Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Logika yra antrarūšis elementas, mūsų strateginiame planavime.
    Nenustebintų jei A8 tarp Sitkūnų ir Kėdainių gautų pirmumą dėl to kad tai paprasčiausia trasa platinimui, galima greičiau pradėt darbus. Tiesą sakant, gal ir būtų logikos, kažkokia pradžia link LV sienos jau būtų. Tuo momentu, jeigu bus kokių keblumų, tvarkytųsi su likusių atkarpų biurokratija.

    Tik jau likusi trasa, kuri eina per daugiau gyvenviečių, sodybių, įvažiavimų eitų paskui, pirmumą galima duot A10 Panevėžys-Pasvalys, po to A8 Panevėžys-Kėdainiai ir paskutinis etapas Pasvalys-LV siena.

    Kol kasįtariu A8 ir A10 paeiliui ir platins, o ne taip kaip turime su A5 kur eismo intensyvumas tolygiai krenta link PL sienos.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Nuo Panevėžio link Latvijos sienos galėtų daryt anksčiau, nei nuo Panevėžio iki Kauno. Priežastis - padėtų ir kitiems srautams, kurie įsilieja į tą kelią, pvz nuo Vilniaus.
    Logika yra antrarūšis elementas, mūsų strateginiame planavime.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Nuo Panevėžio link Latvijos sienos galėtų daryt anksčiau, nei nuo Panevėžio iki Kauno. Priežastis - padėtų ir kitiems srautams, kurie įsilieja į tą kelią, pvz nuo Vilniaus.
    Ir pagal VMPEI duomenis būtų logiška taip daryti. A10 kelyje eismo intensyvumas ~20-30 proc. didesnis nei A8 kelyje.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Nuo Panevėžio link Latvijos sienos galėtų daryt anksčiau, nei nuo Panevėžio iki Kauno. Priežastis - padėtų ir kitiems srautams, kurie įsilieja į tą kelią, pvz nuo Vilniaus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mieliau būtų, jei pabaigtų A5 rekonstrukciją ties Kaunu, įskaitant dar nesutvarkytą atkarpą link Marijampolės aplink Juragius. Kauno vakarinio aplinkkelio platinimas gali ir užtrukti, panašiai kaip A1 Šiaurinio aplinkkelio platinimas, tai galėtų būti derinama su A1 platinimo ties Kaunu pabaiga (kažkur apie 2030 m.)

    Paskui, pats laikas būtų pradėti Via Baltica platinimą nuo A10 kelio, kur ir dangos būklė prastesnė ir eismo daugiau. Pabaigus iki Pasvalio, toliau tęsti su A8 atkarpomis tarp Sitkūnų ir Kėdainių. Paskui pabaigti A8 ir A10 atkarpas visu ilgiu (įskaitant A10 iki Latvijos sienos).

    Gal toks darbų pasiskirstymas ir numatytas. Sprendžiant pagal dangų būkles ir eismo intensyvumus, atrodo galėtų būti logiška darbų seka.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.06, 20:15.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė k13tas Rodyti pranešimą
    Via Lietuva 2025.08.06
    Prasideda pasirengimas rekonstruoti „Via Baltica“ į keturių eismo juostų magistralę nuo Kauno iki Latvijos
    Gal žinote kiek laiko trūks pasirašytos sutartys dėl specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimo? bei kada bent preliminariai galėtų prasidėti minėtų ruožų projektavimo darbai?

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Via Lietuva 2025.08.06
    Prasideda pasirengimas rekonstruoti „Via Baltica“ į keturių eismo juostų magistralę nuo Kauno iki Latvijos
    Pradedame pasirengimą rekonstruoti „Via Baltica“ nuo Kauno iki Latvijos!
    Tęsiame strateginius tarptautinės magistralės „Via Baltica“ modernizavimo darbus – pradedame pasirengimą dar neatnaujintų ruožų rekonstrukcijai į keturių eismo juostų kelią.
    Pasirašytos sutartys specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimui trijuose keliuose:
    A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai
    A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga
    A17 Panevėžio aplinkkelis
    Tai yra pirmasis žingsnis, ruošiantis šiuos „Via Baltica“ ruožus pertvarkyti į šiuolaikišką, keturių eismo juostų kelią.
    Per Lietuvą einanti „Via Baltica“ driekiasi 269 km ilgio ruožu. Ji yra itin svarbi Šiaurės–Pietų krypties transporto arterija, jungianti Baltijos regioną su Vakarų Europa.
    Tai – strateginis kelias, pagerinantis tarptautinį susisiekimą bei prisidedantis prie regiono ekonominio augimo.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...jKNxPdEV-7i-LQ

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kad Via Baltica nebuvo pripažinta strateginiu prioritetiniu objektu dar prieš kokia 30 metų, ir visą laikotarpį einant metams, yra nusikalstamo lygio apsileidimas. Plėstis nenoriu.
    O iš kokių pinigų tada keliukus tiestų iki Skvernelio trobos ir koloradinių telkinių Gudijos kryptimi?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kad Via Baltica nebuvo pripažinta strateginiu prioritetiniu objektu dar prieš kokia 30 metų, ir visą laikotarpį einant metams, yra nusikalstamo lygio apsileidimas. Plėstis nenoriu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
    Nes jei gerai prisimenu tik pernai priėmė politinį strateginį sprendimą, kad ir iki Latvijos sienos bus rekonstruojamas kelias į aukštesnę kategoriją. Po sprendimo įtraukė poreikį planavimui į biudžetą, sekančiame biudžete (t.y. šių metų) skyrė tam lėšų ir paleido pirkimą.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Manau ne multitaskingas, o finansavimas yra klausimas. Vien šiam projektui 4,2 mln. + PVM, tai pakankamai reikšminga suma.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
    Nes Via Lietuva nepalaiko multitaskingo, yra single core smegenys šiknoje.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Bent kiek gaivaus vėjo:

    „Via Lietuva“ pasirašė infrastruktūros planų parengimo sutartis dėl beveik 140 km ilgio kelio atkarpos link Lietuvos-Latvijos sienos. Specialiųjų planų parengimas bus vykdomas keliams Panevėžys-Aristava-Sitkūnai (magistralinis kelias A8) ir Panevėžys-Pasvalys-Ryga (magistralinis kelias A10).

    Tai yra pirmieji žingsniai tęsiant nuo Lietuvos-Lenkijos iki Lietuvos-Latvijos sienų susisiekimo jungčių modernizavimą.

    https://www.bustonaujienos.lt/via-ba...tvijos-sienos/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nėra pinigų...

    Per paskutinius 4 metus valstybės skola išauginta maždaug 10čia milijardų. Taip pat nesugebėta per tą laikotarpį panaudoti ir apie 2 milijardų ES lėšų. Matant tokį pinigų srautą į kairę ir į dešinę, keliu klausimą - kodėl nesiskolinama kokio 1 milijardo ir pagaliau išsprendžiama esminių Lietuvos pagrindinių kelių tinklo problemų?

    Nenori skolintis? Galbūt kaip Lenkija kurk fondą kuris skirtas infrai finansuoti.

    Galbūt įtrauk pensijų pinigus - spec fondas tampa pensinių investicijų dalimi ir už procentus finansuojama infra.

    LT bankuose guli apie 22 milijardai lėšų, kurių, nepamenu, berods apie 75% guli be dividentų. Vien čia galima sukurti fondą ir pasiūlyti LT piliečiams nukreipti savo 1-2 milijardus lėšų (kas sudarytų tik apie 8 -16% nuo viso neįdarbinto kapitalo) čia ir užsidirbti.

    Variantų ir pinigų yra, Ne čia problema, mano matymu.
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2024.11.09, 17:54.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami
    Nekompetencijai / ciniškumui pasiekus tam tikrą lygį, juos sunku atskirti nuo kenkimo / sabotažo.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

    Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..
    nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
    Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Būtų puiku, jei vyktų darbų tęstinumas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijai
    žinoma kad šie darbai tęsis, kaip tęsdavosi anksčiau. juk tokie dideli valstybinės reikšmės infrastruktūros projektai įgyvendinami maždaug kokius 5-10 metų, t.y. daugiau nei vieną ministrų kadencijų. plius nepamirškim europiniai įsipareigojimai (TEN-T, RB ir t.t.)

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.

    Komentuoti:

Working...
X