Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Prie ko čia keliui per platus kombainas ir į juostą telpantis sunkvežimis chuliganiškai (ar žioplai) važiuojantis per dvi juostas?
    Čia jau pažįstama taktika, prisišnekėjus vėjų ir argumentų apie "kombainą 5m kelyje " ieškoti kuo didesnio krūmo slėptis.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Čia jau pažįstama taktika, prisišnekėjus vėjų ir argumentų apie "kombainą 5m kelyje " ieškoti kuo didesnio krūmo slėptis.
      Pasijutai kietesnė hiena pakiauksėjus ant Mauglio? Elgiesi, kaip mažvaikis.

      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Prie ko čia keliui per platus kombainas ir į juostą telpantis sunkvežimis chuliganiškai (ar žioplai) važiuojantis per dvi juostas?
      Pagal ką nusprendėm, kad elgiamasi chuliganiškai? Kitas ir sankryžos posūkyje nemato pavojaus spraustis per fūros vidinį spindulį akloje zonoje - kaip čia dabar fūra chuliganiškai užims visą posūkio plotį, gi matau, kad yra vietos. Dar kitas sugalvoja fūrą pamokint brakecheking'u, gi sočiai kelio sustabdyt pats matau - žioplys matyt stabdžio nemoka spaust.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Pasijutai kietesnė hiena pakiauksėjus ant Mauglio? Elgiesi, kaip mažvaikis.

        Pagal ką nusprendėm, kad elgiamasi chuliganiškai? Kitas ir sankryžos posūkyje nemato pavojaus spraustis per fūros vidinį spindulį akloje zonoje - kaip čia dabar fūra chuliganiškai užims visą posūkio plotį, gi matau, kad yra vietos. Dar kitas sugalvoja fūrą pamokint brakecheking'u, gi sočiai kelio sustabdyt pats matau - žioplys matyt stabdžio nemoka spaust.
        Nepatingime ir prisiminkime istoriją: Pirminis teiginys: "kas antra fūra važiuoja viduriu, nesilaikydami geltono žymėjomo ir blokuodami antrą juostą"
        Paties atsakymas:"Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro"
        Gauni konkretų klausimą: "tu aiškini, kad viskas gerai važiuoti per vidurį dviejų juostų?"
        Sekantys paties "tariami" atsakymai: "O jeigu, o jeigu. net nemačiau fūros, kuri neviršytu", "jei 5m pločio kelyje sutiksi kombainą", nemato pavojaus spraustis per fūros vidinį spindulį"
        Ir toliau eilinė "klasika": gauni pastebėjimą, kad išsisukinėji nuo konkretaus atsakymo ir dedi į krūmus. Ir koks sekantis žingsnis? Nieko nebenustebinam ir pereinam prie epitetų.

        Tai kas čia Mauglis ar mažvaikis?
        P.S. Moderatoriams tai irgi tinka ir patinka. O dabar man banas

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Pagal ką nusprendėm, kad elgiamasi chuliganiškai?
          Jei 8 iš 10 važiuoja pagal žymėjimą ir telpa į nubrėžtas juostas, o 2 netelpa, tai problema beveik garantuotai tuose 2juose, o ne juostose.


          Attached Files
          Mano blogas

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            O jei 5m pločio kelyje sutiksi kombainą, tai:
            a) sustosi praleisti
            b) liepsi trauktis jam, nes neteisingai platus?
            Šiaudinė baidyklė – Vikipedija (wikipedia.org)

            Comment


              Čia bandantiems apkaltinti kitus bet tik ne save. Visi kiti kalti, bet ne aš, dabar jau atsirado tik fūros nesilaikančios juostų. Nors įdomu būtų paskaičiuoti kiek fūros nesilaiko ir kiek lengvosios.
              Čia turėtų nesilaikyti ženklinimų ir džigitai kurie Kaune Kęstučio g. prie 50km/h netelpa juostose.

              Kitam geriau viršijamas greitis nei stabdymas, nes suprask kitas įlindęs į telefoną nespės sustabdyti, geriau sulindę į telefonus ir viršijantys greitį, nei važiuojantys lėčiau

              Kitas čia jau teigia kad jei 2 iš 10 nepataiko į juostas tai čia jų problema, kitose temose jei 1 iš 100 000, neišima posūkio ir atsitrenkia į smėlio supiltą krūva, tai tada jau kalta VIA Lietuva o ne vairuotojas

              trumpas video "Kas vyksta Kaune" iš Kauno Vakarinio aplinkelio eismo juostų nesilaikymo, tai pasižiūrim art tik fūros nesilaiko geltonų linijų.

              https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...aklinai-video/

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                Čia bandantiems apkaltinti kitus bet tik ne save. Visi kiti kalti, bet ne aš, dabar jau atsirado tik fūros nesilaikančios juostų. Nors įdomu būtų paskaičiuoti kiek fūros nesilaiko ir kiek lengvosios.
                Čia turėtų nesilaikyti ženklinimų ir džigitai kurie Kaune Kęstučio g. prie 50km/h netelpa juostose.

                Kitam geriau viršijamas greitis nei stabdymas, nes suprask kitas įlindęs į telefoną nespės sustabdyti, geriau sulindę į telefonus ir viršijantys greitį, nei važiuojantys lėčiau

                Kitas čia jau teigia kad jei 2 iš 10 nepataiko į juostas tai čia jų problema, kitose temose jei 1 iš 100 000, neišima posūkio ir atsitrenkia į smėlio supiltą krūva, tai tada jau kalta VIA Lietuva o ne vairuotojas

                trumpas video "Kas vyksta Kaune" iš Kauno Vakarinio aplinkelio eismo juostų nesilaikymo, tai pasižiūrim art tik fūros nesilaiko geltonų linijų.

                https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...aklinai-video/
                Įdomus video, bet man kyla klausimas: kodėl ten tos juostos iš viso yra, kai ten akivaizdžiai niekas nevyksta. Net neabejoju, kad tų laikinų juostų niekas nepaiso būtent dėl to, kad ten vizualiai nevyksta jokie darbai, ir žmonės paprasčiausiai nežino, ar reikia tokiu atveju paisyti baltų ar geltonų juostų.

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                  Įdomus video, bet man kyla klausimas: kodėl ten tos juostos iš viso yra, kai ten akivaizdžiai niekas nevyksta. Net neabejoju, kad tų laikinų juostų niekas nepaiso būtent dėl to, kad ten vizualiai nevyksta jokie darbai, ir žmonės paprasčiausiai nežino, ar reikia tokiu atveju paisyti baltų ar geltonų juostų.
                  tu rimtai?

                  Jeigu yra juostos reiškiasi jau reikia jų paisyti, geltonos juostos kaip kelio ženklai, jei jie prieštarauja kelio ženklinimui, vadovaukis ženklais. Taip ir su geltonomis juostomis, jeigu jos yra, turi jomis vadovautis. Jeigu žmonės to nežino, tai tegu pasikartoja KET, ar persilaiko vairuotojo pažymėjimus, pasiteisinimas "žmonės paprasčiausiai nežino" čia netinka.

                  Kaip tau atrodo pirmiau turi pradėti dirbti, ar pirmiau turi suženklinti?

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                    Įdomus video, bet man kyla klausimas: kodėl ten tos juostos iš viso yra, kai ten akivaizdžiai niekas nevyksta. Net neabejoju, kad tų laikinų juostų niekas nepaiso būtent dėl to, kad ten vizualiai nevyksta jokie darbai, ir žmonės paprasčiausiai nežino, ar reikia tokiu atveju paisyti baltų ar geltonų juostų.
                    Nežinant esamos situacijos trūksta vaizdo iš toliau. Ar jau yra kokie sumontuoti juostų pasikeitimo ženklai. Nes už sankryžos, kur geltonos juostos grįžta į įprastines jų neįžvelgiu. Kur kelių darbų gairelės, kur pastatomų ženklų eilutė, nukreipianti visus vorele į geltonas juostas? Iš ko spręst kad tai būsimų darbų juostos, o ne pasibaigusių, kaip dažnai būna paliekama nusitrint? Žodžiu vaizdelis, parodantis, kaip lengvai galima sukelti chaosą.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      tu rimtai?

                      Jeigu yra juostos reiškiasi jau reikia jų paisyti, geltonos juostos kaip kelio ženklai, jei jie prieštarauja kelio ženklinimui, vadovaukis ženklais. Taip ir su geltonomis juostomis, jeigu jos yra, turi jomis vadovautis. Jeigu žmonės to nežino, tai tegu pasikartoja KET, ar persilaiko vairuotojo pažymėjimus, pasiteisinimas "žmonės paprasčiausiai nežino" čia netinka.

                      Kaip tau atrodo pirmiau turi pradėti dirbti, ar pirmiau turi suženklinti?
                      Šiaip pagal KET geltonai ženklinamos eismo juostos "kelio darbų vietoje" ar kažkaip pan. Jeigu nėra darbų, t.y. nei praktiškai kažkas vyksta, nei yra ženklai kokie, tai nelabai yra kelio darbų vieta.

                      Kitas dalykas, tai pati logika: jeigu važiuojamoji dalis niekaip neužtverta, nesusiaurinta ar kt., kokia esmė yra spraustis į siauresnes juostas ir jomis apvažiuoti "kažką ko ten nėra"? Jeigu yra pilno pločio važiuojamoji dalis, tai ją tokią ir išnaudoji.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Šiaip pagal KET geltonai ženklinamos eismo juostos "kelio darbų vietoje" ar kažkaip pan. Jeigu nėra darbų, t.y. nei praktiškai kažkas vyksta, nei yra ženklai kokie, tai nelabai yra kelio darbų vieta.

                        Kitas dalykas, tai pati logika: jeigu važiuojamoji dalis niekaip neužtverta, nesusiaurinta ar kt., kokia esmė yra spraustis į siauresnes juostas ir jomis apvažiuoti "kažką ko ten nėra"? Jeigu yra pilno pločio važiuojamoji dalis, tai ją tokią ir išnaudoji.
                        Vėl spėlioji ar cituoji KET?

                        Gal pasikartok, atsiversk kelių eismo taisyklių 3 priedą: "Kelių ženklinimas ir jo charakteristikos"
                        Pasiskaityk 1.4 ir 1.9 punktus ir nereiks interpretuoti, spėlioti.

                        Jei aš neteisus, tai pataisyk su KET punktais.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          tu rimtai?

                          Jeigu yra juostos reiškiasi jau reikia jų paisyti, geltonos juostos kaip kelio ženklai, jei jie prieštarauja kelio ženklinimui, vadovaukis ženklais. Taip ir su geltonomis juostomis, jeigu jos yra, turi jomis vadovautis. Jeigu žmonės to nežino, tai tegu pasikartoja KET, ar persilaiko vairuotojo pažymėjimus, pasiteisinimas "žmonės paprasčiausiai nežino" čia netinka.

                          Kaip tau atrodo pirmiau turi pradėti dirbti, ar pirmiau turi suženklinti?
                          Pats tikrai nevengiu absoliutizmų, bet realistiškai, "darbinėje atmintyje" tikrai nelaikysi kiekvienos nišinės taisyklės. Visi turime pažymėjimus, noriu tikėti, kad visi sąžiningai juos gavome. Na bet jei man per metus tenka max kelis kartus važiuoti keliu, kur sužymėtos laikinos juostos, o dar rečiau, kur jos sužymėtos, bet niekas nevyksta, kaip tu realištiškai gali tikėtis, kad aš, ar dauguma kitų vairuotojų, atsimins taisyklę, kokios spalvos juosta turi prioritetą? Aš ir taip turiu atsiminti tūkstančius dalykų, kur man atminty rasti "vietos" tokiam specifiniam dalykui, kuris praktiškai niekad nėra sutinkamas? Aš žinau, kad ženklai turi viršenybę prieš kelio ženklinimą; bet TIKRAI nežinau, ar geltonas kelio ženklinimas turi viršenybę prieš baltą kelio ženklinimą. Nu nors trenk pagaliu per galvą, nežinau. Ir neabejoju, daug kas nežino, ir nematant jokių kelio darbų, tiesiog daro prielaidą, kad per klaidą paliktos senos laikinos juostos ir važiuoja pagal paprastas baltas juostas.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            Vėl spėlioji ar cituoji KET?
                            Aišku spėlioju Įdomu iš kur tas "vėl", bet tikrai neketinu dėl to diskutuoti.

                            Juo labiau nežadu kažko taisyti ar įrodinėti, jei kažkas net nurodęs punktus, nesugeba perskaityti jų teksto, kuris abiejuose punktuose yra toks:

                            ..eismo juostoms žymėti darbų vietoje
                            Čia nieko nesako? Jeigu darbų nėra, ženklų apie darbus nėra. Kas ir kaip susapnuoja tą darbų vietą?

                            Comment


                              „Aš neprisimenu“ tikrai nėra argumentas. Tačiau tais atvejais, kai realiai kelio darbai nevyksta, važiuoti griežtai pagal geltonas linijas (paliktas ar naujai uždažytas) tiesiog nėra saugu. Beveik visi vairuotojai geltonas linijas, jei šalia nėra kelio darbų, ignoruoja. Aš pats, būna, prisitaikau važiuoti pagal „vaiduokliškas“ geltonas linijas, tačiau tik pirmoje juostoje – antroje tai daryti būtų tiesiog nesąmonė.

                              O viskas prasideda nuo idiotiško kelininkų įpročio braižyti linijas, nesiimant jokių kitų veiksmų, arba, dar blogiau, tas linijas ilgam palikti, kai kelio darbų jau seniai nebėra. Eilinis pavyzdys, kai mūsuose vairuotojai aktyviai skatinami nesilaikyti KET. (Kitas, susijęs, ir labai populiarus – įvedami/paliekami greičio ribojimai be jokios priežasties.)

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                Gal pasikartok, atsiversk kelių eismo taisyklių 3 priedą: "Kelių ženklinimas ir jo charakteristikos"
                                Pasiskaityk 1.4 ir 1.9 punktus ir nereiks interpretuoti, spėlioti.
                                Šitą priedą žino mažiau žmonių nei reguliuotojo signalus.

                                Comment


                                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                  Šitą priedą žino mažiau žmonių nei reguliuotojo signalus.
                                  O kam juos žinoti? Kaip kas čia teigia, jei tai retai sutinkamas dalykas tai nereikia žinoti

                                  Ot blin atėjo laikai, nežinau, pamiršau vadinasi galima nepaisyti taisyklių.

                                  Didžiausia bėda LT tai nebaudžiamumas (kaip čia mėgstama sakyti: pasipinigavimas), būtų normali kontrolė ir adekvatus baudžiamumas (ne 6€) greitai visi prisimintų taisykles.

                                  Comment


                                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                    Pats tikrai nevengiu absoliutizmų, bet realistiškai, "darbinėje atmintyje" tikrai nelaikysi kiekvienos nišinės taisyklės. Visi turime pažymėjimus, noriu tikėti, kad visi sąžiningai juos gavome. Na bet jei man per metus tenka max kelis kartus važiuoti keliu, kur sužymėtos laikinos juostos, o dar rečiau, kur jos sužymėtos, bet niekas nevyksta, kaip tu realištiškai gali tikėtis, kad aš, ar dauguma kitų vairuotojų, atsimins taisyklę, kokios spalvos juosta turi prioritetą? Aš ir taip turiu atsiminti tūkstančius dalykų, kur man atminty rasti "vietos" tokiam specifiniam dalykui, kuris praktiškai niekad nėra sutinkamas? Aš žinau, kad ženklai turi viršenybę prieš kelio ženklinimą; bet TIKRAI nežinau, ar geltonas kelio ženklinimas turi viršenybę prieš baltą kelio ženklinimą. Nu nors trenk pagaliu per galvą, nežinau. Ir neabejoju, daug kas nežino, ir nematant jokių kelio darbų, tiesiog daro prielaidą, kad per klaidą paliktos senos laikinos juostos ir važiuoja pagal paprastas baltas juostas.
                                    Kaip tu realistiškai gali tikėtis, kad aš, ar dauguma kitų vairuotojų, atsimins taisyklę, kokios spalvos šviesoforas leidžia važiuoti, o kokios draudžia? Aš ir taip turiu atsiminti tūkstančius dalykų, kur man atminty rasti "vietos" tokiam specifiniam dalykui. Važiuoju kartą per metus, iš kur man žinot, kad raudona spalva šviesofore draudžia važiavimą?

