Parašė bato_usai
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNėra jokios prasmės platinti A1.Lietuva visiems.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktųParašė abruo Rodyti pranešimą
 Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų
 
 Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.
 
 Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.21, 17:15.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.
 
 Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.
 
 Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
 
 Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.
 
 O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienintelis numanomoje ateityje tarpmiestinis 3 + 3 juostų kelias Lietuvoje ir būtų Vilnius-Kaunas-Sitkūnai, kitur bent iki 2100 m. užteks ir 2x2. Greitojo geležinkelio plėtra dar labiau pagerintų padėtį, gal nereiktų nieko daugiau platint ir iki 2200 m.Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
 Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.
 
 Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.
 
 O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles. 
 
 Aišku, ekstrapoliuoju, nežinant kaip keisis transportas ateityje.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.Parašė neglected Rodyti pranešimąAr naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?
 Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
 Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
  
 
 CVP IS
 - 21 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąFilmuke avarinių juostų nesimato.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąBus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.
 Gal kur nors po ranka yra brėžiniai, kur matytųsi, ar ant tilto suprojektuota avarinė juosta ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mūsų eroje tokio poreikio tikrai nebus.Parašė Romas Rodyti pranešimą...ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū už brėžinius, bet nepridėta nuoroda.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO juk galima (...) atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
  
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje, čia ant tilto jų atsisakys, kad netrukdytų nuo kelio nuvažiuoti visiems pavargusiems kur papuolė.Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
 Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ta projektavimo firma gerokai pasišiukšlino su tuo Molėtų - Utenos rekonstrukcijos projektu.Parašė sleader Rodyti pranešimąSklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje (...)
 Užtruks, kol bus atkurtas pasitikėjimas jos siūlomais sprendiniais.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuoroda pridėta dar vakar. Tačiau galima ir pasigooglinti prieš mėtant absurdiškas replikas.Parašė Romas Rodyti pranešimąJuk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.
 - 8 patinka
 Comment





Comment