Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Baigiamas statyti laikinas tiltas, kurį rangovė „Tilsta“ atsivežė iš Lenkijos ir kuris anksčiau buvo naudotas JAV, yra dviejų eismo juostų, tačiau jis bus naudojamas tik viena – Kauno kryptimi. Judėjimą juo kreipti numatoma balandžio pabaigoje – gegužės pradžioje. 24 mln. eurų vertės rekonstrukciją numatoma baigti iki 2026-ųjų pabaigos. Šiame ruože greitis apribotas iki 50 km per valandą bus ir važiuojant laikinu tiltu.
    tikrai turtejame,jei tiltus jau is Jav veza.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Nėra jokios prasmės platinti A1.
      Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
        Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų
          Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.

          Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.

          Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
          Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.21, 16:15.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.

            Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.

            Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
            Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.

            Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.

            O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
            Paskutinis taisė ojojoj; 2025.03.23, 14:12. Priežastis: papildyta

            Comment


              Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

              Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.

              Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.

              O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
              Vienintelis numanomoje ateityje tarpmiestinis 3 + 3 juostų kelias Lietuvoje ir būtų Vilnius-Kaunas-Sitkūnai, kitur bent iki 2100 m. užteks ir 2x2. Greitojo geležinkelio plėtra dar labiau pagerintų padėtį, gal nereiktų nieko daugiau platint ir iki 2200 m.

              Aišku, ekstrapoliuoju, nežinant kaip keisis transportas ateityje.

              Comment


                Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.01, 11:41.
                Flickr

                Comment


                  Ar naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?

                  Comment


                    Parašė neglected Rodyti pranešimą
                    Ar naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?
                    Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
                    Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
                      Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
                      O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:


                      CVP IS
                      Paskutinis taisė Ignalina; 2025.04.01, 21:03. Priežastis: LMGTFY

                      Comment


                        Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                        Eismo organizavimo brėžiniai iš projekto:
                        II etapas, perstatoma pietinė tilto pusė.
                        (...)

                        III etapas, perstatoma šiaurinė tilto pusė.
                        Click image for larger version  Name:	03. P23-022-TDP-SO-30_crop.png Views:	3346 Size:	10,25 MB ID:	2163394
                        Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                        Bus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.
                        Filmuke avarinių juostų nesimato.
                        Gal kur nors po ranka yra brėžiniai, kur matytųsi, ar ant tilto suprojektuota avarinė juosta ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          ...ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
                          Mūsų eroje tokio poreikio tikrai nebus.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            O juk galima (...) atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
                            Ačiū už brėžinius, bet nepridėta nuoroda.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
                              Juk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
                                Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
                                Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje, čia ant tilto jų atsisakys, kad netrukdytų nuo kelio nuvažiuoti visiems pavargusiems kur papuolė.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje (...)
                                  Ta projektavimo firma gerokai pasišiukšlino su tuo Molėtų - Utenos rekonstrukcijos projektu.
                                  Užtruks, kol bus atkurtas pasitikėjimas jos siūlomais sprendiniais.

                                  Comment


                                    Jeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Juk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.
                                      Nuoroda pridėta dar vakar. Tačiau galima ir pasigooglinti prieš mėtant absurdiškas replikas.

                                      Comment


                                        Koks greitis per tiltą bus padarius visus darbus?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X