Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Ten Krasnūcha. Kaip buvo, taip ir yra baisus rajonas. Naujas kvartalas prie Vingio parko yra kaip panašiai kur Johanesburg, kur turtuoliai iš savo getų nosies nekiša.
    Kodėl? Šiaip galiu pasakyti, kad pradeda atsinaujinti po truputį. Iš Savanorių pr. pusės 2 namai renovuojami jei neklystu. Tas lenktas 16 aukštis irgi masto apie renovaciją kiek girdėjau. VMS irgi neapleidžia rajono, kažką tvarko. Tai negaliu pasakyti, kad baisu, o ir kontingentas kiek pasikeitė.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Ten Krasnūcha. Kaip buvo, taip ir yra baisus rajonas. Naujas kvartalas prie Vingio parko yra kaip panašiai kur Johanesburg, kur turtuoliai iš savo getų nosies nekiša.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Matyt kažkas norėjo parodyti, kad tai LUXURY rajonas. Prie IKI - Geležinis Vilkas ir Geležinio Vilko g. 3
    Čia kaip Rygoj yra kiemas kur duobės kilimais paslėpti, o pas mus vonios plytelėmis (?)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Žvelgiant į projektą, tai šviečiasi užprogramuotas žiaurus pralaidumo trūkumas. Realiai du komplikuoti įvažiavimai po 1-2 juostas į gigantišką teritoriją. Ir potencialiai užkimštos visos prieigos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2025.05.31

    Prie naujo „Akropolio“ numatyti grandioziniai eismo pokyčiai – kyla baimių dėl spūsčių
    Judri Geležinio Vilko gatvė sostinėje ir taip neretai būna užsikimšusi, tačiau netrukus situacija laikinai gali dar pablogėti. Dėl šalia Vingio parko išdygsiančio „Akropolio“ numatyta pertvarkyti ir Geležinio Vilko bei Gerosios Vilties gatvių sankryžą, kuria kasdien pravažiuoja apie 70 tūkst. automobilių. Savivaldybė neslepia, kad kol vyks darbai, nepatogumų vairuotojams tikrai gali kilti. Visgi žadama, kad įgyvendinus pokyčius eismas čia bus pralaidesnis.

    Įrengs žiedinę sankryžą
    Bene daugiausia pokyčių sulauks Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties g. sankirta.
    Numatoma Gerosios Vilties g. pradžioje, ties Geležinio Vilko g., įrengti žiedinę sankryžą, o po Geležinio Vilko g. – požeminį įvažiavimą į daugiafunkcio komplekso požeminę automobilių stovėjimo aikštelę ir požeminę pėsčiųjų bei dviračių perėją, taip pat papildomą kairiojo posūkio juostą iš Gerosios Vilties g. į Savanorių pr.
    Teigiama, kad įgyvendinus suplanuotus sprendinius Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko g. sankryža taps nepertraukiamo eismo. Vilniaus miesto savivaldybė jau išdavė statybą leidžiantį dokumentą infrastruktūros pokyčiams.

    Nepatogumų bus
    2024 m. duomenimis, Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties g. sankryža vidutiniškai per dieną pravažiuodavo apie 70 tūkst. transporto priemonių. Šioje dalyje net ir eilinę dieną, vidurdienį, neretai formuojasi spūstys. Todėl kyla klausimų, kaip vyks eismas, kai bus imtasi šios sankryžos pertvarkos. (...)

    Kada prasidės darbai – kol kas neaišku
    Visgi, kada prasidės realūs gatvių pertvarkos darbai ir kaip bus organizuojamas eismas jų metu, kol kas lieka neaišku. „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas LRT.lt nurodė, kad šiuo metu jau yra gauti visi leidimai, reikalingi „Akropolis Vingis“ bei aplinkinės susisiekimo infrastruktūros gerinimo statyboms. (...)

    Kvartalas kardinaliai pasikeis
    LRT.lt primena, kad buvusioje pramoninėje teritorijoje numatytas daugiafunkcis kompleksas „Akropolis Vingis“, kuriame veiks prekybos ir paslaugų teikimo erdvės, 2500 sėdimų vietų arba iki 4000 stovimų vietų koncertų salė, konferencijų bei kino centrai, biurų ir ilgalaikei gyvenamajai nuomai skirtų apartamentų erdvės, didelė maisto halė bei rekreacijos erdvės.
    Komplekso dviejų aukštų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė talpins apie 3500 automobilių, dar apie 1000 automobilių bus galima statyti dviejų aukštų aikštelėje šalia prekybinės paskirties patalpų bei komplekso prieigose. (...)

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zemULkxCJX6B3b

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Nebus VT, jeigu tas projektas bus įgyvendinamas.
    Kaip dalinis problemos išsprendimas ten man rodos 1-2 maršrutus paleis. Bet vėl gi dalinis nes į vieną pusę tik.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?
    Nebus VT, jeigu tas projektas bus įgyvendinamas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?
    Tik Užvingio pėsčiųjų + dviratininkų tiltas. Jeigu nenori eiti į Krasnucha(Gerosios Vilties st.), eik iki Litexpo

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Aš šiaip būčiau visiškai už tranzitinio ir vietinio srautų atskyrimą, bet šiuo atveju tai problema yra ypač užkištas žiedas. Ir dar srautas toks, kad tai vargu ar sulyginama su paprasta D kategorijos gatvele. Bus nuolatinis šniūras į tą mažiuką žiedą.

    Bet, tiesą sakant, visų šitų problemų nebūtų, jei būtų normalus VT (pvz. tramvajaus linija), koks būna normaliose šalyse prie didelės traukos objektų.
    O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Aš šiaip būčiau visiškai už tranzitinio ir vietinio srautų atskyrimą, bet šiuo atveju tai problema yra ypač užkištas žiedas. Ir dar srautas toks, kad tai vargu ar sulyginama su paprasta D kategorijos gatvele. Bus nuolatinis šniūras į tą mažiuką žiedą.

    Bet, tiesą sakant, visų šitų problemų nebūtų, jei būtų normalus VT (pvz. tramvajaus linija), koks būna normaliose šalyse prie didelės traukos objektų.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    O nemanote, kad gatvių hierarchijos principo nesilaikymas gali sukurti panašią situaciją kaip prie „Megos“? Primenu, kad A ir D kategorijų gatvių jungtis nėra galima.
    Jeigu ten bus vienintėlis / pagrindinis įvažiavimas į Akropolį, ReVingis projektą ir Vingio parką, tai tikrai neatrodo optimalu, juolab, jog bent pagal planus žiūrint, ten padaryta kažkokia raizgalynė. Nors kita vertus, ar pagal planą bus galimybė iš Geležinio vilko gatvės (važiuojant Centro kryptimi) ten įsukti? Lyg ir ne. Važiuojant nuo Centro, paliekamas toks pat įvažiavimas, tik panašu, jog bus papildoma pertvara kelyje įsukimo / išsukimo juostai į / iš parko.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Spūstys formuojasi dėl šviesoforo. Jo nesant, tos spūsties nebeus ir į žiedą ji nebeišlys, taigi viskas gerai. Trūkumą matau tik tokį, kad dabar važiuojant nuo Savanorių pr. po žiedu nebebus galima pasukti dešinėn į Gerosios vilties g. (ir kartu – į Arkopolį), reikės važiuoti žiedu. Tai gali padidinti eismo intensyvumą jame. Tačiau kaip padaryti, kad taip nebūtų, neįsivaizduoju. Nebent nugriauti kur įnors iš daugiabučių ar IKI parduotuvę.
    Iki parduotuvė bus griaunama ofiso naudai ar kas ten turi būti. Bet vistiek nesuprantu kam reikalinga atskira juosta tam, kad pasukti iš žiedo į žiedą. Realiai geriausia būtų padaryti 2 juostas į GV, į žiedą nusukimą palikti, tik neskiriant tam atskiros juostos.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Trūkumą matau tik tokį, kad dabar važiuojant nuo Savanorių pr. po žiedu nebebus galima pasukti dešinėn į Gerosios vilties g. (ir kartu – į Arkopolį), reikės važiuoti žiedu.
    O nemanote, kad gatvių hierarchijos principo nesilaikymas gali sukurti panašią situaciją kaip prie „Megos“? Primenu, kad A ir D kategorijų gatvių jungtis nėra galima.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Bet kam Gerosios Vilties 3 juostų daryti? Ten kuo puikiausiai 2 užtektų, kaip anksčiau padarytoje atkarpoje. Tik gal juostų plotis turėtų būti 3,5 ar kiek ten, kad autobusas galėtų važiuoti (pagal planą čia turėtų apsisukti kai kuris maršrutas). Dar galėtų vis dėlto 2 juostas padaryti nuvažiavimui iš Savanorių žiedo į GV. Nes dabar ten turint 1 juostą formuojasi spūstys, kurie momentais išlenda į žiedą ir trikdo eismą.
    Spūstys formuojasi dėl šviesoforo. Jo nesant, tos spūsties nebeus ir į žiedą ji nebeišlys, taigi viskas gerai. Trūkumą matau tik tokį, kad dabar važiuojant nuo Savanorių pr. po žiedu nebebus galima pasukti dešinėn į Gerosios vilties g. (ir kartu – į Arkopolį), reikės važiuoti žiedu. Tai gali padidinti eismo intensyvumą jame. Tačiau kaip padaryti, kad taip nebūtų, neįsivaizduoju. Nebent nugriauti kur įnors iš daugiabučių ar IKI parduotuvę.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    straipsnis

