Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na jo, pažiūrėti ar prie išvažiavimo yra pirmumo ženklas yra tikras rebusas, matyt vietoje IQ testo galėtų duoti.
Dabar važiuoju mašina su IQ. Mašina sako: - "Seniukai, čia ne sankryža, tęsiam 70 km/h". Aš galvoju, ten gi gatvelė yra, kur kamštį apvažiuojam, tai matyt visgi sankryža. Tai 70 kmh nusinulina ir lieka 50 km/h tada.
Gaunasi Lietuvoje aš sprendžiu rebusus ne tik "aš vs kelias", bet "aš vs kelias vs mašinos_kamera". Tai yra rebusas ilgėja.
Dabar Jūs, siūlot, grįžus namo ne mikrobangę kurt, o visur nuo nulio - pagaliukus trint tarp delnų. Kol smilkti pradės.
Ant kelių turime, per paskutinius trejus metus, kokius 100 000 NAUJŲ parduotų LT automobilių. Didesnė dalis pažįsta ženklus (jei ne dauguma). Taip registruotų vidurkis baisus, bet dalis jų Ukrainoje, dalis Uzbekijoje, keliuose absoliuti dauguma sutinkame su gražiais numeriais Mxx ar Nxx, o ne AVA ar ASA. Kad statistikoje yra senienos - nežinau, kas kaltas. Bet 2024 įregistruoja 33 000 NAUJŲ lendvųjų.
Ateina "Savitarnos kasa" ir sako: "Jūs durniai, važiuodami trečia juosta nematote trikampio už krūmo". Tai ES intelektą, kamerą mašinoje tam ir įdiegė, kad lengviau būtų. O ne sunkiau (kaip yra su LT kelių ženklinimo taisyklėmis).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kai važiuoju žiguliu, tai susižiūriu aš tuos ženklus. Nes žigulys nieko nepasiūlo. Esat žigulį vairavęs?
Dabar važiuoju mašina su IQ. Mašina sako: - "Seniukai, čia ne sankryža, tęsiam 70 km/h". Aš galvoju, ten gi gatvelė yra, kur kamštį apvažiuojam, tai matyt visgi sankryža. Tai 70 kmh nusinulina ir lieka 50 km/h tada.
Gaunasi Lietuvoje aš sprendžiu rebusus ne tik "aš vs kelias", bet "aš vs kelias vs mašinos_kamera". Tai yra rebusas ilgėja.
Dabar Jūs, siūlot, grįžus namo ne mikrobangę kurt, o visur nuo nulio - pagaliukus trint tarp delnų. Kol smilkti pradės.
Ant kelių turime, per paskutinius trejus metus, kokius 100 000 NAUJŲ parduotų LT automobilių. Didesnė dalis pažįsta ženklus (jei ne dauguma). Taip registruotų vidurkis baisus, bet dalis jų Ukrainoje, dalis Uzbekijoje, keliuose absoliuti dauguma sutinkame su gražiais numeriais Mxx ar Nxx, o ne AVA ar ASA. Kad statistikoje yra senienos - nežinau, kas kaltas. Bet 2024 įregistruoja 33 000 NAUJŲ lendvųjų.
Ateina "Savitarnos kasa" ir sako: "Jūs durniai, važiuodami trečia juosta nematote trikampio už krūmo". Tai ES intelektą, kamerą mašinoje tam ir įdiegė, kad lengviau būtų. O ne sunkiau (kaip yra su LT kelių ženklinimo taisyklėmis).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKam tie ženklai protingoms mašinoms? Turi būti skaitmeniniai žemėlapiai joms.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kas administruotų tą žemėlapį realiu laiku? Ar tik bus atnaujinamas kaip navigacijoje 1-2 kartus per metus?
Comment
-
Pastaruoju metu daugiau pastebiu lengvųjų, kurios važiuoja be šviesų. Įvairios variacijos - pravažiavus/aplenkus pasimato, kad priekinės visgi šviečia, o kartais ir ne. Kartais ir naktį Vilniuje buvo tokių visai be šviesų. Pažįstami minėjo, kad "Aš tiesiog nepastebiu", nes naujos mašinos esant geram apšvietimui pritemdo šviesas, ir kad gabaritai nebūtinai įsijungia, jei įsijungi trumpasias.
Galvoju, WTF, ar aš jau pasenau su žiniom/taisyklėm ir naujom technologijom ? Čia į temą komentarai, ir ar apskritai tas "dinaminis šviesos valdymas" leidžiamas ?
Kartą per smarkų lietų (prastą matomumą) važiuojant A1 nuo Klaipėdos, buvo linksma staiga privažiuot auto, kurio galas nešviečia, tik priekis, o važiavo žymiai lėčiau
- 4 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPastaruoju metu daugiau pastebiu lengvųjų, kurios važiuoja be šviesų. Įvairios variacijos - pravažiavus/aplenkus pasimato, kad priekinės visgi šviečia, o kartais ir ne. Kartais ir naktį Vilniuje buvo tokių visai be šviesų. Pažįstami minėjo, kad "Aš tiesiog nepastebiu", nes naujos mašinos esant geram apšvietimui pritemdo šviesas, ir kad gabaritai nebūtinai įsijungia, jei įsijungi trumpasias.
Galvoju, WTF, ar aš jau pasenau su žiniom/taisyklėm ir naujom technologijom ? Čia į temą komentarai, ir ar apskritai tas "dinaminis šviesos valdymas" leidžiamas ?
Kartą per smarkų lietų (prastą matomumą) važiuojant A1 nuo Klaipėdos, buvo linksma staiga privažiuot auto, kurio galas nešviečia, tik priekis, o važiavo žymiai lėčiau
Kita kategorija išvis be šviesų. Šitų padaugėjimas bent iš akies sutapo su, pavadinkim, rusų kalbos padaugėjimu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Modernios dienos šviesos tik priekyje. Teoriškai esant blogam matomumui reiktų įsijungt trumpas, kad ir gale užsidegtų. Praktiškai pas ką yra automatinės šviesos su šviesos davikliais - užsidega. O pas ką ne - gali išvažiavę šviesoj iš Klaipėdos iki Vilniaus atvažiuot tamsoj su dienos šviesom priekyje.
Kita kategorija išvis be šviesų. Šitų padaugėjimas bent iš akies sutapo su, pavadinkim, rusų kalbos padaugėjimu.Turėtų tiksliau aprašyti minimalų reikalaujamą apšvietimo lygį. Nes "esant blogam matomumui" frazė būna išnaudojama necenzūriniais būdais.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą3. Vairavimo mokyklų indėlio. Turi išmokinti važiuoti su srautu. Jei galima 90, tai 90. Jei 80, tai 80. O ne man patinka 67 km/h tiek ir važiuoju. Tada kiti pradeda lankstyti, prasideda priešpriešiniai.
4. Socialinės reklamos - "važiuok su srautu (80 tai 80)"…
Kas čia per sapalionės, kad jeigu leidžia 90, turi tiek ir važiuoti?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.
Kas čia per sapalionės, kad jeigu leidžia 90, turi tiek ir važiuoti?
Iš vairavimo kursų man labiausiai įstrigo toks epizodas.
Važiuoju su instruktoriumi mieste. Laikausi standartinio leidžiamo greičio 50 km/h. Prieš mane važiuojantis automobilis nutolo, o iš paskos susidarė eilė. Tada instruktorius trumpai ir aiškiai pasakė: "Visada reikia stengtis važiuoti su srautu, nes kitaip išauga avarinės situacijos tikimybė". Pagreitėjau iki 55-60. Formaliai pažeidžiau kelių eismo taisykles, bet sumažinau tikimybę, kad nekantrus ar skubantis vairuotojas sugalvos atlikti lenkimo manevrą pavojingoje atkarpoje.
Comment
Comment