Akivaizdu, kad ne toks baisus vilkas, kokį jį piešia. Kartais nuėjus pietauti tenka rinktis kitą įstaigą, nes burgeriukus gamina woltui, o atėjus iš gatvės reikia laukti "ne mažiau 30 minučių".
Man teko susidurti kad iš įpročio mano užsakymą įkišo į bolto dežę ir kurjeris net nepažiūrėjęs išsinešė. Teko kviesti kurjerį atgal kad atiduotu burgerį
Akivaizdu, kad ne toks baisus vilkas, kokį jį piešia. Kartais nuėjus pietauti tenka rinktis kitą įstaigą, nes burgeriukus gamina woltui, o atėjus iš gatvės reikia laukti "ne mažiau 30 minučių".
Rytoj kartos akciją. Šiaip nesu iki galo tikras, ar tai tikrai vienintelis būdas pažaboti Bolt piktnaudžiavimą (buvo siūlymas sustatyti stulpelius ir atitverti geltona juosta, kas, imho, yra gera idėja), bet šitos akcijos tikslas buvo probelmos viešinimas, ką manau pavyko pasiekti. O kad problema yra, akivaizdu.
Kaip pastatyti stulpelius kad nepravažiuotu paspirtukas bet pravažiuotu neįgalusis?
Jau dabar pilna tos stulpelių taršos dėl automobilių vairuotojų bukumo, dabar ir paspirtukus taip pat spręsim?
Lengviausia malti liežuviu, sunkiau realiai tai padaryti. Kalbu apie technines priemones. Lygiai tas pats ir su "tiksliu" GPS. Net Johno siūlymu palikti tam tikroj didelėj zonoj - kiek tokių zonų būtų? Paslauga netektų savo privalumų ir vargu ar gyvuotų, o toks variantas kaip Portugalijoj be savivaldybės nepajudės, pirmiausiai būtent ten ir reiktų nukreipti protestus.
Man Bolto paspirtukai kartais visai patogi priemonė kažkur greitai nusigauti ir nejaučiu kažkokio principinio pykčio jei kartais tenka apeiti paspirtuką, jei jis trukdytų praeiti - tiesiog tvarkingai patraukčiau kad niekam netrukdytų (be vežiojimo kažkur ar akcijų atrakcijų). Šios paslaugos didžiausi trūkumai - kai kurie nekultūringi jos naudotojai, tiek bet kur numetantys paspirtukus, tiek lakstantys kaip išprotėję. Čia gal labiau visuomenės problema, gal mes nepriprendom tokiai paslaugai, todėl reikia įvedinėti visokius apribojimus.
Nieko sudėtingo. Gali pats isidėti tikslų GPS į savo dviratį kaip apsaugą nuo vagystės. Problema yra kad Botas nenori mokėti už tikslius GPS'us.
Tai būtent Boltas, o ne savivaldybė turi būti suinteresuota tokių zonų kaip Portugalijoje atsiradimu.
Tiems kuriems "nesunku apeiti" siūlau bent vieną dieną Vilniuje pasivažinėti neįgaliojo vežimėlyje.
Žinai kaip Skandinavijos visuomenė pribrendo - nešvenegiamomis buadomis be išlygų.
O jie juos išsinuomojo prieš paimdami ir už visą tą laiką, kai juos vežiojo sumokėjo Boltui? Nes jei ne, nu tai nereiktų apsimest šlangomis, kad nesuprantama kas čia negerai. Tokio pat lygio marozinimas kaip neleistinoj vietoj prisiparkavusiems laužyt valytuvus.
Kad tikslesnis palyginimas būtų nelesintinoje vietoje priparkuotą transportuoti tau į garažą.
O kuriuose punktuose rašoma apie transporto priemonės nutempima trukdant? Kad pašalint kliūti, tai taip, ir sutinku, kad galėjo patraukt normaliai tuos paspirtukus, bet ne čia esmė...
Dėl policininkų, mano komentaras, kad netaktiška apibaubti juos (tiek šiaip iš žmogiškumo) nes šią problemą reikia spręsti iš pagrindų. Patys suprantat, kad kiek dabar priviso tų Boltų, policijai nėra šansų lakstyt paskui juos ir rinkti nuo šaligatvių. Čia kaip parduotuvėj kasos darbuotoją apšaukt, nes neatitinka kaina, nors problema jų sistemoje, su kuria jis nieko bendro neturi.
Tai nutempimas ir yra kliuties pašalinimo priemonė...
Kaip siūlote policininkų pareigų nevykdymo problemą spręsti iš pagrindų?
Gerai. Tik nežinau ar reikia patikslinti, bet ne tamstai priekaištas, kad: „Su paspirtukais „viskas gerai“, bet akmuo į VMS ir policijos daržą, jog taiko dvigubus standartus.
Scoot911, kitas dalykas, ryt gali ateiti nauja kompanija, kad ir koks TIER ar Lime (labai realu, nes jie plečiasi į rytų europą), kurie turi dar daugiau resursų nei Bolt. Ir vėl būtų pradėtas žaidimas su kita kompanija? Taip spręsti problemas yra absurdas.
Aš tai džiaugiuosi, kad yra gerai su tema susipažinusių žinovų, kurie yra išbandę ir kitus paspirdukų problemos sprendimo būdus.
Jie juk ir į Vilniaus eismo saugumo komisiją kreipėsi, ir susitikimuose su policija, Seimo nariais, Bolt atstovais dalyvavę, ir pasiūlymus kaip reglamentuoti nuomos viešuose keliuose organizavimą siūlę, ir užsienio praktika domėjęsi, ir KET gerai išmano, todėl žino, kad stovėjimo tvarkos skyrius yra taikomas VISOMS transporto priemonėms ir ant šaligatvio yra draudžiama palikti net dviratį, ką jau kalbėti apie eismo trukdymą.
Punktas kalbantis apie kliūties patraukimą ir tinka mašinoms, nes jos sudaro kliūtį. Būna net legaliai priparkuotas mašinas patraukia statybininkai, kai trukdo remontuoti artimą aplinką. Perstato į kitą gatvę. Su stovais kovoti nereikia, nes jie pastatyti oficialiai suderinant projektą / įvertinant aplinkybes. Pvz., mašinos irgi gali legaliai stovėti ant šaligatvio (gali nors ir Katedros aikštėj, kai turi leidimą):
Neklauskit kodėl, bet žiūrėdamas tokias situacijas su policija, laikiausi už galvos, suko žarnas ir negalėjau normaliai kvėpuoti. Žinojau baigtį vos pradėjus žiūrėti video. Kriščiūno laikinai (sustojant, o ne stovint) paliktas dviratis ant kojelės šaligatvyje nėra kliūtis, jei galima lengvai apeiti, o šis policijos iškvietimas buvo apie tai, kad važiuojamoji dalis pilnai užblokuota, t. y. pravažiuodamas dviratininkas turėtų nelegaliai (ir neretai nesaugiai) įvažiuoti į pėsčiųjų taką arba šaligatvį. Įdomu, kodėl mašinas nutempinėja neleistinose vietose, VMS net pirko tralus, o čia jau su paspirtukais „viskas gerai“.
Na čia bendrai išsirutoliojo diskusija nuo paspirtukų surinkimo, nebūtinai nuo dviračių tako. O jei iš mano ankstesnių komentarų
nes šią problemą reikia spręsti iš pagrindų.
Jis pats puikiai supranta, kad dabar su paspirtukais yra pilkoji zona, kur neaišku ką daryti
gali velniop iš viso tas Boltas su savo paspirtukais eiti
Deja, bet Bolt yra eilinė marozėlių agentūra, kuriai rūpi tik pelnas, ir aišku, kad kol nebus prispausti, ar tai vietinių savivaldybių, ar KET, jie nei atskirų zonų įrenginės, nei GPS trackerius dės, nei samdys 1000 žmonių, kurie tikrintų ar teisingai paliekami scooteriai.
