Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nelabai yra poreikio tiems dviem lygiams, užtektų praplatinti kairius posūkius, pareguliuoti ciklus ir užtektų, toliau šiaip ar taip eina šviesoforai bet kokiu atveju.
    Ne, nes tai yra greito / tranzitinio eismo gatvių tinklo dalis, ir visas tinklas turi būti išvystytas iki galo (jokių eismo viename lygyje susikirtimo vietų)

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	103,3 kB ID:	2197514

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivalldybė 2025.04.16
    Išrinktas Maumedžių gatvės ir skvero atnaujinimo rangovas
    Vilniuje Jeruzalės rajone bus atnaujinama Maumedžių gatvės dalis ir įrengiamas skveras. Vilniaus miesto savivaldybė pasirašė sutartį su AB „Eurovia Lietuva“, kuri už apie 1,5 mln. eurų su PVM atliks šios viešos erdvės rangos darbus. Rangovas atrinktas po Vilniaus vystymo kompanijos organizuoto viešojo pirkimo. (...)

    Vykdant darbus bus rekonstruota Maumedžių gatvės dalis tarp Braškių ir Rugių gatvių, taip pat sutvarkyta viešoji erdvė abipus Maumedžių gatvės.
    Projektiniai pasiūlymai šioje temoje buvo įkelti dar 2022 m. kovą
    Projekte numatoma įrengti 5,50 m pločio gatvės važiuojamąją dalį. Iš abiejų gatvės pusių bus įrengiami šaligatviai. Šaligatvių plotis numatomas 2,25 m. Šaligatvio danga bus įrengiama iš betoninių plytelių. Atsižvelgiant į esamus tinklus bei želdinius, bus įrengiamos automobilių stovėjimo vietos.
    Ties stovėjimo vietomis yra numatomas 0,50 m pločio techninis šaligatvis bei 1,50 m pločio jungtys, kurios sujungs šaligatvius taip užtikrinant sklandų pėsčiųjų judėjimą. Avižų, Miežių, Braškių bei Rugių gatvių susikirtimuose važiuojamoji dalis yra susiaurinama iki 5,50 m, šios dvejos sankryžos yra pertvarkomos į iškiliąsias.

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/


    https://www.miestai.net/forumas/foru...52#post2019152

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ten jau Mokslininkų gatvė. Ir lygtais buvo jos rekonstrukcijos planas parengtas. Netgi tų servisiukų šeiimininkai laukia veiksmo (todėl ten viskas apleista).

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Šiaip visa Mykolo Lietuvio g. iki pat Geležinio Vilko g. turėtų būti 4 juosta - ir jokių nesąmonių, išplatėjimų ir susiaurėjimų. Nesuprantu, kodėl dabartinis projektas užsikerta dar vos išvažiavęs į Visorius – išpirkti apgriuvusius garažus ir angarus neturėtų būti neįmanoma. Jei bus paliktas 1+1 kelias, arba šis minimalaus platinimo projektas bus įgyvendintas (dar net neprivažiavus artimiausios sankryžos vis tiek krenta iki 1+1), išeis nemažas butelio kakliukas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Taip, projektas neišbaigtas ir nenešantis naudos. Šalia šviesoforų sureguliavimo kurio tikrai reikia ir praplatinus bent iki Fizikų g. sankryžos, situacija pasikeistų ženkliai į geresnę pusę - tikrai ne grandioziniai kaštai. Kaskart kai ten važiuoju, atsiduriu situacijoje kur degant žaliam važiuoti tiesiai link Santariškių, niekas negali važiuoti nei tiesiai nei į dešinę nusukti į GV, nes eilę užkišę bandantys pasukti į kairę link Molėtų pl. kuriems tuo metu nėra žalios sekcijos.
    Man rodos net be platinimo vaizdelis gerokai pasikeistų. Davus dvi juostas sukantiems į kairę - nebebūtų uodegos kuri užtveria kitas praktiškai tuščias juostas.

