Panevėžio aplinkkelyje planuojama turbožiedinė sankryža
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74266876
„Via Baltica“ kelyje prasideda ilgai lauktos statybos: atsiras papildoma juosta
http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...oma-juosta.htm
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Sveiki, forumieciai!
Senokai seku pranesimus siame forume, prisijungiau ir as pagaliau prie jusu, prisidesiu ir pats info apie via baltica pletra, kuria vakar perskaiciau LAKD puslapyje,
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/via-...imo-sprendimai
Taigi geros naujienos, bus sutvarkyta kaip suprantu apie 10,5 km VIA BALTICA svarbi atkarpa panevezio aplinkelyje.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTaip nesielgiama teisinėje valstybėje.Įdomu... O kokius Lietuvos Respublikos teisės aktus pažeidė tų senų nenaudojamos linijos bėgių užasfaltavimas?
Komentuoti:
-
Po tragedijos „Via Baltica“ magistralėje – Lietuvoje nematyti radarai
Pradės nuo žymėjimo E.Skrodenis pažymėjo, kad analizuojant tranzitinio transporto vairuotojų elgseną buvo pastebėta, jog daug automobilių, o ypač sunkvežimių, norėdami patekti į „oro maišą“ ir taip sutaupyti degalų važiuoja pernelyg arti vienas kito.
„Tačiau taip jie trukdo kitiems eismo dalyviams, mat pastarieji negali saugiai jų aplenkti, o tuomet ir įvyksta skaudžiausios avarijos, – kalbėjo direkcijos vadovas. – Taip pat jiems nelieka laiko sureaguoti, jei priekyje važiuojantis automobilis stabdo.“
Todėl „Via Baltica“ magistralėje vairuotojams bus aiškiai parodyta, kokio saugaus atstumo jie privalo laikytis. Kelininkai pradės nuo paprasčiausių ir pigiausių priemonių. Dar iki gruodžio 20 dienos magistralės dangoje sužymės specialius brūkšnius. Jie bus išdėstyti kas 50 metrų ir vairuotojas privalės laikytis tokio atstumo nuo priešais važiuojančio automobilio, kad visuomet matytų kitą brūkšnį.
„Jie žymės saugų atstumą tarp transporto priemonių, be to, stovės ir įspėjamieji ženklai. Tai padės vairuotojui tinkamai įvertinti situaciją“, – sakė E.Skrodenis.
Stebės ir lengvuosius automobilius
Tačiau neketinama apsiriboti vien kelio žymėjimu. Vokietijos pavyzdžiu bus statomi radarai, kurie fiksuos atstumą tarp transporto priemonių.
Šių radarų pirkimo procedūrą LAKD planuoja pradėti netrukus, o jau kitais metais šie prietaisai turėtų stebėti pavojingiausius ruožus.
Komentuoti:
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąTai gal palaukim kol ES skirs milijonų to paveldo - plačiausio Europoje tinklo atstatymui, tada jau tą tinklą platindami ir pastatysim virš jo Via Balticos viaduką?Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...
Čia esminė vieta - primityviai brutualus užasfaltavimas bėgių. Taip nesielgiama teisinėje valstybėje.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...
Komentuoti:
-
Tam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.Kam reikalingas viadukas virš po asfaltu palaidotų geležinkelio bėgių?
Paskutinis taisė Jemelia; 2016.11.14, 21:41.
Komentuoti:
-
Tai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.13, 08:20.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.
Komentuoti:
-
Ten sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.
Komentuoti:
-
/\ Tėra tokia užuomina:
Numatomas rekonstruoti kelias kerta vieną kultūros paveldo vertybę Nr. 21989 – siaurojo geležinkelio infrastruktūros kompleksą.
Komentuoti:
-
A17. Aplinkkelio 10,50-22,06 km
Pirkimas 314010 (2016.11.11)
Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2. Techninės specifikacijos
Brėžiniai nėra pateikti.
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314010
Kelio rekonstrukcijai žemė nebus superkama.
Gausis pusiau skustas, pusiau luptas (t.y., pigus kompromisinis) variantas:
- Nuo kelio A9 Panevėžys - Šiauliai iki Vynupės gatvės apie 2,5 km (10,53-12,90 km) išliks 1+1 juostų kelias.
- Toliau apie 6 km bus 2+1 kelias (12,9-18,8 km)
- Paskutinius 3 kilometrus (18,80-22,06 km) bus 2+1 kelias.
Bus naikinami įvažiavimai, kairieji posūkiai
Bus nauja žiedinė sankryža su įvažiavimu į pramonės parką
Projektuojamas tunelinis pravažiavimas PK 195+92 su Dubagirio gatve
Neradau, kokie sprendiniai bus 15,4 ir 16,1 km:
Pk 154+20 sankryža su rajoninės reikšmės keliu Nr. 3005 Panevėžys–Skaistgiriai–Pušalotas (Draugystės g., Pušaloto g.); Pk 161+40 keturšalė sankryža su rajoniniu keliu Nr. 3046 Bernatoniai–Katkai.
Komentuoti:
-
A17. Aplinkkelio 0,0-10,5 km
Panevėžio aplinkkelio projektas
Ruožas tarp Vilnaus (A2) ir Kauno (A2) sankryžos ir Šiaulių plento sankryžos (A9)
Apie 2 km bus 2x2 kelias, po to - 2+1 juostos kelias
Paspaudus- didesni brėžiniai
2 km.
Įvažiavimas į pramoninę zoną. Numatoma turbo žiedinė sankryža
6 km.
Sankryža su KK195 Panevėžys - Krekenava
9 km.
Sankryža su keliu Panevėžys - Berniūnai
Šaltinis: Kelprojektas. Ženklų planas http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20parasais.pdf
Komentuoti:
-
Sukurta atskira tema
Kadangi kelio E67 "Via Baltica" tema viršijo 40 puslapių, brendo laikas atskirti temas.
Pastaruoju metu temoje buvo daugiausia rašoma apie rekonstrukciją tarp Kauno ir Marijampolės.
Panevėžio aplinkkelyje A17 prasideda rekonstrukcija, prie sankryžos su A10 bus įrengiamas turbo žiedas. Yra proga sukurti atskirą temą.
Tema suskaidyta:
- Senoje [E67] temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)
Sukurtos dvi naujos temos:
- A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis (ši tema)
- A8 Sitkūnai - Aristava - PanevėžysPaskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 21:50.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąAr 2+1 reiškia kelią plačiais kelkraščiais ar tikrą 2+1?
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Paskelbtas Panevėžio aplinkkelio, ruožo nuo 0,00 iki 10,53 km, rekonstravimo konkursas.
Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 1
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožo nuo 0,00 iki 10,53 km rekonstravimas
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2016-08-23 10:00
Brėžiniai
Komentuoti:
Komentuoti: