atitvarai nuo žvėrių. Tačiau iki šiol vairuotojai matė priešingus veiksmus. Vairuotojai puikiai pamena, kad, pavyzdžiui, kelyje į Dituvą pirmiausia buvo „pridaiginta“ greičio matuoklių, nors dangos būklė buvo tragiška. Stebina ir kelias į Palangą, kur ties posūkiu į Nemirsetą, kai prasideda itin prasta kelio danga, užuot ją atnaujinus, čia buvo sumontuotas sektorinis greičio matuoklis. (...)
„Kelyje Kaunas–Prienai trisdešimties kilometrų ruože yra trys sektoriniai greičio matuokliai. Iš 30-ies kilometrų tik du kilometrai, kur nematuojamas greitis. O avarijos vis tiek vyksta. Briedžiai vis tiek laksto. Po pusę paros eismas būna uždaromas dėl avarijų. Tie kilometrai, kuriuose matuojamas greitis, jie nieko nelemia“, – pastebėjo A. Kupčinskas. (...)
Vos tik paskelbus apie naujų 50 greičio matuoklių dar vieną pirkimą už 2 mln. eurų, teko jį stabdyti. „Stabdyti planus įrengti naujus greičio matuoklius Kelių direkcija nusprendė siekdama peržiūrėti greičio matuoklių įrengimo metodiką ir iš naujo įvertinti kelių ruožus, kuriuose greičio matuokliai galėtų būti statomi“, – pranešė LAKD. (...)
Pataisose numatyta, kad matuoklių statymo tvarką nustatytų Vyriausybė ar jos įgaliotos institucijos. Tačiau Seimo Ekonomikos komitetas, kuris yra pagrindinis šių pataisų rengėjas, tik iš dalies pritarė Vyriausybės pastaboms ir siūlymams. Į tai sureagavo Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė, siūlydama Seimui apsispręsti, ar Seimas, ar Vyriausybė turės nustatyti matuoklių statymo tvarką.
Seimo narys Kęstutis Masiulis tikino, jog žmonės turbūt norėtų, kad matuoklių iš viso nebūtų. (...) Valdemaras Valkiūnas siūlė balsuoti už pataisas, aiškindamas, kad iš viso reikia keliuose leisti važiuoti ne 90 km/val., o 100 km/val.
Už įstatymo pakeitimus Seimas balsuos šios dienos posėdyje.
https://www.diena.lt/naujienos/lietu...-seime-1153595
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Pasižiūrėjus, koks ženklinimas iš kitos pusės, nesunku įsitikinti, kad šitoje vietoje yra perspėjimas dėl laukinių gyvūnų. Greičiausiai kažkoks migravimo kelias, kuris, taip, nesutvarkytas, pravadas nepadarytas, signalizacijos sistemų nėra, etc. Pavojinga vieta, ir tiek.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.19, 17:42.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O kuris čia nepažeidinėja? Nebent tas kas neturi transporto priemonės? Ups suklydau šitie "šventieji" irgi laksto kaip kiškiai bet kurA8 – „Google“ žemėlapiai Atsakyk, kam šitas ribojimo ženklas? Ar tik tie "specialistai" iš aukščiau žino? Argumentuok, kodėl jo reik laikytis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nepergyvenk, neturiu apskritai nei vienos baudos nei už greitį, nei už kitus pažeidimus. Tad argumentas, kad mane jie erzina... nerimtas. Ir man priešingai nei tau ne dzin kur jie stovi. Nesame tokie saugūs ir turtingi, kad galėtume imituoti rūpinimąsi eismo kultūra. Man svarbu, kad valstybė imtųsi priemonių užtikrinti mano ir aplinkinių saugumą ten kur būtina, o ne stengtųsi surinkti kuo daugiau baudų ar gaudytų užsižiopsojusius. Juk svarbiau pagauti viršijusius už 200m nuo magistralės pabaigos ženklo, nei pasirūpinti gyvenviete per kurią tranzitiniu keliu mina visi tapkę į dugną? Ir tau tai dzin?Toliau mėtote link'us su jūsų nuomone nesąmoningai įrengtais kelio ženklais. Ar, kaip jau rašiau prieš kažkiek laiko bent suradote jų įrengimo taisykles ir rekomendacijas? Nes nuo to reikėtų pradėti analizuoti bendrą situaciją ir tada gal atsirastų argumentų į vieną ar į kitą pusę individualioms situacijoms?
Kad Jūs įmetate street view su kažkokiu ženklu - tai nieko nesako apie tai, kodėl jis ten pastatytas, jei net nežinote kuo remiantis jis ten pastatytas ir kokiomis aplinkybėmis. Ar Jums atrodo, kad ženklai turi būti statomi tiesiog pagal specialisto sveiko proto nuovoką? Va Jūs pažiūrėjote ir matote, kad ten nesąmonė, nes sveikas protas sako, kad taip neturi būti. Dabar į Jūsų vietą pastatome Medinį Strazdą - jis, vadovaudamasis savo sveiku protu toje pačioje situacijoje uždės dar didesnį ribojimo ženklą, arba plytąKurio sveikas protas sveikesnis?
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: