Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš tai negiamai vertinu sprendimą nebausti akivaizdžiai nelegaliai statančių (arčiau nei 3m iki ištisinės). Ir ne tik nebausti, bet dar juos ir apdovanoti praplatinant ir įteisinant jų nelegalų parkavimą.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Aš tai negiamai vertinu sprendimą nebausti akivaizdžiai nelegaliai statančių (arčiau nei 3m iki ištisinės). Ir ne tik nebausti, bet dar juos ir apdovanoti praplatinant ir įteisinant jų nelegalų parkavimą.
      Problema, kad tos stovėjimo vietos įrengtos netinkamai ir kaip rašiau anksčiau - neišskaidytos į segmentus. Visa kita tai nėra blogai: normalizuotas eismo juostų plotis, taip mažiau skatinant greičio viršijimą; jau įrengta infrastruktūra išnaudojama tinkamiau ir racionaliau.

      Comment


        Kaip ir gerai, kad nesąmonę sutvarkė, ir dar galėtų sužymėti parkavimo vietas. Tik priminkit - rods Baltupio g. pėsčiųjų/dviračių takų tiesimą finansavimo kvartalo vystytojas, bet gatvės perasfaltavimą - savivaldybė? Tai jei buvo naudotos VIEŠOS lėšos pertekliniam gatvės pločiui bei iš jų padarytoms parkingo vietoms (iš esmės patenkintas privataus vystytojo tingėjimas išvystyti trūkstamą infrastruktūrą), tai tada man tokie dalykai nepatinka.
        Paskutinis taisė Rijikas; 2025.08.13, 10:40.

        Comment


          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
          Kaip ir gerai, kad nesąmonę sutvarkė, ir dar galėtų sužymėti parkavimo vietas. Tik priminkit - rods Baltupio g. pėsčiųjų/dviračių takų tiesimą finansavimo kvartalo vystytojas, bet gatvės perasfaltavimą - savivaldybė? Tai jei buvo naudotos VIEŠOS lėšos pertekliniam gatvės pločiui bei iš jų padarytoms parkingo vietoms (iš esmės patenkintas privataus vystytojo tingėjimas išvystyti trūkstamą infrastruktūrą), tai tada man tokie dalykai nepatinka.
          Gatvė perasfaltuota prieš užbaigiant daugiabučius ir dviračių taką

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Aš tai negiamai vertinu sprendimą nebausti akivaizdžiai nelegaliai statančių (arčiau nei 3m iki ištisinės). Ir ne tik nebausti, bet dar juos ir apdovanoti praplatinant ir įteisinant jų nelegalų parkavimą.
            Su esamu gatvės pločiu nieko kito ir nebuvo galima tikėtis. Ir parkingas ten n+k geriau nei pusantrinio pločio juostos.

            Comment


              Būtent. Pvz Antakalnyje ne viena tokia gatvė kur tereikėtų užbrėžti parkavimo zoną ir eismo juostas pagal STR. Ir būtų tiek tvarkingas P, tiek eismo juostos. Bei tokiu būdu būtų racionaliai sprendžiama sovietinių daugiabučių parkavimo problema tuose kiemuose kur realiai nėra vietos padoresniam P, kuomet dabar P problemos išspręstos sovietinius pakilimo takus paverčiant tiek gatve, tiek P vienu metu.

              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	196,4 kB ID:	2215167

              Comment


                Taip, faktas kaip blynas - Vilniuje juostas siaurinti yra būtina. Tai reikia daryti drastiškai, nes šiuo metu gatvės yra nedraugiškos tiek pėstiesiems, tiek automobilių vairuotojams.

                Comment


                  Panašu, kad biškiuką siaurėja Žaliųjų ežerų g.



                  Comment


                    Šiandien Made in Vilnius prisiminė prieš kelias savaites paskelbtą Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiajame planą, kuriame kalbama tik apie gatvių raudonąsias linijas.

                    Keli paminėti projektai Jeruzalėje ir Baltupiuose

                    1. Geležinio Vilko g. - Mokslininkų g . - Molėtų pl. sankryža
                    Kada ten bus dviejų lygių sankryžą, neaišku. Tačiau padarius (tiksliau, sugrąžinus) Baltupio g. tęsinį pasukti dešinėn Molėtų link bent pavyktų po kokio antro, o ne penkto šviesoforo ciklo nuo Santariškių pusės pasukti dešinėn Molėtų link


                    2. Norima uždaryti Noragiškių gatvę, bet nekalbama apie tiesų išvažiavimą iš Visorių slėnio į Geležinio Vilko gatvę nesistumdant Mokslininkų g . - Molėtų pl. sankryžos kamščiuose


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Vilniuje vyksta kažkokia fantastika su susisiekimo infra:
                    - iš pradžių nelabai kas vyksta bei tuo pačiu metu kompromituojamas infros pritaikymas žmonėms su taip vadinamu humanizavimu jį atliekant nekokybiškai ir daug kur ne ten kur reikia.
                    - tada gavus pinigų (Vilniaus biudžetas auga po apie 200 mln per metus jau kelis m iš eilės - kas yra puiku), užuot koncentravus maksimaliai pajėgas ir lėšas užbaigti pagrindiniam gatvių tinklui ir išvystyti sklandžiai veikiantį VT tinklą, metamasi statyti visokius neprioritetinius tiltus bei vystyti laivyną...
                    (...)
                    Jei jau taip norima kažko panašaus į tiltus, kodėl n metų nenutiesiamas bent jau šis viadukas, kuris būtų visiškai papigiai palyginus, pėstiesiems ir net nesimato, kad planuojama (nors prieš metus ar kiek man VMS atsakė, kad yra planuose...):

                    Click image for larger version  Name:	GV Didlaukio viadukas.JPG Views:	550 Size:	104,9 kB ID:	2224049
                    3. Kažkas numatoma Geležinio Vilko - Didlaukio g. sankryžoje


                    4. Kosmetiniai patvarkymai Ateities gatvėje tarp Geležinio Vilko (Baltupiio) ir Kalvarijų (Jeruzalės) gatvių


                    https://vilnius.lt/rest/assets/d745b...0-78b60a9fd3ed
                    https://madeinvilnius.lt/transportas...-virs-kapiniu/

                    5. Neužsimenama apie jungtį nuo Fabijoniškių pusės iš Ateities į Geležinio Vilko gatvę

                    www.regia.lt
                    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.14, 21:01. Priežastis: Pataisyta

                    Comment

                    Working...
                    X