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	122,7 kB ID:	2201825
    Click image for larger version Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	154,0 kB ID:	2201826


    Liuks! Dar vienas šviesoforas krenta GV trasoje. Vienu darbu bus mažiau artėjant prie GV vizijos įgyvendinimo kokia turi būti GV.
    Įdomu kada darbų pabaiga.
    Bet kam Gerosios Vilties 3 juostų daryti? Ten kuo puikiausiai 2 užtektų, kaip anksčiau padarytoje atkarpoje. Tik gal juostų plotis turėtų būti 3,5 ar kiek ten, kad autobusas galėtų važiuoti (pagal planą čia turėtų apsisukti kai kuris maršrutas). Dar galėtų vis dėlto 2 juostas padaryti nuvažiavimui iš Savanorių žiedo į GV. Nes dabar ten turint 1 juostą formuojasi spūstys, kurie momentais išlenda į žiedą ir trikdo eismą.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.05.22, 19:51.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vilniaus miesto savivaldybė išdavė statybą leidžiantį dokumentą susisiekimo infrastruktūros gerinimo projektui, kurį numatyta įgyvendinti šalia Vilkpėdės rajone planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“. Projektas apima sprendinius, kurie bus įgyvendinti dabartinėje Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvių sankryžoje.

    „Tai paskutinis statybą leidžiantis dokumentas, kurio laukėme vystant daugiafunkcinį kompleksą „Akropolis Vingis“. Atsižvelgdami į šio projekto kompleksiškumą bei mastą, nuosekliai įgyvendiname suplanuotus žingsnius, reikalingus tolesniam komplekso „Akropolis Vingis“ vystymui – atnaujiname projekto biudžetą, įvertinsime finansavimo galimybes. Apie tolesnę projekto eigą visuomenę informuosime, kai tik turėsime svarbių naujienų“, – sako „Akropolis Group“ direktorė ir valdybos narė Gabrielė Sapon.

    Vilniaus miesto savivaldybė statybą leidžiantį dokumentą daugiafunkciniam kompleksui „Akropolis Vingis“ išdavė 2024 metų rugpjūtį.
    straipsnis

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	122,7 kB ID:	2201825
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	154,0 kB ID:	2201826


    Liuks! Dar vienas šviesoforas krenta GV trasoje. Vienu darbu bus mažiau artėjant prie GV vizijos įgyvendinimo kokia turi būti GV.
    Įdomu kada darbų pabaiga.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasirodo, ši tema nejudinta nuo 2022 metų liepos mėnesio.

    Statybų naujienos 2024.11.22
    Prasidės infrastruktūros gerinimo darbai aplink Tūkstantmečio žiedą Vilniuje
    Vilniaus miesto savivaldybė išdavė statybas leidžiantį dokumentą susisiekimo infrastruktūros gerinimo projektui Eigulių g., kuris bus įgyvendinamas šalia sostinės Vilkpėdės rajone planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“. Projektas apima sprendinius, kurie bus įgyvendinti Eigulių g. atkarpoje tarp Tūkstantmečio g., Geležinio Vilko g. ir Savanorių pr. žiedinės sankryžos. (....)


    Projekto infrastruktūros sprendiniai apima esamos Eigulių g. atkarpos tarp Tūkstantmečio g., Geležinio Vilko g. ir Savanorių pr. žiedinės sankryžos rekonstrukciją, naujos žiedinės sankryžos bei papildomos eismo juostos nuo Neries upės pusės link daugiafunkcinio komplekso įrengimą, taip pat numatoma rekonstruoti gatvių apšvietimą. (...)

    „Vystant „Akropolis Vingis“ iš viso parengti trys susisiekimo infrastruktūros projektiniai pasiūlymai, kurie apima infrastruktūros sprendinius, numatomus įgyvendinti Eigulių, Geležinio Vilko, Gerosios Vilties ir M. K. Čiurlionio gatvėse. Visi jie rengti glaudžiai bendradarbiaujant su Vilniaus miesto savivaldybės ekspertais, atsižvelgiant į jų rekomendacijas bei pastabas. Dviejų iš šių projektų projektiniai pasiūlymai visuomenei buvo pristatyti 2023 metų sausį, savivaldybė projektiniams pasiūlymams pritarė tų pačių metų pavasarį.
    Vienam iš jų – Eigulių g. projektui – statybas leidžiantį dokumentą ką tik gavome. Savivaldybei esame pateikę ir paskutinio – Geležinio Vilko g. – projekto detalų techninį projektą, siekiant ir jam gauti statybas leidžiantį dokumentą“, – pažymi „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas. N. Maknevičius.

