Parašė abruo
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iki parduotuvė bus griaunama ofiso naudai ar kas ten turi būti. Bet vistiek nesuprantu kam reikalinga atskira juosta tam, kad pasukti iš žiedo į žiedą. Realiai geriausia būtų padaryti 2 juostas į GV, į žiedą nusukimą palikti, tik neskiriant tam atskiros juostos.Parašė abruo Rodyti pranešimą
 Spūstys formuojasi dėl šviesoforo. Jo nesant, tos spūsties nebeus ir į žiedą ji nebeišlys, taigi viskas gerai. Trūkumą matau tik tokį, kad dabar važiuojant nuo Savanorių pr. po žiedu nebebus galima pasukti dešinėn į Gerosios vilties g. (ir kartu – į Arkopolį), reikės važiuoti žiedu. Tai gali padidinti eismo intensyvumą jame. Tačiau kaip padaryti, kad taip nebūtų, neįsivaizduoju. Nebent nugriauti kur įnors iš daugiabučių ar IKI parduotuvę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu ten bus vienintėlis / pagrindinis įvažiavimas į Akropolį, ReVingis projektą ir Vingio parką, tai tikrai neatrodo optimalu, juolab, jog bent pagal planus žiūrint, ten padaryta kažkokia raizgalynė. Nors kita vertus, ar pagal planą bus galimybė iš Geležinio vilko gatvės (važiuojant Centro kryptimi) ten įsukti? Lyg ir ne. Važiuojant nuo Centro, paliekamas toks pat įvažiavimas, tik panašu, jog bus papildoma pertvara kelyje įsukimo / išsukimo juostai į / iš parko.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
 O nemanote, kad gatvių hierarchijos principo nesilaikymas gali sukurti panašią situaciją kaip prie „Megos“? Primenu, kad A ir D kategorijų gatvių jungtis nėra galima.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš šiaip būčiau visiškai už tranzitinio ir vietinio srautų atskyrimą, bet šiuo atveju tai problema yra ypač užkištas žiedas. Ir dar srautas toks, kad tai vargu ar sulyginama su paprasta D kategorijos gatvele. Bus nuolatinis šniūras į tą mažiuką žiedą.
 
 Bet, tiesą sakant, visų šitų problemų nebūtų, jei būtų normalus VT (pvz. tramvajaus linija), koks būna normaliose šalyse prie didelės traukos objektų.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?Parašė abruo Rodyti pranešimąAš šiaip būčiau visiškai už tranzitinio ir vietinio srautų atskyrimą, bet šiuo atveju tai problema yra ypač užkištas žiedas. Ir dar srautas toks, kad tai vargu ar sulyginama su paprasta D kategorijos gatvele. Bus nuolatinis šniūras į tą mažiuką žiedą.
 
 Bet, tiesą sakant, visų šitų problemų nebūtų, jei būtų normalus VT (pvz. tramvajaus linija), koks būna normaliose šalyse prie didelės traukos objektų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik Užvingio pėsčiųjų + dviratininkų tiltas. Jeigu nenori eiti į Krasnucha(Gerosios Vilties st.), eik iki LitexpoParašė RamasN Rodyti pranešimą
 O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebus VT, jeigu tas projektas bus įgyvendinamas.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
 O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip dalinis problemos išsprendimas ten man rodos 1-2 maršrutus paleis. Bet vėl gi dalinis nes į vieną pusę tik.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Nebus VT, jeigu tas projektas bus įgyvendinamas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LRT.lt 2025.05.31
 
 Prie naujo „Akropolio“ numatyti grandioziniai eismo pokyčiai – kyla baimių dėl spūsčių
 Judri Geležinio Vilko gatvė sostinėje ir taip neretai būna užsikimšusi, tačiau netrukus situacija laikinai gali dar pablogėti. Dėl šalia Vingio parko išdygsiančio „Akropolio“ numatyta pertvarkyti ir Geležinio Vilko bei Gerosios Vilties gatvių sankryžą, kuria kasdien pravažiuoja apie 70 tūkst. automobilių. Savivaldybė neslepia, kad kol vyks darbai, nepatogumų vairuotojams tikrai gali kilti. Visgi žadama, kad įgyvendinus pokyčius eismas čia bus pralaidesnis.
   
 Įrengs žiedinę sankryžą
 Bene daugiausia pokyčių sulauks Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties g. sankirta.
 Numatoma Gerosios Vilties g. pradžioje, ties Geležinio Vilko g., įrengti žiedinę sankryžą, o po Geležinio Vilko g. – požeminį įvažiavimą į daugiafunkcio komplekso požeminę automobilių stovėjimo aikštelę ir požeminę pėsčiųjų bei dviračių perėją, taip pat papildomą kairiojo posūkio juostą iš Gerosios Vilties g. į Savanorių pr.
 Teigiama, kad įgyvendinus suplanuotus sprendinius Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko g. sankryža taps nepertraukiamo eismo. Vilniaus miesto savivaldybė jau išdavė statybą leidžiantį dokumentą infrastruktūros pokyčiams.
 
 Nepatogumų bus
 2024 m. duomenimis, Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties g. sankryža vidutiniškai per dieną pravažiuodavo apie 70 tūkst. transporto priemonių. Šioje dalyje net ir eilinę dieną, vidurdienį, neretai formuojasi spūstys. Todėl kyla klausimų, kaip vyks eismas, kai bus imtasi šios sankryžos pertvarkos. (...)
 
 Kada prasidės darbai – kol kas neaišku
 Visgi, kada prasidės realūs gatvių pertvarkos darbai ir kaip bus organizuojamas eismas jų metu, kol kas lieka neaišku. „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas LRT.lt nurodė, kad šiuo metu jau yra gauti visi leidimai, reikalingi „Akropolis Vingis“ bei aplinkinės susisiekimo infrastruktūros gerinimo statyboms. (...)
 
 Kvartalas kardinaliai pasikeis
 LRT.lt primena, kad buvusioje pramoninėje teritorijoje numatytas daugiafunkcis kompleksas „Akropolis Vingis“, kuriame veiks prekybos ir paslaugų teikimo erdvės, 2500 sėdimų vietų arba iki 4000 stovimų vietų koncertų salė, konferencijų bei kino centrai, biurų ir ilgalaikei gyvenamajai nuomai skirtų apartamentų erdvės, didelė maisto halė bei rekreacijos erdvės.
 Komplekso dviejų aukštų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė talpins apie 3500 automobilių, dar apie 1000 automobilių bus galima statyti dviejų aukštų aikštelėje šalia prekybinės paskirties patalpų bei komplekso prieigose. (...)
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zemULkxCJX6B3b
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl? Šiaip galiu pasakyti, kad pradeda atsinaujinti po truputį. Iš Savanorių pr. pusės 2 namai renovuojami jei neklystu. Tas lenktas 16 aukštis irgi masto apie renovaciją kiek girdėjau. VMS irgi neapleidžia rajono, kažką tvarko. Tai negaliu pasakyti, kad baisu, o ir kontingentas kiek pasikeitė.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTen Krasnūcha. Kaip buvo, taip ir yra baisus rajonas. Naujas kvartalas prie Vingio parko yra kaip panašiai kur Johanesburg, kur turtuoliai iš savo getų nosies nekiša.
 - 5 patinka
 Comment





 . Prie IKI - Geležinis Vilkas ir Geležinio Vilko g. 3
. Prie IKI - Geležinis Vilkas ir Geležinio Vilko g. 3
Comment