Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąTen iš principo negali susidaryti papildomi kamščiai, nes prieš tiltą Žvėryno pusėje pagrindinis srautas ateina iš 1+1 gatvės, o už tilto Centro kryptimi eismas toliau eina 1+1 gatve. To tilto 2+2 konfigūracija buvo nesusipratimas nuo pat pradžių.
bei TrippleA savo komentare auksciau.
Facebuke Benkunskas zadejo kad atsiras ir saligaviai ir dviraciu juostos, nu paziurekim.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.09.08, 11:36.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąBūtų nuostabus vaizdas, bet kaip reikia Baltojo tilto net ne remonto su padažymais, bet rekonstrukcijos.
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimąKažkaip šitoje vietoje dabar visai norėtų kažkokio landmarkinio tilto, kuris taptų miesto simboliu.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTuos baltus ir amžinai atsilupusius ir aprūdijusius turėklus reiktų keisti į tokius, kurie nėra linkę būti tokioje permanentiškai baisioje būklėje. Kažko kito ten nelabai prirekonstruosi. Nebent įmanoma kažkiek praplatinti, nes tas tiltas yra belenkaip per siauras.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu, kodėl buvo statytas toks siauras tiltas, nors buvo aišku, kad jungia centrą su naująją Vilniaus dalimi, net sovietmečiu statytas Vingio parko tiltas žvėryne 0,5 metro platesnis ir įdomesnės konstrukcijos, nors jo paskirtas niekada nebuvo tranzitinė žmonių srauto. Dabar dažnai baltuotu tiltu stresinės situacijos, tiek pačiam dviračiu važiuoti, tiek einant pėsčiom nesusidurti su dviračiais/paspirtukais.
- 1 patinka
Comment
-
hmm, gal apie pusę tilto išilgai būtų galima sąlyginai lengvai demontuoti, vietoje, pvz kapitalinio remonto kai jam ateina laikas?.. Nes klausimas kiek kainuoja išlaikymas tokių konstrukcijų, kurios atrodo ne taip jau ir lėtai pūva, o iš viršaus atitinkamai byra.
Įdomu kaip metalinėje konstrukcijoje paskirstytas svoris ir kaip ji suprojektuota. Jei skersai tilto konstrukcija tokia, kad jai stabilizuoti/laikyti reikia abiejų kolonų - tada būtų sunkiau. Panašu, kad ties viduriu perpjovus išilgai, nelaikytų dvitėjinės sijos, nes jos per vidurį kitokios nei tilto šonuose: šonuose labiau gembės, o per vidurį dvitėjinė panašu laikosi abiem savo galais. Bet jei pastiprinti konstrukciją tuomet galbūt to užtektų. Bet čia tik mano paviršutiniški pasvarstymai. Čia reikia speco žodžio:
Paskutinis taisė spekas; 2025.09.18, 15:07.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.
https://madeinvilnius.lt/transportas...aujas-viadukas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
Google paieška išmetė apie viaduką per Narbuto gatvę, ar yra kokie planai, dėl šito viaduko, nes jau kabo nuo 2022 metu išduotas leidimas:
https://madeinvilnius.lt/transportas...aujas-viadukas
Na jau nekalbant apie tai kad idiotai sugadintu galutinai Narbuto gatve bei bet kokias tramvajaus galimybes ateityje.
Tiesa, kolkas jokiu planu statyti sita tilta nera, uztat yra planu statyti tuneli nuo Pilaites pr. iki Narbuto po Laisves pr. sankryza. Tas irgi nepataisomai sugadins paskutines viltis kada nors Vilniuje tureti begini transporta is Pilaites. Sito tunelio isvis nesuprantu, nes visas VT ir taip ten vaziuoja savo A juosta bei prie sviesoforo stovi minimaliai. Taigi tunelis reikalingas isskirtinai pavieniams automobiliams, kas priestarauja bet kokiai miesto vystymo logikai.
- 5 patinka
Comment
-
Kas per "Lazdynėlių transporto tiltas" šios dienos spaudos pranešimuose apie 5 naujus tilus? Įkals dar vieną mašinų tiltą, kad Lazdynėlių gyventojai galėtų greičiau nugazuoti iki artimiausio kamščio? O elektrinės kabantis pėsčiųjų tiltas, reikia suprasti, palaidojamas ir jo gaivinimo/rekonstrukcijos nebus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKas per "Lazdynėlių transporto tiltas" šios dienos spaudos pranešimuose apie 5 naujus tilus?
LRT.lt 2025.10.08
Vilniuje bus statomi 5 tiltai, senuosius pritaikys pėstiesiems, dviračiams
Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas pranešė, jog sostinėje bus statomi penki nauji tiltai, o ateityje, pažymėjo politikas, bus siekiama šį skaičių didinti iki devynių.
„Šiuo metu mes jau dirbame su penkių naujų tiltų projektais“, – trečiadienį žurnalistams teigė V. Benkunskas. (...)
Pirmasis, Alberto tiltas, kurio statybos pradėtos rugsėjį, jungs A. Goštauto ir Upės gatves.
Taip pat bus statomas transportinis Lazdynėlių, pėstiesiems ir dviračių eismui pritaikyti Užvingio, Kernavės ir Antakalnio–Žirmūnų tiltai.
Mero teigimu, Lazdynėlių–Vilkpėdės tiltas padės gerinti besiplečiančios Lazdynėlių gyvenvietės infrastruktūrą, eismą, įrengiant alternatyvų išvažiavimą.
Užvingio tiltas padės sujungti Lazdynų ir Vingio parką, o dviračių ir pėsčiųjų takų trasomis Vilniaus gyventojai galės pasiekti ir miesto centrą.
Antakalnio–Žirmūnų tiltas, anot mero, reikalingas jungti stipriai urbanizuotą Šiaurės miestelio Žirmūnų dalį su Žolyno gatve, Antakalnio dalimi, kurioje veikia sveikatos įstaigos. Kaip teigia V. Benkunskas, siekiama, kad tiltas būtų pastatytas per ateinančius penkerius metus.
Kernavės tiltas jungs Šnipiškes ir miesto centrą.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...6dOJ_-QOrkhdTZ
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKas per "Lazdynėlių transporto tiltas" šios dienos spaudos pranešimuose apie 5 naujus tilus? Įkals dar vieną mašinų tiltą, kad Lazdynėlių gyventojai galėtų greičiau nugazuoti iki artimiausio kamščio? O elektrinės kabantis pėsčiųjų tiltas, reikia suprasti, palaidojamas ir jo gaivinimo/rekonstrukcijos nebus?
Kaip suprantu čia labiau kamščių apvažiavimui, bet net įdomu ar iš tikrųjų važiavimo laikas sutrumpės jeigu tiltas bus ir dalis žmonių rinksis maršrutą Lazdynėliai - Tiltas - Savanorių pr. ir toliau į centrą.
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąMan tai įdomiau "Kernavės tiltas". Kas čia sugalvota ir koks tai būtų tiltas?
Kas žinoma apie Kernavės tiltą?
- 4 patinka
Comment
-
Vilniuje vyksta kažkokia fantastika su susisiekimo infra:
- iš pradžių nelabai kas vyksta bei tuo pačiu metu kompromituojamas infros pritaikymas žmonėms su taip vadinamu humanizavimu jį atliekant nekokybiškai ir daug kur ne ten kur reikia.
- tada gavus pinigų (Vilniaus biudžetas auga po apie 200 mln per metus jau kelis m iš eilės - kas yra puiku), užuot koncentravus maksimaliai pajėgas ir lėšas užbaigti pagrindiniam gatvių tinklui ir išvystyti sklandžiai veikiantį VT tinklą, metamasi statyti visokius neprioritetinius tiltus bei vystyti laivyną...
Jei jau taip norima kažko panašaus į tiltus, kodėl n metų nenutiesiamas bent jau šis viadukas, kuris būtų visiškai papigiai palyginus, pėstiesiems ir net nesimato, kad planuojama (nors prieš metus ar kiek man VMS atsakė, kad yra planuose...):
- 14 patinka
Comment
Comment