Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mr_miegas
    replied
    Pasiskundziau, del to nereguliuojamos kairiojo posukio G.V. ir Skersines g., gavau sekanti atsakyma is VMS:
    "Dėkojame už pastebėjimus. Informuojame, kad 2023-2024 m. numatyta Molėtų pl., Skersinės g. šviesoforinės sankryžos rekonstrukcija."

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Įspūdingas kelio ženklas, pasijaučiau mažutis prie tokio.
    Šiaip nežinau kas ten psichologiškai veikia, jeigu prikabintas taisyklių priminimas, aišku jis galėjo būti tokio dydžio kaip "šalutinis" o ne kažkokiam skarmale įpakuotas. Tos fazės su pėsčiaisiais metu joks kitas eismas nesikerta, tai vairuotojams lieka žiūrėti tik pėsčiuosius.
    Viskas būtų OK, jei vairuotojų šviesoforas nebūtų taip toli nuo pėsčiųjų perėjos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasipiktinimas absurdiškai suprojektuota šviesoforine sankryža Vanaginėje (Riešėje) tęsiasi.
    LAKD piarščikas pramušinėja idiotizmo dugnus, sekdamas pasakas, kad kamščius sukelia ne LAKD suderinta nevykusio sankryžoą, o patys vairuotojai.

    Lrytas.lt 2023.05.24
    Po naujo prekybos centro atidarymo kilo gyventojų nepasitenkinimas
    Šalia Vilniaus atsidarė naujas prekybos centras, dėl kurio statybų buvo pertvarkytas eismas, pastatyti kiti šviesoforai. Didžiosios Riešės gyventojai ėmė piktintis, kad Vilniaus senamiesčio problema atsirito iki jų – prasidėjo spūstys. Po gyventojų nusiskundimų antplūdžio socialiniuose tinkluose sureagavo ir Vilniaus rajono meras Robert Duchnevič. (...)


    Už pastatytą šviesoforą atsakinga LAKD. Jos atstovas Saulius Jansonas patikina, kad įmonė operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį privatų investuotoją dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų įgyvendinimo. Nepaisant to, pasak S.Jansono, dėl susidariusių spusčių išsukant iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi, kalti gali būti ir patys vairuotojai.
    „Viena iš pagrindinių spūsčių susidarymo priežasčių įrengus naują šviesoforą yra dėl to, jog vairuotojai degant pagrindiniam šviesoforo žaliam signalui nesuka į dešinę, nors tai leidžiama“, – teikia LAKD atstovas.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...yksta-27075758
    Tačiau situacija su posūkiu iš Molėtų plento į Molėtų gatvę – kiek kitokia, kreiptasi dėl pakeitimų. „Kelių direkcija šiuo klausimu taip pat kreipėsi į privatų investuotoją dėl galimybės pakeisti esamus eismo reguliavimo nustatymus, koordinuojant su Kelių direkcijos eismo saugos specialistais“, – informuoja S.Jansonas. Jo teigimu, rangovui įgyvendinus Kelių direkcijos reikalavimus, turėtų pagerėti situaciją, o maksimalus sankryžos pralaidumas bus užtikrintas įgyvendinus projektą. Statybos darbus planuojama pabaigti 2023 m. birželį.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...yksta-27075758

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Įspūdingas kelio ženklas, pasijaučiau mažutis prie tokio.

    Nežinau ar persiteikia, bet tokio dydžio šitų ženklų neesu matęs.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230524_181026_Gallery.jpg
Views:	1835
Size:	367,9 kB
ID:	2053197
    Net suintrigavo ar LAKD patys bent sugeba laikytis kelio ženklų įrengimo taisyklių. 203 trikampis gali būti max. 90cm pločio, o perėjų ženklai 533, 534 -70cm. Didesni jau negali egzistuoti iš principo, nes magistraliniuose keliuose perėjų ir neturi būti, o duoti kelio magistralėje jau nėra kam. Gal galėtumėt išmatuoti?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Įspūdingas kelio ženklas, pasijaučiau mažutis prie tokio.
    Šiaip nežinau kas ten psichologiškai veikia, jeigu prikabintas taisyklių priminimas, aišku jis galėjo būti tokio dydžio kaip "šalutinis" o ne kažkokiam skarmale įpakuotas. Tos fazės su pėsčiaisiais metu joks kitas eismas nesikerta, tai vairuotojams lieka žiūrėti tik pėsčiuosius.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230524_180226_Gallery.jpg Views:	0 Size:	182,2 kB ID:	2053196

