Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • skyrma
    replied
    Palemone vykdomas grandiozinis projektas: Kaunas turės tai, ko iki šiol neturėjo

    Mieste iš viso bus įrengti trys tuneliai automobiliams ir keturios požeminės perėjos pėstiesiems bei dviratininkams.

    Šalia gyvenamųjų namų Palemone bus įrengta maždaug 1,5 kilometro ilgio triukšmą slopinančių sienučių, ant bėgių bus montuojami vibraciją bei triukšmą mažinantys slopintuvai. Didysis 4 arkų tunelis šalia Ateities plento planuojamas baigti statyti spalio mėnesio pabaigoje, likusius tunelius tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos.
    <..>
    Palemone vykstantys grandioziniai darbai išspręs ir įsisenėjusią problemą – kauniečius ilgus metus varginusias eismo spūstis, pavyzdžiui, prie Amalių pervažos. Pagrindinis požeminis geležinkelio kirtimo taškas bus už pusės kilometro nuo esamos Amalių pervažos, Kauno marių kryptimi.

    Šis tunelis po geležinkeliu taps pagrindiniu, kuriuo automobilių eismas vyks būsimu Kauno pietrytiniu aplinkkeliu. Pagrindinį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų pusių du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. Šioje vietoje eismą tikimasi paleisti iki šių metų pabaigos.

    Click image for larger version  Name:	DJI_0053-990x557.jpg Views:	1 Size:	136.1 KB ID:	1747378
    Paskutinis taisė skyrma; 2019.09.13, 11:35.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Apasčios g. šviesoforas yra tikrai reikalingas, čia pravažiuoja daug srauto, yra VT maršrutas.

    Svarstau, gal reiktų važiuojant iš išvažiavimų uždrausti iš karto sukti į kairę bent jau tam tikromis valandomis, o vietoje to sukti į dešinę ir ties artimiausia įvaža apsisukti.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Šiandien važiavau, tiltas jau atidarytas. Bet išties tai ne aplinkkelis, o 4 juostų gatvė ir tiek. Net tvorelės per vidurį nėra.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dabar pažiūrėju, tikrai keistoka. Greit užmetus akį į žemėlapį man kyla tokia mintis: jei jau tai aplinkkelis tai aplinkkelis (turi būti greita gatvė su atskirtu vietiniu transportu) - reikėjo pastatyti gal pora viadukų ir nutiesti tikrai nedaug dubliuojančių lygiagrečių gatvių (gal pora km, nes nemažai jau yra nutiesta?) ir būtų liuks aplinkkelis.

    Tiesa, pažiūrėjau kelią nuo užtvankos iki Garliavos, tai ten pilna šunkelių, kurie išeina tiesiai į pagrindinę gatvę, tai tada nežinau ar verta ir tuos minėtus vidukus statyti... Žvelgiant į ateitį gal reikėtų kapitaliai rekonstruoti pietrytinį aplinkkelį nuo A1 iki Garliavos?... atskiriant vietinį transportą etc...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	288,9 kB ID:	1747052
    Paskutinis taisė spekas; 2019.09.11, 17:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad Ateities pl. "rekonstrukcija" - kažkoks nesusipratimas. O jei rimtai, tai imitacija. Tik danga nauja, kelkraščiai patvarkyti ir pripaišyta daug visko ant asfalto. Kai tai nusitrins, o nusitrins per žiemą, tai vėl bus siauras, neaiškaus pločio - 2 ar 3 juostų kelias be šaligatvių, normalaus apšvietimo visame ilgyje ir t.t. ir dideliu eismo srautu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Piligrimas Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    o Apaščios g. ir Ateities pl. sankryža (tokia kaip dabar yra) bus reguliuojama, ar palikta belekokia? Jau anksčiau iš Apaščios g. ar taip vadinamos Perspektyvos g. į Ateities pl. po vieną juostą buvo ne kas įvažiuoti, o dabar kai po dvi tai iš viso smagumėlis.
    Reiktų paklausti savivaldybės, pvz. parašyti feisbuke į "Mano Kaunas".

    Komentuoti:


  • Piligrimas
    replied
    Sveiki,
    o Apaščios g. ir Ateities pl. sankryža (tokia kaip dabar yra) bus reguliuojama, ar palikta belekokia? Jau anksčiau iš Apaščios g. ar taip vadinamos Perspektyvos g. į Ateities pl. po vieną juostą buvo ne kas įvažiuoti, o dabar kai po dvi tai iš viso smagumėlis.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Pėsčiųjų ten nebūna daug, tiesiog didelis auto srautas važiuoja iš Masiulio į Kalantos g., ir nėra kaip įsijungti į žiedą.
    Pėsčiųjų nėra daug, bet jie eina po vieną kas kelias sekundes, jei būtų reguliuojama perėja, praeitų būrys kas kelias minutes.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Iš tikrųjų prolematiškas žiedas ties Šilu su nereguliuojamom pėsčiųjų perėjom.
    Pėsčiųjų ten nebūna daug, tiesiog didelis auto srautas važiuoja iš Masiulio į Kalantos g., ir nėra kaip įsijungti į žiedą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Viskas aišku, vadinasi gyvenimas nepagerės...
    Iš tikrųjų prolematiškas žiedas ties Šilu su nereguliuojamom pėsčiųjų perėjom.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Viskas aišku, vadinasi gyvenimas nepagerės...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu visi kamščiai į/iš Petrašiūnų, ateities plente, pro hesą didžiąją dalimi susidaro dėl Amalių pervažos? Ir jie turėtų gerokai sumažėti atidarius šiuos tunelius?
    Turiu nuliūdinti. Šiuo metu Amalių pervaža atidaryta pastoviai, nes traukinių eismo kol kas nėra. Deja, vakarinio piko metu kišasi tiek Ateities pl., tiek Chemijos g.,link Petrašiūnų, nes kamščiai susidaro įvažiuojant į Petrašiūnų žiedą. Verkiant reikalingas aplinkelis nuo HES'o iki Ateities pl, o jo šiame etape dar nebus, net neaišku, ar paimta iš gyventojų žemė. Kaip yra rytinio piko metu nežinau, tokiu metu nevažinėju ten.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Tai kaip suprantu visi kamščiai į/iš Petrašiūnų, ateities plente, pro hesą didžiąją dalimi susidaro dėl Amalių pervažos? Ir jie turėtų gerokai sumažėti atidarius šiuos tunelius?

    Komentuoti:


  • avs
    replied
    Galbūt šiai temai tinka:

    Grandioziniam „Rail Baltica“ projektui Kaune judant pirmyn, pokyčiai laukia ir automobilių vairuotojų bei pėsčiųjų. Mieste iš viso atsiras keturi tuneliai, kuriais bus galima saugiai kirsti geležinkelio bėgius.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=82175147

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Kokiais naujais tuneliais jau greit važiuos kauniečiai?
    Grandioziniam „Rail Baltica“ projektui Kaune judant pirmyn, pokyčiai laukia ir automobilių vairuotojų bei pėsčiųjų. Mieste iš viso atsiras keturi tuneliai, kuriais bus galima saugiai kirsti geležinkelio bėgius.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-09-06 at 12.4___.jpg
Views:	337
Size:	268,4 kB
ID:	1746331
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-09-06 at 12.4____.jpg
Views:	379
Size:	269,4 kB
ID:	1746332
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-09-06 at 12.4______.jpg
Views:	421
Size:	266,7 kB
ID:	1746333
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-09-06 at 12.4_______.jpg
Views:	360
Size:	365,8 kB
ID:	1746334
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-09-06 at 12.4__________.jpg
Views:	402
Size:	272,4 kB
ID:	1746335
    Paskutinis taisė skyrma; 2019.09.06, 13:51.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    O kas čia šitoje vietoje? Pėsčiųjų tunelis bus link Kauno marių?
    https://www.miestai.net/forumas/foru...13#post1735613

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    O kas čia šitoje vietoje? Pėsčiųjų tunelis bus link Kauno marių?

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-16 092001.jpg
Views:	910
Size:	192,7 kB
ID:	1742042

    P.S. Pritariu PoDV, kad fotografavimo vieta nepriklauso keliui 139.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Ateities pl. viadukas turi saugumo salelę ir laukia asfalto, turėklų ir bandymų

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Skubinasi atstatyti traukinių eismą iki rugsėjo, tad štai kaip atrodo aplinkkelio pralanda, labai įdomu tie persislinkę kanalai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nebent galima šį mazgą vis tiek interpretuot kaip Pietrytinio aplinkkelio dalį kaip šoninės Pietrytinio aplinkkelio gatvės projektą, bet man tai neatrodo su aplinkkeliu susijęs projektas. Su aplinkkeliu susiję projektai yra tie, kurie liečia aplinkkelio darbus tiesiogiai, kaip pvz. Amalių pervažos aplinkkelio projektas. Kol kas Amalių pervažos projektas man atrodo vienintelis tiesiogiai aplinkkelį liečiantis projektas, netgi praktiškai statoma labai nedidelė dalis aplinkkelio planuojamoje trasoje.
    Jei darbai vyktų Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje (jokie darbai čia nevyksta), tada taip. Palemono gatvės atkarpa tarp vykdomų darbų ties geležinkeliu ir sankryžos su Ateities pl. yra, sakykim, apleista Čia yra Palemono g. - Marių g. sankryžos rekonstrukcija, niekur šalia Ateities pl. ir netgi Pietrytinio aplinkkelio
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.06, 01:55.

    Komentuoti:

Working...
X