    Panašiai kaip kažkadaise buvo su GV/Ukmergės/Žalgirio sankryža. Užteko nedaug praplatinti, kad sukančiųjų uodega neblokuotų kitų juostų. Ir eilės sumažėjo keleriopai.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su tuo nauju nusukimu reiktų pakeisti šviesoforų reguliavimą, kad pro šviesoforą būtų dvi juostos tiesiai ir dvi sukt į kairę. O visas srautas link centro važiuotų per tą nusukimą. Be tokių pakeitimų nebuvo jokios prasmės daryt ano nusukimo.
    Taip, projektas neišbaigtas ir nenešantis naudos. Šalia šviesoforų sureguliavimo kurio tikrai reikia ir praplatinus bent iki Fizikų g. sankryžos, situacija pasikeistų ženkliai į geresnę pusę - tikrai ne grandioziniai kaštai. Kaskart kai ten važiuoju, atsiduriu situacijoje kur degant žaliam važiuoti tiesiai link Santariškių, niekas negali važiuoti nei tiesiai nei į dešinę nusukti į GV, nes eilę užkišę bandantys pasukti į kairę link Molėtų pl. kuriems tuo metu nėra žalios sekcijos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Dabar ten važiuojant Santariškių linkme, nuo pat Mokslininkų - Mykolo Lietuvo sankryžos iki Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžos kamščiai yra bent mano akimi, vieni didžiausių Vilniuje - vengiu tos vietos jei tik leidžia kitos opcijos. Pagrindinė to priežastis yra viena juosta iki pat sankryžos Mokslininkų - Geležinio Vilko, kuri ties sankryža išplatėja į penkias juostas (raskite prašau kur dar mieste yra taip) - viena į kairę, dvi tiesiai, viena nebenaudojama į dešinę ir naujai paruoštas nusukimas į dešinę Geležinio Vilko g. Pastarasis neturėjo tokio impulso kamščių sprendimams, nes tiesiog visi bandantys nusukti į dešinę yra pastrigę už tų, kurie suka į kairę Molėtų pl. kryptimi. Ten idealiu atveju turi būti dvi juostos į kairę, dvi tiesiai ir paliktas nusukimas į dešinę.
    Su tuo nauju nusukimu reiktų pakeisti šviesoforų reguliavimą, kad pro šviesoforą būtų dvi juostos tiesiai ir dvi sukt į kairę. O visas srautas link centro važiuotų per tą nusukimą. Be tokių pakeitimų nebuvo jokios prasmės daryt ano nusukimo.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nelabai yra poreikio tiems dviem lygiams, užtektų praplatinti kairius posūkius, pareguliuoti ciklus ir užtektų, toliau šiaip ar taip eina šviesoforai bet kokiu atveju.
    Gausis off-topic esamai temai, bet noriu pareplikuoti dėl Mokslininkų-GV sankryžos. Taip, nemanau kad ten reikia dviejų lygių sankryžos, labiau reikia sutvarkyti pačią Mokslininkų gatvę.

    Dabar ten važiuojant Santariškių linkme, nuo pat Mokslininkų - Mykolo Lietuvo sankryžos iki Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžos kamščiai yra bent mano akimi, vieni didžiausių Vilniuje - vengiu tos vietos jei tik leidžia kitos opcijos. Pagrindinė to priežastis yra viena juosta iki pat sankryžos Mokslininkų - Geležinio Vilko, kuri ties sankryža išplatėja į penkias juostas (raskite prašau kur dar mieste yra taip) - viena į kairę, dvi tiesiai, viena nebenaudojama į dešinę ir naujai paruoštas nusukimas į dešinę Geležinio Vilko g. Pastarasis neturėjo tokio impulso kamščių sprendimams, nes tiesiog visi bandantys nusukti į dešinę yra pastrigę už tų, kurie suka į kairę Molėtų pl. kryptimi. Ten idealiu atveju turi būti dvi juostos į kairę, dvi tiesiai ir paliktas nusukimas į dešinę.

    Viliuosi kad šitas projektas pajudės, praplėsiantis atkarpą nuo Fizikų g. iki sankryžos į dvi juostas. Bet su infrastruktūros tempais, nenustebčiau jog sujungs šį projektą su Mykolo Lietuvio ir 2030 galbūt, kažką turėsime..

    https://citify.eu/lt/mokslininku-g-t...zinio-vilko-g/
    Paskutinis taisė Laure23; 2025.04.17, 10:59.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Man atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra Mokslininkų-GV sankryžoje, o ne čia....
    Nelabai yra poreikio tiems dviem lygiams, užtektų praplatinti kairius posūkius, pareguliuoti ciklus ir užtektų, toliau šiaip ar taip eina šviesoforai bet kokiu atveju.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pagal pavadinimą matosi kieno užsakymu parašytas straipsnis. Tas dvirtakis jau prieš 6 ar 7 metus turėjo būt nutiestas, bet tam tikri personažai kuriuos „nuo dulkių saugo želdiniai“ turi užnugarį ir neleidžia nukirst jų gyvatvorių esančių valstybinėj žemėj. O tuo tarpu mokiniai vaikšto neapšviestais kelkraščiais tarp mokyklos ir prekybcentrio

    Dar geras momentas apie „planuojamą religinės paskirties pastatą“. Kiek žinau ten valstybinė žemė kur turėtų būt kultūrkė ar panašiai. Bet viena grupelė žmonių nori prastumt bažnčios idėją, nes nu reikia, nors patys nežino kaip pateisint religinį pastatą valstybinėj žemėj. Prieš kelis metus buvo savavališkai pastatytas kryžius gal 10m aukščio - nespėjus pašventint naktį kažkas iš vietinių nuvandalino ir kryžių nusirinko tyliai

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kai pažanga ateina su pjūklais: kaip Balsių infrastruktūros projektas paveiks 420 želdinių ir bendruomenės aplinką

    Ragučio, Balsių ir Bubilo gatvės – trys svarbios arterijos šiaurinėje Vilniaus miesto dalyje, Verkių seniūnijoje esančioje Balsių gyvenvietėje, – netrukus gali pasikeisti neatpažįstamai. Remiantis projekto dokumentais, čia numatomas susisiekimo komunikacijų rekonstravimo ir inžinerinių tinklų statybos projektas, kurio tikslas – sukurti saugesnę, patogesnę ir šiuolaikinius standartus atitinkančią gatvių infrastruktūrą.

    Kaip rašoma projekto aiškinamajame rašte, Ragučio ir Balsių gatvėse bus įrengti dviračių takai, kurių plotis sieks po 3 metrus, bei pėsčiųjų takai, kurių plotis – po 1,875 metro. Abu takai bus atskirti nuo važiuojamosios dalies ir įrengti toje pusėje, kuri geriausiai atitinka esamą situaciją ir infrastruktūrą, pavyzdžiui, Ragučio gatvėje jie projektuojami kairėje pusėje, nes ten daugiau erdvės ir takai geriau susijungs su esama takų sistema, o Balsių gatvėje – dešinėje, siekiant išvengti konfliktų dėl privačių sklypų įvažiavimų bei elektros linijų.

    Važiuojamoji dalis rekonstruojama ir plečiama: Ragučio ir Balsių gatvėse kiekvienos eismo juostos plotis bus padidintas iki 3,25 metro, o bendra važiuojamosios dalies danga bus 6,5 metro pločio, pritaikyta ir viešajam transportui. Kaip nurodoma dokumente, įrengiama nauja uždara lietaus nuotekų sistema, kurios iki šiol išvis nebuvo.

    Didelis dėmesys skiriamas viešajam transportui. Austėjos, Žalčių ir Laimos stotelėse numatytos įvažos, keleivių peronai bei paviljonai. Tokiu būdu tikimasi padidinti ne tik komfortą, bet ir viešojo transporto judėjimo sklandumą.

