Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Manau vilniečiams ši informacija bus aktuali :

    Pradėtos SPAV procedūros planuojamai teritorijai tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių Vilniuje



    Pradėtas Strateginis pasekmių aplinkai vertinimas (SPAV) planuojamai 11,32 ha teritorijai Vilniaus mieste tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių . Detaliuoju planu numatoma:

    • nuo Geležinio Vilko gatvės iki Laisvės prospekto nutiesti naują apšviečiamą gatvę išskirtinai naujojo viešojo transporto rūšies (NVTR, tokių kaip tramvajus) eismui su pėsčiųjų ir dviračių takais;
    • pastatyti naują tiltą per Neries upę, kuris bus skirtas tik pėsčiųjų ir dviračių bei viešojo transporto eismui ;
    • įrengti naujas automobilių parkavimo vietas LITEXPO parodų rūmų gretimybėje;
    • suformuoti bendrojo naudojimo erdves, želdynus buferinėje zonoje, Neries prieigose, dešiniajame krante.
    http://www.infraplanas.lt/lt/news/pr...iuje--133.html

    Komentuoti:


  • trolyno
    replied
    maciau

    Parašė trolyno Rodyti pranešimą
    kada planuojamas sio projekto pabaiga aplamai?
    mačiau rausiant visa seniena nuo žemės paviršiaus.

    Komentuoti:


  • trolyno
    replied
    kada

    kada planuojamas sio projekto pabaiga aplamai?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
    Man iš viso atrodo keista, kad nori naikinti VT nuo Lazdynų tilto. Argumentas, esą ten eina aplinkkelis ir todėl neturi būti viešojo transporto man atrodo neįtikinamas, nes troleibusai paprastai važiuoja pirma juosta ir visiškai netrukdo tranzitiniam eismui. Važiuojant centro link ant tilto yra atitvaras, skiriantis tranzitinį ir "vietinį" srautus, o link Lazdynų - pakankamai juostų (4), kad pirma juosta važiuojantis VT niekam netrukdo, nes tranzitinis eismas vyksta 3 ir 4 juostomis.
    Aišku, tiltas reikalingas, bet geriausia jį palikti pėstiesiems ir dviratininkams (na, gal dar nukrauti dalį automobilių srauto iš būsimo Akropolio nuo Lazdynų tilto).
    Pagal pradinę idėją, tai tiltas turėjo būti skirtas tik VT ir pėstiesiems. Tas VT turėtų būti arba autobusai arba tramvajus. Čia ėjo kartu su planais intensyviai kurti tramvajų sistemą. Kaip dabar būtų - geras klausimas. Spėčiau, kad 16 troleibusas ir toliau kursuotų dabartiniu maršrutu, tuo tarpu greitukas važinėtų nauju keliu, taip dar kažkiek sutrumpindamas kelionę.

    O sprendžiant pagal matomą projektą, tai spėju, kad autobusas, atvažiavęs nuo Litexpo per naują tiltą, suktų į dešinę į Akropolio teritoriją ir arba važiuotų per šviesoforinę sankryžą (jeigu ji bus) arba tuomet dar dešiniau, per Akropolio viaduką ir tuomet išlįstų jau Savanorių pr.

    Komentuoti:


  • Martlarkis
    replied
    Man iš viso atrodo keista, kad nori naikinti VT nuo Lazdynų tilto. Argumentas, esą ten eina aplinkkelis ir todėl neturi būti viešojo transporto man atrodo neįtikinamas, nes troleibusai paprastai važiuoja pirma juosta ir visiškai netrukdo tranzitiniam eismui. Važiuojant centro link ant tilto yra atitvaras, skiriantis tranzitinį ir "vietinį" srautus, o link Lazdynų - pakankamai juostų (4), kad pirma juosta važiuojantis VT niekam netrukdo, nes tranzitinis eismas vyksta 3 ir 4 juostomis.
    Aišku, tiltas reikalingas, bet geriausia jį palikti pėstiesiems ir dviratininkams (na, gal dar nukrauti dalį automobilių srauto iš būsimo Akropolio nuo Lazdynų tilto).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Aišku ne specas aš, bet ar didelė problema būtų VVT prasivažiuot pro Savanorių žiedą ir nusukt i prospektą? Abejomis kryptimis.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Man įdomu ir kurioj vietoj pagal šį projekta turėtų isilieti perspektyvinis naujas tiltas per Nerį, kuriuo kaip sumanyta turėtų važiuoti ir VT, ir kaip tas VT toliau važiuotu nuo šito Akroplio.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O kaip dėl pėsčiųjų eismo nuo Gerosios Vilties g. link Akropolio-2 ir link Vingio parko? Požeminės perėjos? Takas per numatomą estakadą?
    Jokios logikos, kam to reikia? Koks pėstysis gali būti geras pirkėjas? :-)
    Joke.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    O kaip dėl pėsčiųjų eismo nuo Gerosios Vilties g. link Akropolio-2 ir link Vingio parko? Požeminės perėjos? Takas per numatomą estakadą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    vilnius.lt žemėlapyje galima pamatyti visą suprojektuotą mazgą.
    vilnius.lt -> e.miestas -> Interaktyvusis žemėlapis -> Žemėlapyje rodyti -> Suprojektuotus statinius
    Tos nuorodos kartais ištuštėja; gal geriau iškart įkelti žemėlapį

