Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Nepamenu, kada teko matyti "seną radaro ženklą" - jo nebėra ket, tai turėjo visus pakeist.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    >Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

    Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.

    >Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

    O ar KET numato kitokį ženklinimą?
    Kiek aš pastebėjęs tai vidutinio greičio matuokliai žymima su kamera ir lentele kokį atstumą matuoja, jeigu fiksuoja kitus pažeidimus, tada be kilometrų lentelės. Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Miestuose tai įvažiavus į miestą jau yra sudėti ženklai daug kur kad miestas stebimas kameromis. Tai pagal BDAR pranešimas jau atliktas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą?
    Norėčiau.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taip rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?
    Neišeis panaikinti dėl duomenų apsaugos įstatymo. Tik jo dėka išsimušė šitą cheat'ą atseit dėl galimybės būti nufilmuotam. Tik kad kai kurie jau supranta, kad čia kažkaip be įspėjimo gaudyti pažeidėjus yra nelegalu
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.01.09, 19:15.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?
    Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taip rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    >Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

    Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.

    >Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

    O ar KET numato kitokį ženklinimą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Stebina tai, kas Lietuvoje vyksta su greičio matuokliais: atskleidė įtarimų keliančią informaciją
    Seime kilus diskusijoms dėl greičio matuoklių, Lietuvos automobilių Kelių direkcija laikinai stabdo planuotų naujų matuoklių diegimą. Kelių direkcija neatsitraukia nuo savo pozicijos ir vis dar akcentuoja, kad greičio matuokliai šalies keliuose yra reikalingi ir veiksmingi.

    Pradėjome aiškintis, ar ta pati institucija – Kelių direkcija – turi ir formuoti politiką, ir ją įgyvendinti bei kontroliuoti. Atrodo, kad taip neturėtų būti, juo labiau kad sulaukėme ir Specialiųjų tyrimų tarnybos išvados, kad ta pati institucija neturėtų to daryti“, – apie rengiamų pokyčių priežastis pasakoja A.Kupčinskas.

    Kaip tikina pašnekovas, greičio matuoklių reikalingumu nėra abejojama, tačiau įstatymo projektu būtų bandoma atskirti reikalavimų formavimą ir jų vykdymą.

    Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

    O kitas dalykas – gimsta ir kitų idėjų bei iniciatyvų. Pavyzdžiui, kad greičio matuokliai turėtų būti ženklinami vienaip, o kiti matuokliai, kurie prižiūri, ar transporto priemonė yra apdrausta ir turi techninę apžiūrą, būtų žymimi kitaip.

    Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Va čia tai turbūt pagal visus standartus... net ribojimo ženklų nereikia:

    Nepaisant nuolatinių avarijų pavojingoje „Via Baltica“ sankryžoje, darbų dar teks palaukti | Kas vyksta Kaune

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
    padaryti pakeitimą programoje nuo 10 tūkstančių

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
    Šitame ruože nesutikčiau, kad saugesnėse vietose stovi, tikrai jie stovi gerose vietose. Šiuo keliu važinėju dažnai ir tikrai jaučiu, kad sumažėjo lakstančių, lenkiančių per ištisines. O jei ir įvyksta avarijos, kaip teigia seimo nariai, tai jos ne tokios skausmingos. O pažeidimai vyksta nekontroliuojamuose ruožuose kuriuos siūlyčiau "uždengti" perprogramavus esamus radarus, tai atkarpas per Išlaužo gyvenvietę ir sankryžą su keliu į Rokus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
    Išlaužo gyvenvietėje greitis yra 70, o iš abiejų Išlaužo galų irgi greitis 70. bent jau prieš porą mėnesių taip buvo, kai važiavau.

    edit - supainiojau su Ilgakiemiu. Išlauže yra trumpas 50 ruožas. Atsimenu mane net lenkė už tai kad važiavau leistinu greičiu

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
    Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Kai nėra kur dėti pinigų, tai pastatai matuoklį, tada dar turi susimokėti kad kažkas jį numontuotų tikiuosi užteks seime smegenų nenumontuoti tų matuoklių - žalos nedaro.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Diena,.lt 2023.12.22
    Dėl greičio matuoklių – aistrų karuselės Seime
    Grupė Seimo narių užsimojo keisti greičio matuoklių įrengimo tvarką. Jei Seimas pritars įstatymo pataisoms, gali būti išmontuoti visi matuokliai, kurių pastatymo kriterijai neatitiks įstatymo nuostatų (...) Tyko ir duobėtuose keliuose Užsimojus keisti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, šią savaitę Seime kilo diskusijų. Ginčytasi, koks turi būti ilgiausias kelio ruožas, kuriame bus matuojamas greitis. Aiškintasi, ar galima „smaigstyti“ matuoklius šiaip – net ir ten, kur kelio būklė yra prasta, o jos nesiruošiama remontuoti. (...)

    Parlamentaras M. Skritulskas įsitikinęs, kad pirmiausiai turi būti diegiamos kitos saugaus eismo priemonės keliuose – įrengiamas apšvietimas, pėsčiųjų perėjos, saugumo salelės, turi būt rūpinamasi, kad kelio danga būtų suremontuota, įrengiami atitvarai nuo žvėrių. Tačiau iki šiol vairuotojai matė priešingus veiksmus. Vairuotojai puikiai pamena, kad, pavyzdžiui, kelyje į Dituvą pirmiausia buvo „pridaiginta“ greičio matuoklių, nors dangos būklė buvo tragiška. Stebina ir kelias į Palangą, kur ties posūkiu į Nemirsetą, kai prasideda itin prasta kelio danga, užuot ją atnaujinus, čia buvo sumontuotas sektorinis greičio matuoklis. (...)
    „Kelyje Kaunas–Prienai trisdešimties kilometrų ruože yra trys sektoriniai greičio matuokliai. Iš 30-ies kilometrų tik du kilometrai, kur nematuojamas greitis. O avarijos vis tiek vyksta. Briedžiai vis tiek laksto. Po pusę paros eismas būna uždaromas dėl avarijų. Tie kilometrai, kuriuose matuojamas greitis, jie nieko nelemia“, – pastebėjo A. Kupčinskas. (...)

