Šiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .
Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės.
Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nesutinku dėl apvažiavimo per Šopeno ar aplinkines gatves. Į ten intensyviai plečiasi miesto centras, daug naujos gyvenamosios statybos, Vilnius connect, siaurinamos gatvės. Jau dabar ten gyvybės gal net ir daugiau nei Pylimo g. Ten bus viena iš zonų kur turės dominuoti judėjimas pėsčiom, dviračiu ir VT. Vienintelis realus pietinis apvažiavimas yra nuo Drujos Sukilėlių, Liepkalnio, Žirnių gatvės.
Dėl zonos plėtimo dar piečiau tai aš tam nematau tokios galimybės. Žirnių g. aplenkia didžiają dalį miesto ir tikslas iki jos išplėsti netranzitinę zoną net turint geriausią įmanomą viešąjį transportą būtų sunkiai įgyvendinamas. Maksimum kas įmanoma turbūt tai iš Drujos g. nukreipti tranzitą į kitą bėgių pusę per tą Vilniaus connect planuojamą tranzitinę gatvę palei bėgius (ir taip aplenkiant Šopeno/Seinų/Geležinkelio gatves), bet tuomet vakarinėje pusėje zona turėtų plėstis iki pat Švitrigailos g.. Bet vėlgi tai svajonės tolimai ateičiai, kuomet/jeigu turėsime daug aukštesnio lygio VT.
Tiesiog manau jog atlaisvinti Maironio ir Pylimo gatves nuo tranzito yra realu jau dabar ir tai duotų daug daugiau naudos nei potenciali tolimesnė netranzitinės zonos plėtra (prieš kurią aš nesu nusiteikęs, bet stengiuosi išlikti realistu), kuri tikrai apsunkintų eismą nes liestų gatves iš kurių lengvai eismo kitur neperkelsi, o esamas viešasis transportas tiesiog netempia savo kokybe jog galėtų normaliai amortizuoti pokyčius, kurie jau būtų labiau globalūs nei lokalūs miesto atžvilgiu (visi pokyčiai yra ir tokie ir tokie bet skiriasi santykis).
P.S. o tai kad Paupio gyventojai ir toliau naudotųsi Maironio g. tai nematau problemos nes jei tavo kelionės pradžia ar pabaiga patenka į netranzitinę zoną tai tranzitu techniškai nevažiuoji, o juk ir nėra taip kad jie keltų kažkokias problemas, didžioji dalis tranzito Maironio g. su Paupiu neturi nieko bendro.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kaip tik sukuria pridėtinę vertę. Kai kurios gamyklos ar kiti komerciniai ir nekomerciniai objektai neturėtų beveik darbuotojų, jei nebūrų tokios galimybės.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMatai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.
Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.
O Paupio gyventojas gali iš miesto išvažiuoti ar miesto pakrašcius pasiekti per Sukilėlių-Liepkalnio-Žirnių gatves, ilgesnėm kelionėm labai daug laiko neprisidės, o jeigu tas yra nepatogu kelionėms miesto centre: yra VT ar dviratis, su kuriais bus greičiau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Reguliarus (kasdienis ar beveik kasdienis) keliavimas tarp gyvenamosios ir darbo vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimąVažiuoti automobiliu niekas naudos ir nekuria
Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.
Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Važiuoti automobiliu niekas naudos ir nekuria, priešingai, commutinimas automobiliu visuomenei kainuoja ir pakankamai brangiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia buvo pajuokauta dėl Maironio ir Pylimo gatvės uždarymo.
O jūs, atrodo, siūlote uždrausti eismą ne tik Maironio gatvėje, bet ir iki Mindaugo gatvės, stoties ar Žirnių gatvės.
Abejotina, ar kokią naudą duos važiavimas aplink trigubai toliau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Aš manau jog kilpos puikus sprendimas kuriam laikui, bet plečiant netranzitinę zoną būtų geriau kontroliuoti eismą kamerų pagalba. Kilpos nėra itin patogios vietiniams ir besilankantiems centre su tikslu. Jeigu nori tik išvažiuoti iš centro tuomet idealiu atveju reiktų tai leisti padaryti bet kuria kryptimi.
Ir taip, manau jog Pylimo g. ir Bazilijonų g. irgi turėtų būti netranzitinėmis. Jas tokiomis padaryčiau praplečiant kilpas iki Mindaugo g. net pirma Maironio g.. Žinoma viešajam transportui tranzito ribojimai negaliotų. Pietinis netranzitinės zonos apvažiavimas vyktų Šopeno, Seinų, Geležinkelio ir Drujos gatvėmis.
Dėl Kosciuškos g. (ir tarkim Žygimantų g.) situacija visiškai kita, nes pirmas gatves būtų galima išvaduoti nuo tranzito nors ir artimiausiu metu be ženklesnių neigiamų pasekmių, o šitoms reiktų iš esmės atnaujinti viešąjį transportą ir pasiekti daug didesnį keliaujančiųjų VT modalinį pasiskirstymą. Svajoti aišku galima, nes tikrai labai liūdna jog centre Neris praktiškai visur įrėminta vien tranzitinėmis gatvėmis su intensyviu eismu. Galėtų būti ambicingu tikslu 2050 metams, tačiau vėlgi tai labiau tikslas viešojo transporto atnaujinimui.
P.S. Google maps jau dabar pirma rekomendacija siūlo išvengti Maironio g.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
O kodėl kilpinio eismo reikia pirmiau Maironio gatvėje - dėl Misionierių sodų?
Kuo blogesnė Pylimo gatvė su Reformatų sodu- te gal pirmiau reikėtų uždrausti automobilių tranzitą, o gal ir visą eismą?
O kuo blogesnės Kosciuškos gatvė su Kalnų parku ar Bazilionų gatvė su skveriuku prie Aušros vartų? Kodėl ten niekas nesiūlo užveržti kilpų?
Ir taip, manau jog Pylimo g. ir Bazilijonų g. irgi turėtų būti netranzitinėmis. Jas tokiomis padaryčiau praplečiant kilpas iki Mindaugo g. net pirma Maironio g.. Žinoma viešajam transportui tranzito ribojimai negaliotų. Pietinis netranzitinės zonos apvažiavimas vyktų Šopeno, Seinų, Geležinkelio ir Drujos gatvėmis.
Dėl Kosciuškos g. (ir tarkim Žygimantų g.) situacija visiškai kita, nes pirmas gatves būtų galima išvaduoti nuo tranzito nors ir artimiausiu metu be ženklesnių neigiamų pasekmių, o šitoms reiktų iš esmės atnaujinti viešąjį transportą ir pasiekti daug didesnį keliaujančiųjų VT modalinį pasiskirstymą. Svajoti aišku galima, nes tikrai labai liūdna jog centre Neris praktiškai visur įrėminta vien tranzitinėmis gatvėmis su intensyviu eismu. Galėtų būti ambicingu tikslu 2050 metams, tačiau vėlgi tai labiau tikslas viešojo transporto atnaujinimui.
P.S. Google maps jau dabar pirma rekomendacija siūlo išvengti Maironio g.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nesiūlau gatvės paversti pėsčiųjų alėja, ja būtų galima naudotis (...)
O važiuojantiems tranzitu alternatyvų ieškoti nereikia, nes jos jau yra - Senamiesčio / Užupio teritoriją sėkmingai galima apvažiuoti arba Olandų g. iš vienos pusės arba Mindaugo g. iš kitos pusės.
Kuo blogesnė Pylimo gatvė su Reformatų sodu- te gal pirmiau reikėtų uždrausti automobilių tranzitą, o gal ir visą eismą?
O kuo blogesnės Kosciuškos gatvė su Kalnų parku ar Bazilionų gatvė su skveriuku prie Aušros vartų? Kodėl ten niekas nesiūlo užveržti kilpų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Gal kolegos galėtumėm pasidalinti plačiau, kuo jums užkliuvo Maironio gatvė Ta gatvė intensyviai naudojamasi - kokios būtų alternatyvos. Paspirtukų prašom nesiūlyti - žiema ant nosies.
.
Dabar Maironio g. yra Senamiesčio dalis dėl kurios Senamiestis nukenčia nes vyksta pastovus tranzitas pro Katedrą, Šv Ono bažnyčią, Kūdrų parką, sukuriamas papildomas neorganiškas barjeras tarp Senamiesčio ir Užupio, nors tokį vaidmenį jau organiškai atlieka upė. Eismas savo triukšmingumu, greičiais nepiko metu ir intensyvumu piko metu sukuria disonansą tarp gatvės ir aplinkos, kas yra nauja ir atsirado tik prieš kokius dvidešimt metų stipriai išaugus automobilių kiekiui Senamiestyje ir aplink jį. Mano nuomone tai istorinė modernių laikų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus šioje vietoje ištaisyta, nes kaina to nepadaryti yra tiesiog per didelė.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąIš kitos pusės, jei viešąjį (o tuomet automatiškai išeina - ir privatųjį) suorganizuoti per Aukštaičių gatvę, gal tuomet vertėtų galvoti panaikinti Maironio gatvės atkarpą einančią per Misionierių sodus?Parašė themanual Rodyti pranešimąNaikinti automobilių tranzitą Maironio gatve išplečiant senamiesčio netranzitinę zoną
.
Komentuoti:
-
Teoriškai įmanoma bet tik tuo atveju jeigu būtų politinės valios naikinti automobilių tranzitą Maironio gatve išplečiant senamiesčio netranzitinę zoną ir į ją įtraukiant Kalnų parką, Užupį, Paupį. Jeigu tranzitas nenaikinamas tuomet Aukštaičių g. būtų nuolatinis intensyvus judėjimas.
Komentuoti:
-
Aš tai manyčiau, kad Maironio g. turėtų likti automobiliams, o Aukštaičių g. galėtų būti elektriniams mažiems autobusiukams. Ir jie beveik galėtų kursuoti nuo turgaus iki Manufaktūrų g. galo ir viskas. Trumpas maršrutas, elektrinis, kelios stotelės, bet automatiškai gaunasi pajungimas prie Drujos g. arterijos ir Maironio g. VT maršruto. Na, čia toks iš oro šūvis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip šį teiginį suprasti?
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...viraciu-takai/
Tai viešasis kursuos ir Aukštaičių gatve? O kur pasijungs į Drujos gatvę ir ar į Manufaktūrų? Kažkaip taip?:
Iš kitos pusės, jei viešąjį (o tuomet automatiškai išeina - ir privatųjį) suorganizuoti per Aukštaičių gatvę, gal tuomet vertėtų galvoti panaikinti Maironio gatvės atkarpą einančią per Misionierių sodus? Tuomet būtų galima Misionierių sodus paversti viena didele ramia ir išpuoselėta žalia erdve. Mano galva dėl tokio tikslo vertėtų panaikinti tą atkarpą. Koks jūsų požiūris?
PS.
Iškart sakau, kad kažkokios detalios analizės nedariau - pasidalinu pirmomis mintimis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jei tvarkytų asfalto dangą, tai nebūtų sudėję naujų bordiūrų ir jų priasfaltavę. Būtų pirma demontavę bortus, nufrezavę seną asfaltą, sustatę naujus bortus ir galiausiai asfalto dangą pakloję.
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.08.20, 11:16.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO gatvė ir liks tokia banguota su krūva lopų ir šulinių? Dar žiauriai gaila, kad naujos šaligatvio plytelės betoninės kaip iš 1980m.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Jeigu tiksliau - atsisakyta papildomos juostos posūkiui į dešinę
Komentuoti:
Komentuoti: