Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    O gatvė ir liks tokia banguota su krūva lopų ir šulinių? Dar žiauriai gaila, kad naujos šaligatvio plytelės betoninės kaip iš 1980m.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ten ties VGTU tai smarkiai pasiaurinta važiuojamoji dalis.
    Jeigu tiksliau - atsisakyta papildomos juostos posūkiui į dešinę

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Rekonstruojama Pylimo g.
    Iki rekonstravimo čia toli. Paprastasis remontas. Pakeitė plytelės ir bordiūrus, pasodino krūmelių ir perdažė stulpus.
    Paskutinis taisė Kaid; 2021.08.20, 05:52.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten ties VGTU tai smarkiai pasiaurinta važiuojamoji dalis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Rekonstruojama Pylimo g.








    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Siūliau „Velomaratono” organizatoriams koreguoti eismo organizavimą renginio metu, kuris vyks šį sekmadienį. Visgi, neatsižvelgė didesniam ribojimui ir lenktynių trasos praplėtimui. Plačiau dviračių sporto temoje: https://www.miestai.net/forumas/foru...64#post1905964

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Bet ten ne gatvė įvažiuojama su leidimu. Ten yra pėsčiųjų takas į kurį kai kam leidžiama važiuoti. Paprastai tokios gatvės visos būna privačios ir dažniausiai suburbijos rajonuose.

    Nieko nekeistų, tik šiaip įdomu.
    Paupio gatvės atveju IMHO bus tas pats. Vienintelis skirtumas, kad čia pokytis vykdomas dabar ir daugelis norime išlaikyti gatvę automobiliams. Pėstiesiems kaip buvo, taip ir liks gatvė laisvai prieinama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Vilniaus gatvės dalis (kur skirta tik pėstiesiems).
    Tik nelabai suprantu ką keistų, jei ir nebūtų precedento.
    Bet ten ne gatvė įvažiuojama su leidimu. Ten yra pėsčiųjų takas į kurį kai kam leidžiama važiuoti. Paprastai tokios gatvės visos būna privačios ir dažniausiai suburbijos rajonuose.

    Nieko nekeistų, tik šiaip įdomu.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kur dar Vilniuje yra gatvė kuri priklausytų savivaldybei bet į ją įvažiuoti galima butų tik su leidimu?
    Vilniaus gatvės dalis (kur skirta tik pėstiesiems).
    Tik nelabai suprantu ką keistų, jei ir nebūtų precedento.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kodėl būtent šita vieta užkliuvo, nors Vilniuje pilna vietų, kur jūs negalit pravažiuot su automobiliu "tiesiog jei norite". Nes šiuo atveju buvo gyventojų iniciatyva, o ne valdžios, ir tipo "bliamba tie buržujai gyvena turtingam rajone ir dar man aiškins kur galima važiuot, o kur ne"?
    Kur dar Vilniuje yra gatvė kuri priklausytų savivaldybei bet į ją įvažiuoti galima butų tik su leidimu?

    Komentuoti:


  • sunkis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų mano valia - pastatyt klombą prie picerijos (gyventojai galėtų atvažiuot per tiltelį) ir būtų ramu. Išsispręstų visos bėdos tiek su picerija, tiek su eismu.

    Kas labai nori atvažiuot iš mašinos paskaityt konstituciją - tebūnie. Ar galima atvažiuot tik tiem, kas pažįsta vietinį Tadziką, kuris mašinos numerį įves į sistemą?
    piesčiom ateis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na čia jau yra maišymas dalykų, kurie yra radikaliai skirtingi. Kokia nauda miestui nuo eismo toje Paupio gatvės atkarpoje? Pats turiu butą Paupyje, Aukštaičių gatvėje, neįsivaizduoju iš kur turėčiau važiuoti, kad man būtų patogu važiuot per tą siaurą gatvelę be normalių šaligatvių (kas reiškia mamas su vežimėliais gatvėje), ne pagal KET užstatytą picerijų klientų mašinom ir dar laukt kol kažkokie kaimiečiai/baltarusiai/rusai/lenkai/ukrainiečiai sugalvoję surengt ekskursiją per Senamiestį automobiliu, neišlipant iš vidury gatvės stovinčios mašinos perskaitys ir prisifotkins Užupio konstitucijos lentelių visom kalbom ir pagaliau leis kitiems pravažiuot.
    Būtų mano valia - pastatyt klombą prie picerijos (gyventojai galėtų atvažiuot per tiltelį) ir būtų ramu. Išsispręstų visos bėdos tiek su picerija, tiek su eismu.

    Kas labai nori atvažiuot iš mašinos paskaityt konstituciją - tebūnie. Ar galima atvažiuot tik tiem, kas pažįsta vietinį Tadziką, kuris mašinos numerį įves į sistemą?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei jau taip džiaugiamės gyventojų iniciatyvom - einam toliau. Uždarinėjam barus kur vietiniai nesidžiaugia triukšmu. Neleidžiam triukšmingų renginių gatvėje kur gyventojai to nenori. Nedarom renginių su eismo uždarymu kur gyventojai tuo nesidžiaugia. Paklausiam Kalvarijų gatvės gyventojų, gal ir jie norėtų gatvę tik sau pasilikt
    Na čia jau yra maišymas dalykų, kurie yra radikaliai skirtingi. Kokia nauda miestui nuo eismo toje Paupio gatvės atkarpoje? Pats turiu butą Paupyje, Aukštaičių gatvėje, neįsivaizduoju iš kur turėčiau važiuoti, kad man būtų patogu važiuot per tą siaurą gatvelę be normalių šaligatvių (kas reiškia mamas su vežimėliais gatvėje), ne pagal KET užstatytą picerijų klientų mašinom ir dar laukt kol kažkokie kaimiečiai/baltarusiai/rusai/lenkai/ukrainiečiai sugalvoję surengt ekskursiją per Senamiestį automobiliu, neišlipant iš vidury gatvės stovinčios mašinos perskaitys ir prisifotkins Užupio konstitucijos lentelių visom kalbom ir pagaliau leis kitiems pravažiuot.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O Saulėns iš Užupio ar Mykolo Lietuvio gatvės turi savivaldybės darbuotojų asmeninius numeriukus ir jam nereikia FB....

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tiesiog žmonės, kurie gyvena/gyvens toje lokacijoje, tikriausiai pasižymi didesniu intelektu, išsilavinimu ir pajamomis su atitinkamomis galimybėmis imtis iniciatyvos ir komunikuoti. Koks nors Šeškinės Vladzikas ar Tadzikas moka nebent FB grupėje su rašybos klaidomis užbliauti, kad "kadzyel valdžya daugyaū parkavima vietū nypastaca". Tai čia turbūt ir paaiškinimas, kodėl vienose vietose yra ir bus vienaip, o kitose kitaip.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kodėl būtent šita vieta užkliuvo, nors Vilniuje pilna vietų, kur jūs negalit pravažiuot su automobiliu "tiesiog jei norite". Nes šiuo atveju buvo gyventojų iniciatyva, o ne valdžios, ir tipo "bliamba tie buržujai gyvena turtingam rajone ir dar man aiškins kur galima važiuot, o kur ne"?
    Būtent dėl gyventojų iniciatyvos ir kyla klaustukai. Vienam rajone gyventojams po langais savivaldybė numeta *gatvės festivalį* savaitgaliams nieko neatsiklausus. Nes nu gyveni mieste ir pratinkis prie triukšmo. Kitam rajone džiugiai pritaria gyventojų iniciatyvai prichvatizuoti gatvę.

    Jei jau taip džiaugiamės gyventojų iniciatyvom - einam toliau. Uždarinėjam barus kur vietiniai nesidžiaugia triukšmu. Neleidžiam triukšmingų renginių gatvėje kur gyventojai to nenori. Nedarom renginių su eismo uždarymu kur gyventojai tuo nesidžiaugia. Paklausiam Kalvarijų gatvės gyventojų, gal ir jie norėtų gatvę tik sau pasilikt

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sunkis Rodyti pranešimą

    dar ir šaligatviais važioti negalima, kas toliau su BMW negalima bus pakuotis neįgaliųjų vietoje?
    O vietiniams galima šaligatviais savo rajone važiuot?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Senamiestyje irgi negalima tranzitu važiuot. Pradėk nuo to protestuot.
    Senamiestyje galiu įvažiuot be jokio specialaus leidimo iš vietinės chebrytės. Šitoj vietoj negaliu įvažiuot. Nenorima tranzito? Gerai, užtveriam gatvę su klombais.

    Komentuoti:

Working...
X