Kas gali paaiškinti, kodėl Barboros Radvilaitės g. remontas pradedamas būtent prieš Kalėdas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Kaip tik džiugu, kad gruodį prie eglutės dyzelistų eilės gerokai sumažės.Parašė Romas Rodyti pranešimąKas gali paaiškinti, kodėl Barboros Radvilaitės g. remontas pradedamas būtent prieš Kalėdas
- 4 patinka
Comment
-
Kaip visada "mielas", t.y., gaižus iki koktumo bendravimo stilius - turbūt atsivežtas iš Baltarusijos pasienio lygumų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKaip tik džiugu, kad gruodį prie eglutės dyzelistų eilės gerokai sumažės.
Šiaip tai dėl ne laiku uždaromos gatvės labiau pergyvena besinaudojantys viešuoju transportu.
Negalės patogiai atvažiuoti prie eglutės tėveliai su vaikučiais.
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąŽiauru, kad VT nepaliekamas nei viena kryptimi ir didelė dalis Senamiesčio liks neaptarnaujama jokio VT ilgą laiką, nors ir vyks bendras automobilių eismas viena kryptimi ir net įrengiamos papildomos laikinos parkavimo vietos.
- 2 patinka
Comment
-
yra ir mažiau taršių automobiliųParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kaip tik džiugu, kad gruodį prie eglutės dyzelistų eilės gerokai sumažės.
- 2 patinka
Comment
-
Sumažins parkavimo vietų prie aikštės, tikras genocidasParašė Creatium Rodyti pranešimąBarboros Radvilaitės g. finalinis projektas
Comment
-
O kelio vingiuose juostos išplatėjimas iki 4-4.5 m dėl tos mistinės Janinos už autobuso vairo?
Ties Pilies g. išplatina važiuojamą dalį, o pėčiųjų šaligatvį susiaurina. Ten pėsčiųjų susibūrimai nemaži būna kertant gatvę. Nebent bus naikinamas šviesoforas ir perėja. Tik kad dviračių tako galiukas rodo, jog bus kertama gatvė toje vietoje. Konfliktinė pėsčiųjų - dviratininkų vieta garantuota.
Comment
-
Pagal STR kišenės nereikalaujamos šios kategorijos gatvėse.Parašė abruo Rodyti pranešimąNeliko ir kišenių VT stotelėse. Bus gerokas stabdis eismui ten.
O ir kam iš viso jie čia? Tegul stovi, pagaliau VMS stuburą parodė bent kažkur su VT prioritetu. Dar galima kameras įrengti ties stotelėmis, kad visus ištisinę kertančius fotografuoti, kad nebūtų pagundos aplenkti.
- 1 patinka
Comment
-
Ten bet kokiu atveju eismas vyksta lėtai, reikia sustoti beveik ties kiekviena perėja, kažkas parkuojasi, išvažinėja ir pan., tai dėl autobuso stabtelėjimo tikrai nebus jokių bėdų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pagal STR kišenės nereikalaujamos šios kategorijos gatvėse.
O ir kam iš viso jie čia? Tegul stovi, pagaliau VMS stuburą parodė bent kažkur su VT prioritetu. Dar galima kameras įrengti ties stotelėmis, kad visus ištisinę kertančius fotografuoti, kad nebūtų pagundos aplenkti.
- 4 patinka
Comment
-
Visiškai sutinku ir labai sveikinu tą sprendimą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten bet kokiu atveju eismas vyksta lėtai, reikia sustoti beveik ties kiekviena perėja, kažkas parkuojasi, išvažinėja ir pan., tai dėl autobuso stabtelėjimo tikrai nebus jokių bėdų.
Grinda ar kas ten pas mus gatvės nuo sniego valo pasakys ačiū, kaip ir VT vairuotojai, kuriem tos kišenės tik apsunkina darbą (nekalbam apie jokias kompetencijas tiesiog banaliai sunkiau privažiuoti arti borto, o kai kurios stotelės net suprojektuotos taip, kad ten ir nelabai pavyks).
- 1 patinka
Comment




Comment