O kuriuose punktuose rašoma apie transporto priemonės nutempima trukdant? Kad pašalint kliūti, tai taip, ir sutinku, kad galėjo patraukt normaliai tuos paspirtukus, bet ne čia esmė... Ir šiaip tada įdomu kodėl Kriščiūnas nekovoja prieš dviračių stovus įrengiamus ant šaligatvių, o ne važiuojamojoje dalyje, arba pats būdamas toks taisyklių fanatikas, palieka savo dviratį ant šaligatvio.
Dėl policininkų, mano komentaras, kad netaktiška apibaubti juos (tiek šiaip iš žmogiškumo) nes šią problemą reikia spręsti iš pagrindų. Patys suprantat, kad kiek dabar priviso tų Boltų, policijai nėra šansų lakstyt paskui juos ir rinkti nuo šaligatvių. Čia kaip parduotuvėj kasos darbuotoją apšaukt, nes neatitinka kaina, nors problema jų sistemoje, su kuria jis nieko bendro neturi.
Punktas kalbantis apie kliūties patraukimą ir tinka mašinoms, nes jos sudaro kliūtį. Būna net legaliai priparkuotas mašinas patraukia statybininkai, kai trukdo remontuoti artimą aplinką. Perstato į kitą gatvę. Su stovais kovoti nereikia, nes jie pastatyti oficialiai suderinant projektą / įvertinant aplinkybes. Pvz., mašinos irgi gali legaliai stovėti ant šaligatvio (gali nors ir Katedros aikštėj, kai turi leidimą):
Neklauskit kodėl, bet žiūrėdamas tokias situacijas su policija, laikiausi už galvos, suko žarnas ir negalėjau normaliai kvėpuoti. Žinojau baigtį vos pradėjus žiūrėti video. Kriščiūno laikinai (sustojant, o ne stovint) paliktas dviratis ant kojelės šaligatvyje nėra kliūtis, jei galima lengvai apeiti, o šis policijos iškvietimas buvo apie tai, kad važiuojamoji dalis pilnai užblokuota, t. y. pravažiuodamas dviratininkas turėtų nelegaliai (ir neretai nesaugiai) įvažiuoti į pėsčiųjų taką arba šaligatvį. Įdomu, kodėl mašinas nutempinėja neleistinose vietose, VMS net pirko tralus, o čia jau su paspirtukais „viskas gerai“.
Palyginus kiek boltų visur mėtosi - už šitų neteko užkliūt. Įdomu ar jų labai mažai ar tiesiog kažkaip tvarkingai parkuojami? Nes arba pirmą kartą juos girdžiu, arba jau pamiršau ir neįstrigo.
Kol kas svarbiausia atkreipti visuomenės dėmesį. Savivaldybė ir Boltas bus dėję kol visuomenė nesiskųs. Jei Boltas susitvarkys, nauji žaidėjai irgi laikysis žaidimo taisyklių. Ar jos bus formalios ar ne.
Jų zona praktiškai apsiriboja centru, vasaros pradžioje buvo daug, dabar mažiau, gal mažiau paspirtukų atlaikė sezoną, o netvarkingai pastatytų būdavo pilna, ypač prie parkavimo zonos ribų.
Jokioje industrijoje nėra taikomos reguliaicjos vienam rinkos žaidėjui, tame net nėra logikos, ir tai pažeidžia lygias sąlygas konkuruoti. Tai yra savivaldybės ir apskitai susisiekimo ministerijos reikalas įvesti taisykles ir reguliaciją, o ne kažkurios vienos kompanijos reikalas. Nuo to reikia pradėti. Atkreipti dėmėsį yra n+1 būdas, o pasirinktas bene prasčiausias. Kaip yra komunikuojama ir kaip yra vykdomas aktyvizmas yra nepaprastai svarbu. Dabar daroma meškos paslauga ir vyksta kažkoks lojimas ant pirmo pasitaikiuso taikynio, tai ant Bolt, su savo atvežimais, tai ant atvažiavusių pareigūnų. Neri norai ir teisumo jausmas jokio efekto neduos.