    http://www.vilnius.lt/index.php?2767802962

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pastačius viaduką iš vizualizacijos, ko gero neliktų šviesoforo Gerosios Vilties / Geležinio Vilko? Nusileidus viaduku nuo Akro galima būtų be šviesoforų pasukti į kairę (ir į dešinę) ir iškart į dešinę įsiliejant į G. Vilko. Nuo Gerosios vilties būtų galima vėlgi be šviesoforo sukti iškart dešinėn į G. Vilko, o kas norėtų kairėn nuo Gerosios vitlies, tai važiuotų per Savanorių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    O kaip su nuvažiavimais į Savanorių žiedą? Per arti žiedas Gerosios vilties gatvės, tokiu atveju labai sudėtinga sankryža gautųsi su keliais viadukais, žodžiu visiškai užtektų tokios sankryžos, kokia suprojektuota. Svarbu, jog pastatytų kuo greičiau.
    Užvažiavimas į žiedą būtų analogiškas kaip pavaizduota vizualizacijoje: nuo naujos sankryžos ant viaduko tik link žiedo, o iš GV viena juosta užvažiuoti ant žiedo. Priešingoje pusėje, iš po žiedo GV gatve būtų viena eismo juosta užvažiuoti ant naujo viaduko, o atvažiuojantys nuo žiedo turėtų kirsti sankryžą ir toliau jungiamaja gatvele nuvažiuoti į GV gatvę.
    Daugiau jokių viaduku nereikia. Visame pasaulyje sugeba pastatyti tokias sankryžas, o pas mus kažkodėl išradinėja dviračius su beprasmėmis estakadomis. Artimiasių pavyzdžių galima pasižiūrėti Varšuvoje, kur yra ne viena gerai organizuota tokio tipo sankryža.
    Paskutinis taisė sleader; 2013.12.30, 13:54.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ta suprojektuota estakada nelabai pajėgi sureguliuoti žymesnius srautus. Ji tarnautų kaip įvažiavimas į daugiaaukštę automobilių aikštelę, kiek aš suprantu.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pagrindinis įvažiavimas į Akropolį-2, kiek suprantu, būtų nuo Giraitės g. Gal ir teisingas sprendimas. Tik tiek blogai, kad bus dar labiau apkrautas Savanorių žiedas.
    Apsikraus tik atvažiavus nuo Tūkstantmečio g., nes atvažiavus nuo Lazdynų pusės, galima sukti pro Giraitę ir važiuoti po tiltu (žiurint seną Akropolio vizualizaciją, netgi matosi, kad ten planuota padaryti dvi ar juostas iš kurių galima ten pasukti), Nuo Ž.Panerių važiuoti tiesiai po žiedu ir sankryžoj su Gerosios Vilties g. sukti ant naujos estakados, atvažiavus nuo tunelio pusės sukti pro Statoil degalinę.

    Tik įdomu kaip kirsis srautai, atvažiavus nuo žiedo, ir norinčių važiuoti tiesiai link tunelio ir atvažiavusių nuo ž. panerių ir norinčių važiuoti i Akropolį, nes ten ir dabar netrūksta "situacijų"
    Paskutinis taisė k0fis; 2013.12.30, 10:15.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    vilnius.lt žemėlapyje galima pamatyti visą suprojektuotą mazgą.

    vilnius.lt -> e.miestas -> Interaktyvusis žemėlapis -> Žemėlapyje rodyti -> Suprojektuotus statinius

    Pagal projektą turi būti estakada. Vis tik tai bus daug geriau, nei šviesoforinė sankryža. Tačiau bus užkirstas kelias iš Gerosios vilties g. pasukti link Žemųjų panerių. Tokiu atveju teks važiuoti pro Savanorių pr. Kiek pastebėjau, ta kryptimi sukančių mašinų niekada nebuvo labai daug.
    Suprojektuota tai yra, bet juk jau kalba apie tai, kad jokio viaduko nebus. Tad klausimas kiek dabar galima pasitikėti šiuo projektu...

    ----

    Beje, man kiek neaišku pasidarė su pačiu tiltu per Nerį. Anksčiau buvo skelbta, kad tiltas bus skirtas tik VT, pėstiesiems ir dviratininkams. Dabar jau lyg tai kalbama, jog Akropolio klientai galės jį pasiekti nauju tiltu, tai taip išeina, jog jis būtų skirtas ir lengvajam transportui. Tokiu atveju Vingio parko gatvelė realiai dingsta/tampa tikra gatve.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pagrindinis įvažiavimas į Akropolį-2, kiek suprantu, būtų nuo Giraitės g. Gal ir teisingas sprendimas. Tik tiek blogai, kad bus dar labiau apkrautas Savanorių žiedas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dabar ten vietos tikrai yra. Tam reikėtų kažkur 35 m pločio papildomo ruožo nuo esamos gatvės ribos. Tavo įdėtoje vizualizacijoje matomas transporto mazgo išplatinimas toje vietoje (daugiau eismo juostų, papildoma jungiamoji privažiavimo gatvelė). Mano minimai sankryžai reikėtų tik truputi daugiau vietos, nei numatyta dabar, bet sprendinio poveikis būtų gerokai didesnis ir labiau atitiktų poreikius.
    O kaip su nuvažiavimais į Savanorių žiedą? Per arti žiedas Gerosios vilties gatvės, tokiu atveju labai sudėtinga sankryža gautųsi su keliais viadukais, žodžiu visiškai užtektų tokios sankryžos, kokia suprojektuota. Svarbu, jog pastatytų kuo greičiau.




    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    vilnius.lt žemėlapyje galima pamatyti visą suprojektuotą mazgą.

    vilnius.lt -> e.miestas -> Interaktyvusis žemėlapis -> Žemėlapyje rodyti -> Suprojektuotus statinius

    Pagal projektą turi būti estakada. Vis tik tai bus daug geriau, nei šviesoforinė sankryža. Tačiau bus užkirstas kelias iš Gerosios vilties g. pasukti link Žemųjų panerių. Tokiu atveju teks važiuoti pro Savanorių pr. Kiek pastebėjau, ta kryptimi sukančių mašinų niekada nebuvo labai daug.
    Gerososios vilties g. eismas buvo intensyvus, kol nebuvo atidarytas pietinis aplinkkelis, dabar ta gatvė visai nebeintensyvi ir nebėra tokio poreikio tam posūkiui.
    Paskutinis taisė Lettered; 2013.12.30, 08:59.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    vilnius.lt žemėlapyje galima pamatyti visą suprojektuotą mazgą.

    vilnius.lt -> e.miestas -> Interaktyvusis žemėlapis -> Žemėlapyje rodyti -> Suprojektuotus statinius

    Pagal projektą turi būti estakada. Vis tik tai bus daug geriau, nei šviesoforinė sankryža. Tačiau bus užkirstas kelias iš Gerosios vilties g. pasukti link Žemųjų panerių. Tokiu atveju teks važiuoti pro Savanorių pr. Kiek pastebėjau, ta kryptimi sukančių mašinų niekada nebuvo labai daug.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.12.30, 08:45.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kol kas skubėti nėra tikslo. Pasak straipsnio, tai valymo darbai tęsis iki 2015 metų, iki tada daugiau ar mažiau jau atsiras kažkokie konkretesni planai. Taigi, dar iki sprendimų priėmimo, labai toli.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tokiai sankryžai ten nėra vietos, svarbu, jog pastatytų bent tą viaduką, kuris yra suplanuotas ir neliktų šviesaforinės sankryžos:
    Dabar ten vietos tikrai yra. Tam reikėtų kažkur 35 m pločio papildomo ruožo nuo esamos gatvės ribos. Tavo įdėtoje vizualizacijoje matomas transporto mazgo išplatinimas toje vietoje (daugiau eismo juostų, papildoma jungiamoji privažiavimo gatvelė). Mano minimai sankryžai reikėtų tik truputi daugiau vietos, nei numatyta dabar, bet sprendinio poveikis būtų gerokai didesnis ir labiau atitiktų poreikius.

    Komentuoti:

Working...
X