    Vat kodėl nepertvarko šito apgailėtino takelio tai velnias žino. Na kai pabaigs, bent kitoje pusėje normalesnis bus. Bet ir pervažos panašu, kad neįrengs - paliko skirtingo aukščio salelę per vidurį.

    Nežinau ar persiteikia, bet tokio dydžio šitų ženklų neesu matęs.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230524_181026_Gallery.jpg
Views:	1835
Size:	367,9 kB
ID:	2053197

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Paaiškinu: sukantiems į dešinę iš Molėtų gatvės dabar padarė šviesoforą, dėl to vietiniai labai pyksta, nes reikia sustoti. Būtent tas sustojimas dabar ir apsaugos pėsčiuosius. Anksčiau tame posūkyje visą laiką buvo galimas gazas-dugnas, kad greičiau įsilieti į srautą Molėtų plente.
    Dar kartą sakau, kad tas naujas šviesoforas leidžia važiuoti būtent tada, kai pėstiesiems dega žalia. Ir neleidžia tada, kai Molėtų plente nuo Molėtų važiuojantiems automobiliams dega žalia. Praktiškai padaryta nesąmonė, kuri yra ypač pavojinga pėstiesiems. Psichologiškai vairuotojas važiuodamas per žalią pagreitėjoimo zonoje negali tikėtis pėsčiųjų, juolab, kad nemato, kad jiems dega žalia. Pėstieji, ypač vaikai, irgi užsidegus žaliai eina drąsiai, nes nesitiki, kad ir automobilams degs žalia.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Kamštis iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi yra niekas. Ten paliko pėsčiųjų perėją pagreitėjimo juostoje. Negana to, vairuotojams nesimato kokia šviesoforo šviesa dega pėstiesiems. Pėsčiųjų ten dabar bus daug. Labai pavojinga vieta jiems, nors, turbūt, vsio zakono.
    Paaiškinu: sukantiems į dešinę iš Molėtų gatvės dabar padarė šviesoforą, dėl to vietiniai labai pyksta, nes reikia sustoti. Būtent tas sustojimas dabar ir apsaugos pėsčiuosius. Anksčiau tame posūkyje visą laiką buvo galimas gazas-dugnas, kad greičiau įsilieti į srautą Molėtų plente.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Penktadienį atidarytas prekybcentris prie Riešės. Padaryta naujų šviesoforo fazių.

    Važiavau pro ten savaitgalį. Eismas Molėtų plentu abiem kryptimis sulėtėjo, ypač sekmadienį grįžtant į miestą.
    Išsukinėjančių iš prekybcentrio į miestą buvo nemaža eilė ir šeštadienį, ir sekmadienį.

    Iš rekonstruoto Molėtų plento daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę, kai prismaigstoma šviesoforų, o ne daromi jungiameji kelia vietiniam eismui. Šioje sankryžoje, kol ji buvo trišalė, tai eismo sustojimas nelabai jausdavosi, dabar bus "tobulinamas eismas" reguliuojant šviesoforus.

    LAKD suderino sankryžą su netinkamu praliadumu, o dabar bando aiškinti, kad vairuotojai patys kalti dėl kamščių.

    Delfi.lt 2023,05
    Po pokyčių sankryžoje kasdien driekiasi automobilių spūstys
    Kamštis iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi yra niekas. Ten paliko pėsčiųjų perėją pagreitėjimo juostoje. Negana to, vairuotojams nesimato kokia šviesoforo šviesa dega pėstiesiems. Pėsčiųjų ten dabar bus daug. Labai pavojinga vieta jiems, nors, turbūt, vsio zakono.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Penktadienį atidarytas prekybcentris prie Riešės. Padaryta naujų šviesoforo fazių.

