Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Trūkumą matau tik tokį, kad dabar važiuojant nuo Savanorių pr. po žiedu nebebus galima pasukti dešinėn į Gerosios vilties g. (ir kartu – į Arkopolį), reikės važiuoti žiedu.
    O nemanote, kad gatvių hierarchijos principo nesilaikymas gali sukurti panašią situaciją kaip prie „Megos“? Primenu, kad A ir D kategorijų gatvių jungtis nėra galima.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą

      Spūstys formuojasi dėl šviesoforo. Jo nesant, tos spūsties nebeus ir į žiedą ji nebeišlys, taigi viskas gerai. Trūkumą matau tik tokį, kad dabar važiuojant nuo Savanorių pr. po žiedu nebebus galima pasukti dešinėn į Gerosios vilties g. (ir kartu – į Arkopolį), reikės važiuoti žiedu. Tai gali padidinti eismo intensyvumą jame. Tačiau kaip padaryti, kad taip nebūtų, neįsivaizduoju. Nebent nugriauti kur įnors iš daugiabučių ar IKI parduotuvę.
      Iki parduotuvė bus griaunama ofiso naudai ar kas ten turi būti. Bet vistiek nesuprantu kam reikalinga atskira juosta tam, kad pasukti iš žiedo į žiedą. Realiai geriausia būtų padaryti 2 juostas į GV, į žiedą nusukimą palikti, tik neskiriant tam atskiros juostos.

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

        O nemanote, kad gatvių hierarchijos principo nesilaikymas gali sukurti panašią situaciją kaip prie „Megos“? Primenu, kad A ir D kategorijų gatvių jungtis nėra galima.
        Jeigu ten bus vienintėlis / pagrindinis įvažiavimas į Akropolį, ReVingis projektą ir Vingio parką, tai tikrai neatrodo optimalu, juolab, jog bent pagal planus žiūrint, ten padaryta kažkokia raizgalynė. Nors kita vertus, ar pagal planą bus galimybė iš Geležinio vilko gatvės (važiuojant Centro kryptimi) ten įsukti? Lyg ir ne. Važiuojant nuo Centro, paliekamas toks pat įvažiavimas, tik panašu, jog bus papildoma pertvara kelyje įsukimo / išsukimo juostai į / iš parko.

        Comment


          Aš šiaip būčiau visiškai už tranzitinio ir vietinio srautų atskyrimą, bet šiuo atveju tai problema yra ypač užkištas žiedas. Ir dar srautas toks, kad tai vargu ar sulyginama su paprasta D kategorijos gatvele. Bus nuolatinis šniūras į tą mažiuką žiedą.

          Bet, tiesą sakant, visų šitų problemų nebūtų, jei būtų normalus VT (pvz. tramvajaus linija), koks būna normaliose šalyse prie didelės traukos objektų.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Aš šiaip būčiau visiškai už tranzitinio ir vietinio srautų atskyrimą, bet šiuo atveju tai problema yra ypač užkištas žiedas. Ir dar srautas toks, kad tai vargu ar sulyginama su paprasta D kategorijos gatvele. Bus nuolatinis šniūras į tą mažiuką žiedą.

            Bet, tiesą sakant, visų šitų problemų nebūtų, jei būtų normalus VT (pvz. tramvajaus linija), koks būna normaliose šalyse prie didelės traukos objektų.
            O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

              O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?
              Tik Užvingio pėsčiųjų + dviratininkų tiltas. Jeigu nenori eiti į Krasnucha(Gerosios Vilties st.), eik iki Litexpo

              Comment


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                O planuojamas VT + pėsčiųjų/dviratininkų tiltas per Nerį kaip tik į šią zoną ? Galbūt kažkas ir nusimato ? Ar VT opcija jau išbraukta ?
                Nebus VT, jeigu tas projektas bus įgyvendinamas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Nebus VT, jeigu tas projektas bus įgyvendinamas.
                  Kaip dalinis problemos išsprendimas ten man rodos 1-2 maršrutus paleis. Bet vėl gi dalinis nes į vieną pusę tik.

                  Comment


                    LRT.lt 2025.05.31

                    Prie naujo „Akropolio“ numatyti grandioziniai eismo pokyčiai – kyla baimių dėl spūsčių
                    Judri Geležinio Vilko gatvė sostinėje ir taip neretai būna užsikimšusi, tačiau netrukus situacija laikinai gali dar pablogėti. Dėl šalia Vingio parko išdygsiančio „Akropolio“ numatyta pertvarkyti ir Geležinio Vilko bei Gerosios Vilties gatvių sankryžą, kuria kasdien pravažiuoja apie 70 tūkst. automobilių. Savivaldybė neslepia, kad kol vyks darbai, nepatogumų vairuotojams tikrai gali kilti. Visgi žadama, kad įgyvendinus pokyčius eismas čia bus pralaidesnis.

                    Įrengs žiedinę sankryžą
                    Bene daugiausia pokyčių sulauks Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties g. sankirta.
                    Numatoma Gerosios Vilties g. pradžioje, ties Geležinio Vilko g., įrengti žiedinę sankryžą, o po Geležinio Vilko g. – požeminį įvažiavimą į daugiafunkcio komplekso požeminę automobilių stovėjimo aikštelę ir požeminę pėsčiųjų bei dviračių perėją, taip pat papildomą kairiojo posūkio juostą iš Gerosios Vilties g. į Savanorių pr.
                    Teigiama, kad įgyvendinus suplanuotus sprendinius Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko g. sankryža taps nepertraukiamo eismo. Vilniaus miesto savivaldybė jau išdavė statybą leidžiantį dokumentą infrastruktūros pokyčiams.

                    Nepatogumų bus
                    2024 m. duomenimis, Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties g. sankryža vidutiniškai per dieną pravažiuodavo apie 70 tūkst. transporto priemonių. Šioje dalyje net ir eilinę dieną, vidurdienį, neretai formuojasi spūstys. Todėl kyla klausimų, kaip vyks eismas, kai bus imtasi šios sankryžos pertvarkos. (...)

                    Kada prasidės darbai – kol kas neaišku
                    Visgi, kada prasidės realūs gatvių pertvarkos darbai ir kaip bus organizuojamas eismas jų metu, kol kas lieka neaišku. „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas LRT.lt nurodė, kad šiuo metu jau yra gauti visi leidimai, reikalingi „Akropolis Vingis“ bei aplinkinės susisiekimo infrastruktūros gerinimo statyboms. (...)

                    Kvartalas kardinaliai pasikeis
                    LRT.lt primena, kad buvusioje pramoninėje teritorijoje numatytas daugiafunkcis kompleksas „Akropolis Vingis“, kuriame veiks prekybos ir paslaugų teikimo erdvės, 2500 sėdimų vietų arba iki 4000 stovimų vietų koncertų salė, konferencijų bei kino centrai, biurų ir ilgalaikei gyvenamajai nuomai skirtų apartamentų erdvės, didelė maisto halė bei rekreacijos erdvės.
                    Komplekso dviejų aukštų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė talpins apie 3500 automobilių, dar apie 1000 automobilių bus galima statyti dviejų aukštų aikštelėje šalia prekybinės paskirties patalpų bei komplekso prieigose. (...)

                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zemULkxCJX6B3b

                    Comment


                      Žvelgiant į projektą, tai šviečiasi užprogramuotas žiaurus pralaidumo trūkumas. Realiai du komplikuoti įvažiavimai po 1-2 juostas į gigantišką teritoriją. Ir potencialiai užkimštos visos prieigos.

                      Comment

                      Working...
                      X