Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Jei perkančioji organizacija skelbia konkursą iš lempos nepakeliant užpakalio ir neįtraukiant realiai būtinų darbų tai taip ir gaunasi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Niekas nedraudžia paklaustiParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąkonkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...
Comment
-
Taip nedraudžiama, ir klausiama... ir spėk kaip ir kiek išsamiai atsakoma? Jei turi projektą, kuriame ne viskas įvertinta ar suprojektuota, ką tu gali atsakyti. Ar pirkimų komisija nupieš toponuotrauką? Atsakymas: rangovas, kaip savo srities profesionalas turi įsivertinti pats.....Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNiekas nedraudžia paklausti
va tada ir prasideda darbų eigoje ginčai dėl darbų apimčių ir pinigų.
- 2 patinka
Comment
-
Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNiekas nedraudžia paklausti-
- 1 patinka
Comment
-
Turėjau omenyj - klausti iki pasiūlymų pateikimo.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.
Comment
-
Aš apie tą patį. Jei tu kaip potencialus rangovas paklausi "neaišku koks atstumas tarp stulpų ir kiek reikės kabelio", tau atsakys kad turi įsivertinti pats, kaip savo srities ekspertas.Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Turėjau omenyj - klausti iki pasiūlymų pateikimo.
-
- 4 patinka
Comment
-
Atšaukt konkursą reik tvirtus kamuoliukus turėt. Čia tau ne Vilniaus stadionasParašė Bmweda Rodyti pranešimąArba atšauks konkursą
Dažnai ir Europiniai pinigai su įsisavinimo terminais spaudžia.
Ir ką daryti atšaukus? Skelbti pakartotinį projekto korekcijai? Optimistiškas požiūris
- 1 patinka
Comment
-
Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys
Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?
Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
Comment
-
Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
- 5 patinka
Comment
-
Papildomam radarui reik konkursą prasukt, nes esami tradicinėse "avaringose" vietose ganosi.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.
Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
- 4 patinka
Comment
-
Prieš porą metų visiškai be atskyrimo irgi lakstė ta pati maža debilų dalis. Dar ir labiau lakstė, nes nebijojo veidrodėliu gaireles kabinti važiuojant pro fūrą.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
Aišku teisingas sprendimas būtų betono blokai kaip pvz Vokietijoje. Nes dabartinis sprendimas geriau nei anksčiau, bet irgi tooooli iki gero.
- 1 patinka
Comment
-
Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.
Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
- 2 patinka
Comment
-
O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.Parašė RamasN Rodyti pranešimąPakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.
Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
- 1 patinka
Comment
-
Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmasParašė sauls Rodyti pranešimą
O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.
Comment
-
Tai, kad juostų plotis "juokingas" yra padarytas po 4vnt vienoje pusėje. Mačiau kaip padaryta naujai paklota danga db prie IX forto prie Kauno, tai ta pati dainele bus ateityje, nes antra juosta už žymėjimo linijos kairėje vos ne iš kart baigiasi asfaltas, tai ateityje tos pačios bėdos bus, kai reiks perkelt eismą į atnaujintą pusę. Tokie Lietuvoje standartai, o kad padaryt bent keliolika centimetrų plačiau, tai jau milijonais pabrangs samata ir žiemą bus blogai vaziuot ir t.t. Todel ir nededa bloku viduryje remontuojant, nes pirmoje juostoje vos fura telpa ir taip. Zodziu Lietuvoje yra geriau isisavinti pinigus kuo greiciau ir po keliu metu vel is naujo daryti ir vel isisavinti pinigus ir vel daryti. Neiseina iskart padaryti kaip uzsienio pvz, nes turbut dar vis i rytu puse zvalgosi ir "semiasi" patirties musu projektuotojai ir keliu tiesejai. Liudna.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas
- 2 patinka
Comment
-
Ne siauresnės, o STR atitinkančios, nors panašu Šimašius šitai faunai tapo antruoju Landsbergiu.
Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart. Pastatytų sektorinį be tolerancijos ir baigtųsi problemos.Visi veikėjai yra išgalvoti ir bet koks jų sutapimas su realiais forumo nariais yra atsitiktinis.
- 8 patinka
Comment
Comment