    Eigulių g. žiedinė sankryža

    https://www.statybunaujienos.lt/nauj...Vilniuje/23383

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, nebuvo nuorodos į šias vizualizacijas

    Made in Vilnius 2023.05.21
    Savivaldybė pritarė grandioziniam projektui greta būsimo „Akropolis Vingis“: bus įrengtas tunelis, naujos sankryžos ir žiedai
    Vilniaus miesto savivaldybė gegužės 15 d. pritarė Vilkpėdėje, šalia planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“, numatomų infrastruktūros objektų gerinimo sprendimų projektiniams pasiūlymams. Šie pasiūlymai susiję su šalia komplekso esančių Eigulių g., Geležinio Vilko g., Gerosios Vilties g. ir M. K. Čiurlionio g. būsimais pokyčiais. (...) .

    Projektinius pasiūlymus parengė bendrovė „INHUS Engineering“, juose siūlomi sprendiniai parinkti atsižvelgiant į Vilniaus miesto savivaldybės rekomendacijas, platesnį aplinkinių rajonų kontekstą ir sprendinių tęstinumą bendrame miesto infrastruktūros tinkle. Ketinama Gerosios Vilties g. pradžioje įrengti žiedinę sankryžą, po Geležinio Vilko g. – požeminę pėsčiųjų ir dviratininkų perėją bei požeminį įvažiavimą į komplekso automobilių stovėjimo aikštelę, taip pat numatoma rekonstruoti dalį Eigulių g. ir sutvarkyti dalį M. K. Čiurlionio g. prieigų. (...)

    Visų eismo dalyvių patogumui – žiedinės sankryžos
    Iš esmės pertvarkant Geležinio Vilko g. ir Gerosios Vilties g. sankryžos infrastruktūrą numatyta įrengti žiedinę sankryžą Gerosios Vilties g. ties Geležinio Vilko g., požeminį lengviesiems automobiliams skirtą įvažiavimą į daugiafunkcinio komplekso požeminę automobilių saugojimo aikštelę ir požeminę pėsčiųjų bei dviračių perėją po Geležinio Vilko g. Įgyvendinus šiuos sprendinius sankryža taps nepertraukiamo eismo, tai turėtų padidinti eismo pralaidumą ir užtikrinti saugų bei patogų susisiekimą visiems eismo dalyviams. Gerosios Vilties g. atsiras ne tik žiedinė sankryža, bet ir papildoma kairio posūkio juosta į Savanorių prospektą.

    Keisis ir Savanorių žiedinės sankryžos eismo organizavimas dalyje iš Geležinio Vilko g. į Tūkstantmečio g. Šiuo metu ties įvažiavimu į šią žiedinę sankryžą yra dvi eismo juostos: dešinė, skirta važiuoti tiesiai ar į dešinę, ir kairė, važiavimui kitomis kryptimis. Projektiniuose pasiūlymuose numatyta, kad žiedinėje sankryžoje, posūkiui tik į dešinę, atsiras papildoma eismo juosta. Geležinio Vilko g. taip pat numatoma įrengti papildomą eismo juostą atkarpoje nuo M. K. Čiurlionio g. link Savanorių žiedinės sankryžos.

    Eigulių gatvės infrastruktūros projektinių pasiūlymų sprendiniai apima esamos Eigulių gatvės atkarpos tarp Tūkstantmečio g., Geležinio Vilko g. ir Savanorių pr. žiedinės sankryžos rekonstrukciją. Čia numatyta įrengti žiedinę sankryžą, pačią Eigulių g. pertvarkyti įrengiant papildomą eismo juostą nuo Neries upės pusės link daugiafunkcinio komplekso, dviračių taką taip pat patogius šaligatvius ir perėjas pėstiesiems.


    https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...zos-ir-ziedai/

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Nas Rodyti pranešimą
    Ar gerai suprantu, kad nelieka posūkio iš Gerosios Vilties g. link Savanorių žiedo į Geležinio Vilko g.? Ar kažkaip po Akropoliu bus išsukimas?
    Požeminio parkingo projekto dalies berods dar nėra... bet ar ten tikrai reikalingas tas išsukimas? Po Tūkstantmečio atidarymo, Gerosios Vilties gatvėje srautas sumažėjo ir po tų visų humanizavinų turėtų dar labiau mažėti. Posūkis iš Gerosios Vilties į kairę link žiedo irgi jau turbūt apie dešimtmetį leidžiamas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Iš anksto galima numatyti grandiozinį kamštį G.Vilties žiede. Bet apie tai geriau negalvoti.

    Komentuoti:

Working...
X