    Važiavau pro ten savaitgalį. Eismas Molėtų plentu abiem kryptimis sulėtėjo, ypač sekmadienį grįžtant į miestą.
    Išsukinėjančių iš prekybcentrio į miestą buvo nemaža eilė ir šeštadienį, ir sekmadienį.

    Iš rekonstruoto Molėtų plento daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę, kai prismaigstoma šviesoforų, o ne daromi jungiameji kelia vietiniam eismui. Šioje sankryžoje, kol ji buvo trišalė, tai eismo sustojimas nelabai jausdavosi, dabar bus "tobulinamas eismas" reguliuojant šviesoforus.

    LAKD suderino sankryžą su netinkamu praliadumu, o dabar bando aiškinti, kad vairuotojai patys kalti dėl kamščių.

    Delfi.lt 2023,05
    Po pokyčių sankryžoje kasdien driekiasi automobilių spūstys
    Tai, su kuo pastaruoju metu tenka susidurti Vilniaus pakraštyje įsikūrusios Riešės gyventojams, jie vadina košmaru, mat kelionės miesto link pailgėjo daugiau nei dvigubai, o spūstyse rytais tenka stovėti dar tada, kai įprastai mieste būna pakankamai ramu.(...)

    Lietuvos automobilių kelių direkcija, Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas paaiškino, kad minima A14 kelio (Molėtų plento) ir Molėtų g. sankryža, vykdant jos kapitalinį remontą, pagal pasirašytą bendradarbiavimo sutartį su privačiu investuotoju, iš trišalės buvo pertvarkyta į keturšalę sankryžą.
    „Įgyvendinant projektą jau yra arba dar bus pakeista beveik visa esama šviesoforų posto įranga: šviesoforai, naujos kartos eismo srautų jutikliai ir panašiai. Nauji šviesoforai įrengti tiek A14 kelyje, tiek Molėtų gatvėje, tiek naujoje Dangėručio gatvės jungtyje. Šviesoforų išdėstymas suprojektuotas ir bus įrengtas pagal šiuo metu galiojančius teisės aktų reikalavimus bei privalomus eismo saugumo principus“, – aiškino S. Jansonas. Jis taip pat teigė, kad Kelių direkcija operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį rangovą dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų į
    Jis taip pat teigė, kad Kelių direkcija operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį rangovą dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų įgyvendinimo, o prašyme išdėstė kelias užklausas.

    Viena jų – dėl papildomos informacinės lentelės (statybos darbų metu) sankryžoje, išsukant iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi, pakabinimo. Anot jo, lentelė informuotų vairuotojus apie galimybę sukti į dešinę tuo metu, kai dega pagrindinis žalias šviesoforo signalas.
    Antra užklausa – dėl posūkio iš Molėtų plento į Molėtų gatvę. „Kelių direkcija šiuo klausimu taip pat kreipėsi į rangovą dėl galimybės pakeisti esamus eismo reguliavimo nustatymus, koordinuojant su Kelių direkcijos specialistais. Tik rangovui užbaigus statybos darbus bus galima užtikrinti maksimaliai galimą šviesoforinės sankryžos laidumą. Tuo metu vairuotojų prašome kantrybės ir supratingumo. Statybos darbus pilnai planuojama pabaigti 2023 m. birželį. Atkreipiame dėmesį, kad šiuo metu, statybvietė, priėmimo ir perdavimo aktu yra perduota rangovui ir jis yra pilnai atsakingas už šią sankryžą ir eismo organizavimą darbų metu“, – nurodė S. Jansonas.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...trybe-93396155

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tas Antakalnio transporto mazgas atrodo kaip iš 1990, gal net blogiau. Kokiu idiotu meru reikia būti nieko ten nedarant ir deginant pinigus Saulėtekio alėjos “humanizavimui”.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O jei padaryti kažkaip taip?

    Click image for larger version

Name:	Ideja Antakalnio ziedui ties Nemencines g.JPG
Views:	899
Size:	253,7 kB
ID:	2050711

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Užbaigus šiaurinį aplinkkelį būtų galima atsisakyti A kategorijos greitkelio miesto viduje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kaip ir GV turi būti padaryta nepertraukiamo eismo Ukmergės-GV-Žalgirio sankryžoje.

