Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas gali paaiškinti, kodėl Barboros Radvilaitės g. remontas pradedamas būtent prieš Kalėdas

    Comment


      Pradeda anksčiau, kad baigtų anksčiau.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Kas gali paaiškinti, kodėl Barboros Radvilaitės g. remontas pradedamas būtent prieš Kalėdas
        Kaip tik džiugu, kad gruodį prie eglutės dyzelistų eilės gerokai sumažės.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Kaip tik džiugu, kad gruodį prie eglutės dyzelistų eilės gerokai sumažės.
          Kaip visada "mielas", t.y., gaižus iki koktumo bendravimo stilius - turbūt atsivežtas iš Baltarusijos pasienio lygumų.

          Šiaip tai dėl ne laiku uždaromos gatvės labiau pergyvena besinaudojantys viešuoju transportu.
          Negalės patogiai atvažiuoti prie eglutės tėveliai su vaikučiais.
          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
          Žiauru, kad VT nepaliekamas nei viena kryptimi ir didelė dalis Senamiesčio liks neaptarnaujama jokio VT ilgą laiką, nors ir vyks bendras automobilių eismas viena kryptimi ir net įrengiamos papildomos laikinos parkavimo vietos.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Kaip tik džiugu, kad gruodį prie eglutės dyzelistų eilės gerokai sumažės.
            yra ir mažiau taršių automobilių

            Comment


              Barboros Radvilaitės g. finalinis projektas



              Comment


                Maironio g. finalinis projektas







                Comment


                  Šv. Onos skvero finalinis projektas. Dedu čia, nes liečia ir gretimas gatves.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Barboros Radvilaitės g. finalinis projektas
                    Sumažins parkavimo vietų prie aikštės, tikras genocidas

                    Comment


                      O kelio vingiuose juostos išplatėjimas iki 4-4.5 m dėl tos mistinės Janinos už autobuso vairo?

                      Ties Pilies g. išplatina važiuojamą dalį, o pėčiųjų šaligatvį susiaurina. Ten pėsčiųjų susibūrimai nemaži būna kertant gatvę. Nebent bus naikinamas šviesoforas ir perėja. Tik kad dviračių tako galiukas rodo, jog bus kertama gatvė toje vietoje. Konfliktinė pėsčiųjų - dviratininkų vieta garantuota.

                      Comment


                        Platint tai neplatina niekur. Geltonai pažymėta esami bortai. Tai siaurėja, tik taip, vis tiek išlieka platu.

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-12-01 144320.jpg
Views:	375
Size:	67,8 kB
ID:	2232674

                        Comment


                          Turėjau omeny ne platina, o pati juosta išplatėja. Nes visur pasidarė 3.5 m (nors dar galėtų ir po 25 cm siauriau, jei jau taip STR žiūri), o ties vingiais padaryta po bent 4 metrus. Ne tik ties šita vieta, bet ir ties Bernadinų sodu, ties soboru.

                          Comment


                            Neliko ir kišenių VT stotelėse. Bus gerokas stabdis eismui ten.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Neliko ir kišenių VT stotelėse. Bus gerokas stabdis eismui ten.
                              Pagal STR kišenės nereikalaujamos šios kategorijos gatvėse.
                              O ir kam iš viso jie čia? Tegul stovi, pagaliau VMS stuburą parodė bent kažkur su VT prioritetu. Dar galima kameras įrengti ties stotelėmis, kad visus ištisinę kertančius fotografuoti, kad nebūtų pagundos aplenkti.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Pagal STR kišenės nereikalaujamos šios kategorijos gatvėse.
                                O ir kam iš viso jie čia? Tegul stovi, pagaliau VMS stuburą parodė bent kažkur su VT prioritetu. Dar galima kameras įrengti ties stotelėmis, kad visus ištisinę kertančius fotografuoti, kad nebūtų pagundos aplenkti.
                                Ten bet kokiu atveju eismas vyksta lėtai, reikia sustoti beveik ties kiekviena perėja, kažkas parkuojasi, išvažinėja ir pan., tai dėl autobuso stabtelėjimo tikrai nebus jokių bėdų.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Ten bet kokiu atveju eismas vyksta lėtai, reikia sustoti beveik ties kiekviena perėja, kažkas parkuojasi, išvažinėja ir pan., tai dėl autobuso stabtelėjimo tikrai nebus jokių bėdų.
                                  Visiškai sutinku ir labai sveikinu tą sprendimą.
                                  Grinda ar kas ten pas mus gatvės nuo sniego valo pasakys ačiū, kaip ir VT vairuotojai, kuriem tos kišenės tik apsunkina darbą (nekalbam apie jokias kompetencijas tiesiog banaliai sunkiau privažiuoti arti borto, o kai kurios stotelės net suprojektuotos taip, kad ten ir nelabai pavyks).