    Vos tik paskelbus apie naujų 50 greičio matuoklių dar vieną pirkimą už 2 mln. eurų, teko jį stabdyti. „Stabdyti planus įrengti naujus greičio matuoklius Kelių direkcija nusprendė siekdama peržiūrėti greičio matuoklių įrengimo metodiką ir iš naujo įvertinti kelių ruožus, kuriuose greičio matuokliai galėtų būti statomi“, – pranešė LAKD. (...)

    Pataisose numatyta, kad matuoklių statymo tvarką nustatytų Vyriausybė ar jos įgaliotos institucijos. Tačiau Seimo Ekonomikos komitetas, kuris yra pagrindinis šių pataisų rengėjas, tik iš dalies pritarė Vyriausybės pastaboms ir siūlymams. Į tai sureagavo Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė, siūlydama Seimui apsispręsti, ar Seimas, ar Vyriausybė turės nustatyti matuoklių statymo tvarką.

    Seimo narys Kęstutis Masiulis tikino, jog žmonės turbūt norėtų, kad matuoklių iš viso nebūtų. (...) Valdemaras Valkiūnas siūlė balsuoti už pataisas, aiškindamas, kad iš viso reikia keliuose leisti važiuoti ne 90 km/val., o 100 km/val.

    Už įstatymo pakeitimus Seimas balsuos šios dienos posėdyje.

    https://www.diena.lt/naujienos/lietu...-seime-1153595

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėjus, koks ženklinimas iš kitos pusės, nesunku įsitikinti, kad šitoje vietoje yra perspėjimas dėl laukinių gyvūnų. Greičiausiai kažkoks migravimo kelias, kuris, taip, nesutvarkytas, pravadas nepadarytas, signalizacijos sistemų nėra, etc. Pavojinga vieta, ir tiek.
    Ten nuo seno kažkokia užburta vieta, kad vis kas iššoka ant lenkimo net nepaisydami ištisinės. O ten vis tai kas bėgėjasi nuo sankryžos, tai kas lėtėja, greičių skirtumai, eismas intensyvus ir rezultatai atitinkami. Taip bent teoriškai sumažinami greičių skirtumai. Bet ne tokiems, kuriems čia nesąmonė ir aš geriau žinau, kur saugu paspaust
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.19, 17:42.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O kuris čia nepažeidinėja? Nebent tas kas neturi transporto priemonės? Ups suklydau šitie "šventieji" irgi laksto kaip kiškiai bet kur A8 – „Google“ žemėlapiai Atsakyk, kam šitas ribojimo ženklas? Ar tik tie "specialistai" iš aukščiau žino? Argumentuok, kodėl jo reik laikytis?
    Pasižiūrėjus, koks ženklinimas iš kitos pusės, nesunku įsitikinti, kad šitoje vietoje yra perspėjimas dėl laukinių gyvūnų. Greičiausiai kažkoks migravimo kelias, kuris, taip, nesutvarkytas, pravadas nepadarytas, signalizacijos sistemų nėra, etc. Pavojinga vieta, ir tiek.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nepergyvenk, neturiu apskritai nei vienos baudos nei už greitį, nei už kitus pažeidimus. Tad argumentas, kad mane jie erzina... nerimtas. Ir man priešingai nei tau ne dzin kur jie stovi. Nesame tokie saugūs ir turtingi, kad galėtume imituoti rūpinimąsi eismo kultūra. Man svarbu, kad valstybė imtųsi priemonių užtikrinti mano ir aplinkinių saugumą ten kur būtina, o ne stengtųsi surinkti kuo daugiau baudų ar gaudytų užsižiopsojusius. Juk svarbiau pagauti viršijusius už 200m nuo magistralės pabaigos ženklo, nei pasirūpinti gyvenviete per kurią tranzitiniu keliu mina visi tapkę į dugną? Ir tau tai dzin?
    Tai kiek jau pastabų ir pasiūlymų pateikėte atitinkamoms institucijoms? Nes kiek suprantu - jūsų rūpestis apsiriboja šiuo forumu. Tai rimtas rūpestis Toliau mėtote link'us su jūsų nuomone nesąmoningai įrengtais kelio ženklais. Ar, kaip jau rašiau prieš kažkiek laiko bent suradote jų įrengimo taisykles ir rekomendacijas? Nes nuo to reikėtų pradėti analizuoti bendrą situaciją ir tada gal atsirastų argumentų į vieną ar į kitą pusę individualioms situacijoms?
    Kad Jūs įmetate street view su kažkokiu ženklu - tai nieko nesako apie tai, kodėl jis ten pastatytas, jei net nežinote kuo remiantis jis ten pastatytas ir kokiomis aplinkybėmis. Ar Jums atrodo, kad ženklai turi būti statomi tiesiog pagal specialisto sveiko proto nuovoką? Va Jūs pažiūrėjote ir matote, kad ten nesąmonė, nes sveikas protas sako, kad taip neturi būti. Dabar į Jūsų vietą pastatome Medinį Strazdą - jis, vadovaudamasis savo sveiku protu toje pačioje situacijoje uždės dar didesnį ribojimo ženklą, arba plytą Kurio sveikas protas sveikesnis?

    Komentuoti:

Working...
X