Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RamasN
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    O kodėl svarbu yra turėti vienodą greičio ribojimą per visą gatvės ilgį? Atrodo toks truputį OCD tenkinimas, neturintis kažkokio loginio pagrindimo. Na bet gal kažko nesuprantu.
    Dažnas kaitaliojimas, ypač taip nenuosekliai - didina avaringumą, kaip minimum. Na ir prasmės nėra drožt mašinas ten kur nereikia.

    Iš išvardintų vietų saugumo prasme manau kritiškiausias yra nusukimas į Ozą ir nereguliuojama perėja. Perėja "kažkada" su Šiaurine gatve tokioj formoj turėtų nunykt, bet tas "kažkada"....

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kiek kita bet susijusi tema.

    Greičio disfunkcija:
    O kodėl svarbu yra turėti vienodą greičio ribojimą per visą gatvės ilgį? Atrodo toks truputį OCD tenkinimas, neturintis kažkokio loginio pagrindimo. Na bet gal kažko nesuprantu.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Gal vertėtų šiek tiek visiems nusiraminti, bet iš esmės sutinku su spekas požiūriu. Tiek VT, tiek automobiliai negali važiuoti gatvėmis, kurios net nenutiestos. Visgi Geležinio Vilko g. ganėtinų pralaisvėtų pastačius padorią Mykolo Lietuvio g., kadangi tranzitinis eismas turėtų alternatyvų kelią – bet tam irgi reikėtų tinkamos infrastruktūros. One more lane dažniausiai nepadeda, kadangi eismo juostos yra tarp sankryžų, o svarbiausia didinti būtent sankryžų pralaidumą. Geležinio Vilko–Mokslininkų sankryžoje be 2 lygių turbūt neįmanoma išsiversti, o pėsčiųjų viadukai pirmiausiai padeda pėstiesiems, o ne vairuotojams.

    Dėl tramvajaus, jo statymas turėtų eiti lygiagrečiai bet kokiems kitiems infrastruktūros plėtros darbams. Man patiko 2012 m. daryti planai su dviem pagrindinėm linijom, būtent iš centro į šiaurę – nuo jų galima būtų ir pradėti. Abi prasidėtų Stotyje, viena atkartotų 1G (ir dar gali būti pratęsta iki Gulbinų), kita nusuktų į Konstitucijos pr. (svarbi jungtis, kurios nuo 43 nukreipimo aiškiai trūksta), viaduku per Saltoniškių žiedą, pasisukiotų per Saltoniškių g., tada kiltų Ukmergės g. ir galėtų užsibaigti didžiuliu P+R už Perkūnkiemio.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai nedelsiant sustabdykite šioje vietoje įgyvendinams du lygius, nes gi nieko nespręs ir du lygiai tik perkels kamščius į kitur:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	106,8 kB ID:	2180850

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ir apskritai - užšaldom miestą tokiame stovyje. Nieko nebedarome.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar čia irgi nereikia nieko daryti? Šiaurinės ir GV susikirtime dviejų lygių nereikia, nes one more lane bro? Pėsčiųjų viaduko ties Didlaukio nereikia, nes one more lane bro, viadukai nesprendžia eismo ir šiaip su savo genialumais? Ar dviejų lygių nereikia ties Mokslininkų/GV susikirtimu, nes gi matai Mokslininkų g nebus rekonstruojama, ir one more lane bro bei ką spręs du lygiai - gi vis tiek bus kamščiai?
    Paskutinis taisė spekas; 2025.02.02, 16:50.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kiek kita bet susijusi tema.

    Greičio disfunkcija:

    Click image for larger version  Name:	GV nuo Zalgirio iki Mokslininku greicio ruozai.JPG Views:	1 Size:	61,0 kB ID:	2180843

    Kaip siūlau spręsti:

    Click image for larger version

Name:	Ka daryti GV nuo Zalgirio iki Mokslininku.JPG
Views:	1144
Size:	75,4 kB
ID:	2180845
    Paskutinis taisė spekas; 2025.02.02, 16:24.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai visgi, ar kas nors papaišytų kaip jie siūlytų spręsti situaciją? Kur eitų tramvajus? Kaip vyktų tranzitinis eismas? Kapi veiktų VT ir kur jis būtų? Koks planuojamas populiacijos augimas per ateinančius 10-50 metų ir kaip infra spręs jos augimą?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai visgi laikas nuo laiko sugebi normaliai atsakyti be trolinimų.


    ,,dviejų lygių sankryžos tik gilins problemą, nes kamštį perkels tolyn į centrą.''

    - Matosi vienakryptis situacijos matymas. Vieną dalį matai, o kitos ne. Gali būti, kad ir aš kažkur pražiopsau ir nematau - esu beveik tikras kad taip yra, tik skirtingai nuo tavo ir kelių kitų elgesio aš ateinu į forumą pasidalinti mintimis, akių nedraskau, netrolinu, siūlau sprendimus ir taip toliau. O tikslas diskusijoje palyginti, apjungti mūsų matymus, kad rasti geresnį sprendimą. Aš turiu savo stipriąsias ir silpnąsias puses, kaip ir kiti forumo dalyviai. Užuot mes savo stipriosiomis pusėmis pastiprintume vienas kito požiūrius ir diskusijoje rastume geresnį sprendimą, geriau akis draskykime vieni kitiems?

    Tad, ką tu matai ir ko nematai?
    Matai kad yra tikimybė kad eismas persikels kitur. Labai gali būti. Bet įvyks ne tik tai - kamščiai bendrai apmažės ir lygiau pasiskirstys po miestą KAI bus nutiestas bent elementarus pagrindinių gatvių tinklas (kam tai ignoruoji?). Jei netiki - žiūrėk kas įvyko nutiesus VA ir kitas panašias atkarpas (Tūkstantmečio g etc). Jų gal irgi nereikėjo tiesti, nes one more lane bro viską išspręs?.. Prie Gariūnų ir panašiose situacijose nereikia dviejų lygių, nes one more lane bro?.. JEI toks požiūris, tuomet gal ir gerai, kad toks požiūris pasilieka forume ir nesprendžia tokių dalykų - čia tokia mintis pamąstymui.
    Skirtumas tas, kad nutiesus bent jau pagrindinį gatvių tinklą apmažėję kamščiai persikels ten kur, sakykime, gali būti, o ne ten kur neturi. Jie neturi būti greito eismo, magistralinėse gatvėse. O kamščiams kitur spręsti būtent ir yra priemonės kurias tu ir aš vardinome ne kartą (kodėl vis tai ignoruoji?): VT tinklo išvystymas ir taip toliau. Tik negali būti taip, kad PRIEŠ išvystant alternatyvą automobiliui - VT tinklas, šaligatviai etc - vyksta statybos be infros, o dėl visko kaltinami auto vairuotojai. Ir tada dar juos skalpuokime, nes nu juk ant kažko reikia išlieti savo nepasitenkinimą.

    Taip pat yra gatvių funkcijų skirtumas - kaip ir sako skirtingos jų kategorijs - yra greito eismo gatvės kurios ne tik turi atlikti ką sako jų pavadinimas, bet ir skirtos tranzitui per miestą spręsti.
    Kitos gatvės nėra skirtos tranzitui - jos skirtos spręsti miesto viduje, lokaliai, vykstanti eismą.


    ,,Sprendimas yra - viešojo transporto plėtra. Pradžioje - tikrą pirmumą turintis VT, pagrindiniuose maršrutuose visur važiuojantis atskirtomis A juostomis ir tikros P+R aikštelės visiems suburbams + realūs automobilių mokesčiai. Vėliau tramvajus, metro, you name it.
    Kai visi Pasienio Terasų ir kitų kalabybiškių gyventojai stovės valandą kamštyje ir matys pro šalį švilpiantį autobusą/tramvajų, kuris iki centro nuveža per 15 minučių, anksčiau ar vėliau susimąstys arba apie persėdimą į VT, arba apie persikraustymą į miestą. Tiek vienas tiek kitas variantas būtų daug geresnis.''

    - Tai aš tau pilnai pritariu dėl šito. Beje, kodėl ignoruoji, kad tam pačiam VT reikės tiesti asfaltą? Bet one more lane bro, ane?.. Be to, kodėl ignoruoji, kad ta pati infra (asfaltas), kuris bus tiesiamas VT, šalia jo bus ir bent 1+1 auto eismui skirtas asfaltas, kuris pagaliau užbaigs jau prieš kokia 50 metų planuotą pagrindinį tinklą, ir KARTU su VT tinklu nukraudinės gatves IR lygiau po miestą paskirstys auto ir kitą eismą, kas duos gatvių atsikimšimo efektą, kuris dabar vyksta dėl pagrindinių gatvių tinklo neužbaigimo, VT tinklo neužbaigimo ir galbūt kitų dalykų?


    ,,Kai visi Pasienio Terasų ir kitų kalabybiškių gyventojai stovės valandą kamštyje ir matys pro šalį švilpiantį autobusą/tramvajų''

    - Tai aš tau pilnai pritariu. BET - vairuotojų skalpavimą reikia pradėti tik tada kai bus ši infra nutiesta. Kas dabar siūloma dalies forumiečių yra automobilistų lyg kokių baubų engimas ir represavimas net neįgyvendinus VT tinklo/funkcionavimo. Toks veikimas yra ne sprendimas ar gero vedini tikslai, o panašu į kitus dalykus.


    ,,Na, tavo „analizės“ baigiasi eiliniu postu iš just one more lane bro serijos. Po to neri į krūmus ir nurimus diskusijai vėl išlendi su genialiais pasiūlymais išspręsti visas bėdas pastačius kelis viadukus.''

    - aha, visgi be trolinimo, visgi mažesnio, neiškentei. Bet judi gera linkme.
    O klausimas, bent iškeltum jį sau - ar gali taip būti, na toks vos ne stebuklas įvyktų, kad visgi, visgi, kažko tu nematai? Ar turi tikslą pamatyti?

    Ne visas bėdas, bro. O dalį jų. Jei šito ne tik nesupranti, bet tuo pačiu metu tik ir ieškai progos įgelti, kas parodo tavo intencijas, gal būtų laikas iškelti klausimus apie savo genialumą?

    PS.
    Ir jei mažiau putotumeisi, draskytumeisi, galbūt pamatytum, kad mes dėl daug ko sutariam.
    PPS.
    Dėl tariamo pabėgimo į krūmus, kaip bandai pateikti, - ar gali būti kitos priežastys kodėl pradedu nebedalyvauti ''diskusijoje''? Ar gali būti toks variantas, kad tiesiog nebenoriu gaišti laiko ir gadinti sveikatos ir geros nuotaikos kažkokiam trolinimui? Ar negali būti taip, kad matau, kad laikas pradėti žiūrėti kur geriau laiką ir energiją panaudoti? Vien kiek šio atsakymo parašymas užtruko - ar man verta skirti asmeniškai atsakinėti į vis pasikartojančius trolinimus, ne geros valios diskusiją?
    Chamizmas ir arogancija yra įspūdingame lygyje: patys puola (Kedas kitoje temoje, kuris dar manipuliatyviai ir meluodamas apie mano sutvarkytą kiemą panaudojo kaip pretekstą mane pulti), o tada skundžiasi kad atseit iš diskusijos pabėgu. Na, jūs dydvyriai žinokitės. Jums be manęs bus geriau (o gal nebus - ką tuomet pulsit?), ir man bus geriau - ir nebereikės skaityti purvo pilimo, ir laiko sutaupysiu, ir geriau panaudosiu šį laiką kur nors geriau. Win-Win taip sakant.
    PPPS.
    Jei aš bandysiu diskutuoti su tik ir ieškančiu progos prisiknisti, kuris be kita ko daro aibę loginių klaidų, bet tuo pačiu metu save išstato kaip didelį žinovą, - kvailys bus ne tas kuris taip elgiasi, o aš.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.02.02, 16:56.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Šis forumas į ką pavirto? Į nemąstančių trolių fabriką? Ir čia viskas ką sugeba dalis šio forumo ''išmąstyti''? Matai, gi jei arogantiškai numeti strawman, tai lygtais tai viską paaiškina ir taip toliau... Na, solidus lygis, solidus... Tavęs neklausiu kaip siūlytum spręsti situaciją, nes ne to čia forume esi.
    Kad ir neklausi, atsakysiu labai paprastai - dviejų lygių sankryžos tik gilins problemą, nes kamštį perkels tolyn į centrą. Jei problemą spręsim tokiais metodais labai greitai prieisim prie GV tunelio platinimo ir ketvirto lygio ties Savanorių žiedu. Beje, net ir po šių veiksmų toliau nesuprasim, kodėl viskas stovi.

    Sprendimas yra - viešojo transporto plėtra. Pradžioje - tikrą pirmumą turintis VT, pagrindiniuose maršrutuose visur važiuojantis atskirtomis A juostomis ir tikros P+R aikštelės visiems suburbams + realūs automobilių mokesčiai. Vėliau tramvajus, metro, you name it.
    Kai visi Pasienio Terasų ir kitų kalabybiškių gyventojai stovės valandą kamštyje ir matys pro šalį švilpiantį autobusą/tramvajų, kuris iki centro nuveža per 15 minučių, anksčiau ar vėliau susimąstys arba apie persėdimą į VT, arba apie persikraustymą į miestą. Tiek vienas tiek kitas variantas būtų daug geresnis.

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Beje, ar aš vienas stengiuosi žiūrėti į platesnį kontekstą, ar čia dalies forumo ''analizė'' užsibaigia trolinimu, loginėmis klaidomis, klišėmis, konteksto nematymu, negalvojimu į ateitį?
    Na, tavo „analizės“ baigiasi eiliniu postu iš just one more lane bro serijos. Po to neri į krūmus ir nurimus diskusijai vėl išlendi su genialiais pasiūlymais išspręsti visas bėdas pastačius kelis viadukus.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O jei dar visą plentą padarytų 3+3 arba 4+4, išvis kamščių nebeliktų.
    Just one more lane bro.
    Šis forumas į ką pavirto? Į nemąstančių trolių fabriką? Ir čia viskas ką sugeba dalis šio forumo ''išmąstyti''? Matai, gi jei arogantiškai numeti strawman, tai lygtais tai viską paaiškina ir taip toliau... Na, solidus lygis, solidus... Tavęs neklausiu kaip siūlytum spręsti situaciją, nes ne to čia forume esi.



    Beje, ar aš vienas stengiuosi žiūrėti į platesnį kontekstą, ar čia dalies forumo ''analizė'' užsibaigia trolinimu, loginėmis klaidomis, klišėmis, konteksto nematymu, negalvojimu į ateitį?

    Platesnis kontekstas toks:

    1. Mano atvaizduotoje atkarpoje yra butelio kaklelis ir disfunkcinė atkarpa, kurios disfunkcija tik gilės augant eismui (nes miestas augs): iš miesto pusės yra GV, kuri yra greito eismo gatvė ir joje neturi būti eismo susikirtimo viename lygyje, joje numatoma statyti viaduką ties Mokslininkų gatve, kur jis jau seniai turėjo stovėti. Kitame kaklelio gale yra Utenos plentas, kuris pradžioje nuo miesto turi keletą dviejų lygio sankryžų (ruožai pažymėti geltonai):

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	40,6 kB ID:	2180691

    2. Norit jūs to ar nenorit - dešinėje kur Mažieji Gulbinai ir aplinkinės teritorijos (abipus Utenos plento) bus užstatytos gausiai - kaip jau ir rodo pranešimas apie didelio mąsto statybas. Tai tik pradžia. Kaip susisiekimą spręstumėte visiems numatomiems gyventojams?

    3. Kaip pėsčiųjų susisiekimas tarp skirtingų greito eismo gatvės pusių? Manau, kad geriausia kad jis būtų nepertraukiamas - tai yra ne šviesoforai, o pvz požeminės perėjos, kad galėtum tiek praeiti, tiek pravažiuoti ratinėmis priemonėmis be stabdymų ir be kažkokių laipiojimų laiptais ir tt.. Požeminės pranašumas dar ir tas, kad jos beveik neveikia atmosferos poveikis tai reiškia kad ir remontų bus n kartų mažiau, tuo tarpu pėsčiųjų viadukus kai reikės remontuoti tai reikės dažnai ir nemažai lėšų.
    Požeminių perėjų reikia ir VT keliaujantiems.

    4. Nesiūlau didinti juostų kiekio.

    5. Viršutinio mano siūlomo viaduko ateityje reikėtų ir galimam šiauriniam VIlniaus apvažiavimui (kuris beje nuimtų ir tranzitą per Riešę):

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	61,0 kB ID:	2180692

    6. Jei jūs manote, kad viską išspręs tramvajus, tai esu tikras kad to neužteks. Net jei jis ir būtų (kam aš pritariu) tai jis vis tiek nepadarys taip, kad masiškai žmonės atsisakys automobilių gyvendami tokioje vietoje. Taipogi lieka eismo Vilnius-Utena kiekis, ir tt..


    O kitų paklausiu - ką jūs siūlytumėte daryti?
    Paskutinis taisė spekas; 2025.02.01, 19:30.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O pati Talino g. liko nesutvarkyta. Be šaligatvių, be dviračių takų, su purvynais, kuriuos išrausia aplinkiniai gyventojai su savo automobiliais. Tai nelabai bus geriau, kai sulapos.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Apželdins, sulapos viskas, atrodys daugmaž

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Belieka pasidžiaugti kad neuždėjo salotinių skydų ties perėjom.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Tikrai baisu. Ir kiek metų reikėjo laukti tokios atgrasios nesąmonės...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Jeigu kam kyls klausimų, kaip turėtų atrodyti tokio lygio, t. y. gatvė jungianti rajonus arba kitaip C kategorijos gatvė, palieku čia: https://maps.app.goo.gl/HAhoJkvScpfYvCEF7

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    2025 metai, bet nauja gatvė atrodo kaip amžiaus pradžioje rengtų projektų, dviračių takas pamirštas, įvažiavimas nuleistas, dangos kaip sovietmečiu, atitvarai ir tvoros.

    Progresuojame

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Helsinkio g. pajungimas į Talino g. baigtas:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135424.jpg
Views:	679
Size:	908,0 kB
ID:	2180205
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135344.jpg
Views:	660
Size:	985,6 kB
ID:	2180206

    Šaligatvis kažkoks įstryžo peraukštėjimo:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135313.jpg
Views:	668
Size:	1,11 MB
ID:	2180207
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135238.jpg
Views:	659
Size:	959,3 kB
ID:	2180208
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135107.jpg
Views:	655
Size:	771,0 kB
ID:	2180209

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tikrai ne 1G pratęsimas.
    Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...

    G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.

    Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
    Ten pratęst 1/2g praverstų vien tam, kad laukuose už miško turint normaliai vietos padaryt padorų VT mazgą. Tiek vairuotojų poilsiui, tiek privežamiesiems maršrutams iš visų kalabybiškių, tiek realią P+R aikštelę.

    Aišku tie G neturi važinėt po, pavadinkim, Gulbinėlių pievą. Tik atvažiuot iki jos krašto.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Tik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taigi planuoja 7000 naujų butų, tai maždaug 20 tūkst. gyv. palyginti kompaktiškoje teritorijoje, priedo - bent keli tūkstančiai "senesnių" kaimyninių gyventojų.
    Tiek 1G, tiek 2G. Žinant mero hobį tiesti gatves, tai tegu tik daro geriau čia, negu kitur mieste (Išskyrus neįgyvendinamus projektus vakarų–rytų kryptimi). Ir labai, labai tikiuosi, nors nusivilsiu, kad galima pagaliau pradėti daryti tiesioginį kelią daryti tiktai VT ir spec. tarnyboms, kaip Olandijoje, o mašinų srautą palikti ilgesnį aplinkui, o ne VT įkalinimui stovėjimo tose pačiose spūstyse. Pagal plane paskirtą dėmesį rajono integravimui, tai reikia tikėtis, park+ride ir dviračių infra irgi susiplanavo, kol yra tuščių laukų.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tikrai ne 1G pratęsimas. Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius... G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G. Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
    Bet ten gyvenantiems tikrai nereikės nusigauti nei per 3 km nutolusias klinikas, nei keliaujant populiariausiais miesto maršrutais? Gydytojams, slaugytojams ir kitiems ten dirbantiems manai nebus privalumas naujas pigesnis būstas rajone visiškai šalia darbo, kuriantis viso Santariškių pridėtinę vertę?? Manau visas rajonas ten neblogai užsipildys lokaliais darbo kolegomis, Vilniui irgi reikėtų paplanuoti ten rezervinio socialinio ir skiriamo būsto ateičiai, būtent lokalioms reikmėms, kol yra galimybės. Galiausiai tiems patiems minimiems maršrutams turintiems gerokai didesnį startinį-galinį poreikį manai nuo to būtų blogiau, nei žmonės važiuojantys automobiliais?

    Toks požiūris man labai primena Šiaurės miestelio konversiją, kur viskas galiausiai buvo palikti auto-savieigai kelies dešimtmečiams ir konvertavosi automobilizmu..

    Komentuoti:

Working...
X