Parašė booraz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.
 - 2 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal yra duomenys, kuriems ruožams nereikia kapitalinio remonto?Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.
 Pati magstralės pradžia ties Maxima Baze yra prastos buklės, viaduką per geležinkelį irgi žymėjo kaip avarinės buklės, bet taip ir paliko iš esmės nieko nepadarę: https://maps.app.goo.gl/2FovWhb8fPekmup87 
 Nor įvažiavimams "į niekur" pinigų užteko: https://maps.app.goo.gl/tq8WtZRK4Tg4K73L6
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
 Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
 O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažką labai kosmetiškai pakrapštė ties siūlėm ir viskas.Parašė sleader Rodyti pranešimąAš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
 Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
 O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant 
 Prie jų duobė jau netrukus vėl atsirado: https://maps.app.goo.gl/EBwB6LNDqRMyoc44A
 Užlopo, ir vėl išmuša. Bet viaduko konstrukcijos iš apačios neatrodo gerai, atrodo, nieko nedaryta po to, kai paplatinta taku prieš kelioliką metų jau.
 
 Išvažiavus iš Klaipėdos link Gargždų kažkoks prastas ruožas. Toks jausmas, kad paliktos atkarpos, kur intensyviausias eismas.
 
 Paskutinis taisė Sula; 2024.08.01, 17:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąEismo info buvo nurodyta, kad nuo Paparčių iki Sausinės remontas truks iki 2024-07-31, dabar jau "rugsėjo mėn..."
 Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko
 
 15 min.lt 2024.08.01
 Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?
  
 https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
 https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kad pirmame ruože darbai jau visai į pabaigą. Atitvarai pastatyti, šiandien jau Kelių priežiūra piešė linijas...Parašė Romas Rodyti pranešimąKituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.
 Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko
 
 15 min.lt 2024.08.01
 Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?
  
 https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
 https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
 buvau ir labai gerai gavosi, kad neseniai atnaujino juodu demiu zemelapi, kuriame sita vieta ir yra. Parasiau antra laiska, su papildomais argumentais ir tada po menesiuko jau grizo su veiksmais.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąApsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?Lietuva visiems.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visada maniau, kad ten estakada Kaunas-Gariūnai kaip nors pavyks sutalpinti, tik kaina daug didesnė nei smulkūs sankryžos patobulinimai.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
 veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
 
 Spėju gal ir pastatys išsišakojimą su estakada į Gariūnus, kai (jei) platins Vilnius-Kaunas autostradą. Taip ar taip bus milijardinis projektas už n metų.Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.05, 18:11.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiavau sekmadienį pas Eduardą Sharan iš Vilniaus į Kauną, tai tikrai nemaža dalis kelio nuo Elektrėnų iki Kauno yra remontuojama, greitis pagrinde 70 km/h. Nustačius "autopilotą" ant 80 km/h (de facto greitis apie 76 km/h pagal GPS), dar galima labai žmogiškai nuvažiuoti tą atkarpą. Nei labai kas nors lenkia, nei labai kažkas draskosi, ypač jei dešinėje juostoje važiuoji.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A1 viaduko ties Gariūnais rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas:Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąveiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
 
 https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/Paskutinis taisė alga; 2024.08.14, 18:36.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norint pakeitimų reikia ilgesnio kelio ruožo rekonstrukcijos. Dabar kas planuojama, tik pačio viaduko rekonstrukcija dėl prastos perdangos būklės. Prieigose apimant tik pėsčiųjų tako įrengimą.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
 veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerai būtų papildyti nuorodą, parašant, kad tai numatoma Gariūnų viaduko rekonstrukcijos projektas
 
 Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 12,318 km viaduko rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
 
