Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNėra jokios prasmės platinti A1.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų
Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.
Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.21, 16:15.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.
Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.
Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.
O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.
Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.
O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
Aišku, ekstrapoliuoju, nežinant kaip keisis transportas ateityje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė neglected Rodyti pranešimąAr naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?
Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
CVP IS
- 21 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąParašė Kirstukas Rodyti pranešimąBus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.
Gal kur nors po ranka yra brėžiniai, kur matytųsi, ar ant tilto suprojektuota avarinė juosta ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą...ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO juk galima (...) atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje (...)
Užtruks, kol bus atkurtas pasitikėjimas jos siūlomais sprendiniais.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJuk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.
- 8 patinka
Comment
Comment