Parašė m1ndas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 RB Kauno mazgo apimtyje bus, ir realiai taps ilgesniu (dabar yra du viadukai, bus vienas ilgas). Bet nebus daromas kartu su neseniai paskelbta atkarpa, nes ten planas (ir projektas) užsibaigia ties Šaltinio g. pervaža, 1.2km nuo A1 viaduko.Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man, kaip nelaibai daug besidominčiam, irgi taip atrodė, bet kai pamačiau pokalbius apie tai, kad statys visiškas nesąmones padaręs rangovas, nusprendžiau paklausti - širdy, buvo pasėta abejonė t'sakant. Tai labai džiaugiuosi, kad greitis bus magistralinis, nes svarsčiau ar nebus daromas pigesnis varijantas, kuris pagal STR negalės turėti 130 max.Parašė sleader Rodyti pranešimąManau pakels bent iki 70 km/h 
 
 O jeigu rimtai, tai 130 turėtų būti, kaip ir visur kitur. Kodėl ant tilto jis turėtų skirtis?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O čia kuris?Parašė m1ndas Rodyti pranešimą..bet kai pamačiau pokalbius apie tai, kad statys visiškas nesąmones padaręs rangovas...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū už infoParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 RB Kauno mazgo apimtyje bus, ir realiai taps ilgesniu (dabar yra du viadukai, bus vienas ilgas). Bet nebus daromas kartu su neseniai paskelbta atkarpa, nes ten planas (ir projektas) užsibaigia ties Šaltinio g. pervaža, 1.2km nuo A1 viaduko. 
 Dėl vieno ilgo viaduko/estakados taip ir galvojau, nes pagal teritorijų planavimus matosi, kad ten kur dabar pylimas tarp viadukų, turi būti vėžė.
 
 Reikia mažiau kreipti dėmesio į tokias kalbas, kad tariamas rangovas (statybos ar projektavimo) kažką blogai padarė. Rangovai dirba pagal projektą, o jei projektuotojai - pagal statytojo užduotį. Kokią užduotį gavo (su reglamentų, kuriais reikia vadovautis, sąrašu) - taip ir suprojektavo. Todėl visokie išvedžiojimai, kad turėjo daryti vienaip ar kitaip, neturi pagrindo egzistuoti ar būti rimtai vertinami.Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
 Man, kaip nelaibai daug besidominčiam, irgi taip atrodė, bet kai pamačiau pokalbius apie tai, kad statys visiškas nesąmones padaręs rangovas, nusprendžiau paklausti - širdy, buvo pasėta abejonė t'sakant. Tai labai džiaugiuosi, kad greitis bus magistralinis, nes svarsčiau ar nebus daromas pigesnis varijantas, kuris pagal STR negalės turėti 130 max.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na šiandien vienas toks kelių asociacijos atstovas per radijo laidą taip savotiškai išsireiškė: jei prioritetas saugumas, tai keliai visi bus būti tokie, kad praktiškai beveik negalėtum važiuoti daugiau 90km/h, ir net traktorius lenkt nėra reikalo, nes tai saugumo klausimasParašė sleader Rodyti pranešimą
 Reikia mažiau kreipti dėmesio į tokias kalbas, kad tariamas rangovas (statybos ar projektavimo) kažką blogai padarė. Rangovai dirba pagal projektą, o jei projektuotojai - pagal statytojo užduotį. Kokią užduotį gavo (su reglamentų, kuriais reikia vadovautis, sąrašu) - taip ir suprojektavo. Todėl visokie išvedžiojimai, kad turėjo daryti vienaip ar kitaip, neturi pagrindo egzistuoti ar būti rimtai vertinami. Žodžiu ištisinių, greičio ribojimo ženklų mūsų kalnuotuose užmiesčio keliuose tik daugės ir daugės. Žodžiu ištisinių, greičio ribojimo ženklų mūsų kalnuotuose užmiesčio keliuose tik daugės ir daugės.
 Tai būtų įdomu pamatyti kaip pagal jų viziją atrodytų magistralė, kurioje "beveik" bus neįmanoma važiuoti daugiau 130km/h.  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na keliu asociacija nėra lygu Via Lietuva, tai ką pirmosios atstovas galvoja, nereiškia jog yra ir sprendimų priėmėjų galvose.
 Kitas dalykas, kad automagistralėje norint apriboti greitį "ne daugiau kaip", vienintelė įmanoma techninė priemonė - sektoriniai greičio matuokliai. Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį, kad bent jau A1 kelyje nei vieno nėra ir todėl tikriausiai niekada nebuvo minčių labai reguliuoti greičio automagistralėje.
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paliks ten, kur ir dabartinis tiltas. Jeigu panaikins matuoklius galėsių be problemų ir ant kokių 180 pravežtParašė ojojoj Rodyti pranešimąJei ta tiltą paliks "duobėje" kur db stovi senasis tiltas, tai pažiūrėsiu kaip čia seksis per "linksmuosius" kalnelius lėkti ant 130km/h  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Varysim specialiai pašokinėt ant 200.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąJei ta tiltą paliks "duobėje" kur db stovi senasis tiltas, tai pažiūrėsiu kaip čia seksis per "linksmuosius" kalnelius lėkti ant 130km/h
 
 Nors galima ir čia, bus panašiai https://maps.app.goo.gl/dFpnGkrxyvUB236y5Paskutinis taisė gerietis; 2025.04.03, 17:05.-
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko ten baisaus. Kokioj Vokietijoj daug įdomesnėse vietose būna ir be greičio ribojimo.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąJei ta tiltą paliks "duobėje" kur db stovi senasis tiltas, tai pažiūrėsiu kaip čia seksis per "linksmuosius" kalnelius lėkti ant 130km/h
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gal kas nors man durnam gali paaiškinti ką ten su ta viena lėtėjimo juosta kelininkai veikia METUS laiko?? Dar prieš tai turbūt METUS laiko darė jungiamąjį kelią ties Hubais ir buvo uždarytas nusukimas iš A1 link Jonavos.Parašė iPhone Rodyti pranešimąGal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
 Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?
 Nežinau kail dar labiau galima negerbt ir nesiskaityti su kiekvieną dieną dėl tokių darbų tempo ir planavimo, nepatogumus patiriamčius žmones.
 
 Mes svajojam apie kažkokius rimtus projektus, bet kilometro ilgio vieną lėtėjimo juosta tiesiam metus laiko..
 
 Via lietuva Jūs tikrąja žodžio prasme nepakartojami!!
 
 P.S. o kodėl čia nebuvo prijungta Jėgainės gatvė prie šios lėtėjimo juostos? Tai būtų nuėmę labai daug eismo nuo kelio Jonava - Kaunas, kur norimt iš LEZ teritorijos išvažiuoti reikia važiuoti tik per vieną normalų išvažiavimą.Paskutinis taisė iPhone; 2025.04.07, 21:50.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Delfi.lt 2025.04.08
 Pagrindinėje šalies magistralėje dėl remonto darbų įvedami eismo pokyčiai
 %sibėgėja Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio tilto per Kruną rekonstravimo darbai. Dėl to jau nuo šeštadienio eismas šioje automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atkarpoje bus perorganizuotas. Eismo pakeitimo darbai turėtų būti įvykdyti nuo šeštadienio ryto iki 16 val.
 Visi eismo dalyviai įspėjami, kad jau nuo trečiadienio iki penktadienio, nuo 7 ryto iki 15 val., bus atliekami paruošiamieji darbai, todėl gali formuotis spūstys. Šiomis dienomis, dienos metu, laikinai bus uždaryta antroji magistralės eismo juosta Kauno kryptimi. Tuo metu nuo šeštadienio ryto Kauno kryptimi eismas bus kreipiamas dviem juostomis laikinu tiltu, o Vilniaus kryptimi eismas bus kreipiamas viena puse esamu tiltu. (...)
 
 128 metrų ilgio modulinis tiltas yra ilgiausias istorijoje laikinasis tiltas, kada nors pastatytas Lietuvoje. Amerikiečių gamintojo surenkama tilto konstrukcija buvo išnuomota ir atgabenta į Lietuvą specialiai šiam rekonstrukcijos projektui iš Lenkijos. Baigus Krunos tilto rekonstravimo darbus, laikinasis tiltas bus išardytas ir pašalintas.
  
 
  
 
  
 
 Planuojama, jog Krunos tilto rekonstrukcija bus baigta iki 2027-ųjų pabaigos. Darbus atliks „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi UAB „Tilsta“. Sutarties vertė – daugiau nei 24 mln. Eur su PVM.
 
 https://www.delfi.lt/auto/eismo-puls...ciai-120100180
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkas FB įdėjęs:Parašė RamasN Rodyti pranešimąPenktadienį kaip tik ryte teks važiuot. Įdomu kokios alternatyvos davažiuot nuo Vilniaus pusės tarkim iki Megos
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tik vieno niekaip negaliu suprasti, ar tikrai tiltų remontui reikalinga 2,5 metų? Ar tikrai čia nėra niekaip kitaip technologiškai greičiau įmanoma juos suremontuoti?
 Mes gyvename technologijų laikais, statybos darbai pasaulyje geba vykti įspūdingais tempais. Per berods kokį pusantrų metų buvo pastatytas naujas tiltas per Nerį ties Mega, kuris technologiškai buvo kur kas sudėtingesnis.
 
 Klausimas kur Via lietuva sudeda prioritetus projektuodami ir skelbdami konkursą, kaina, laikas rangovų patogumas?
 - 5 patinka
 Comment





 
							
						

Comment