Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Jau esu šitam forume tai sakęs: "Nepasirinktas saugus greitis" galima pripaišyti bet kuriam autoįvykiui (išskyrus tuos, kai į tave stovintį kažkas įvažiuoja).Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis? Mašinos nesuvaldymas, akvaplanavimas ar dar kas? Ar tiesiog taip lengviau... nepasirinktas greitis - kaltas vairuotojas- byla baigta
Nes po autoįvykio "pasirinktas saugus greitis" būtų tas, prie kurio autoįvykis būtų neįvykęs. Ta avarijos priežastis yra nonsensas.
- 2 patinka
Comment
-
Tai kaltininkas nepasirinko saugaus greičioParašė goolfietis Rodyti pranešimą(išskyrus tuos, kai į tave stovintį kažkas įvažiuoja).
- 1 patinka
Comment
-
Kitų objektyvių aplinkybių nebuvimas. Nes, gi, jei būtų ant 50 km/h autostradoj važiavęs saulėtą vasaros dieną, tikrai būtų spėjęs sustandyti, o kadangi nespėjo, tai važiavo viršijęs saugų greitįParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis?
- 2 patinka
Comment
-
Čia lapkričio 12 d. 04.10 val. vadinasi saulėta vasaros diena? PritariuParašė Bmweda Rodyti pranešimąKitų objektyvių aplinkybių nebuvimas. Nes, gi, jei būtų ant 50 km/h autostradoj važiavęs saulėtą vasaros dieną, tikrai būtų spėjęs sustandyti, o kadangi nespėjo, tai važiavo viršijęs saugų greitį
Jei būtum turėjęs pagalvę, būtum pasitiesęs prieš nukrintant. Greitis nusako tik įvykio galimų pasekmių tragiškumą, o ne priežastį. Keletas galimų neobjektyvių priežasčių, užsižiūrėjo į radiją, navigaciją, telefoną, užsnūdo, blogai pasijuto, apakino šviesomis, sukliudė kitas automobilis, techninės automobilio problemos, neleistini keleivio veiksmai, neaiškus juostų žymėjimas... tai gal priežastis automobilis, bus dar lengviau ką kaltinti
- 1 patinka
Comment
-
Papasakok tai įvykį tiriantiems pareigūnams, būsi gerokai nustebintas. Visos tavo paminėtos aplinkybės sunkiai įrodomos, todėl tyrėjas neinvestuoja laiko ir nesiaiškina, ar keleivis už vairo griebė (keleivis tą neigia arba lavonas, tad nustatyti neįmanoma), ar sprogo užsikišęs DPF ir dėl to užsikirto galinis ratas (ilga ir brangi ekspertizė, čia ne CSI Majamis), apie apakinomą šviesomis ir kito automobilio sukliudymą galima būtų kalbėt, jei yra vaizdo įrašas ar liudytojų parodymai, apie neaiškų juostų žymėjimą net nešneku, gi viskas padaryta pagal radarų direkcijos įsakymą, vsio zakono, čia vos ne advokatų konandos su aukšto lygio ekspertais reikia tokį dalyką įrodyt. Tai dabar atsakyk, kas belieka tyrėjui? Taip, teisingas, senas geras "viršijo saugų greitį".Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąGreitis nusako tik įvykio galimų pasekmių tragiškumą, o ne priežastį.
- 4 patinka
Comment
-
wow
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-prie-paslaugu2021 m. skirta 1 406 809 Eur baudų, iš jų sumokėta 513 978 Eur (36%). 2022 m. skirta 1 701 520 Eur baudų, iš jų sumokėta 476 976 Eur (28%). 2023 m. iki lapkričio 1 d. skirta 2 562 617 Eur baudų, iš jų sumokėta 409 236 Eur (16%).
- 4 patinka
Comment
-
Manęs tai nė kiek nestebina... kai matai dėdes rimtais veidais iškarto konstatuojančius "viršijo saugų greitį".Parašė Bmweda Rodyti pranešimąPapasakok tai įvykį tiriantiems pareigūnams, būsi gerokai nustebintas. Visos tavo paminėtos aplinkybės sunkiai įrodomos, todėl tyrėjas neinvestuoja laiko ir nesiaiškina, ar keleivis už vairo griebė (keleivis tą neigia arba lavonas, tad nustatyti neįmanoma), ar sprogo užsikišęs DPF ir dėl to užsikirto galinis ratas (ilga ir brangi ekspertizė, čia ne CSI Majamis), apie apakinomą šviesomis ir kito automobilio sukliudymą galima būtų kalbėt, jei yra vaizdo įrašas ar liudytojų parodymai, apie neaiškų juostų žymėjimą net nešneku, gi viskas padaryta pagal radarų direkcijos įsakymą, vsio zakono, čia vos ne advokatų konandos su aukšto lygio ekspertais reikia tokį dalyką įrodyt. Tai dabar atsakyk, kas belieka tyrėjui? Taip, teisingas, senas geras "viršijo saugų greitį".
Turbūt ir vienam iš paskutinių autoįvykių, kur po žmogžudystės, kaltininkas prisiplojo į medį didele tikimybe norėdamas atimti sau gyvybę, bus konstatuota, kad kaltas greitis.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu esant mažesniam greičiui avarijos būtų išvengta, vadinasi bent dalinai kaltas greitis.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis? Mašinos nesuvaldymas, akvaplanavimas ar dar kas? Ar tiesiog taip lengviau... nepasirinktas greitis - kaltas vairuotojas- byla baigta
- 1 patinka
Comment
-
Tai visada yra toks mažesnis greitis, kuriuo važiuojant avarijos būtų išvengta. 100%Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu esant mažesniam greičiui avarijos būtų išvengta, vadinasi bent dalinai kaltas greitis.
- 1 patinka
Comment
-
"Jonas Kazlauskas" vairavo neblaivus, nepasirinko saugaus greičio, nuvažiavo nuo kelio ir atsitrenkė į medį...Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Manęs tai nė kiek nestebina... kai matai dėdes rimtais veidais iškarto konstatuojančius "viršijo saugų greitį".
Turbūt ir vienam iš paskutinių autoįvykių, kur po žmogžudystės, kaltininkas prisiplojo į medį didele tikimybe norėdamas atimti sau gyvybę, bus konstatuota, kad kaltas greitis.
- 1 patinka
Comment
-
Paprastas pvz. atsitrenkimas iš galo. Teoriškai esant mažesniam greičiui turėtum išvengti autoįvykio, bet jei mažindamas greitį tuo pačiu mažinsi ir išlaikomą atstumą, saugumas nedidėja. Tai kas yra esminė priežastis? Saugaus atstumo nesilaikymas, kurio dydis priklauso nuo pasirinkto greičio, bet ne pats greitis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu esant mažesniam greičiui avarijos būtų išvengta, vadinasi bent dalinai kaltas greitis.
Comment
-
Kas tada yra nesaugus greitis? Kokiu greičiu įmanoma nuvažiuoti nuo kelio? Kaip nebūtų keista... bet kokiuParašė Premier Rodyti pranešimąnesaugus greitos visada pagrindinė arba antra priežastis avarijų įvykimo, nes ilgėja stabdymo laikas, ilgesnis reakcijos laikas, sunkiau valdyti automobilį, didėja smugio jėga, sunkiau pastebėti ir sureaguoti, ir t.t. ir t.t.
net ir triratuku ane? Kodėl važiuojant tiesiu keliu turi ilgėti stabdymo greitis, jei nėra kliūčių? O jei reikia stabdyti, reiškia yra priežastis.. kažkoks žąsinas nesilaikydamas KET išlindo iš šalutinio arba pats nesaugiai lenki. Normaliomis oro ir kelio sąlygomis sunkiau vairuoti prie 100 nei 70km/h? Autobane turbūt pasijaustum kaip griovį iškasęs?
Didėjanti smūgio jėga nėra avarijos priežastis, kad ir kaip norėtum. Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgūdžius.
- 1 patinka
Comment
-
Pataisiau:Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kas tada yra nesaugus greitis? Kokiu greičiu įmanoma nuvažiuoti nuo kelio? Kaip nebūtų keista... bet kokiu
net ir triratuku ane? Kodėl važiuojant tiesiu keliu turi ilgėti stabdymo greitis, jei nėra kliūčių? O jei reikia stabdyti, reiškia yra priežastis.. kažkoks žąsinas nesilaikydamas KET išlindo iš šalutinio arba pats nesaugiai lenki. Normaliomis oro ir kelio sąlygomis sunkiau vairuoti prie 100 nei 70km/h? Autobane turbūt pasijaustum kaip griovį iškasęs?
Didėjanti smūgio jėga nėra avarijos priežastis, kad ir kaip norėtum. Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgūdžius.
"Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgudžius pasirenkant greitį"
- 4 patinka
Comment
-
Sutinku, tik didesnio tikslumo dėlei, dar reik šiek tiek pratęsti. Pervertinti savo vairavimo įgūdžius gali pasirenkant ne tik greitį, bet ir padangas, ir mašinos techninį stovį, ir savo savijautą ir netgi prisiimamą riziką, pvz. lenkiantParašė Ginthus Rodyti pranešimąPataisiau:
"Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgudžius pasirenkant greitį"
- 2 patinka
Comment
-
Visgi blogas greičio pasirinkimas dažniausiai veikia kaip bet kokio blogo veiksnio daugiklis.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Sutinku, tik didesnio tikslumo dėlei, dar reik šiek tiek pratęsti. Pervertinti savo vairavimo įgūdžius gali pasirenkant ne tik greitį, bet ir padangas, ir mašinos techninį stovį, ir savo savijautą ir netgi prisiimamą riziką, pvz. lenkiant
- 1 patinka
Comment
-
Ties nusukimu į Gariūnus iš A1 piko metu pirma juosta stovi dažnai iki Maxima bazės. Kaip visada, ten greitį numetu iki 50-60 km/h, nes būna, kad iš pirmos lenda į antrą. Šiandien debilas su balta amerikietiška Bmw nutarė, kad mano pasirinktas greitis yra per daug saugus ir informavo mane apie tai ilgosiomis šviesomis. Kadangi buvau apakintas, greitį numečiau iki 40 km/h, bet ir toliau buvau informuojamas apie Bmw vairuotojo nepasitenkinimą Morzės abėcele. Pravažiavus nusukimą, Bmw grįžo į pirmą juostą prieš mane, laukiau, kol pis ant stabdžių, bet nepiso.
- 4 patinka
Comment
-
Įsirengi registratorius ir po to tokius "mokytojus" per epoliciją priduodi.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąTies nusukimu į Gariūnus iš A1 piko metu pirma juosta stovi dažnai iki Maxima bazės. Kaip visada, ten greitį numetu iki 50-60 km/h, nes būna, kad iš pirmos lenda į antrą. Šiandien debilas su balta amerikietiška Bmw nutarė, kad mano pasirinktas greitis yra per daug saugus ir informavo mane apie tai ilgosiomis šviesomis. Kadangi buvau apakintas, greitį numečiau iki 40 km/h, bet ir toliau buvau informuojamas apie Bmw vairuotojo nepasitenkinimą Morzės abėcele. Pravažiavus nusukimą, Bmw grįžo į pirmą juostą prieš mane, laukiau, kol pis ant stabdžių, bet nepiso.
- 3 patinka
Comment
-
na sakyčiau morzės abėcėlės labai nėra kažkoks stebuklas, ypač kai net nepiso ant stabdžių. Toks per vidury - nelabai mandagus, bet ir ne asilas.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Įsirengi registratorius ir po to tokius "mokytojus" per epoliciją priduodi.
O vat kai BNV lenkia dvi fūras per kelkraštį, tada būna geresni registratoriaus rezultatai - pagal straipsnį turėjo atimti teises metams-dviem, bet pasirodo vairuotojas ir taip buvo be teisių, lygtais tada gręsia numylėto BNV konfiskacija
- 2 patinka
Comment
Comment