 Atrodo, vietoj vieno plataus Gariūnų viaduko bus du atskiri viadukai
 2.1.Viaduko projektiniai sprendiniai (..) .
 Projektuojamas 81,1 m ilgio (tikslinama detalizuojant sprendinius) 16,5+21+21+16,5 metrų angų nekarpytas sijinis surenkamo g/b viadukas. Esamas statinys rekonstruojamas perdangą fiziškai dalijant dvi dalis. Taip daroma dėl trijų pagrindinių faktorių:
 • statyti perdangą skiriamojoje juostoje yra neekonomiška (nepanaudojamos perdangos plotas, tuo pačiu ir kaina sudaro ~15% papildomų išlaidų;
 • AM kategorijos statinys, kuris yra fiziškai atskirtas, leidžia ateityje atlikti remonto darbus paprastai, neturint zonų viduryje statinio, kur permestas eismas neleidžia kokybiškai jų atlikti. Taip pat norit atlikti kapitalinį remontą/rekonstravimą, nedaromas neigiamas poveikis eksploatuojamai daliai;
 • Bendras statinio plotis yra beveik 37 m, todėl statinyje turėtų būti įrengiama išilginė deformacinė siūlė, kuri ne tik brangiai kainuoja, bet ir padidina priežiūros darbų apimtis daugiau nei du kartus (iš ~80 m prižiūrimų deformacinių pjūvių reikia prižiūrėti >160 m).
 Važiuojamosios dalies plotis tarp atitvarų 2x13,5 m. Perdangos galuose įrengiami vienprofiliniai deformaciniai pjūviai. Sklandus perėjimas prietilčiuose užtikrinamas pereinamosiomis plokštėmis. Dešinėje perdangos pusėje įrengiamas 3,75 m pločio šalitiltis (3,0 einamoji/dviratininkų tako dalis), kairėje pusėje įrengiamas 1,5 m pločio šalitiltis (0,75 m techninis šalitiltis (...)
 
 https://vilnius.lt/wp-content/upload...-A1-R-PP_n.pdfPaskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 18:19.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Labai gaila, kad rekonstrukcijai bus išleista krūva pinigų, statybų metu bus stabdomas intensyvus eismas.
 Tačiau ir po viaduko rekonstrukcijos išliks kilometrinės eilės sukant nuo Kauno į Gariūnus
  
 https://vilnius.lt/wp-content/upload...ualizacija.pdf
 
 LAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi
  
 
 Pavyzdžių toli ieškoti nereikia
 PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód
    
 https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16
 
 CZ. D35-D46 Olomouc Zapad
    
 https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16
 Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 18:19.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Romas Palyginus Gariūnų / Savanorių sankirtą su tavo pateiktais pavyzdžiais man, visiškam šios srities diletantui, atrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių. Net mastelis kaip tu pateikei Gariūnų sankryžos žemėlapį yra dvigubai smulkesnis nei pavyzdžių, kitaip sakant, pavyzdžių sankryžos visais matavimais yra 2x didesnės nei Gariūnų.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra ne vietos, o noro ir politinės valiosParašė Riedutis Rodyti pranešimąatrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių.
 Tai, kad žemės paėmimas iš kokios nors atliekų aikštelės Gariūnuose yra misija neįmanoma, yra įstatymų netobulumo ar jų netobulo taikymo dalykas. Kaip ir kitoje Gariūnų g. pusėje - yra vietos prie pat kelio pastatyti LIDL'į, o neatsirado vietos lėtėjimo juostai į Gariūnus ar dar vienai juostai posūkiui į Kauną.
 
 Jei nebus sprendimo (labai panašu į tai) padaryti tiesioginę estakadą link Gariūnų - Lazdynų , tuomet teks guosti , kad autostradoje sukantiems link Gariūnų užtat yra vietos kamščiui nuo Gariūnų iki Grigiškių.
 Šiaip dabartinė Gariūnų viaduko rekonstrukcija kažkuo panaši į Panevėžio aplinkkelį ar į Nemenčinės plento dviračių taką - dar nepradėjus statyti aišku, kad darbą teks perdarinėti.Paskutinis taisė Romas; 2025.04.08, 01:11.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Romai, tavo pvz. toks gana sudėtingas ir brangus variantas.Parašė Romas Rodyti pranešimąLAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi
  
 
 Elementariai paprasčiausiai ir pigiausiai šis dalykas išsprendžiamas vieno tunelio įrengimu. Net ir dabar suplanuotos rekonstrukcijos sprendiniai tam visiškai puikiai atitiktų.
 
 - 12 patinka
 Comment








Comment