Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • strongiukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Manau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.
    Nežinau kada paskutinį kartą važiavai A8 keliu dienos metu, bet ten žiauriai reikia kažkokių sprendimų. Eismas didžiulis, belenkoks kiekis fūrų,asfalto danga- kartais net atrodo kad ratą pamesi. Reikia dar nepamiršti kad kombainai traktoriai ir dar visokia žemės ūkio technika ten važinėja 30km/h.
    Raudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
    Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.

    O Kauno aplinkėlis, kuriuo irgi dažnai važiuoju, mano akimis yra pakankamai geros situacijos. Gal tik problema dėl sankryžų. Bet kadangi miestas jau pasiekė tą aplinkėlį- tai laikui bėgant reikės ir daugiau jų. Tokiu atveju gal reiktų pagalvoti ir apie naują trasą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?
    Jungiamasis kelias, viadukas, pėsčiųjų tiltas, iškeliamos stotelės, panaikinamas apsisukimas. Paskui prioritetas turėtų išlikti Kauno aplinkkeliams, nes daugybė nesaugių išsukimų. Nelabai pamenu kad kur kitur Lietuvoje būtų taip nesaugiai įrengta infra prie didelio eismo. Klaipėdos aplinkkelis juntamai saugesnis, nors taip pat turi nemažai išsukimų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Manau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai)
    Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Manau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
    Tai nugriovė ir perstatė, bet atkarpą padarė tokią, kokia buvo vienoje pusėje, tik kad naują asfaltą patiesė, bet paliko vienoje pusėje stoteles + gi kairinis posūkis yra

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
    Marijampolė - Kybartai būtų tilpę 2+2 nebent be greitėjimo/lėtėjimo juostų. Kiek pamenu buvo nuspręsta, kad pigiau perstatyt pagyvenusį ir reikalaujantį remonto viaduką, nei iškėlinėt visas greitėjimo/lėtėjimo juostas iš po viaduko.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.
    O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    Bus įdomu pamatyti ar realiai pajudės šis projektas su naująja vyriausybe, nes kol kas socialdemokratų valdžios, deja, kol kas nepasižymėjo strateginių projektų įgyvendinimu.

    2012-2016 m. socdemų valdžia nutiesė 0 autostradų.
    2016-2020 m. valstiečių valdžia nutiesė 40 km autostrados, nuo Kauno iki Marijampolės.
    2020-2024 m. konservatorių vyriausybė išspaudė prieš pat rinkimus beveik 30 km autostrados nuo Marijampolės iki Kalvarijos.

    Aišku yra ir kitų strateginių kelių infrastruktūros objektų, kaip kelias Vilnius - Trakai, pietinis Alytaus aplinkelis su tiltu per Nemuną, pietinis Prienų ir Birštono aplinkelis su tiltu per Nemuną ar kiti.
    TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Bus įdomu pamatyti ar realiai pajudės šis projektas su naująja vyriausybe, nes kol kas socialdemokratų valdžios, deja, kol kas nepasižymėjo strateginių projektų įgyvendinimu.

    2012-2016 m. socdemų valdžia nutiesė 0 autostradų.
    2016-2020 m. valstiečių valdžia nutiesė 40 km autostrados, nuo Kauno iki Marijampolės.
    2020-2024 m. konservatorių vyriausybė išspaudė prieš pat rinkimus beveik 30 km autostrados nuo Marijampolės iki Kalvarijos.

    Aišku yra ir kitų strateginių kelių infrastruktūros objektų, kaip kelias Vilnius - Trakai, pietinis Alytaus aplinkelis su tiltu per Nemuną, pietinis Prienų ir Birštono aplinkelis su tiltu per Nemuną ar kiti.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskelbta „Via Baltica transporto koridoriaus projekto susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planų parengimo paslaugos“ rinkos konsultacija.

    Dokumentuose yra A8 ir A10 studijos bei A17 dokumentai.

    A8 studijoje numatytos 2 alternatyvos:
    • I alternatyva – visas kelias I kat. (2+2 greitkelis) su jungiamaisiais keliais.
    • II alternatyva – visas kelias AM kat. (2+2 automagistralė) su jungiamaisiais keliais.
    Apie A10 studiją įrašas [E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Pabaigs Via Baltica nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos ir naujuoju "mirties keliu" ims vadinti atkarpą nuo Sitkūnų iki Panevėžio.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Maždaug 7.40 valandą ryto buvo pranešta, jog magistraliniame kelyje Panevėžys-Kaunas susidūrė keturi vilkikai „Mersedes Benz“, „Daf“, „Volvo“ ir „Man“ bei du lengvieji automobiliai „Hunday“, buvo visiškai užblokuotas ir uždarytas kelias, todėl visas transportas nukreipiamas aplinkiniais keliais.
    https://aina.lt/panevezio-rajone-didziule-avarija-uzdaryta-magistrale-via-baltica/

    Per Panoramą policijos atstovė pakomentavo: "Galimai pasirinktas nesaugus greitis".

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Žinoma nežinant situacijos, kaip ir nereikėtų kritikuoti. Bet be keliu minučių jau tuoj bus 12 val. kaip uždarytas vienas pagrindinių tranzitinių kelių. Na kaip lyg ir daugoka laiko pašalinti autoįvykio padarinius. Ar pas mus bandoma, kaip visados tik kuo pigiau....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkur yra Lietuvos įsipareigojimas, kad europiniai keliai 2030 metais turi atitikti magistralės reikalavimus.
    Jei to nebūtų, Kelių direkcija turbūt iki šiol miegotųm karts nuo karto kur nors pastatydama kokį radarą.

    Beje, įdomu kad pastaruoju metu viešumoje daugiau reiškaisi ne naujas LAKD vadovas, o buvęs vadovas R.Lipkevičius, dabar tapęs naujo vadovo patarėju

    BNS / Diena.lt 2023.10.20
    Ruošiamasi „Via Balticos“ ruožo nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai
    Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo patarėjas Remigijus Lipkevičius sako, kad iki 2030 metų ši atkarpa turi atitikti europinius reikalavimus magistralėms. „Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai, kad tas kelias atitiktų visus keliamus reikalavimus magistralei“, – sakė R. Lipkevičius. Susisiekimo ministerija parengė Vyriausybės nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą – tai, pasak R. Lipkevičiaus, pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.
    Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai. „Čia yra pradžių pradžia, bet laiko ir daug, ir nedaug. Tie septyni metai atrodo ilgas terminas, bet procedūros yra pakankamai ilgos, projektavimas gali būti apie dveji metai, žemės paėmimas apie dveji metai, po to techninis projektas, statybos. Turime spėti iki 2030 metų“, – aiškino LAKD atstovas.
    Priėmus Vyriausybės nutarimus bus pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planai. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais.

    https://www.diena.lt/naujienos/versl...kcijai-1144767
    Paskutinis taisė Romas; 2023.10.21, 14:31. Priežastis: 2030

    Komentuoti:


  • Deus
    replied
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...os-667-2077036

    Pagal ši straipsnį, taip.

    „Pagrindinė žinutė, kad tai bus automagistralė iki Panevėžio – tai yra dvi plius dvi juostos. Daugiau diskusijų neturėtų likti, ar du plius vienas, ar kažkas kito. Automagistralė vientisa nuo pat Lenkijos sienos iki pat Panevėžio“, – penktadienį Panevėžyje „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektinių sprendinių pristatyme teigė M.Skuodis. „Nuo Panevėžio iki Latvijos sienos lygiai taip pat turėtų būti dvi plius dvi juostos, tik ne automagistralės statusas, bet lygiai taip pat bus paaiškinta. O jeigu ateityje reikės, natūralu, galima būtų tą pritaikyti taip, kaip kažkada visai neseniai buvo pakeltas lygis automagistralės Vilnius–Kaunas“, – kalbėjo ministras.
    Tai kažkiek nudžiūgina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Automagistralė iki Panevėžio su 130 km/h greičiu, nuo Panevėžio iki LV sienos 2+2 kelias su galimybe ateityje paversti į automagistralę. Kas juokingiausia, kad vėl rekonstruos Panevėžio aplinkelį ir, spėju, tą patį užkeiktą viaduką ant kelio į Šiaulius
    Čia tikra inside informacija?

    A10 Panevėžys-Pasvalys turi didesnį paros vidutinį eismo intensyvumą negu A8 Sitkūnai-Panevėžys. Ši atkarpa galėtų drąsiai irgi tapti automagistrale.

    Dėl Pasvalys-Latvijos siena atkarpos suprantu, kad dėl žemo eismo intensyvumo gali būti žemesnių parametrų 2+2.

    A17 irgi pagal savo eismo intensyvumą turėtų būti 130 km/h kelias. Įdomu ar/kaip bus rekonstruojamas Šilagalio viadukas (A2/A8 sankryža).
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.01, 13:27.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Panevėžyje pristatyti „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektiniai sprendiniai, siūloma tiesti keturių juostų magistralę

    ....
    Panevėžyje pristatyti valstybinės reikšmės magistralinių kelių A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,508 km iki 87,861 km ir A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožo nuo 9,0 km iki 66,098 km priešprojektiniai sprendiniai.
    ....
    Per Lietuvą einanti „Via Baltica“ bus svarbi Šiaurės–Pietų kryptimi einančios transporto arterijos dalis, gerinanti susisiekimą su kitomis Baltijos regiono šalimis ir Europa. Remdamiesi atlikta kaštų-naudos analize ir galimybių studijos išvadomis, planuojame, kad šis kelias iki Latvijos sienos bus 2+2 juostų. Atitinkamai jau dabar pradėsime visas būtinas procedūras, reikalingas projekto įgyvendinimui, – Vyriausybėje inicijuosime specialiųjų planų rengimo ir žemės išpirkimo pradžią“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
    ...
    „Šiandien pristatyti pirminiai projektiniai sprendiniai – dar vieno magistralinio kelio „Via Baltica“ rekonstravimo etapo pradžia. Planuojama, kad A8 ir A10 ruožų, kurių bendras ilgis 137,5 km, rekonstrukcija bus baigta iki 2030 m. ...

    https://lakd.lt/naujienos/panevezyje...stu-magistrale

    2+2, bet nekalbama apie automagistralę, tai, tikiuosi, bus bent jau kaip 2+2 Vilnius-Utena atkarpa naujausia - be vieno lygio susikirtimų.
    Automagistralė iki Panevėžio su 130 km/h greičiu, nuo Panevėžio iki LV sienos 2+2 kelias su galimybe ateityje paversti į automagistralę. Kas juokingiausia, kad vėl rekonstruos Panevėžio aplinkelį ir, spėju, tą patį užkeiktą viaduką ant kelio į Šiaulius

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Labai įdomu kaip dėl A2/A8 atkarpos tarp Šilagalio sankryžos ir Panevėžio miesto ribos, kuri nepriklauso Via Baltica ir E-tinklo kelio.
    Pilna apsisukimų vienam lygyje ir pėsčiųjų viadukų/tunelių trūkumas.
    Gal užtektų įkalti tris šviesoforus, kur dabar stotelės, panašiai kaip A6 Karmėlava-Jonava. Būtų pigiau.

    Nebent galvoja iš karto daryt gerai ir planuoja kažką kaip A14 netoli Nemenčinėlės. Deimantinės sankryžos ir jungiamieji keliai.
    Tik jaučiu viskas labai nusikels, kol Via Baltica neatsinaujins, tol turbūt keliai į Panevėžį nebus europiniai.

    Komentuoti:


  • Babta
    replied
    Vyksta, laimėjo 2+2 (130km/h) alternatyva

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    O tai A10 ?
    Kažkoks procesas irgi vyksta (vyko):
    Pradedami rengti magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai priešprojektiniai sprendiniai
    Šį mėnesi [2021-10], gavus pritarimą iš kontroliuojančių institucijų, taip pat planuojama pasirašyti sutartį dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga (Via Baltica ruožo) ruožo nuo 9,1 km iki 66 km priešprojektinių sprendinių parengimo.
    Papildymas:
    Daugiau informacijos apie sudarytas projektavimo sutartis per eviesiejipirkimai.lt
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.06.22, 21:05.

    Komentuoti:

Working...
X