    Taip pat viadukas ar tunelis per GV turi būti kur ją kirs Šiaurinė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    ML gatvė beabejo turi būti 4 juostų, nes tai tranzitinė gatvė, praktiškai šiaurinis aplinkkelis, bet iš dviejų lygio GV-Mokslininkų sankryžos mažai naudos, tik srautai nusikels prie kitų šviesoforų. Max ko užtektų, tai pvz. dviejų juostų į kairę į tą pačią Mokslininkų g.
    Žalgirio - Rinktinės g. sankryža geras pvz. kai sankryžos rekonstrukcija iš esmės panaikono kamščius, miesto viduryje dviejų lygių sankryžos mažai naudos duoda, o kainuoja kosmosą.
    Argumente yra daug tiesos, bet ne visai teisingi palyginimai.
    GV yra A kategorijos gatvė. Tokia ji ir turi būti išlaikoma ir iki galo paversta į greito eismo gatvę. Be to, Mokslininkų-GV sankryža bus dalis savotiško miesto aplinkkelio. Plius, šalia yra tokie objektai kaip ligoninė į kurią reikia organizuoti kuo greitesnį patekimą. Taip pat nusimato aplinkinių teritorijų plėtra. Kad srautai nusikels - tai ir gerai, nes tada transportas jei blokuos tai blokuos nebe greito susisiekimo gatvę, o bus kažkur kitur.

    Tuo tarpu Žalgirio - Rinktinės g. sankryža nėra A kategorijos ir tokios sankryžos ir tokiose vietose jokiu būdu nereikia, kad būtų viadukinės.

    Komentuoti:


  • molis666
    replied
    Sumažėjo kur buvo infrastruktūra, o padidėjo, kur nėra normalios infrastruktūros. Įdomu, kaip situacija su papildomu dešiniu posūkiu į GV. Pristatymas, berods, prieš du metus buvo. Šiaip, manau, visiškas kolapsas laukia, kai atsidarys naujas BODo pastatas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė molis666 Rodyti pranešimą
    Situaciją žiauriai pablogino asfaltas per mišką. Srautai kelis kartus išaugo. Toks sprendimas buvo, sakyčiau trumparegiškas.
    Reiškia srautai sumažėjo kažkur kitur, pvz. nebereikia važiuoti ratais pro Ateities gatvę.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ne vietinis, bet suabejočiau - piko metu atvažiavęs naujas vairuotojas ir pastovėjęs prie sankryžos vos ne valandą, tikrai antrą kartą nebevažiuos. O ne piko metu pats pravažiuoju tuo nauju asfaltu - viskas gerai.

    Komentuoti:


  • molis666
    replied
    Situaciją žiauriai pablogino asfaltas per mišką. Srautai kelis kartus išaugo. Toks sprendimas buvo, sakyčiau trumparegiškas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    GV - Mokslininkų sankryža turi būti dviejų lygių. Mokslininkų g iki M Lietuvio turi būti 4 juostų.
    ML gatvė beabejo turi būti 4 juostų, nes tai tranzitinė gatvė, praktiškai šiaurinis aplinkkelis, bet iš dviejų lygio GV-Mokslininkų sankryžos mažai naudos, tik srautai nusikels prie kitų šviesoforų. Max ko užtektų, tai pvz. dviejų juostų į kairę į tą pačią Mokslininkų g.
    Žalgirio - Rinktinės g. sankryža geras pvz. kai sankryžos rekonstrukcija iš esmės panaikono kamščius, miesto viduryje dviejų lygių sankryžos mažai naudos duoda, o kainuoja kosmosą.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apykvailis bandymas įžeidinėti.
    Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.
    Nenorėjau įžeisti. Atsiprašau jei įžeidžiau.
    Važinėjau anksčiau per ten, bet paskutiniu metu piko valandomis ten per dideli kamščiai. Kadangi atvažiuoju nuo Molėtų į G. Vilko gatvę, tai galvoju, kad siaura Mokslininkų g. yra gerai, nes kitaip man užkištų GV. Visur neišplatinsi, arba vis reiks paplatinti papildomai.

    Komentuoti:

Working...
X