                                    Gal ir reikėtų nustoti stebėtis, kad pas mus važiuojama yra pagal tai, kaip kas moka, o ne pagal KET, kai net forume didieji ekspertai pradeda įrodinėti, kad geltono ženklinimo galima nesilaikyti jei nematai darbų, policininkų, per kelią nemigruoja varlės bei per priešpilnį. Užtai kai dėl tokių nesilaikytų kažkoks debilas įpisa kaktomuša į kitą auto, kuris važiavo tvarkingai, tai kalti kelininkai, direkcija, ministerija ir Šimašius, tik ne tas debilas. Bangladešo vaibas.
                                    Paskutinis taisė Ignalina; 2024.04.16, 17:32.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                      Čia bandantiems apkaltinti kitus bet tik ne save. Visi kiti kalti, bet ne aš, dabar jau atsirado tik fūros nesilaikančios juostų. Nors įdomu būtų paskaičiuoti kiek fūros nesilaiko ir kiek lengvosios.
                                      Čia turėtų nesilaikyti ženklinimų ir džigitai kurie Kaune Kęstučio g. prie 50km/h netelpa juostose.

                                      Kitam geriau viršijamas greitis nei stabdymas, nes suprask kitas įlindęs į telefoną nespės sustabdyti, geriau sulindę į telefonus ir viršijantys greitį, nei važiuojantys lėčiau

                                      Kitas čia jau teigia kad jei 2 iš 10 nepataiko į juostas tai čia jų problema, kitose temose jei 1 iš 100 000, neišima posūkio ir atsitrenkia į smėlio supiltą krūva, tai tada jau kalta VIA Lietuva o ne vairuotojas

                                      trumpas video "Kas vyksta Kaune" iš Kauno Vakarinio aplinkelio eismo juostų nesilaikymo, tai pasižiūrim art tik fūros nesilaiko geltonų linijų.

                                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...aklinai-video/
                                      Tomčiau: kartais verta šnekėti, o kartais verčiau patylėti. Parodyk kur aš sakiau, kad juostų nesilaiko TIK fūros? Jei aš, kasdien važiuodamas tuo ruožu, matau fūras, nesilaikančias žymėjimo, tai ir rašau, kad fūros nesilaiko. Whats the problem?

                                      Apie fūras 2 iš dešimties, tai net nekomentuosiu - tik dar kartą įrodei, kad su teksto suvokimu pas patį problemos.

                                      Jei kažkas A5 nufilmavo, kad ir lengvosios nesilaiko žymėjimo, tai ar kas nors tai bando paneigti?

                                      Just for the record: kadangi šiandien pravažiavau prie tą vietą (kaip ir kasdien), nufotkinau ženklus. Vienas apvyniotas su strech, kitas apvyniotas, bet vėjas nuplaikstė tą plėvelę, kitų ženklų dar nėra, tik stulpai. Kiti ženklai nusukioti... Praėjo jau ketvirtis XXI amžiaus, bet kelininkai magnetinės plėvelės ženklams maskuoti dar neatrado...
                                      Attached Files
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Praėjo jau ketvirtis XXI amžiaus, bet kelininkai magnetinės plėvelės ženklams maskuoti dar neatrado...
                                        Tai kad jos kaina artima pačio ženklo kainai, tai ko čia stebėtis. Apmuturiavimas kokius 50ct tekainuoja.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          O kam juos žinoti? Kaip kas čia teigia, jei tai retai sutinkamas dalykas tai nereikia žinoti.
                                          Duodu b nukirst, kad nežinai. Policija, kai reguliuoja eismą, rodo žmoniškai, o ne pagal taisykles.

                                          Dėl geltonų juostų privalomumo neprasidėjus darbams - jei aklai laikytis KET, tai padarytum avariją, nes kelininkai nubraižė juostas, vedančias į priešingą kryptį, tačiau atitvarų nepašalino.
                                          Paskutinis taisė Bmweda; 2024.04.16, 19:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X