Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pas mus - sprendžiame per 3 sek rebusus. Ar čia degalinės išvažiavimas ar visgi sankryža su gatvele.
    Na jo, pažiūrėti ar prie išvažiavimo yra pirmumo ženklas yra tikras rebusas, matyt vietoje IQ testo galėtų duoti.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Na jo, pažiūrėti ar prie išvažiavimo yra pirmumo ženklas yra tikras rebusas, matyt vietoje IQ testo galėtų duoti.
      Kai važiuoju žiguliu, tai susižiūriu aš tuos ženklus. Nes žigulys nieko nepasiūlo. Esat žigulį vairavęs?

      Dabar važiuoju mašina su IQ. Mašina sako: - "Seniukai, čia ne sankryža, tęsiam 70 km/h". Aš galvoju, ten gi gatvelė yra, kur kamštį apvažiuojam, tai matyt visgi sankryža. Tai 70 kmh nusinulina ir lieka 50 km/h tada.
      Gaunasi Lietuvoje aš sprendžiu rebusus ne tik "aš vs kelias", bet "aš vs kelias vs mašinos_kamera". Tai yra rebusas ilgėja.

      Dabar Jūs, siūlot, grįžus namo ne mikrobangę kurt, o visur nuo nulio - pagaliukus trint tarp delnų. Kol smilkti pradės.

      Ant kelių turime, per paskutinius trejus metus, kokius 100 000 NAUJŲ parduotų LT automobilių. Didesnė dalis pažįsta ženklus (jei ne dauguma). Taip registruotų vidurkis baisus, bet dalis jų Ukrainoje, dalis Uzbekijoje, keliuose absoliuti dauguma sutinkame su gražiais numeriais Mxx ar Nxx, o ne AVA ar ASA. Kad statistikoje yra senienos - nežinau, kas kaltas. Bet 2024 įregistruoja 33 000 NAUJŲ lendvųjų.

      Ateina "Savitarnos kasa" ir sako: "Jūs durniai, važiuodami trečia juosta nematote trikampio už krūmo". Tai ES intelektą, kamerą mašinoje tam ir įdiegė, kad lengviau būtų. O ne sunkiau (kaip yra su LT kelių ženklinimo taisyklėmis).

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Kai važiuoju žiguliu, tai susižiūriu aš tuos ženklus. Nes žigulys nieko nepasiūlo. Esat žigulį vairavęs?

        Dabar važiuoju mašina su IQ. Mašina sako: - "Seniukai, čia ne sankryža, tęsiam 70 km/h". Aš galvoju, ten gi gatvelė yra, kur kamštį apvažiuojam, tai matyt visgi sankryža. Tai 70 kmh nusinulina ir lieka 50 km/h tada.
        Gaunasi Lietuvoje aš sprendžiu rebusus ne tik "aš vs kelias", bet "aš vs kelias vs mašinos_kamera". Tai yra rebusas ilgėja.

        Dabar Jūs, siūlot, grįžus namo ne mikrobangę kurt, o visur nuo nulio - pagaliukus trint tarp delnų. Kol smilkti pradės.

        Ant kelių turime, per paskutinius trejus metus, kokius 100 000 NAUJŲ parduotų LT automobilių. Didesnė dalis pažįsta ženklus (jei ne dauguma). Taip registruotų vidurkis baisus, bet dalis jų Ukrainoje, dalis Uzbekijoje, keliuose absoliuti dauguma sutinkame su gražiais numeriais Mxx ar Nxx, o ne AVA ar ASA. Kad statistikoje yra senienos - nežinau, kas kaltas. Bet 2024 įregistruoja 33 000 NAUJŲ lendvųjų.

        Ateina "Savitarnos kasa" ir sako: "Jūs durniai, važiuodami trečia juosta nematote trikampio už krūmo". Tai ES intelektą, kamerą mašinoje tam ir įdiegė, kad lengviau būtų. O ne sunkiau (kaip yra su LT kelių ženklinimo taisyklėmis).
        Jeigu mašina durna ir nežino taisyklių, tai tegu protina tas naujas brangias mašinas, o ne durnina kelio ženklus iki jų lygio. Ženklai skirti žmonėms, o ne automobiliams.

        Comment


          Kam tie ženklai protingoms mašinoms? Turi būti skaitmeniniai žemėlapiai joms.

          Comment


            Fulgur pažeidžiau įstatymą, esu nusiteikęs už tai būti nubaustas. Kas čia keisto?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Kam tie ženklai protingoms mašinoms? Turi būti skaitmeniniai žemėlapiai joms.
              Kas administruotų tą žemėlapį realiu laiku? Ar tik bus atnaujinamas kaip navigacijoje 1-2 kartus per metus?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Kas administruotų tą žemėlapį realiu laiku? Ar tik bus atnaujinamas kaip navigacijoje 1-2 kartus per metus?
                Tas, kas kabina ženklus ir tvarko kelius.

                Comment


                  Kaip numatyti kada bus spūstis? Reagavimas realiu laiku turėtų būti privalumas.

                  jei automobilis AI/DI ir kamerų pagalba “susikalba” su kelio ženklais - reikia tam padėti.

                  Comment


                    Pastaruoju metu daugiau pastebiu lengvųjų, kurios važiuoja be šviesų. Įvairios variacijos - pravažiavus/aplenkus pasimato, kad priekinės visgi šviečia, o kartais ir ne. Kartais ir naktį Vilniuje buvo tokių visai be šviesų. Pažįstami minėjo, kad "Aš tiesiog nepastebiu", nes naujos mašinos esant geram apšvietimui pritemdo šviesas, ir kad gabaritai nebūtinai įsijungia, jei įsijungi trumpasias.

                    Galvoju, WTF, ar aš jau pasenau su žiniom/taisyklėm ir naujom technologijom ? Čia į temą komentarai, ir ar apskritai tas "dinaminis šviesos valdymas" leidžiamas ?

                    Kartą per smarkų lietų (prastą matomumą) važiuojant A1 nuo Klaipėdos, buvo linksma staiga privažiuot auto, kurio galas nešviečia, tik priekis, o važiavo žymiai lėčiau

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      Pastaruoju metu daugiau pastebiu lengvųjų, kurios važiuoja be šviesų. Įvairios variacijos - pravažiavus/aplenkus pasimato, kad priekinės visgi šviečia, o kartais ir ne. Kartais ir naktį Vilniuje buvo tokių visai be šviesų. Pažįstami minėjo, kad "Aš tiesiog nepastebiu", nes naujos mašinos esant geram apšvietimui pritemdo šviesas, ir kad gabaritai nebūtinai įsijungia, jei įsijungi trumpasias.

                      Galvoju, WTF, ar aš jau pasenau su žiniom/taisyklėm ir naujom technologijom ? Čia į temą komentarai, ir ar apskritai tas "dinaminis šviesos valdymas" leidžiamas ?

                      Kartą per smarkų lietų (prastą matomumą) važiuojant A1 nuo Klaipėdos, buvo linksma staiga privažiuot auto, kurio galas nešviečia, tik priekis, o važiavo žymiai lėčiau
                      Modernios dienos šviesos tik priekyje. Teoriškai esant blogam matomumui reiktų įsijungt trumpas, kad ir gale užsidegtų. Praktiškai pas ką yra automatinės šviesos su šviesos davikliais - užsidega. O pas ką ne - gali išvažiavę šviesoj iš Klaipėdos iki Vilniaus atvažiuot tamsoj su dienos šviesom priekyje.

                      Kita kategorija išvis be šviesų. Šitų padaugėjimas bent iš akies sutapo su, pavadinkim, rusų kalbos padaugėjimu.

                      Comment


                        Praktiškai kas vairuoja japoniškas ir korėjietiškas mašinas - niekada nevažiuos su šviesomis per lietų, nesvarbu ar turi automatines ar ne. O iš tų kurie neturi automatinių, tai tik su dieninėmis ir naktį važinėja, nes spidometras šviečia ir su išjungtomis.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Modernios dienos šviesos tik priekyje. Teoriškai esant blogam matomumui reiktų įsijungt trumpas, kad ir gale užsidegtų. Praktiškai pas ką yra automatinės šviesos su šviesos davikliais - užsidega. O pas ką ne - gali išvažiavę šviesoj iš Klaipėdos iki Vilniaus atvažiuot tamsoj su dienos šviesom priekyje.

                          Kita kategorija išvis be šviesų. Šitų padaugėjimas bent iš akies sutapo su, pavadinkim, rusų kalbos padaugėjimu.
                          Tai vadinas modernios dienos šviesos yra saugumo skylė. Paskaičiau dabar KET, tai ten tiek spragų, kad jei programinė įranga būtų pagal tai kuriama, viskas lūžtų Turėtų tiksliau aprašyti minimalų reikalaujamą apšvietimo lygį. Nes "esant blogam matomumui" frazė būna išnaudojama necenzūriniais būdais.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            3. Vairavimo mokyklų indėlio. Turi išmokinti važiuoti su srautu. Jei galima 90, tai 90. Jei 80, tai 80. O ne man patinka 67 km/h tiek ir važiuoju. Tada kiti pradeda lankstyti, prasideda priešpriešiniai.
                            4. Socialinės reklamos - "važiuok su srautu (80 tai 80)"…
                            5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.


                            Kas čia per sapalionės, kad jeigu leidžia 90, turi tiek ir važiuoti?

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą

                              5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.


                              Kas čia per sapalionės, kad jeigu leidžia 90, turi tiek ir važiuoti?
                              Jeigu kelias būtų privati valda tai galima būtų važiuoti kokiu tik nori greičiu, bet tai yra bendra erdvė ir reikia gerbti vieni kitus. Jeigu tamsta neskubi ar tau atrodo, kad tavo saugus greitis yra mažesnis nei leidžiama, tai būk mielas praleisk kitus. Nes kiti gali turėti kitą požiūrį, kuris priklauso tiek nuo įgūdžių, tiek nuo technikos kokybės.

                              Iš vairavimo kursų man labiausiai įstrigo toks epizodas.
                              Važiuoju su instruktoriumi mieste. Laikausi standartinio leidžiamo greičio 50 km/h. Prieš mane važiuojantis automobilis nutolo, o iš paskos susidarė eilė. Tada instruktorius trumpai ir aiškiai pasakė: "Visada reikia stengtis važiuoti su srautu, nes kitaip išauga avarinės situacijos tikimybė". Pagreitėjau iki 55-60. Formaliai pažeidžiau kelių eismo taisykles, bet sumažinau tikimybę, kad nekantrus ar skubantis vairuotojas sugalvos atlikti lenkimo manevrą pavojingoje atkarpoje.

                              Comment


                                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.


                                Kas čia per sapalionės, kad jeigu leidžia 90, turi tiek ir važiuoti?
                                Vienas iš didžiausių briedų yra minimalus greitis greitkelyje - 60km/h, kas yra 70km/h mažiau, nei maksimalus leistinas.

                                Ir minimalaus greičio ribojimas reiškia, kad važiuodamas tuo keliu, tu turi turėti tam tikrą kvalifikaciją gebėti važiuoti ir orientuotis aplinkoje važiuodamas tokiu greičiu.

                                Ir jei vasarą, šviesiu paros metu, ęsant sausai dangai, važiuojant A1, tave lenkia fūros - problema esi tu, o ne aplinkiniai. Jei tokiom sąlygom nesugebi važiuoti bent 90km/h, gal rinkis rajoninius kelius arba vieškelius.

                                Comment


                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.

                                  Kas čia per sapalionės, kad jeigu leidžia 90, turi tiek ir važiuoti?
                                  Situacija aprašyta KET:
                                  113. Kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba apsisuka) privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones, pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir praleisti už jos susikaupusias transporto priemones.

                                  Deja šito punkto kartais laikosi tik traktoristai ir kombainininkai.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                    Iš vairavimo kursų man labiausiai įstrigo toks epizodas.
                                    Važiuoju su instruktoriumi mieste. Laikausi standartinio leidžiamo greičio 50 km/h. Prieš mane važiuojantis automobilis nutolo, o iš paskos susidarė eilė. Tada instruktorius trumpai ir aiškiai pasakė: "Visada reikia stengtis važiuoti su srautu, nes kitaip išauga avarinės situacijos tikimybė". Pagreitėjau iki 55-60. Formaliai pažeidžiau kelių eismo taisykles, bet sumažinau tikimybę, kad nekantrus ar skubantis vairuotojas sugalvos atlikti lenkimo manevrą pavojingoje atkarpoje.
                                    Tokią insturktorė tiesiai į šiukšlių dėžę.


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                    Ir jei vasarą, šviesiu paros metu, ęsant sausai dangai, važiuojant A1, tave lenkia fūros - problema esi tu, o ne aplinkiniai. Jei tokiom sąlygom nesugebi važiuoti bent 90km/h, gal rinkis rajoninius kelius arba vieškelius.
                                    Važiuodamas 90 km/h tave aplenks 9 iš 10 fūrų ir 10 nelenks ne todėl kad negali o todėl kad tiesiog tingi lysti į antrą juostą ir sėdės prilipus prie galo.
                                    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; Šiandien, 09:02.

                                    Comment


                                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                      5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.


                                      Kas čia per sapalionės, kad jeigu leidžia 90, turi tiek ir važiuoti?
                                      Yra toks išsireiškimas: you are not wrong, just an ass.ole. Tai adaptuojant šiai situacijai - neturi, tačiau jei važiuosi antra juosta ženkliai lėčiau už srautą, tai tuomet you are the problem

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



                                        Važiuodamas 90 km/h tave aplenks 9 iš 10 fūrų ir 10 nelenks ne todėl kad negali o todėl kad tiesiog tingi lysti į antrą juostą ir sėdės prilipus prie galo.
                                        Išstenėk greitkelyje bent 95 km/h, ir jokia fūra tau prilipusi prie galo nesivilks...

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Yra toks išsireiškimas: you are not wrong, just an ass.ole. Tai adaptuojant šiai situacijai - neturi, tačiau jei važiuosi antra juosta ženkliai lėčiau už srautą, tai tuomet you are the problem
                                          Eilinė automarozinė nesąmonė. Antra juosta galima važiuoti apvažiuojant pirma juosta važiuojančius ir vis tie važiuoti lėčiau nei nori lakstantys automarozai ir būtent tie lakstytojai yra problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X