Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Reiktų įvertinti dar ir tokį faktorių, jog pati infrastruktūra sukuria poreikius, o ne tik yra skirta esamiems poreikiams patenkinti. Kai kuriose šalyse plynuose laukuose tiesiamos gatvės ateities investicijoms.Parašė John Rodyti pranešimąKaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.08, 22:54.
Komentuoti:
-
Kaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".Parašė agnette Rodyti pranešimąManau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
Komentuoti:
-
Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta. Saugos uztikrinimui yra kitos priemones, neprasancios mesti pinigus i bala.
Komentuoti:
-
Poreikis yra. Ir yra dabar. Ir buvo nuo pat pradžios. Ir pralaidumai bei srautai čia ne prie ko. To reikia dėl saugumo.Parašė agnette Rodyti pranešimąManau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
Komentuoti:
-
Kadangi tai Via Baltica dalis, gali būti, kad ten kada nors bus norima statyti 2x2, dėl ko gal ir būtų logiška, jeigu žemę išpirktų būtent 2x2, taip išvengiant galimų išlaidų dėl žemės pirkimo ateityje.Parašė agnette Rodyti pranešimąManau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.
Komentuoti:
-
Manau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.
Komentuoti:
-
/\ Ačiū už naujieną.
Įdomu, ar iš karto bus išpirkti sklypai 2x2 kelio statybai
Komentuoti:
-
Rengiamasi Panevėžio aplinkkelio rekonstravimui į 2+1:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.aspPaslaugų pavadinimas – „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas“.
6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
6.2. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
6.3. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
7. Paslaugų teikimo terminai: 14 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.
2. Statinio statybos (kelio ruožo rekonstravimo) projektiniai duomenys:
2.1. Kelio kategorija - IIa
2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 22,80
2.3. Kelio dangos tipas asflato danga
2.4. Kelio plotis m 16,75
2.5. Kelio dangos plotis m 13,75
2.6. Važiuojamosios dalies plotis m 12,75
2.7. Eismo juostų skaičius vnt. 3
2.8. Kraštinės saugos juostos plotis vnt./m 2 po 0,5
2.9. Žiedo tipo sankryža vnt. 2
2.10. Viadukas vnt. 2
2.11. Tiltas vnt. 2
2.12. Tunelinis pravažiavimas vnt. 1
Komentuoti:
-
Galėtų Panevėžio aplinkeli geriau automagistralę iškart daryt, o ne 3 juostų... bet yraa kaip yra
Komentuoti:
-
Turbūt per Biržus greičiau važiuot.Parašė Romas Rodyti pranešimąGal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
Komentuoti:
-
Gal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
2012-06-19
Prasideda rekonstrukcijos darbai kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože
Transeuropinio tinklo kelio E67 (A10) Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,80 iki 60,90 km AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus pagal 2012 m. birželio 12 d. su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašytą rangos sutartį.
(...)
Planuojama darbų pabaiga – 2013 m. sausio mėn.
http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...a_ruoze_/11753
Komentuoti:
-
Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.
Komentuoti:
-
Tai va, jeigu būtu... bet nėra...Parašė sleader Rodyti pranešimą...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...
Komentuoti:
-
Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.
Komentuoti:
-
Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.
Komentuoti:
-
Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.
Komentuoti:
-
Ne visas kelias bus automagistralė. Ir tam straipsnyje rašo, kad dvi važiuojamosios dalys bus atkarpoje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai. Prie Panevėžio nėra tokių transporto srautų, kad reikėtu automagistralės.Parašė ZXS Rodyti pranešimąAteityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.
Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt
Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
Komentuoti:
Komentuoti: