Man tai keista, kad rekonstruojamą tiltą palieką to paties aukščio. Galėjo kilstelėti, kad neliktų nusileidimo ir pakilimo prieš bei už tilto.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai pamiršo...Parašė mantasm Rodyti pranešimąO ar atsiras padorus praėjimas pėstiesiems ir dviračiams? Realiai reiktų normalaus dvirtakio per tuos visus besiplečiančius sandėlius turbūt iki pat Rumšiškių.
 Lietuvoje niekas neplanuoja teritorijų, nėra kur pažiūrėt, ką toliau tiest ir daryt
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąMan tik klausimas žiūrint - realiai bus pastatomi nauji tiltai, bet vistiek pagalbinės juostos juose nebus? t.y. turėsim tą patį plotį? Ar čia tiesiog vizualizacijoje nepersistengta buvo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keičiasi judėjimo trajektorija. Kiek pamenu, ten visada buvo avaringesnė zona keičiantis meteorologinėms sąlygoms.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man rodos daug labiau avarginga dėl greičio ribojimo nežiūrint koks oras.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Keičiasi judėjimo trajektorija. Kiek pamenu, ten visada buvo avaringesnė zona keičiantis meteorologinėms sąlygoms.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 tai pamiršo...
 Lietuvoje niekas neplanuoja teritorijų, nėra kur pažiūrėt, ką toliau tiest ir daryt
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl, kad neleis važiuoti ant 130km/h, nes lengviau pastatyti radarą ir rinkti pinigus kurie skuba, nei normaliai statyti autostrados ruožą ir nedaryti stabdymų. Čia gi Lietuva, taip turi būti. Koks skirtumas, čia tik pagrindinis Lietuvos kelias, yra svarbesniu reikalų giParašė sleader Rodyti pranešimąO kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol pareigūnai toleruos automagistralėje pėsčiuosius ir dviratininkus, tai tol jie ir bus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.
 Norėjau aš irgi parašyti, kad praplatinius tiltą galetum iš pvz Palemono pasiekti Karčiupį, bet atsivertus žemėlapį matosi labai puikus kelias į Karčiupį einantį šalia Neveronių.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesa, bet niekas ir nedraudžia padaryt kažko, kaip pvz.: https://maps.app.goo.gl/L2D94Ews8N6QfUpG9, https://maps.app.goo.gl/RLPL44ENk8d5UbLX8Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Berods ten buvo ne tik greičio ribojimo, bet ir autostrados pabaigos ženklai, tai net ir norint nebūtų galimybių jų nukrapštyt?Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
 Kol pareigūnai toleruos automagistralėje pėsčiuosius ir dviratininkus, tai tol jie ir bus.
 Norėjau aš irgi parašyti, kad praplatinius tiltą galetum iš pvz Palemono pasiekti Karčiupį, bet atsivertus žemėlapį matosi labai puikus kelias į Karčiupį einantį šalia Neveronių.
 
 Tų apylinkių absoliučiai nepažįstu, tai neįsivaizduoju kokios alternatyvos ir kiek jos pakeliui traukos taškams. Kai myniau dviračiu į Kauną būtent dėl šitos atkarpos teko minti per Prienus. Kiek žiūrėjau žemėlapius, prieš kelis metus neradau asfaltuotos alternatyvos tarp Rumšiškių ir Ateities plento ar kaip ten vadinasi pirmas nusukimas per viaduką į Kauną.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kuom tas ribojimas susijęs su tilto altitude ir kelio nuolydžiu link jo? Visame A1 yra turbūt bent 10 vietų su panašaus dydžio nuokalne ir po to sekančia įkalne, bet niekur ribojimų nėra. Ribota dėl tilto būklės ir jo pločio.Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
 Todėl, kad neleis važiuoti ant 130km/h, nes lengviau pastatyti radarą ir rinkti pinigus kurie skuba, nei normaliai statyti autostrados ruožą ir nedaryti stabdymų. Čia gi Lietuva, taip turi būti. Koks skirtumas, čia tik pagrindinis Lietuvos kelias, yra svarbesniu reikalų gi 
 
 Lygiai taip, kaip eilę metų ten rytais matomi žvejų automobiliai sustatyti kelkraštyje. Bet tai, kad tarnybos nedirba savo darbo ir nepalaiko tvarkos, visiškai nereiškia, kad reikia iš AM daryti kažkokius hibridus ir leisti pėsčiųjų/dviratininkų eismą. Kaip ir rašiau - jei yra poreikis, turi būti jis užtikrinamas vietinės reikšmės keliais ar takais.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.
 
 Tai daug kas nedraudžiama. Galima dėl tų trijų dviratininkų per dieną padaryti ir pvz. kokią dviračių estaką virš kelio, bet ar tie keli dviratininkai už tai susimokės?Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Tiesa, bet niekas ir nedraudžia padaryt kažko, kaip pvz.: https://maps.app.goo.gl/L2D94Ews8N6QfUpG9, https://maps.app.goo.gl/RLPL44ENk8d5UbLX8 Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje. Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau yra video kaip atrodys eismas:Parašė RamasN Rodyti pranešimą
 Ačiū. Nepamačiau, kad ten siaurinant juostas laikinai paleis. Bus biški nesusipratimų, bet jei reikia rekonstravimo proceso patogumui, kodėl gi ne. Tikiuosi čia ne laikino tilto demontavimo laiko taupymas.
 
 Supratau, kad laikinas tiltas ar dalis jo konstrukcijų tiesiog nuomuojama, tai matyt reikia ir greičiau gražinti. O šiaip galėtų palikt esktra atveju, tik neleisti juo važiuoti. Visgi alternatyvos patekti į Kauną yra labai toli ir jei kas nutinka, iškart bėdos.
 https://madeinvilnius.lt/transportas...niaus-i-kauna/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neapsimokėtu ten nutiesti dviračių taką palei marias? Takas tiesiog kirstų Kruna tuo pačiu tiltu su autostrada ir nusuktu link marių. Takai palei vandens telkinius panašu pasiteisina.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 
 
 Tai daug kas nedraudžiama. Galima dėl tų trijų dviratininkų per dieną padaryti ir pvz. kokią dviračių estaką virš kelio, bet ar tie keli dviratininkai už tai susimokės? Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje. Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikimės, kad tik dėl tilto būklės tie ribojimai yra, bet ten tiesiog duobė gaunasi ir esant dideliam greičiui tikrai tas jausis, nebent jie kažkiek kilstels tą naują tiltą ir bus +/- norma ir bendrai atkarpa atitiks automagistralės reikalavimus su rekonstruotuojamu tiltu.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kuom tas ribojimas susijęs su tilto altitude ir kelio nuolydžiu link jo? Visame A1 yra turbūt bent 10 vietų su panašaus dydžio nuokalne ir po to sekančia įkalne, bet niekur ribojimų nėra. Ribota dėl tilto būklės ir jo pločio.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal ir apsimokėtų. Reikėtų Karbauskio paklausti ar iš savo "observatorijos" marių pakrantėje mintų dviratį kasdienParašė acetonas Rodyti pranešimą
 Neapsimokėtu ten nutiesti dviračių taką palei marias? Takas tiesiog kirstų Kruna tuo pačiu tiltu su autostrada ir nusuktu link marių. Takai palei vandens telkinius panašu pasiteisina. Bet čia jau ne šioje temoje diskutuoti. Rekreacinius takus reikėtų tiesti tikrai ne iš kelių priežiūros programos lėšų. Bet čia jau ne šioje temoje diskutuoti. Rekreacinius takus reikėtų tiesti tikrai ne iš kelių priežiūros programos lėšų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jungiamojo kelio ten reiktų, sujungiančio Palemoną, Jakštonis, Grabučiškes ir Rumšiškes. Galėtų juo ir dviratininkai naudotis, ir vietiniai su auto, neliktų tų smulkių tiesioginių išvažiavimų į autostradą.
 
 Įtariu 2040-2045 m. (kai jau bus pilnai išplatinta Via Baltica iki Latvijos) tiesiog platins Kaunas-Vilnius autostradą ir matyt darys kažką labiau kaip dabar Via Baltica nauja autostrada tik su trim juostomis. Dar kartą reikės tvarkyt ir šį tiltą per Kruną, gal net pakels kelią, kad nereiktų leistis į slėnį, įrengs jungiamuosius kelius.
 
 Dabar tiltą tvarko per Kruną, nes įtariu tiesiog nėra planų greitu metu platint autostradą, dabartinis tiltas fiziškai byra, bet po 15-20 m. visko gali būt. Normalu pertvarkyt infrastruktūrą kas 15-20 metų.Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.18, 18:32.
 - 2 patinka
 Comment





Comment