Parašė MindesAcc
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
									
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Kaip pavaziuoju pro tuos kintamuosius zenklus, tai tik viena kita pixeli, balta, raudona, ar zalia spalva rodo ir tiek. Jie jau ten kuri laika sugede yra, nezinau kas ten juos priziuri.Parašė Draarvys Rodyti pranešimą
 Šiaip jie turėtų veikti visą parą, jei nėra pakitimų tai turėtų rodyti esamą leistiną greitį. Tam jie ir įdiegti, ir būtent tas taupymas nervina, o ne taupymas
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Šiaip jie turėtų veikti visą parą, jei nėra pakitimų tai turėtų rodyti esamą leistiną greitį. Tam jie ir įdiegti, ir būtent tas taupymas nervina, o ne taupymasParašė gerietis Rodyti pranešimą
 kai ženklai įjungiami 6 valandoms per metus, ir tai ne visi veikia, ar tai ne išmesti į balą pinigai?
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Apie kintamos informacijos ženklus yra atskira tema - ten jau vyksta diskusija apie tai
 https://www.miestai.net/forumas/foru...e4
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 kai ženklai įjungiami 6 valandoms per metus, ir tai ne visi veikia, ar tai ne išmesti į balą pinigai?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 O kurioj čia vietoj švaistoma?
 - 3 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 O kurioj čia vietoj švaistoma?Parašė gerietis Rodyti pranešimą2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, pao ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
 Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.
 
 
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, pao ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
 Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.
 
 
 
 
 - 8 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 prieš porą dienų per lietų pirma juosta su provėžom buvo nesaugi žymiau daugiau atkarpų. Tai antra juosta tekdavo važiuoti grynai dėl saugumo gal 30-40 proc kelio.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Esu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 gal nesiekia avaringumo?Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip įdomu, kodėl A1 Vilnius-Kaunas vengiama daryti vidutinio greičio ruožus? Juk realiai tai pavojingesnis kelias, nei tarkim A2. Bet kurią dieną pravažiavus A1 sutiksim belenkiek psichų ir kelių vištgaidžių už vairo, kuriems šitie vaistukai labai gerai veikia.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Gerose ruožuose - 140 km/hParašė spekas Rodyti pranešimąAutomagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
 Prastesnės kokybės - 90/110 km/h
 
 Pamąsčiau, kad John variantas man patinka su Lietuvos ekspresovkizacija ir 120 km/h visus metus (dabar 110 km/h žiemą, 130 km/h vasarą)
 Mūsų greitkeliai labai primena prancūzų voie ekspress lygio kelius, ypač Kaunas-Vilnius.
 
 Lenkai lyg neplanuoja atsisakyti savo esamos greitkelių ir autostradų skirstymo tvarkos. Į Lietuvą irgi veda droga ekspresowa S61.
 
 Kaunas-Vilnius būtų žalia autostrada 140 km/h jei visas būtų išplatintas iki 6 juostų, apmažintas įvažiavimų ir išvažiavimų skaičius (įskaitant degalines), perdaryti išvažiavimų/įvažiavimų posūkių spinduliai. Tik tas labai negreitai būtų, dabar metinis paros eismo intensyvumas kažkur vidutiniškai 20-25k, kai 6 juostoms reiktų bent Kauno aplinkkelio srautų (bent 35k, gal net daugiau)Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.08, 18:39.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tai tada jas riekėtu padaryti bent jau lennkiškos automagistralės kokybės. Tokios kokios yra dabar, net 110 pavojinga važiuoti gali būti.Parašė spekas Rodyti pranešimąAutomagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
 - 4 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Automagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Mano nuomone tai nereikia, nes susikirtimo su priešpriešiniu eismu nėra, vyksta vienos krypties eismas dviejomis juostomis, tai nėra taip pavojinga, kaip priešpriešinis srautas.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip įdomu, kodėl A1 Vilnius-Kaunas vengiama daryti vidutinio greičio ruožus? Juk realiai tai pavojingesnis kelias, nei tarkim A2. Bet kurią dieną pravažiavus A1 sutiksim belenkiek psichų ir kelių vištgaidžių už vairo, kuriems šitie vaistukai labai gerai veikia.
 - 7 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Šiaip įdomu, kodėl A1 Vilnius-Kaunas vengiama daryti vidutinio greičio ruožus? Juk realiai tai pavojingesnis kelias, nei tarkim A2. Bet kurią dieną pravažiavus A1 sutiksim belenkiek psichų ir kelių vištgaidžių už vairo, kuriems šitie vaistukai labai gerai veikia.
 - 4 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Prašau, jei kam nesimato, čia tik vidutinio greičio kontrolės ruožai.
 
 - 4 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Viską pažymiu, nerodo matuoklių. Kokį sluoksnį reikia konkrečiai jungti ar kažką dar?Parašė Briedis Rodyti pranešimąVeikianti nuoroda į greičio matuoklių (ir ne tik) žemėlapį: https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/37/
 
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tai yra du skirtingi keliai, o tarp jų šiaurinis Kauno aplinkkelis, kuriame yra daug veiksmo.
 Nėra prasmės jungti.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Ši tema skirta tik A1 atkarpai nuo Vilniaus iki Kauno, tai žodis "greitkelis" ir buvo pridėtas, kad lengviau atskirtume nuo likusios atkarpos. Kita tema:
 [A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
 Kadangi ta tema turi tik kelis puslapius, gal jas verta sujungti?Paskutinis taisė digital; 2022.11.07, 17:20.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Veikianti nuoroda į greičio matuoklių (ir ne tik) žemėlapį: https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/37/Parašė Lettered Rodyti pranešimąGaila neveikia greičio matuoklių žemėlapis, būtų aiškiau tada:
 https://gis.eismoinfo.lt/arcgis/home...63ae0d166505a4
 
 Apibendrinant: vidutinio greičio matuoklių A1 nėra, momentinio greičio matuokliai stovi Vilniuje ties Gariūnais ir Klaipėdoje ties viaduku per geležinkelį.
 
 Kadangi mano pastebėjimas išprovokavo diskusiją apie šio kelio teisingą vadinimą (greitkelis/autostrada/automagistralė), siūlau sprendimą: temos pavadinime, prisilaikant kitų forumo temų pavadinimų principo, panaikinti žodį "automagistralė". Lai būna [A1] Vilnius–Kaunas 
 
 - 3 patinka
 Komentuoti:













Komentuoti: