Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Kas ką turi praleisti konkrečiai šioje vietoje? Kaip ir turėtų galioti taisyklė, pagal kurią išvažiuodamas iš šalutinio kelio į pagrindinį turi praleisti visus eismo dalyvius, kurių srautą kerti. Na kaip ir pvz. iš daugiabučio kiemo. Čia net trikampis stovi, kuris parodo, kad kelias tikrai šalutinis. Kas prideda neaiškumo, jog dviračių takas nepažymėtas jokiomis linijomis.
Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.26, 09:50.
- 1 patinka
-
Nežiūrėkit jūs google vaizdų - juk ten nuo 2012 situacija. Šiuo metu įvažiuojant į Kirtimų g. ženklas "duoti kelią" yra už susikirtimo su dviračių taku.
Parašė sleader Rodyti pranešimąNeatkreipiau dėmesį į ženklą "duoti kelią". Už ženklo tuomet privalo praleisti, o ne pagal paminėta taisyklę "[U]kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka", nes šiuo atveju kertą važiuojamąją dalį iš kurios suką, o ne į kurią. Buvo apie tai jau ilga diskusija kažkurioje temoje (nes čia vis perkeliami pranešimai tarp daugelio panašių temų), todėl nebesiplėskime apie tai.
Komentuoti:
-
Jei negali, nesugeba ir t.t. Jeigu vadovaujames "Vision zero" ir kitų programų, kurių tikslas mažinti avaringumą gairėmis, tai išvis neturėtų būti tokių susikirtimų, tokios kategorijos gatvėse/keliuose. Šiuo atveju reguliavimo priemonėmis nurodyti sustoti dviratininkui ir jam kirsti važiuojamąją dalį kai išties saugu yra visapusiškai naudingiau visiems. Nes įvykus dviratininko ir automobilio susidūrimui, visada nukentės dviratininkas, todėl jo saugumą reikia ne pastatyti ant prielaidos "tegu nevažiuoja automobilistai, arba tegu išmoksta praleisti", o realiai jam sukurti saugią aplinką. Jeigu nėra infrastruktūros, kuria saugiai pvz. skirtingame lygyje jie galėtų prasilenkti, taigi tegu geriau tas dviratinikas praleidžia ir juda tada, kai pats bus įsitikinęs savo saugumu.Parašė dondc Rodyti pranešimąTai tegul automobilistas nevažiuoja greito eismo gatvėm, jei negali iš anksto vertint situacijos ir iš lėto stabdyt eismo bei sustot greito eismo gatvėj ir praleist kitus. Lygiai taip pat ir dviratininkai ne visi plentu (su greitu eismu) važiuoja, jei nepasiti savo jėgom.
Čia analogiškas pvz. kaip ir su pėsčiųjų perėjomis. Nei vienoje aukštą saugumo lygį keliuose palaikančioje šalyje nepamatysite užmiestyje ar per greitkelius pažymėtų pėsčiųjų perėjų su "zebru", kur lyg ir turėtų būti pėsčiajam saugu pereiti, nes jį gi turi praleisti, nors tikriausiai istorijoje ten niekas niekada nebuvo sustojęs kažko praleisti. O bus tiesiog įrengta nepažymėta vieta keliui pereiti, kur žmogus eis tik įsitikinęs savo saugumu. Ir tai visiška priešingybė Rusijai, Ukrainai ir pan., kur net keliuose kaip Vilnius-Kaunas yra pripiešta perėjų su "zebrais", bet kažkodėl jų eismo saugumo rezultatai nežiba.
Neatkreipiau dėmesį į ženklą "duoti kelią". Už ženklo tuomet privalo praleisti, o ne pagal paminėta taisyklę "[U]kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka", nes šiuo atveju kertą važiuojamąją dalį iš kurios suką, o ne į kurią. Buvo apie tai jau ilga diskusija kažkurioje temoje (nes čia vis perkeliami pranešimai tarp daugelio panašių temų), todėl nebesiplėskime apie tai.Privalo ten visi vairuotojai praleist dviračius abejomis krytptimis, remiantis jau paminėtu: "kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka", nes ten suka. Netgi yra kelio ženklai žymintis sukimą už kurio ir įsigalioja sukimas. Taip pat net dar trikampis "duoti kelią" stovi. Nors net ir be jo privalėtų praleist: https://www.google.com/maps/@54.6540...7i13312!8i6656Paskutinis taisė sleader; 2019.07.25, 21:09.
Komentuoti:
-
Tai tegul automobilistas nevažiuoja greito eismo gatvėm, jei negali iš anksto vertint situacijos ir iš lėto stabdyt eismo bei sustot greito eismo gatvėj ir praleist kitus. Lygiai taip pat ir dviratininkai ne visi plentu (su greitu eismu) važiuoja, jei nepasiti savo jėgom.Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal taisykles šioje vietoje yra taip, kad sukantys iš Gariūnų g. į dešinę turėtų praleisti, tačiau įvažiuojantys į Gariūnų g./Kirtimų g. neprivalo praleisti. Pas mus visuotinai neišspręstas šis klausimas. Visų dalyvių saugumui turėtų dviračių take stovėti ženklai "Duoti kelią", nes mažai realu, kad dideliu greičiu išsukantys iš greito eismo gatvės saugiai sustotų ir praleistų.
Privalo ten visi vairuotojai praleist dviračius abejomis krytptimis, remiantis jau paminėtu: "kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka", nes ten suka. Netgi yra kelio ženklai žymintis sukimą už kurio ir įsigalioja sukimas. Taip pat net dar trikampis "duoti kelią" stovi. Nors net ir be jo privalėtų praleist: https://www.google.com/maps/@54.6540...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Dėl nereguliojamų turėtų paaiškėti, kai adekvatus kiekis sankryžų ir pervažų bus atitinkamai suženklinta, įrengta.
O reguliuojamose sankryžose galima važiuoti nenulipus? Nesugebėjau rasti atsakymo. Yra su kvadratais, yra be. Yra su dviračių šviesoforu, yra be.
Komentuoti:
-
Kažkoks esminis reglamentavimas nepasikeitė ir yra toks, koks buvo ir visada. Galima per perėja važiuoti ten, kur šalia perėjos pažymėta pervaža (balti kvadratai 1:1 tarpais), tačiau pirmumo dviratininkas tokiu atveju neturi. Tačiau jeigu automobilis išvažiuoja iš greta kelio esančių teritorijų, tai tokiose situacijose jis turi praleisti visus kitus eismo dalyvius, kurių judėjimo trajektoriją jis kerta (tokia taisyklė yra elementariai dėl to, kad išvažiavimuose iš teritorijų nestatomi pirmumo ženklai).Parašė Riedis;n1737894[I- Turi nulipti ir persivesti,- padėjęs mobilaus ryšio priemonę moko taksistas.
- Perėja pažymėta kvadratais, nereikia ,- pridusęs ir išgąsdintas aiškinu aš.
- Tai dar nereglamentuota, - išpūtęs cigaretės dumą tęsia jis.
- Jau reglamentuota,- atkirtau, nors skaitęs rimtesnių šaltinių tikrai nebuvau.[/I]
Pagal taisykles šioje vietoje yra taip, kad sukantys iš Gariūnų g. į dešinę turėtų praleisti, tačiau įvažiuojantys į Gariūnų g./Kirtimų g. neprivalo praleisti. Pas mus visuotinai neišspręstas šis klausimas. Visų dalyvių saugumui turėtų dviračių take stovėti ženklai "Duoti kelią", nes mažai realu, kad dideliu greičiu išsukantys iš greito eismo gatvės saugiai sustotų ir praleistų.Parašė Nitro Rodyti pranešimąMan asmeniškai nelabai aiški riba, kur prasideda ta vaziuojamoji dalis į kurią kiti vairuotojai suka. Tarkim čia - takas kerta važiuojamąją dalį, į kurią lyg ir įsukama iš pagrindinio kelio, žymėjimų jokių nėra - bet norėtųsi, kad vairuotojai praleistų.
Komentuoti:
-
KET naudojamas terminas - pervaža.
3 priedas. 1.14. punktas.
Dviračių pervaža (dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš kvadratų) žymi vietą, kur dviračių takas, dviračių juosta kerta važiuojamąją dalį.
Dėl pirmumo - yra niuansų.
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu ir nebus trukdoma kitiems eismo dalyviams.
60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
Man asmeniškai nelabai aiški riba, kur prasideda ta vaziuojamoji dalis į kurią kiti vairuotojai suka. Tarkim čia - takas kerta važiuojamąją dalį, į kurią lyg ir įsukama iš pagrindinio kelio, žymėjimų jokių nėra - bet norėtųsi, kad vairuotojai praleistų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai nulipt nuo dviračio neprivalai, bet jis ir praleist taves neprivalo. Kur konkrečiai vyko konfliktas?
Komentuoti:
-
Aš pats dažnai vaikštau, ir neretai savo malonumui važinėju su dviračiu, tai nėra taip, kad labai užknistų dviračiai ar priešingu atveju, pėstieji. Matyt dėl to, kad nėra daug tų dviračių, o pats važiuodamas dviračiu tiesiog nevažinėju greitai ten kur sunku lengvai prasilenkti su pėsčiaisiais. Greitai važiuoju tik ten, kur esu užtikrintas, kad nėra pėsčiųjų. Bėda yra ta, kad visose pagrindinėse gatvėse eismo paprastai būna kaip Lietuvos autostradose ir važiuojama 50+ km/h greičiu, tokiose gatvėse iš karto jaukiau jautiesi ant šaligatvio. Aišku, rajone, kur ramesnės gatvės, pvz. Žaliakalnyje, kur gatvės siauresnės ir eismas lėtas ir ramus, tai tik gatve, juolab, kad šaligatviai ten susidėvėję, o jei ir juos atnaujintų, tai irgi kažkaip nesinorėtų šaligatviu važiuot. Realiai ten, o kur jaukiau važiuot važiuojama dalimi, ten ir važiuoju, kur jaukiau šaligatviu, ten šaligatviu.
Kur Lietuvoje važiuočiau šaligatviu vietoj gatvės:- Daugiau nei 2 juostos, nebent turi dviračių juostas
- Neturi dviračių juostų. Jei jos yra, tada dviračių juostomis, išskyrus galimas retas išimtis.
- Eismas intensyvus ir visi važiuoja 50 km/h+ (net jeigu tik 2 juostos)
- Priklauso nuo šaligatvių būklės. Jei itin prasti šaligatviai (kurių Kaune dažnai pasitaiko), tai tada geriau gatve.
- Jei šaligatvis pažymėtas ženklu "pėsčiųjų ir dviračių takas".
- Jei prieš nosį yra plyta ir vienpusis eismas, tada skaitau, kad jei važiuočiau per plytą, tai pažeisčiau KET, o važiuodamas šaligatviu KET nepažeisčiau, nes ten plyta negalioja. Nebent būtų ženklas "išskyrus dviratį".
Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.24, 01:05.
Komentuoti:
-
Storos baltos linijos nėra leistinas greitis 80. Kalvarijų gatvė A juosta yra visai saugus variantas. Ypač nuo centro iki kuro aparatūros. O už jos yra dvirtakis. Ypač jei įskaičiuoti lygiagrečią sodų gatvelę į kalną kaip dvirtakį. Nors palei upę į pačią šiaurę (Jeruzalė ir toliau) yra greičiau, įskaitant stovėjimą prie šviesoforų.
