Palyginkime, kaip pasikeitė Via Baltiva projekto A8 ir A10 ruožai nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos :
- Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
- Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.
LAKD strategija-2019

https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m
LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021

https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m
Ankstesnėje LAKD strategijoje:
A8 buvo numatyta rekonstruoti 2025-2030 metais
A10 buvo numatyta rekonstruoti 2030-2033 metais
Naujoje LAKD ir ministerijos strategijoje:
A8 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (pradės metais vėliau, bet atseit baigs tai pačiais terminais))
A10 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (baigs anksčiau 3 metais)
Kas čia per "strategija", kai paminėti dar kitos valžios pradėti 2019-2021 m. projektai
Kaip pasiekimas paminėtas nevykęs A17 Panevėžio aplinkelis, bet net neužsimenama, jog jis kada nors bus 4 juostų
Neaišku ką veikia A1 jau paminėtas Giraitės mazgas Kaune. Labai gaila , kad bandoma kažką apgauti ir parduoti antrą kartą kitur esančius projektus.
Jei iki Latvijos rekonstrukcija bus pagreitinta, tai gerai.
Tačiau šiuo metu dar neaišku, ar bus normalūs sprendima, ar toks pats erzacas, kaip A17 Panevėžio aplinkkelis.
Tiesa, visai "Via balticai" skiriama suma padiėjo nuo 684 iki 743 mln. EUR.
Tačiau panašu, kad pinigų suma "padidėjo" ne dėl papildomų darbų, o dėl to "fokuso", kai antrą kartą paminėtas A1 esantįs mazgą prie Giraitės.
Labai laukiu šių ruožų parengtų projektų
Komentuoti: