Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai tu pats jauti ką rašai - Kernavės ir tiltas prie Green Hall į Goštauto g. Kai nuo Vaižganto g. iki to Green Hall gal koks 1km. atstumas.

    Pagal tave išeina maždaug tokia prisegta nesąmonė.
    Vilniuje yra ir arčiau vienas kito stovinčių tiltų. Šiaip ar taip, ne aš sugalvojau, ne aš srautus skaičiavau ir reikalingumą vertinau, tai kažko labai komentuoti negaliu.
    Lietuva visiems.

    Comment


      #42
      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Vilniuje yra ir arčiau vienas kito stovinčių tiltų. Šiaip ar taip, ne aš sugalvojau, ne aš srautus skaičiavau ir reikalingumą vertinau, tai kažko labai komentuoti negaliu.
      Būtų tikrai įdomu pamatyti. Nes aš kažkaip neatsimenu tokio dalyko.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        #43
        Tiltas prie Litexpo manau būtų statomas bent dalinai už Velgos kvartalo vystytojo lėšas. Tai čia kaip ir daug maž logiška. Ir pinigų prasme ir srauto dalinis nuėmimas nuo Savanorių/Laisvės žiedo.
        Visokie kiti tiltukai būtų beprasmis reikalas palyginus su tolimesniu Žalgirio - GV - Ukmergės mazgo tvarkymu ar Šiaurinės gatvės tiesimu.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          #44
          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Deja, iš visų planuojamų tiltų tai mažiausiai Vilniuj reikalingas tiltas.
          „Lietuvos rytas“. Sostinė 2015-02-21
          Iki knygų mugės žmonės ir vėl brenda per purvą
          Kaimo šunkeliai atrodo geriau nei automobilių stovėjimo aikštelės prie parodų ir kongresų centro „Litexpo“ per Vilniaus knygų mugę – jau gerą dešimtmetį vis nerandama lėšų joms sutvarkyti


          J.Stacevičiaus nuotr.

          Per anksti atšilo, pinigų labiau reikia tiltui per Nerį ties Vingio parku. Tai pasiteisinimai, girdimi per Vilniaus knygų mugę, kai lankytojai baisisi automobilių stovėjimo aikštelių prie „Litexpo“ būkle
          (...)

          Ankstesniais metais pasipylus priekaištams dėl purvyno parodų centro atstovai skųsdavosi, kad savivaldybė žemės neišnuomoja. Pagaliau Vilniaus valdžia priėmė palankų sprendimą ir žemės sklypą leido „Litexpo“ naudoti pagal panaudos sutartį.

          Tačiau tada imta garsiai kalbėti apie tiltą per Nerį. Jis turėtų būti nutiestas iš Vingio parko ir turėtų atvesti būtent į teritoriją prie „Litexpo“, kur per muges statomi automobiliai.

          Todėl jei dabar būtų skirta pinigų automobilių stovėjimo aikštelėms sutvarkyti, tiesiant tiltą jas esą vėl tektų ardyti.

          http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...-per-purva.htm

          Comment


            #45
            Tai aš ir neneigiu, kad tas aikšteles reikia tvarkyti. Klausimas, kokią problemą spręs tas tiltas. Dviratininkų?
            Lietuva visiems.

            Comment


              #46
              (...)Skirtas naujoms viešojo transporto rūšims, kaip tramvajus(...)

              Comment


                #47
                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                (...)Skirtas naujoms viešojo transporto rūšims, kaip tramvajus(...)
                Tramvajaus niekas nebenori, o ir techniškai posūkis nuo Savanorių pr. į Gerosios Vilties. g. įmanomas, man atrodo.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  #48
                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Tai tu pats jauti ką rašai - Kernavės ir tiltas prie Green Hall į Goštauto g. Kai nuo Vaižganto g. iki to Green Hall gal koks 1km. atstumas.

                  Pagal tave išeina maždaug tokia prisegta nesąmonė.
                  Šitas būtų aktualu jei kitoj pusėj pievoj prie seimo būtų statomas koks nors didelis biurų kompleksas. Kažkada tas turėtų įvykt, tada galėtų ir tiltą prie to paties paprašyti pastatyti.

                  Dėl tilto prie Litexpo - puiki naujiena! Tikėkimės ne rinkiminė agitacija.

                  Comment


                    #49
                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Tramvajaus niekas nebenori, o ir techniškai posūkis nuo Savanorių pr. į Gerosios Vilties. g. įmanomas, man atrodo.
                    Tramvajus būtų tik Santariškės - Centras - Stotis ir Ukmergės g. - Centras - Stotis. Trasoje Fabijoniškės - Laisvės pr. - Stotis ir Fabijoniškės - Laisvės pr. - Žemieji Paneriai būtų BRT.

                    Comment


                      #50
                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Tramvajus būtų tik Santariškės - Centras - Stotis ir Ukmergės g. - Centras - Stotis. Trasoje Fabijoniškės - Laisvės pr. - Stotis ir Fabijoniškės - Laisvės pr. - Žemieji Paneriai būtų BRT.
                      Buvo ir vaizdelių, kaip tuo nauju tiltu važiuoja tramvajus. Net čia forume.

                      http://www.vilnius.lt/index.php?3425555585

                      Pirmoji tramvajaus linija „Stotis – Santariškės“, nusidriekusi Pylimo, Kalvarijų ir Santariškių gatvėmis galėtų atsirasti jau po kelerių metų – šioje atkarpoje jau šiandien yra nuolatinis ir didelis keleivių srautas. Taip pat planuojama ir antroji greitojo transporto linija „Lazdynai-Naujamiestis-Centras-Justiniškės“ Erfurto, Laisvės, Gerosios Vilties, Savanorių, J.Basanavičiaus, Kudirkos, Pamėnkalnio, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Konstitucijos pr., Ukmergės, Ozo, Buivydiškių, Rygos gatvėmis, bei šios linijos atšaka į Pašilaičius.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #51
                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Buvo ir vaizdelių, kaip tuo nauju tiltu važiuoja tramvajus. Net čia forume.

                        http://www.vilnius.lt/index.php?3425555585
                        http://www.vilnius.lt/lit/Nauju_tran...ilniaus_m/2925

                        Čia kadaise buvo patalpintos galimos trasos ir paskaičiavimai, tačiau šiuo metu pačių žemėlapių nerodo. Vasarą VMS atstovas paminėjo, jog visomis keturiomis trasomis turėtų važiuoti būtent BRT. O apie tą trasą į Justiniškes jau seniai niekas nieko nesako.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          „Lietuvos rytas“. Sostinė 2015-02-21
                          Iki knygų mugės žmonės ir vėl brenda per purvą
                          Nuotraukoje žmonės eina niekuo nuo paprasto žvyrkelio nesiskiriančia danga. Eilinis žurnalistų triukas su skambia antrašte.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #53
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Geriau vietoj nereikalingam tiltui išleidžiamų pinigų išasfaltuotų parkingą prie Litexpo.
                            Geriau tegul organizatoriai Knygų mugę padaro, pavyzdžiui, Siemens arenoje. Gal tada "Litexpo" vadovybei kils kokių nors minčių, ką būtų galima patobulinti.

                            Comment


                              #54
                              Parašė balietis Rodyti pranešimą
                              Geriau tegul organizatoriai Knygų mugę padaro, pavyzdžiui, Siemens arenoje. Gal tada "Litexpo" vadovybei kils kokių nors minčių, ką būtų galima patobulinti.
                              Šiaip tai tikrai nelabai suprantama, kaip toks objektas visiškai nesirūpina automobilių parkavimu. Ar nėra kažkokių standartų, nustatytų tokio tipo objektams?
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                #55
                                Gal tiesiog beveik visada užtenka sveiko proto. Maximos kapitalistai kažkaip intuityviai jaučia, kad Akropolio aikštelė turi būti išasfaltuota.

                                Comment


                                  #56
                                  Litexpo jau senai sakė, kad ta žemė ne jų ir jie neturi teisės ką nors daryti.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    #57
                                    Taigi rašo kad pernai jau gavo žemę panaudai.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parengtas „Apie 11,32ha teritorijos tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių detalusis planas“ ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita
                                      Parengtas „Apie 11,32ha teritorijos tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių detalusis planas“ ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita.
                                      http://www.vilnius.lt/index.php?180194245
                                      Yra ten 2 pdf failai su brėžiniais ir aprašymu
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Yra ten 2 pdf failai su brėžiniais ir aprašymu
                                        Šiek tiek paskaitinėjau, įdomu kokia šio projekto kaina ir kokia tiksliai jo reikšmė. Apart įvažiavimo į žiedą, VT daugiau niekur nepapuola į jokius kamščius, tai kol nuvažiuoja nuo Savanorių iki Litexpo, užtrunka daugiausiai kokias 3 minutes. Ar atsipirks toks laiko išlošimas už milžiniškus pinigus? Juo labiau rašoma kad norima panaikinti VT nuo Lazdynų tilto. Ar turimą omeny tą, kuris važiuoja pro Karoliniškes tolyn, ar visą? Taip pat kelia abejonių tai, kad tiltas jau rimtai svarstomas, nors pačios jungties su GV-Gerosios vilties gatve niekur nesimato, kas kainuotų irgi didžiulius pinigus. Kaip ir su GV viaduku link Seimo panašu, kad prioritetai labai keistai nusistatomi... GV-Ukmergės-Žalgirio sankryžos išsprendimas tikrai turėtų didesnį efektą miestą gelbėjant nuo spūsčių.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                          Šiek tiek paskaitinėjau, įdomu kokia šio projekto kaina ir kokia tiksliai jo reikšmė. Apart įvažiavimo į žiedą, VT daugiau niekur nepapuola į jokius kamščius, tai kol nuvažiuoja nuo Savanorių iki Litexpo, užtrunka daugiausiai kokias 3 minutes. Ar atsipirks toks laiko išlošimas už milžiniškus pinigus? Juo labiau rašoma kad norima panaikinti VT nuo Lazdynų tilto. Ar turimą omeny tą, kuris važiuoja pro Karoliniškes tolyn, ar visą? Taip pat kelia abejonių tai, kad tiltas jau rimtai svarstomas, nors pačios jungties su GV-Gerosios vilties gatve niekur nesimato, kas kainuotų irgi didžiulius pinigus. Kaip ir su GV viaduku link Seimo panašu, kad prioritetai labai keistai nusistatomi... GV-Ukmergės-Žalgirio sankryžos išsprendimas tikrai turėtų didesnį efektą miestą gelbėjant nuo spūsčių.
                                          Sakyčiau, kad reiktų palaukti valdžios pasikeitimo. Zuoko administraciją apėmė priešmirtinės konvulsijos, sklinda nekoks kvapas.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X