Pasakyk kodėl nauji žaidėjai turėtų laikytis tų pačių taisyklių kaip bolt, jei jos nebus privalomos visiems? Koks jiems interesas? Jokio. Arba yra reguliacija arba jos nėra ir čia daugiau nėra apie ką kalbėti.Eiti paskui kiekvieną kompaniją ir reikalauti jiems daryti kažką iš geros valios vietoje to, kad būtų reikalaujama valdžios institucijų nustatyti standartus yra absurdas.
Pagal KET, jeigu mašina trukdo, tai galima nutempt. Dviratis jeigu ne prirakintas ir trukdo, gali irgi patraukt, kad netrukdytų, jeigu prirakintas – negali, nes sugadinsi svetimą turtą įveikdamas spyną, tada turėtum pranešti policijai. Policija pareiškė, kad čia ne radinys ir savintis negalima, o Kriščiūnas prisipažino turintis kitus paspirtukus mašinoje. Ar teisingai suprantu, kad policija tampa vagystės bendrininkais, nes neįvykdė savo pareigos užkardyti nusikaltimo?
Video pareikšta, kad motorinių tr. pr. (šiuo atveju paspirtukų) laikymo vieta yra tr. pr. parkingas.
[1] Pareigūnai vietoj to, kad užtikrintų eismo saugumą ir imtųsi likviduoti pavojų kelyje pradėjo tvarkyti biurokratinius dokumentus. Kodėl negalėjo po to jų sutvarkyti, kai važiuojamoji dalis nekeltų pavojaus dviratininkams, kurių beje buvo video? Pranešėjas problemą siūlė spręsti – prašė leidimo paimti paspirtukus nuvežimui, pasiūlė pareigūnams patraukti paspirtukus į leidžiamą vietą (parkingą).
[2] Mašinų neteisėto parkingo problemos irgi neįmanoma išspręsti, bet ją kažkodėl jau sprendžia nutempdami pavienes mašinas. Kodėl paspirtukų (irgi motorinių transporto priemonių) nenutempia?
[3] Būtų įdomu sužinot kas ten pripaišė, gal ir jis, nors yra minėjęs, kad pinigų beveik visiškai dviračių reikalams nebūdavo skiriama. Visgi, kiek žinau, pirmasis raudoanas tikras dviračių (o ne dviračių ir pėsčiųjų) takas atsirado dar prie jo.
Video pasakyta, ten ties šneka apie VT talonėlius.
O kuriuose punktuose rašoma apie transporto priemonės nutempima trukdant? Kad pašalint kliūti, tai taip, ir sutinku, kad galėjo patraukt normaliai tuos paspirtukus, bet ne čia esmė... Ir šiaip tada įdomu kodėl Kriščiūnas nekovoja prieš dviračių stovus įrengiamus ant šaligatvių, o ne važiuojamojoje dalyje, arba pats būdamas toks taisyklių fanatikas, palieka savo dviratį ant šaligatvio.
Dėl policininkų, mano komentaras, kad netaktiška apibaubti juos (tiek šiaip iš žmogiškumo) nes šią problemą reikia spręsti iš pagrindų. Patys suprantat, kad kiek dabar priviso tų Boltų, policijai nėra šansų lakstyt paskui juos ir rinkti nuo šaligatvių. Čia kaip parduotuvėj kasos darbuotoją apšaukt, nes neatitinka kaina, nors problema jų sistemoje, su kuria jis nieko bendro neturi.
Radinys čia Kriščiūnui, lol. Tai automobilis gatvėje pastatytas gal irgi radinys, reiktų nutempt? Gal dviratį prirakintą irgi reiktų perduot policijai, nes neaišku kas savininkas? Šitie paspirtukai, juos judinant prieš tai neatrakinus per appsą, skleidžia signalizacijos garsą ir neleidžia laisvai suktis ratams, tai kaip ir akivaizdus parodymas, kad tai nėra radinys, kurį reiktų nusavinti.
Pagal KET, jeigu mašina trukdo, tai galima nutempt. Dviratis jeigu ne prirakintas ir trukdo, gali irgi patraukt, kad netrukdytų, jeigu prirakintas – negali, nes sugadinsi svetimą turtą įveikdamas spyną, tada turėtum pranešti policijai. Policija pareiškė, kad čia ne radinys ir savintis negalima, o Kriščiūnas prisipažino turintis kitus paspirtukus mašinoje. Ar teisingai suprantu, kad policija tampa vagystės bendrininkais, nes neįvykdė savo pareigos užkardyti nusikaltimo?
Fair enough, kad kažką naudingo pasako, bet kai viskas įvelkama į tokį formatą, tai biški neskanu. Man asmeniškai, toks sugedusio laikrodžio principas, kur ant visko stumdamas, aišku padalina ir gerų pastabų, bet labiau panašu, kad jo tikslas yra tiesiog išliet savo pyktį. Tai matyti ir tame įraše su policininkais, net nebando spręsti problemos, o iškart pradeda kabinėtis nachališku tonu [1]. Jis pats puikiai supranta, kad dabar su paspirtukais yra pilkoji zona, kur neaišku ką daryti, bet ne, būtinai reikia apibaubti eilinius į pranešimą reaguojančius pareigūnus, kai jie tikrai negali išspręsti šios kompleksinės problemos [2].
Tas pats su infrastruktūros projektais, kabinėjasi prie absoliučiai menkiausių smulkmenų, kas iš dalies kaip ir teisinga, bet labai jau ironiška, kai pačiam būnant mero patarėju, dviračių takai buvo paišomi baltais dažais ant šaligatvių [3].
[1] Pareigūnai vietoj to, kad užtikrintų eismo saugumą ir imtųsi likviduoti pavojų kelyje pradėjo tvarkyti biurokratinius dokumentus. Kodėl negalėjo po to jų sutvarkyti, kai važiuojamoji dalis nekeltų pavojaus dviratininkams, kurių beje buvo video? Pranešėjas problemą siūlė spręsti – prašė leidimo paimti paspirtukus nuvežimui, pasiūlė pareigūnams patraukti paspirtukus į leidžiamą vietą (parkingą).
[2] Mašinų neteisėto parkingo problemos irgi neįmanoma išspręsti, bet ją kažkodėl jau sprendžia nutempdami pavienes mašinas. Kodėl paspirtukų (irgi motorinių transporto priemonių) nenutempia?
[3] Būtų įdomu sužinot kas ten pripaišė, gal ir jis, nors yra minėjęs, kad pinigų beveik visiškai dviračių reikalams nebūdavo skiriama. Visgi, kiek žinau, pirmasis raudoanas tikras dviračių (o ne dviračių ir pėsčiųjų) takas atsirado dar prie jo.
Man atrodo pradžioje vieninteliai nuomojami paspirtukai buvo Citybee (kokiais 2018 metais), vėliau su šia paslauga išdygo ir Bolt, ir tapo pirmaujančia kompanija šio agregato nuomoje, o Citybee paspirtukai kažkaip dingo. Beje, o naudojimasis jais - mokamas ar ne?
Video pasakyta, ten ties šneka apie VT talonėlius.
Man atrodo pradžioje vieninteliai nuomojami paspirtukai buvo Citybee (kokiais 2018 metais), vėliau su šia paslauga išdygo ir Bolt, ir tapo pirmaujančia kompanija šio agregato nuomoje, o Citybee paspirtukai kažkaip dingo. Beje, o naudojimasis jais - mokamas ar ne?
Scoot911, kitas dalykas, ryt gali ateiti nauja kompanija, kad ir koks TIER ar Lime (labai realu, nes jie plečiasi į rytų europą), kurie turi dar daugiau resursų nei Bolt. Ir vėl būtų pradėtas žaidimas su kita kompanija? Taip spręsti problemas yra absurdas.
Palyginus kiek boltų visur mėtosi - už šitų neteko užkliūt. Įdomu ar jų labai mažai ar tiesiog kažkaip tvarkingai parkuojami? Nes arba pirmą kartą juos girdžiu, arba jau pamiršau ir neįstrigo.
Kol kas svarbiausia atkreipti visuomenės dėmesį. Savivaldybė ir Boltas bus dėję kol visuomenė nesiskųs. Jei Boltas susitvarkys, nauji žaidėjai irgi laikysis žaidimo taisyklių. Ar jos bus formalios ar ne.
Kas dar Vilniuje nuomoja? Ne parai/savaitei/mėnesiui, o pavažiavimo principu.
Scoot911, kitas dalykas, ryt gali ateiti nauja kompanija, kad ir koks TIER ar Lime (labai realu, nes jie plečiasi į rytų europą), kurie turi dar daugiau resursų nei Bolt. Ir vėl būtų pradėtas žaidimas su kita kompanija? Taip spręsti problemas yra absurdas.
Jei tam video Kriščiūnas, tai tikrų tikriausias "Talibano" atstovas, pagarbos kažkaip nejaučiu, greičiau priešingai kažkokį neigiamą jausmą kelia.
Na bet galiu pametėti daugiau idėjų ateičiai: gali išsimontuoti jcdecaux reklaminius stendus stovinčius ant šaligatvių ir nuvežti jcdecaux atstovams.
Tai kad pas mus tėra tik vienas su judumu susijęs Talibanas– barankos sukiotojų. Kriščiūnas irgi pasukioja baranką, bet nepriklauso fundamentalistų gretoms.
Gal Kriščiūnas visko gerai ir neapgalvoja ir daro kladų, bet šiaip, žiūrint į mūsų tautos aktyvizmą (t. y., pasyvizmą) visame „kitokio“ judumo fronte, tai, bet kuriuo atveju, jaučiu jam didelę pagarbą dėl jo veiklos ir atkaklumo.
Fair enough, kad kažką naudingo pasako, bet kai viskas įvelkama į tokį formatą, tai biški neskanu. Man asmeniškai, toks sugedusio laikrodžio principas, kur ant visko stumdamas, aišku padalina ir gerų pastabų, bet labiau panašu, kad jo tikslas yra tiesiog išliet savo pyktį. Tai matyti ir tame įraše su policininkais, net nebando spręsti problemos, o iškart pradeda kabinėtis nachališku tonu. Jis pats puikiai supranta, kad dabar su paspirtukais yra pilkoji zona, kur neaišku ką daryti, bet ne, būtinai reikia apibaubti eilinius į pranešimą reaguojančius pareigūnus, kai jie tikrai negali išspręsti šios kompleksinės problemos.
Tas pats su infrastruktūros projektais, kabinėjasi prie absoliučiai menkiausių smulkmenų, kas iš dalies kaip ir teisinga, bet labai jau ironiška, kai pačiam būnant mero patarėju, dviračių takai buvo paišomi baltais dažais ant šaligatvių.
Užtat be bolt food būtų šakės tiek žmonėms, tiek restoranams.
Per karantinus buvo suprantama, kad ant jų ir laikėsi restoranai, kad kažkas perka išsinešimui.
Dabar šiaip blogesni laikai restoranams ateina. Geras klausimas kiek tas maisto išvežiojimas bus aktualus artimiausiu metu.
Kaip suprantu, ten pilamas kažkoks kinietiškas kapitalas, be kurio šita pseudoestiška kontora seniai būtų užsilenkusi, nes prieštarauja bet kokiai biznio logikai ir sveikam protui. Ko, be abejo, aš jiems ir palinkėčiau. Tiek supuvę Priusai, vairuojami psichopatų, tiek bele kur paliekami paspirtukai nėra tai, ko reikia Vilniui.
Užtat be bolt food būtų šakės tiek žmonėms, tiek restoranams.
Komentuoti: