Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune
Collapse
X
-
Kaune, ar Lietuvoje nedarė, nes arba šviesoforai seni ir nėra pinigų atnaujint, arba ant greitųjų infrastruktūrą atnaujindavo, nežiūrėdami patogumo, svarbu atnaujinta. Dabar iš lėto tas supratimas ateina, kad statai žmonėms, o ne bile kad pastatyta būtų.
Užsienyje tai seniai buvo, kokį Tokiją visi žino.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?
Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
šviesoforai buvo, bet perėjos buvo tik statmenai eismui. Turėdavai žinoti, kad visom kryptim dega raudona ir tada įstrižai eiti, kiti bandydavo kirsti dvi gatves statmenai ir tam dažnai neužtekdavo laiko.
Perėjos kuriose visiems be išimties automobiliams dega raudona yra vienareikšmiškai saugiausios, bet jų nedaro nes labai ilgi ciklai gaunasi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKaip gali būti perėja nesaugi, jeigu į sankryžą neįvažiuoja nei vienas automobilis? Tiesiog prisideda dar vienas ciklas šviesofore, tai ir nedaro kad padidinti pravažumą sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?
Parašė Gator Rodyti pranešimąTaip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo
Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?
Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
Tik ne visada pritaikomas teisingai. Sakyčiau vienkryptėje Kęstučio g. toks reguliavimas kažin ar reikalingas, dėl Donelaičio g. nežinau. Su Donelaičio g. yra taip, kad sankryžos didesnės, didesni greičiai ir posūkiai ne tokie saugūs.
Dabar tiesiog įdomu pamatyti patį tokio perėjų tipo implementaciją, kurio Lietuvoje dar nebuvo.
Komentuoti:
-
Kaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo
Pastaraisiais metais nelaimingų atsitikimų skaičių perėjose ženkliai sumažinęs Kaunas į pagalbą pasitelkė naują, mūsų šalyje precedento kol kas neturinčią priemonę. Jungtinės Amerikos Valstijos, Kanada, Didžioji Britanija, Japonija ir Švedija – tik kelios valstybės, pėsčiųjų saugumui užtikrinti naudojančios įstrižines perėjas. Toks eismo organizavimo sprendimas įdiegtas ir Kaune – nuo šiol pereiti važiuojamąją gatvės dalį greičiau ir patogiau pėstieji galės K. Donelaičio ir Maironio gatvių sankryžoje.
K. Donelaičio ir Maironio gatvių sankryžoje raudonas šviesoforo signalas vienu metu dega visoms transporto priemonėms, tad pėstiesiems kirsti sankirtą įstrižai, degant žaliai šviesai – saugu, greita ir patogu.„Esamas šviesoforų reguliavimas šioje sankryžoje įvestas prieš metus. Jis pasiteisino. Nubrėžus linijas, pačioje sankryžoje niekas nesikeis. Tiesiog įrengtas papildomas būdas pėstiesiems patogiau pereiti gatvę. Tokios pėsčiųjų perėjos sankryžose iš esmės panaikina eismo įvykius tarp pėsčiųjų ir posūkio manevrus atliekančių transporto priemonių“, – pridėjo Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaune įrengta pirmoji Lietuvoje įstrižinė pėsčiųjų perėja
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/10/...5ofo-esx87NFjk
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl laukimo laikų, tai ne, nepasitaisė
Kęstučio g. dėl dviračių takų ir perėjų kol kas atrodo kaip geriausias darnaus judumo Kauno projektas to date.
(iki šios dienos).
Nesunku bus ateityje ištaisyti trūkumus: dviračių šviesoforai tik iš tos pusės kur reikia ir nereiktų laukti ilgiau kaip 30 sec.
Tik dabarčiai klausimas ar pažymės dviračių perėjas ties šviesoforais. Kaunas linksta nusisukti nuo dviračių perėjų.Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.13, 19:15.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKas Kaune liečia pėsčiųjų perėjas, tai turbūt dalykas toks, kad automobilis First
Turėtų būti:
max 60s laukimas ne miesto centre
max 30s miesto centre (išskyrus KM pr., Birštono g.)
Aišku, vengti įrenginėti sankryžas, kur nėra iš keturių pusių perėjimų. K. Donelaičio g. tapo epic fail, Kęstučio g. pasitaisė.
Paskutinis taisė John; 2021.04.13, 18:58.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas Kaune liečia pėsčiųjų perėjas, tai turbūt dalykas toks, kad automobilis First
Turėtų būti:
max 60s laukimas ne miesto centre
max 30s miesto centre (išskyrus KM pr., Birštono g.)
Aišku, vengti įrenginėti sankryžas, kur nėra iš keturių pusių perėjimų. K. Donelaičio g. tapo epic fail, Kęstučio g. pasitaisė.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
A va kur šuo pakastas. Yra tikros ir netikros raudonos, o jų tikrumas nustatomas ne pagal KET, o pagal atitinkamos lokacijos panetkes. Teisingai?
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Aš gyvenime gal du kartus esu per tikrą raudoną pervažiavęs. Bet dažniausiai važiuoju per netikrą, t.y. ne vėliau, kaip 5 sekundės po jos užsidegimo, nes nu kitiems dar nespėja žalia per tiek laiko užsidegti juk. Arba kai jau baigia degti raudona, o visi jau pravažiavę, tai ramiai sau įriedu iki pusės sankryžos ir užsidegus žaliai spaudžiu tapkę.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš pats Kaune nesu matęs, bet ir laiko Kaune tiek daug nepraleidžiu. Bet Vilniuje važiavimas per raudoną yra gana dažnas kasdieninis reiškinys.
Komentuoti:
-
Parašė Strujus Rodyti pranešimą
Tikrai būtų labai įdomu sužinoti bent vieną tokią vietą, kur per raudoną važinėja auto.
Per 30 metų esu matęs 1 kartą žmogų tyčia (lyg ir) važiuojantį per raudoną ir tai ten matėsi, kad žmogus neadekvatus buvo, nes vidury dienos ir gana normalaus eismo metu per raudoną pravažiavo grynai kaip iš paprasto šalutinio - iš lėtuko "praslinko" aktyviai besidairydamas..
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.
Per 30 metų esu matęs 1 kartą žmogų tyčia (lyg ir) važiuojantį per raudoną ir tai ten matėsi, kad žmogus neadekvatus buvo, nes vidury dienos ir gana normalaus eismo metu per raudoną pravažiavo grynai kaip iš paprasto šalutinio - iš lėtuko "praslinko" aktyviai besidairydamas..
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.
Neperdėkime
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kur čia Kaune per raudoną važinėja?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaune užtat nelaukia važiuojantys su auto.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš asmeniškai niekada nelaukiu prie raudono šviesoforo, jeigu nėra mašinų, nepriklausomai nuo laukiančiųjų skaičiaus.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: