Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Absurdiški reikalavimai, kurie absoliučiai nieko nepakeis. Kaip ir dabar galiojantis reikalavimas pro pėsčią žmogų važiuoti jo ėjimo greičiu. Neveikia ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLRT trumpai. Vyriausybėje skinasi kelią nauji reikalavimai elektrinių paspirtukų vairuotojams – kokie pokyčiai laukia?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...okyciai-laukia
Ruošiasi mažinti greitį paspirtukams:
Komentuoti:
-
LRT trumpai. Vyriausybėje skinasi kelią nauji reikalavimai elektrinių paspirtukų vairuotojams – kokie pokyčiai laukia?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...okyciai-laukia
Ruošiasi mažinti greitį paspirtukams:
Mikromobilumo priemonių vairuotojams draudžiama: važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu, o važiuojant pėsčiųjų ir dviračių taku, kelkraščiu arba šaligatviu pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu .
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSudarė pastarųjų metų eismo įvykių žemėlapį: paspirtukininkų nelaimių skaičius išaugo 5 kartus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...saugo-5-kartus
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sudarė pastarųjų metų eismo įvykių žemėlapį: paspirtukininkų nelaimių skaičius išaugo 5 kartus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...saugo-5-kartus
Vieną iš didžiausių susirūpinimų eismo saugos specialistams bei gydytojams kelia sparčiai didėjantis nukentėjusių paspirtukininkų skaičius. 2019–2021 m. laikotarpyje jų skaičius išaugo net 5 kartus. Vis labiau populiarėjant šiai transporto priemonei ir plečiantis jiems skirtai infrastruktūrai, didėja paspirtukininkų ir su jais susijusių eismo įvykių.
Komentuoti:
-
Chaotiškesnis vaikščiojimas, spėčiau dėl iš anksčiau susiklosčiusios šaligatvių būklės. Neįprasta laikytis krašto visą vaikščiojimo pėsčiomis laiką, nes atsidurti ant kokios įgriuvos ar klibančios plytelės. Dar ir pačių šaligatvių dizainas daug kur praranda logiką, labai plačius šaligatvius (aikštes) keičia labai siauri praėjimai, atsiduri akligatvyje ir pan. Ypač nemokšiškai daryti (bent jau kai kuriuose) pėsčiųjų praėjimai miegamuosiuos rajonuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Daug kur užsienyje pastebėjau, kad jeigu kombinuotas dviračių/pėsčiųjų takas, tai pėstieji elgiasi lygiai taip pat kaip ir KET apibrėžta automobilių gatvėje, eina prieš dviračių eismą. Tada ir dviračiai gali judėti saugiau, nes mato pėsčiojo veidą/akis, ir pėstysis mato iš priekio atvažiuojančius. Logiška, bet LT taip nėra kol kas.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš bendrai kalbu, kad tarkim ir atskirai dviračių take dviračiai turi laikyti dešinės, tiek pėsčiųjų take pėstieji laikytis dešinės (kas padeda lengviau prasilenkti ir tt).
Įskaitant ir kai dviračiu važiuoji pėsčiųjų taku, lengviau pasirūpinti, kad netrukdai pėsčiąjam kai tu ir jis laikotės dešinės, nes tiesiog mažiau nesusipratimų bus, nei jei nebūtų laikomasi dešinės taisyklės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo kodel, tarkim, IX forto parko teritorijoje arba Palangos pliazo teritorijoje pakabinti zenklai, draudziantys vedzioti sunis, bet ten pilna debilu nesuprantanciu?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
o kodel, tarkim, IX forto parko teritorijoje arba Palangos pliazo teritorijoje pakabinti zenklai, draudziantys vedzioti sunis, bet ten pilna debilu nesuprantanciu?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sunku pasakyti, kieno taisyklė ir ar ji formali ar ne, bet pastebėjau, kad Lietuvoje pėstieji vaikšto labai eratiškai ir dažniausiai nesilaiko jokios eismo logikos. Vienas eina dešine puse, kitas kaire, trečias šiaip viduriu. Kai kurie išvis blaškosi iš vienos pusės į kitą dėl neaiškių priežasčių ir vaikšto zigzagais. UK, kur teko praleisti daug laiko, žmonės šiuo požiūriu elgiasi labai nuosekliai ir laikosi eismo logikos, kas leidžia visiems išsitekti siauruose šaligatviuose. Nežinau, kokios taisyklės ten veikia, bet ėjimas šaligatviu yra gerokai paprastesnis ir aiškesnis navigavimo prasme kitų žmonių atžvilgiu. Ypač Lietuvoje erzina ėjikai šaligatvio viduriu net tais atvejais, kai šaligatvis yra platus ir galima laisvai ir patogiai eiti arčiau dešinės pusės. Tokie, išgirdę už metro ar poros pravažiuojantį dviratį labai dažnai mėgsta be jokios priežasties užpanikuoti ir staiga šokti į kurią nors pusę (dažnai į dviračio).
Dar pastebėjau vieną ne tik erzinantį, bet ir labai keistą ir net pavojingą šunų vedžiotojų elgesį: eidami takais, kur greta eina dviračių iš pėsčiųjų takas, leidžia savo šuniukui ant pavadėlio eiti priešinga dviračių tako puse, nei eina patys pėsčiųjų taku t.y. šuniuko pavadėlis tampa užtvaru, kuris užtveria visą dviračių ir pėsčiųjų taką. Ne kartą yra tekę stabdyti avariniu būdu, kad išvengčiau šuniuko sužalojimo tokiose situacijose. Tada seka atsiprašinėjimai, nors kažkodėl nedašunta taip tiesiog nedaryti ir taku naudotis saugiai ir efektyviai tiek savo šuniuko, tiek kitų eismo dalyvių atvžilgiu. Gal netyčia forume yra šuniukų vedžiotojų, kurie galėtų paaiškinti, kodėl toks elgesys taip išplitęs?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pėsčiųjų laikymasis dešinės ar ne sovietmečio taisyklė? Po nepriklausomybės buvo panakinta man regis.
Dar pastebėjau vieną ne tik erzinantį, bet ir labai keistą ir net pavojingą šunų vedžiotojų elgesį: eidami takais, kur greta eina dviračių iš pėsčiųjų takas, leidžia savo šuniukui ant pavadėlio eiti priešinga dviračių tako puse, nei eina patys pėsčiųjų taku t.y. šuniuko pavadėlis tampa užtvaru, kuris užtveria visą dviračių ir pėsčiųjų taką. Ne kartą yra tekę stabdyti avariniu būdu, kad išvengčiau šuniuko sužalojimo tokiose situacijose. Tada seka atsiprašinėjimai, nors kažkodėl nedašunta taip tiesiog nedaryti ir taku naudotis saugiai ir efektyviai tiek savo šuniuko, tiek kitų eismo dalyvių atvžilgiu. Gal netyčia forume yra šuniukų vedžiotojų, kurie galėtų paaiškinti, kodėl toks elgesys taip išplitęs?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tie, kas turi smegenų, ir taip eina dešine, o visi kiti, kaip ir dabar, eitų kaip nori. Kaune neretas atvejis kai pėstieji nuklysta į dviračių taką, nors atrodo tikrai aiškiai atskirta nuo šaligatvio.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nėra ko važinėti šaligatviais. Važiuoji dviračiu taku arba važiuojamaja dalimi. O jeigu jau važiuoji šaligatviu tai tavo kaip dviratininko/paspirtukininko pareiga yra pasirūpinti, kad netrukdai pėstiesiems.
Įskaitant ir kai dviračiu važiuoji pėsčiųjų taku, lengviau pasirūpinti, kad netrukdai pėsčiąjam kai tu ir jis laikotės dešinės, nes tiesiog mažiau nesusipratimų bus, nei jei nebūtų laikomasi dešinės taisyklės.Paskutinis taisė Gator; 2022.07.06, 10:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai reikia atstatyti, nes laikymaiss vienoje pusėje sumažina įvairių susidūrimų riziką.
Dauguma tiek dviratininkų, tiek pėsčiųjų, tiek samakatininkų laikosi dešinės, jei to nebūtų, tai susidūrimų kiekiai ženkliai išaugtų.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPėsčiųjų laikymasis dešinės ar ne sovietmečio taisyklė? Po nepriklausomybės buvo panakinta man regis.
Dauguma tiek dviratininkų, tiek pėsčiųjų, tiek samakatininkų laikosi dešinės, jei to nebūtų, tai susidūrimų kiekiai ženkliai išaugtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPrieš porą metų tikrai buvo įpareigojimas eiti šaligatvio dešine, dabar, matyt, pakeitė, nes neradau. Yra reikalavimas tik dviračiams [paspirtukams] važiuoti kuo dešiniau šaligatviu, bet tik tuo atveju, jeigu yra kažkoks žymėjimas. Kitu atveju – taip išeina gali manevruoti ir išsidirbtinėti šaligatvyje (kol nekeli pavojaus, o tai jau subjektyvu) :
p.57 . Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Beje, šaligatvis toje vietoje bene 4 m pločio. Užtenka vietos visiems, bet ne, reikia tyčia "pikiruoti".
Jeigu net šaligatviais eiti nesaugu, tai kur eiti? Pievomis?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Paspirtukininkų traumų problema egzistuoja ne dėl blogų dviračių takų, o dėl paspirtukus vairuojančių asmenų neviekiančių smegenų.
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Iš pirminio apibūdinimo susidarė įspudis, jog tiesiog baisu prasilenkti su tais paspirtukais. Žinoma nelaikau. Tas paspirtukas pažeidė KET, nes manevruoti negalima, kadangi privaloma laikytis šaligatvio dešinės. Esu matęs senovinį plakatą su nuotrauka Lietuvoje, kai policininkas / milicininkas išrašo baudą pėsčiajam, nes ėjo kaire šaligatvio puse.
Pėsčiųjų laikymasis dešinės ar ne sovietmečio taisyklė? Po nepriklausomybės buvo panakinta man regis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prieš porą metų tikrai buvo įpareigojimas eiti šaligatvio dešine, dabar, matyt, pakeitė, nes neradau. Yra reikalavimas tik dviračiams [paspirtukams] važiuoti kuo dešiniau šaligatviu, bet tik tuo atveju, jeigu yra kažkoks žymėjimas. Kitu atveju – taip išeina gali manevruoti ir išsidirbtinėti šaligatvyje (kol nekeli pavojaus, o tai jau subjektyvu) :
62. Dviračių taku ar dviračių juosta dviračio vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau tako ar juostos dešiniojo krašto. Jeigu pėsčiųjų ir dviračių take ar šaligatvyje horizontaliuoju ženklinimu (dviračio simboliu) yra paženklinta dviračių eismui skirta tako (šaligatvio) dalis, dviračio vairuotojas [paspirtukininkas] privalo važiuoti tik ja ir kuo arčiau jos dešiniojo krašto.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
Komentuoti:
Komentuoti: