Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Ta suprojektuota estakada nelabai pajėgi sureguliuoti žymesnius srautus. Ji tarnautų kaip įvažiavimas į daugiaaukštę automobilių aikštelę, kiek aš suprantu.

    Comment


      #22
      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      O kaip su nuvažiavimais į Savanorių žiedą? Per arti žiedas Gerosios vilties gatvės, tokiu atveju labai sudėtinga sankryža gautųsi su keliais viadukais, žodžiu visiškai užtektų tokios sankryžos, kokia suprojektuota. Svarbu, jog pastatytų kuo greičiau.
      Užvažiavimas į žiedą būtų analogiškas kaip pavaizduota vizualizacijoje: nuo naujos sankryžos ant viaduko tik link žiedo, o iš GV viena juosta užvažiuoti ant žiedo. Priešingoje pusėje, iš po žiedo GV gatve būtų viena eismo juosta užvažiuoti ant naujo viaduko, o atvažiuojantys nuo žiedo turėtų kirsti sankryžą ir toliau jungiamaja gatvele nuvažiuoti į GV gatvę.
      Daugiau jokių viaduku nereikia. Visame pasaulyje sugeba pastatyti tokias sankryžas, o pas mus kažkodėl išradinėja dviračius su beprasmėmis estakadomis. Artimiasių pavyzdžių galima pasižiūrėti Varšuvoje, kur yra ne viena gerai organizuota tokio tipo sankryža.
      Paskutinis taisė sleader; 2013.12.30, 13:54.

      Comment


        #23
        Pastačius viaduką iš vizualizacijos, ko gero neliktų šviesoforo Gerosios Vilties / Geležinio Vilko? Nusileidus viaduku nuo Akro galima būtų be šviesoforų pasukti į kairę (ir į dešinę) ir iškart į dešinę įsiliejant į G. Vilko. Nuo Gerosios vilties būtų galima vėlgi be šviesoforo sukti iškart dešinėn į G. Vilko, o kas norėtų kairėn nuo Gerosios vitlies, tai važiuotų per Savanorių.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          #24
          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          vilnius.lt žemėlapyje galima pamatyti visą suprojektuotą mazgą.
          vilnius.lt -> e.miestas -> Interaktyvusis žemėlapis -> Žemėlapyje rodyti -> Suprojektuotus statinius
          Tos nuorodos kartais ištuštėja; gal geriau iškart įkelti žemėlapį

          http://www.vilnius.lt/index.php?2767802962

          Comment


            #25
            O kaip dėl pėsčiųjų eismo nuo Gerosios Vilties g. link Akropolio-2 ir link Vingio parko? Požeminės perėjos? Takas per numatomą estakadą?
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #26
              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              O kaip dėl pėsčiųjų eismo nuo Gerosios Vilties g. link Akropolio-2 ir link Vingio parko? Požeminės perėjos? Takas per numatomą estakadą?
              Jokios logikos, kam to reikia? Koks pėstysis gali būti geras pirkėjas? :-)
              Joke.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                #27
                Man įdomu ir kurioj vietoj pagal šį projekta turėtų isilieti perspektyvinis naujas tiltas per Nerį, kuriuo kaip sumanyta turėtų važiuoti ir VT, ir kaip tas VT toliau važiuotu nuo šito Akroplio.

                Comment


                  #28
                  Aišku ne specas aš, bet ar didelė problema būtų VVT prasivažiuot pro Savanorių žiedą ir nusukt i prospektą? Abejomis kryptimis.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    #29
                    Man iš viso atrodo keista, kad nori naikinti VT nuo Lazdynų tilto. Argumentas, esą ten eina aplinkkelis ir todėl neturi būti viešojo transporto man atrodo neįtikinamas, nes troleibusai paprastai važiuoja pirma juosta ir visiškai netrukdo tranzitiniam eismui. Važiuojant centro link ant tilto yra atitvaras, skiriantis tranzitinį ir "vietinį" srautus, o link Lazdynų - pakankamai juostų (4), kad pirma juosta važiuojantis VT niekam netrukdo, nes tranzitinis eismas vyksta 3 ir 4 juostomis.
                    Aišku, tiltas reikalingas, bet geriausia jį palikti pėstiesiems ir dviratininkams (na, gal dar nukrauti dalį automobilių srauto iš būsimo Akropolio nuo Lazdynų tilto).

                    Comment


                      #30
                      Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                      Man iš viso atrodo keista, kad nori naikinti VT nuo Lazdynų tilto. Argumentas, esą ten eina aplinkkelis ir todėl neturi būti viešojo transporto man atrodo neįtikinamas, nes troleibusai paprastai važiuoja pirma juosta ir visiškai netrukdo tranzitiniam eismui. Važiuojant centro link ant tilto yra atitvaras, skiriantis tranzitinį ir "vietinį" srautus, o link Lazdynų - pakankamai juostų (4), kad pirma juosta važiuojantis VT niekam netrukdo, nes tranzitinis eismas vyksta 3 ir 4 juostomis.
                      Aišku, tiltas reikalingas, bet geriausia jį palikti pėstiesiems ir dviratininkams (na, gal dar nukrauti dalį automobilių srauto iš būsimo Akropolio nuo Lazdynų tilto).
                      Pagal pradinę idėją, tai tiltas turėjo būti skirtas tik VT ir pėstiesiems. Tas VT turėtų būti arba autobusai arba tramvajus. Čia ėjo kartu su planais intensyviai kurti tramvajų sistemą. Kaip dabar būtų - geras klausimas. Spėčiau, kad 16 troleibusas ir toliau kursuotų dabartiniu maršrutu, tuo tarpu greitukas važinėtų nauju keliu, taip dar kažkiek sutrumpindamas kelionę.

                      O sprendžiant pagal matomą projektą, tai spėju, kad autobusas, atvažiavęs nuo Litexpo per naują tiltą, suktų į dešinę į Akropolio teritoriją ir arba važiuotų per šviesoforinę sankryžą (jeigu ji bus) arba tuomet dar dešiniau, per Akropolio viaduką ir tuomet išlįstų jau Savanorių pr.

                      Comment


                        #31
                        kada

                        kada planuojamas sio projekto pabaiga aplamai?

                        Comment


                          #32
                          maciau

                          Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                          kada planuojamas sio projekto pabaiga aplamai?
                          mačiau rausiant visa seniena nuo žemės paviršiaus.

                          Comment


                            #33
                            Manau vilniečiams ši informacija bus aktuali :

                            Pradėtos SPAV procedūros planuojamai teritorijai tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių Vilniuje



                            Pradėtas Strateginis pasekmių aplinkai vertinimas (SPAV) planuojamai 11,32 ha teritorijai Vilniaus mieste tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių . Detaliuoju planu numatoma:

                            • nuo Geležinio Vilko gatvės iki Laisvės prospekto nutiesti naują apšviečiamą gatvę išskirtinai naujojo viešojo transporto rūšies (NVTR, tokių kaip tramvajus) eismui su pėsčiųjų ir dviračių takais;
                            • pastatyti naują tiltą per Neries upę, kuris bus skirtas tik pėsčiųjų ir dviračių bei viešojo transporto eismui ;
                            • įrengti naujas automobilių parkavimo vietas LITEXPO parodų rūmų gretimybėje;
                            • suformuoti bendrojo naudojimo erdves, želdynus buferinėje zonoje, Neries prieigose, dešiniajame krante.
                            http://www.infraplanas.lt/lt/news/pr...iuje--133.html

                            Comment


                              #34
                              Mmm, dviračių takas pagaliau susijungtų.

                              Comment


                                #35
                                /\ Smagu, kad vėl grįžo prie to tilto idėjos.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  /\ Smagu, kad vėl grįžo prie to tilto idėjos.
                                  Deja, iš visų planuojamų tiltų tai mažiausiai Vilniuj reikalingas tiltas. Kernavės, Ožkinių, tiltas į Goštauto g. prie Green Hall – kur kas reikalingesni.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Manau vilniečiams ši informacija bus aktuali :


                                    http://www.infraplanas.lt/lt/news/pr...iuje--133.html
                                    Geriau vietoj nereikalingam tiltui išleidžiamų pinigų išasfaltuotų parkingą prie Litexpo.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Geriau vietoj nereikalingam tiltui išleidžiamų pinigų išasfaltuotų parkingą prie Litexpo.
                                      Na kaip čia pasakius niekam. Pabandykit dviračiu pervažiuoti per lazdynų tiltą.

                                      Comment


                                        #39
                                        Čia eilinė situacija, kai "man nereikalingas" tampa "niekam nereikalingu".

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                          Na kaip čia pasakius niekam. Pabandykit dviračiu pervažiuoti per lazdynų tiltą.
                                          Nors ir esu važiavęs dviračiu tik vasaros savaitgaliais per Lazdynų tiltą, bet kiekvieną kartą, tai neeilinis stresas ir nuotykis.

                                          Taigi tiltas labai reikalingas, plius jei dar viešajam transportui būtų skirtas, tai iš viso gerai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X