    Svarbiausias eismo organizavimo pokytis – Ragučio ir Balsių gatvių sankryžos rekonstrukcija į žiedinę sankryžą. Tokie sprendimai, kaip nurodoma projekte, padeda mažinti avaringumą, skatina saugesnį greičio pasirinkimą ir efektyvesnį eismo srautų valdymą.

    Apšvietimas bus įrengtas visose trijose gatvėse, įskaitant Ragučio gatvę, kuri šiuo metu lieka visiškai be apšvietimo. Taip pat bus įrengtos naujos kelio ženklinimo ir saugumo priemonės, tarp jų – greičio ribojimo kalneliai, aiškesnės perėjos ir kita reikalinga infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė edgaa Rodyti pranešimą

    Tai kaip ir minėjau, iš esmės problemą išspręstų greitėjimo juosta. Įvažiavime tuo tarpu yra labai trumpas ruožas merge'ui įvykti. Bet kokiu atveju gatvių koncepcijos sprendimas abi problemas pilnai išspręstų (ir panaikintų šviesoforą Ozo g.):

    Keista tik, kad pati probleminė vieta nepanaikinta.

    P.S. Pas mus kažkodėl labai mėgstama nedaryti greitėjimo juostų kur jų labai reiktų, nemažai atvejų užtektų tiesiog perpaišyt dažus.
    Greitėjimo juosta išspręstų blogiausią vietą, bet bendrai tam sankryžų komplekse yra per daug konfliktinių taškų. Išsukt iš Ozo gatvės į GV kai kažkas taikosi žemyn į Ozo prekybcentrį irgi būna reikalų. Ta pati Nestės degalinė berods vis dar turi tiesioginį įvažiavimą tiesiai iš GV, nors yra ir iš nuovažos.

    O nepanaikinta turbūt todėl, kad norint ten padaryt normalią greitėjimo juostą reikia GV paslinkt link centro. O užsiimant tokiu darbu padaryt visą atskirtą privažiuojamąjį kelią jau nebūtų tiek daug darbo. Vistiek GV būtų ne kreivinamas ties ta vieta, o slenkamas gerokai didesnis gabalas.

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Iš apačioj važiuojant nieko nesimato. Dėl greitėjimo juostos nebuvimo Išvažiavęs viršuj jei važiuoji normaliu greičiu turi labai trumpą laiko tarpą apsispręst ar šokt į tarpą ar kirst ant stabdžių. Jei atvažiuoji saugiu greičiu (t.y. lėtai) - tada be šansų įsiliet į srautą ir turi laukt didžiulio tarpo.
    Tai kaip ir minėjau, iš esmės problemą išspręstų greitėjimo juosta. Įvažiavime tuo tarpu yra labai trumpas ruožas merge'ui įvykti. Bet kokiu atveju gatvių koncepcijos sprendimas abi problemas pilnai išspręstų (ir panaikintų šviesoforą Ozo g.):
    Click image for larger version

Name:	Photos_wtILSthJsR.png
Views:	944
Size:	403,9 kB
ID:	2181063

    Keista tik, kad pati probleminė vieta nepanaikinta.

    P.S. Pas mus kažkodėl labai mėgstama nedaryti greitėjimo juostų kur jų labai reiktų, nemažai atvejų užtektų tiesiog perpaišyt dažus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė edgaa Rodyti pranešimą

    Kuo švažiavimas ten nesaugus? Greitėjimo juostos reikėtų, bet naikint tai nematau prasmės? Nebent ne taip supratau.
    Iš apačioj važiuojant nieko nesimato. Dėl greitėjimo juostos nebuvimo Išvažiavęs viršuj jei važiuoji normaliu greičiu turi labai trumpą laiko tarpą apsispręst ar šokt į tarpą ar kirst ant stabdžių. Jei atvažiuoji saugiu greičiu (t.y. lėtai) - tada be šansų įsiliet į srautą ir turi laukt didžiulio tarpo.

    Ne vieną kartą yra tekę staigiai susispaust toj vietoj ir sutilpt tryse. Gerai, kad GV perteklinai platus, bet kai esi antroj juostoj ir fūra staiga metasi į tave iš pirmos juostos - jausmas nekažką. Aišku kai atmintinai žinau vietą tai visada važiuoju prisispaudęs prie kairio juostos krašto. O vakare dažnai pro ten važiuoju antra juosta, nors ir gatvė tuščia, vien tam, kad kažkam iššokus iš Ozo pakalnės būtų ramiau abiems.

    Po vieno karto su šlapia nugara iš Ozo prekybcentrio apylinkių važiuodamas tolyn GV visada darau garbės ratą pro Licėjų. Geriau sugaištų pora minučių nei liūdnos pasekmės.

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Eismo saugumo prasme labiau reiktų naikint ne įvažiavimą, o išvažiavimą.
    Kuo švažiavimas ten nesaugus? Greitėjimo juostos reikėtų, bet naikint tai nematau prasmės? Nebent ne taip supratau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Negalima panaikint įvažiavimo į ozą iš GV. Ten vienintelis normalus įvažiavimas, jeigu visi bandytų sukt per Ozo g. Ten viską užtvertų nejudamai.
    Eismo saugumo prasme labiau reiktų naikint ne įvažiavimą, o išvažiavimą. Nors idealiausia turbūt išvis būtų padaryt „privažiuojamąjį kelią“ su 40km/h nuo išsukimo į Ozo gatvę/Nestę iki pat išvažiavimo iš prekybcentrio. GV būtų galima stumtelt į šoną aukojant gabalą skiriamosios juostos.

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Negalima panaikint įvažiavimo į ozą iš GV. Ten vienintelis normalus įvažiavimas, jeigu visi bandytų sukt per Ozo g. Ten viską užtvertų nejudamai.
    Ten planuojama 2 lygių sankryža Ozo g. su berods J. Ralio g., ją įgyvendinus naikinti tą įvažiavimą tikrai galima (ir reikėtų).

    Vis vien, labiausiai visam tame ruože reiktų pėsčiųjų viaduko Didlaukio g., stabdomas visas automobilių srautas, o ir pėstysis turi 3 šviesoforus pralaukti. Kadangi tenka pro ten ir vaikščioti, dar taip nebuvę, kad laukčiau šviesoforo vienas. Srautas ir automobilių, ir pėsčiųjų yra labai didelis.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Negalima panaikint įvažiavimo į ozą iš GV. Ten vienintelis normalus įvažiavimas, jeigu visi bandytų sukt per Ozo g. Ten viską užtvertų nejudamai.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Gatvių tinklo užbaigimas yra BŪTINA, tačiau NEPAKANKAMA sąlyga. Be užbaigimo, be dubliuojančių gatvių, be tranzitinių gatvių tiesiog dalis kamščių scenarijų užprogramuoti. Iki tam tikros ribos viadukai ir papildomos juostos irgi stipriai padeda. Bet niekada neišspręs visų atvejų. Kaip ir VT - neišspręs visų atvejų, ypač jei tai nėra prioritetinis transportas, kuris važiuoja plius minus neįtakojamas kito (tarkim Metro).

    Iš principo neigiantiems asmeninį transportą - sėkmės gyvent utopijoj arba siaurame burbule.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Na, čia vėl buvo pasvajota kaip „gatvių tinklo užbaigimas“ ir dviejų lygių sankryžos išspręs kamščius. Surprise - neišspręs. Nes automobilių yra tiesiog per daug. Jau buvo dalintasi, kad esam vieni iš lyderių pagal tai, kiek procentų kelionių atliekam automobiliais. Visi nauji viadukai, gatvės, aplinkkeliai tą procentą tik didins, nes konkrečioje vietoje atlaisvėjus suveiks induced demand ir turėsim dar daugiau automobilių.
    Tai gal pirma susitvarkom VT ir užfreezinam visus aplinkkelius, gatves ir sankryžas porai metų. O ne liejam dar daugiau asfalto ir toliau dūstam kamščiuose.

    Komentuoti:

Working...
X