                                  Comment


                                    Del VT kiseniu panaikinimo paciam miesto centre as galiu suprasti. Bet galbut kazkas gali paaiskinti nafig jas naikina uz Naujosios Vilnius kazkur Kojelaviciaus g? Dumu gatveje? Tai "arterines" rajono gatves, srautas nemazas. Kam visus stabdyti, naturaliai visi lenkia per priespresine ir tas yra kur kas nesaugiau nei ten butu kisene. Greitis ten leidziamas ne 20, 30, o 50 kmh. Kokia is to prasme apart visu eismo dalyviu uzknisimo?

                                    Jau nekalbant apie tai kad jokio priimto standarto nera ir mieste palieka po remontu kisenes paciose debiliskiausiuose vietose, kaip pvz Liubarto gatve, kai prie kisenes eina dar papildomai 2 juostos, o iskart uz jos viskas susilieja i viena.
                                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.12.01, 22:38.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Del VT kiseniu panaikinimo paciam miesto centre as galiu suprasti. Bet galbut kazkas gali paaiskinti nafig jas naikina uz Naujosios Vilnius kazkur Kojelaviciaus g? Dumu gatveje? Tai "arterines" rajono gatves, srautas nemazas. Kam visus stabdyti, naturaliai visi lenkia per priespresine ir tas yra kur kas nesaugiau nei ten butu kisene. Greitis ten leidziamas ne 20, 30, o 50 kmh. Kokia is to prasme apart visu eismo dalyviu uzknisimo?

                                      Jau nekalbant apie tai kad jokio priimto standarto nera ir mieste palieka po remontu kisenes paciose debiliskiausiuose vietose, kaip pvz Liubarto gatve, kai prie kisenes eina dar papildomai 2 juostos, o iskart uz jos viskas susilieja i viena.
                                      Kojelavičiaus g. - ne senamiestyje.

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                        Visiškai sutinku ir labai sveikinu tą sprendimą.
                                        Grinda ar kas ten pas mus gatvės nuo sniego valo pasakys ačiū, kaip ir VT vairuotojai, kuriem tos kišenės tik apsunkina darbą (nekalbam apie jokias kompetencijas tiesiog banaliai sunkiau privažiuoti arti borto, o kai kurios stotelės net suprojektuotos taip, kad ten ir nelabai pavyks).
                                        Kišenė turi vieną didelį pliusą - jei kažkas išlipa per galines ir bėga per gatvę - priešpriešais važiuojantis turi ilgesnį laiką sureguoti.
                                        Palei Katedrą tikrai yra vietos padaryti kišenes, ir eismo intensyvumas (paspirtukai, pėstieji, dviračiai) ten yra žymiai didesnis nei kokioje Vokiečių g. Vairuotojo dėmesys užimtas 100 proc.
                                        Nu pridaužys prie VRM/Katedros pėsčiųjų.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Del VT kiseniu panaikinimo paciam miesto centre as galiu suprasti. Bet galbut kazkas gali paaiskinti nafig jas naikina uz Naujosios Vilnius kazkur Kojelaviciaus g? Dumu gatveje? Tai "arterines" rajono gatves, srautas nemazas. Kam visus stabdyti, naturaliai visi lenkia per priespresine ir tas yra kur kas nesaugiau nei ten butu kisene. Greitis ten leidziamas ne 20, 30, o 50 kmh. Kokia is to prasme apart visu eismo dalyviu uzknisimo?

                                          Jau nekalbant apie tai kad jokio priimto standarto nera ir mieste palieka po remontu kisenes paciose debiliskiausiuose vietose, kaip pvz Liubarto gatve, kai prie kisenes eina dar papildomai 2 juostos, o iskart uz jos viskas susilieja i viena.
                                          Viešojo transporto kišenės paprastose rajono gatvėse ar vidutinio intensyvumo jungtyse dažniausiai daro daugiau žalos nei naudos. Jos lėtina viešąjį transportą, nes autobusams ir troleibusams sunku iš jų išvažiuoti atgal į eismą - vairuotojai retai praleidžia, todėl kiekviename sustojime prarandama papildomo laiko, o maršrutų punktualumas blogėja. Be to, kai viešasis transportas sustoja atskirai, automobiliai važiuoja greičiau, nes neturi prieš save lėtinančio objekto - tai dar labiau kelia avarijų riziką.

                                          Yra net atliktas tyrimas šiuo klausimu (jeigu neklystu San Francisko darytas). Tai išvados tokios: kišenės prideda iki 7% nuo viso važiavimo laiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X