Gerosios vilties tiltas yra šikna kaip bevartysi. Bet su tokiu požiūriu, kad infrastruktūros bėdas reikia spręsti keičiant KET, tai parkavimą ant žolės reikėjo įteisinti jau seniai
Komentuoti:
-
Bėda, kad bent jau Vilniuje kartais iš esmės nėra alternatyvos kaip nuvažiuoti į kai kurias vietas, išskyrus arba magistralinę gatvę arba šaligatvį šalia magistralinės gatvės. Pvz. čia į šiaurinius rajonus vienintelė galimybė visą kelią nuvažiuoti nevažiuojant magistraline gatve ar jos šaligatviu yra gatvė palei Nerį (iki kurios važiuoti gautųsi ne šiek tiek toliau, o kokių 7 km lankasParašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, aš palyginus neblogai važiuoju dviračiu, bet elementariai remdamasis sveiku protu nevažiuočiau magistralinėmis gatvėmis, kur leistinas greitis - 80kmh ir eismas ypatingai intensyvus.
Rinkčiausi galbūt šiek tiek ilgesnį, bet saugesnį kelią. Bet kokiu atveju, tai ne pasiteisinimas važinėti šaligatviais.
).
Tuo tarpu iš taško A į tašką B nevažiuojant magistralinėmis gatvėmis (storos baltos ir geltonos linijos) arba jų šaligatviais išvis neįmanoma.
O važiuoti šaligatviu, jei važiuoji siaura, lėto eismo gatve šiaip ar taip nėra malonu važiuoti, nes tenka važiuoti mažesniu greičiu, saugotis pėsčiųjų etc.
Komentuoti:
-
Na, aš palyginus neblogai važiuoju dviračiu, bet elementariai remdamasis sveiku protu nevažiuočiau magistralinėmis gatvėmis, kur leistinas greitis - 80kmh ir eismas ypatingai intensyvus.Parašė index Rodyti pranešimą
Tai tose gatvėse kur greičiai skiriasi tik du kartus (t.y. automobiliai važinėja iki 50 km/h ir daugiausia ne dėl to, kad toks apribojimas, bet gatvės siauros, sankryžų daug ir dėl to greitai nepalėksi) problemos ir nėra. Bet ką daryti su senais blogais automobilių šlovinimo laikais pastatytais miesto greitkeliais, kur dažnai net 80 km/h yra leidžiamas greitis, o jei ir stovi 60 km/h apribojimo ženklas vis tiek visi važinėja bent jau 20 km/h greičiau? Dėl ko greičių skirtumas jau tampa bent jau 3 kartai (masės skirtumas kokie 125 kartai), o kadangi atsiranda važiuojančių dar greičiau tai gali ir 4 kartais pasiekti.
Aišku, visada yra variantas naikinti tokias gatves apskritai, jas siaurinti iki vienos juostos viena kryptimi (ir pačias juostas padarant siauresnėmis), tankinti rajonus aplinkui taip pat įrengiant šviesoforais reguliuojamų sankryžų. Tas padėtų.
Rinkčiausi galbūt šiek tiek ilgesnį, bet saugesnį kelią. Bet kokiu atveju, tai ne pasiteisinimas važinėti šaligatviais.
Komentuoti:
-
Tai tose gatvėse kur greičiai skiriasi tik du kartus (t.y. automobiliai važinėja iki 50 km/h ir daugiausia ne dėl to, kad toks apribojimas, bet gatvės siauros, sankryžų daug ir dėl to greitai nepalėksi) problemos ir nėra. Bet ką daryti su senais blogais automobilių šlovinimo laikais pastatytais miesto greitkeliais, kur dažnai net 80 km/h yra leidžiamas greitis, o jei ir stovi 60 km/h apribojimo ženklas vis tiek visi važinėja bent jau 20 km/h greičiau? Dėl ko greičių skirtumas jau tampa bent jau 3 kartai (masės skirtumas kokie 125 kartai), o kadangi atsiranda važiuojančių dar greičiau tai gali ir 4 kartais pasiekti.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, transporto priemonės, kurių greičiai skiriasi 2 kartus, turi kažkaip sutilti gatvėje, kad nekeltų pavojaus pėstiesiems, kur greičių skirtumai yra ženkliai didesni.
Aišku, visada yra variantas naikinti tokias gatves apskritai, jas siaurinti iki vienos juostos viena kryptimi (ir pačias juostas padarant siauresnėmis), tankinti rajonus aplinkui taip pat įrengiant šviesoforais reguliuojamų sankryžų. Tas padėtų.
Komentuoti:
-
Na, transporto priemonės, kurių greičiai skiriasi 2 kartus, turi kažkaip sutilti gatvėje, kad nekeltų pavojaus pėstiesiems, kur greičių skirtumai yra ženkliai didesni.Parašė index Rodyti pranešimą
Gal ir nelabai, bet gal tada variantas uždrausti automobiliams važinėti gatvėmis (gal nebent kokiais specializuotais greitkeliais), kad dviratininkams ir paspirtukininkams savo dideliais greičiais pavojaus nekeltų?
Komentuoti:
-
Gal ir nelabai, bet gal tada variantas uždrausti automobiliams važinėti gatvėmis (gal nebent kokiais specializuotais greitkeliais), kad dviratininkams ir paspirtukininkams savo dideliais greičiais pavojaus nekeltų?Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO jei aš važinėju automobiliu, bet intensyvus eismas nepatinka, tada galiu važiuoti šaligatviu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
5x su pėsčiojo, tačiau kur kas mažesniame greičio intervale nei 2-3x su automobiliu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pastaruoju metu tokia ir yra tendencija, kad greito eismo gatvėse atsiranda dvirtakiai. O dviračiams lieka kartu su eismu važiuoti tik ten, kur jų greitis skiriasi kokius 2-3x. O ne 5x kaip su pėsčiojo.
Jei pensininkas eis 10 x lėčiau nei studemntas, tai išvis 10x ohoho kaip pavojinga ?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O jei aš važinėju automobiliu, bet intensyvus eismas nepatinka, tada galiu važiuoti šaligatviu?
Komentuoti:
-
Dar variantas jeigu nėra šaligatvio - žmogus negali eiti gatve, juk gatvė tik automobiliams. Bet esmė, kad ir kaip norėtumėm, bet neturėsim mes nei visur įrengtų šaligatvių, nei dviračių takų, nei gatvės visur asfaltuotos bus ir kažkaip reikia visiems sugyventi. Apskritai yra daug tokių gatvių, kur šaligatviu praeina po 3 žmones per valandą ir 1 dviratininką - įrenginėti visiems atskiras linijas būtų per didelė prabanga, kaip ir visur tiesti magistralines gatves, kad mašinoms būtų lengviau apsilenkti. Turi būti vadovaujamasi kažkokiais protingumo principais ir supratimu, kad viešoji infrastruktūra nėra tavo nuosavybė, kad tu ja turi dalintis ir su kitais, kad ir kaip kartais nepatiktų kokie el. paspirtukai, stori žmonės ar vaikų darželio grupės.
Pvz. geležinio vilko tiltas, kur vyksta ypač intensyvus mašinų eismas, o pėsčiųjų pasitaiko labai retai. Jeigu ten koks vaikas pradės važiuoti su paspirtuku gatve, kai šalia yra šaligatvis - tai man, kaip vairuotojui, tai labai nepatiktų, nepatiktų ir to vaiko tėvams, kad jis taip važinėja, bet va kažkodėl turi būti atsižvelgta į kažkokio mistinio pėsčiojo poreikius, kurio ten net nėra.Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 19:23.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal būtų visai variantas visose gatvėse, šalia kurių nėra dviračių takų ir reguliuojamų perėjų, uždrausti automobiliams važiuoti greičiau nei 30 km/h?
Komentuoti:
-
Pastaruoju metu tokia ir yra tendencija, kad greito eismo gatvėse atsiranda dvirtakiai. O dviračiams lieka kartu su eismu važiuoti tik ten, kur jų greitis skiriasi kokius 2-3x. O ne 5x kaip su pėsčiojo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet dviračiai ir paspirtukai irgi neturėtų važinėti kartu su automobiliais, o savo takais, nes dar nesaugiau jiems, arba tada greitį reiktų apriboti gatvėse iki 30 km/h.
Komentuoti:
Komentuoti: