Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lrytas. lt 2021.03.12
    Balandį keisis įvažiavimas į Klaipėdą
    Jau už mėnesio įvažiavimas ir išvažiamas iš Klaipėdos miesto keisis. Balandžio 15 d. ketinama atidaryti laikiną kelią Lypkių gatvėje ir uždaryti pusę Vilniaus plento.

    „Numatytas terminas balandžio 15 d. atidaryti Lypkių pervažą nesikeičia. Jeigu šalčiai nesilaikys – ši data yra reali, vėliausiai tai gali būti balandžio 19-oji“, – užtikrino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, po susitikimo su AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovais.
    Pasak direktoriaus, didžiausias iššūkis yra pačios pervažos įrengimas, nes reikia suderinti automatiką, vaizdo kameras ir t.t.

    Laikinasis Lypkių kelias turėtų padidinti transporto priemonių pralaidumą tuomet, kai vyks Baltijos prospekto–Šilutės plento sankryžos rekonstrukcija.
    „Mes Baltijos pr. rekonstrukcijos nesiejame su Lypkių pervaža, nes yra ir kitų alternatyvų, tačiau uždaryti tris iš šešių Vilniaus plento juostas galėsime tik tada, kai atidarysime Lypkių pervažą„, – pažymėjo Savivaldybės administracijos direktorius.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jams-18612120/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parkavimo pokyčių rengėjai nesitraukia: pateikė patobulintą variantą

    Nuo gegužės 1-sosios siūloma apmokestinti naują teritoriją – Poilsio parko prieigas planuojama paskelbti geltonąja zona. Anksčiau buvo planuota, kad tai bus raudonoji zona, tačiau siekiant išvengti šoko, nuspręsta padaryti šiek tiek pigesnę – geltonąją zoną.
    lanuojama, kad raudonojoje zonoje rinkliava už automobilių stovėjimą bus renkama ne tik darbo dienomis nuo 8 iki 18 valandos, bet visomis savaitės dienomis nuo 8 iki 22 valandos. Tiesa, kai baigsis vasaros sezonas, tai yra nuo rugsėjo 16-osios, rinkliavos laikas trumpės iki 20 valandos. Tačiau jau nuo šių metų rugsėjo vidurio raudonosios zonos tarifą norima pakelti dvigubai – nuo 90 centų už valandą iki 1,8 euro už valandą.

    Nuo gegužės 1-osios senamiestyje taip pat nebeliks mėlynųjų zonų, kokia buvo aikštelė prie Klaipėdos piliavietės. Ji taps raudonąja zona, o mėlynosios zonos bus gerokai toliau nuo senamiesčio.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...inta-varianta/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Mokamas automobilių stovėjimas Klaipėdoje: pokyčiai – pavasarį

    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...ciai-pavasari/

    Vos vieno balso persvara kolegija pritarė antrajam ( iš trijų) administracijos pasiūlytam variantui, tačiau pabrėžta, kad jį reikia dar labai patobulinti.

    Klaipėdos savivaldybės administracija pasiūlė, jog nuo gegužės 1-osios būtų praplėstos apmokestintos zonos. Numatoma naujovė – raudonąja zona paskelbti visas Audros gatvės Melnragėje aikšteles bei Poilsio parko prieigų teritoriją.

    Be to, siūloma nuo gegužės pajūryje žaliąją zoną pakeisti į geltonąją zoną, išskyrus naujai įrengtas aikšteles palei Girulių plentą, kurios išliktų žaliosios zonos aikštelėmis.

    Administracija taip pat siūlo nuo gegužės pakeisti raudonosios zonos apmokestinimo laiką – vietoj dabartinio laiko darbo dienomis nuo 8 iki 18 val. nustatyti rinkliavos rinkimo laiką visomis savaitės dienomis nuo 8 iki 22 val.

    Numatoma visų rūšių leidimų kainas didinti nuo 2022 m. sausio 1 d. Metinis gyventojų leidimas, kuris dabar kainuoja 2 eurus, turėtų pabrangti iki 10 eurų.

    Antruoju variantu Klaipėdos savivaldybės administracija be visų jau išvardytų pokyčių papildomai siūlo nuo kitų metų pradžios praplėsti mokamas stovėjimo zonas Sportininkų rajone iki Malūnininkų gatvės, Vilhelmo Berbomo gatvės ruože iki Kretingos gatvės ir pietinėje miesto dalyje iki Kauno gatvės. Šiose teritorijose būtų mėlynoji zona, kurioje galioja pigiausias tarifas.

    Antruoju variantu taip pat siūloma nuo kitų metų pradžios raudonosios zonos tarifus dvigubai pabranginti – iki 1,8 euro už valandą, kai dabar jis siekia 0,90 euro už valandą.
    Prieš šiuos planus, sekmadieni jau net mini piketas įvyko.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Baigtas Ąžuolyno giraitės sutvarkymas

    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...tvarkymas:1132

    Straipsnyje yra nuotraukų ir pristatomasis filmukas. Šiaip projektas tikrai geras. Tačiau gaila, kad buvo pagailėta pinigų drenažui. Jo labai reikėjo prie tvenkinio ir prie aktyvaus poilsio zonos.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Savivaldybė skelbia, ką žada nuveikti kitais metais

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/12/28/savivaldybe-skelbia-ka-zada-nuveikti-kitais-metais/
    2020 m. iš projekto PORTIS lėšų buvo įsigyta moderni transporto srautų valdymo įranga, o 2021-2022 m. bus investuota ir sutvarkyta Minijos g. – Pilies g. – Naujojo uosto g. trasa, sutvarkant šviesoforines sankryžas ir pritaikant judėjimui „žaliosios bangos“ principu.


    2021 m., vykdant ES lėšomis iš dalies finansuojamus projektus, bus pradėtos tvarkyti senamiesčio gatvės – Teatro ir Sukilėlių, taip pat kitos, siekiant jas pritaikyti pagal universalaus dizaino principus. 2021-2022 m. planuojama įrengti ir 10 keleivinių stotelių su įvažomis, viena pirmųjų bus įrengta netoliese Irklų g. neseniai pastatyto savivaldybės socialinio būsto daugiabučio, taip sudarant palankesnes sąlygas gyventojams su specialiaisiais poreikiais naudotis viešuoju transportu.

    Tarp naujai pradedamų projektų – ir Skulptūrų parko sutvarkymas. Šį projektą siekiama įgyvendinti iki 2023 m. ir dedikuoti Klaipėdos krašto prijungimo prie Didžiosios Lietuvos datai paminėti.

    Dar vienas svarbus ir didžiulės apimties projektas, kuris turėtų būti įgyvendintas 2021-2023 m. – tai Atgimimo aikštės rekonstrukcija. Klaipėdos miesto savivaldybė yra įsipareigojusi įrengti automobilių stovėjimo vietas Muzikiniam teatrui. 2021 m. siekiama parengti techninį projektą, 2022-2023 m. įrengti požeminį garažą bei paraleliai tvarkyti aikštės viršų.

    Komentuoti:


  • Abrakadabra
    replied
    Naujienos dėl Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijos:

    Pradėjus paruošiamuosius darbus, buvo ribojamas eismas viena Baltijos prospekto puse. Prieš šventes eismą ribojantys ženklai dingo iš gatvės, tačiau Klaipėdos valdžia informuoja, kad jau sausio viduryje eismo ribojimai į prospektą sugrįš, tik šį kartą ženklai bus įrengti priešingoje kelio pusėje. Apie tolesnę projekto eigą ir galimus papildomus eismo ribojimus Klaipėdos valdžia žada pranešti 2021-ųjų vasarį.
    Anot V. Grubliausko, projekto rangovai yra užtikrinę, kad jeigu būtų pakankamas ir intensyvus finansavimas, būtų galima atlikti darbų už 12–14 mln. eurų, o tai pastebimai paspartintų projekto eigą.
    „Pagal projektą darbų trukmė yra iki 30 mėnesių, o viso projekto vertė – apie 30 mln. eurų. Natūralu, kad pavyktų padaryti pusę viso darbo ir, ko gero, tilpti ne į 30, o į 24 mėnesius, o gal net ir į dar mažiau“, – ambicingus planus, jeigu didesnė lėšų suma bus skirta, dėstė Klaipėdos meras.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2020.12.18
    Iš Baltijos prospekto dingo miestiečius varginę eismo ribojimai
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uks-tik-menesi

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Įrengta papildoma šviesoforinė sekcija
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...e-sekcija:1093
    Siekiant pagerinti eismo pralaidumą Šilutė pl. – Kauno g. sankryžoje, šioje sankryžoje sukant iš Kauno g. į Šilutės plentą įrengta papildoma šviesoforinė sekcija.

    Specialistai ir toliau stebės situaciją naujai įrengtoje šviesoforinėje sekcijoje ir esant poreikiui priims sprendinius, kurie pagerintų šviesoforinės sankryžos pralaidumą.
    Kitoje sankryžos pusėje įrengtas padangių šviesoforas, iš garažo išvažiuojančio transporto eismo reguliavimui

    Taip pat dešinio posūkio sekcijos neseniai įrengtos Taikos pr. ir Kauno g. sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Prieš įrengiant šviesoforus buvo siūloma įrengti ne atskirą šviesoforą apsaugotam dešiniajam posūkiui, o papildomą sekciją dalį laiko apsaugotam dešiniajam posūkiui. Bet savivaldybė nekeitė sprendinio. Dabar, kai susidarė spūstys, šviesoforą su rodyklėmis į dešinę pakeis papildoma sekcija į dešinę.
    Įdomu ar prieš įrengiant šviesoforus buvo atliekamas vertinimas, ar jie apskritai reikalingi ir ar tai geriausias eismo reguliavimo sprendimas šioje sankryžoje. Dabar susidarančios spūstys tai tik gėlytės, reikia sulaukti karantino pabaigos ir atsistačiusio transporto srauto į įprastą lygį, tada pasimatys reali situacija.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šviesoforas judrioje Klaipėdos sankryžoje siutina vairuotojus: situacija tik pablogėjo
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...logejo-1001606
    Prieš įrengiant šviesoforus buvo siūloma įrengti ne atskirą šviesoforą apsaugotam dešiniajam posūkiui, o papildomą sekciją dalį laiko apsaugotam dešiniajam posūkiui. Bet savivaldybė nekeitė sprendinio. Dabar, kai susidarė spūstys, šviesoforą su rodyklėmis į dešinę pakeis papildoma sekcija į dešinę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2020.12.16
    Liepų gatvės sankryžoje – eismo pokyčiai
    Vis judresne tampančioje Liepų, Arimų ir Jaunystės gatvių sankryžoje palaiminti eismo pokyčiai


    Klaipėdos savivaldybė yra numačiusi, jog ši sankryža ateityje taps reguliuojama šviesoforu, tačiau tai užtruks, todėl ir ieškota laikinų sprendimų. (...)

    Eismo saugumo komisijos narių dauguma balsavo už tai, kad visi kairiniai posūkiai Liepų, Arimų ir Jaunystės gatvių sankryžoje būtų uždrausti darbo dienomis nuo 7 iki 19 valandos. Tokie draudimai įsigalios, kai bus pastatyti atitinkami kelio ženklai.
    Komisijoje pateikta informacija, jog šiuo metu vyksta minėtos gatvės rekonstrukcijos projektavimo darbai. Numatoma, kad Liepų gatvėje posūkiams į Arimų ir Jaunystės gatves bus įrengtos papildomos eismo juostos. Taip pat numatyta įrengti šviesoforus, kurie ir reguliuos ne tik pėsčiųjų, bet ir automobilių eismą,

    Optimistinis terminas toks, kad nauja sankryža galėtų būti įrengta iki kitų metų rudens.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...ismo-pokyciai/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Šiandien jau lyg ir kabojo uždengta papildoma sekcija į dešinę gal po karantino bus geriau.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šviesoforas judrioje Klaipėdos sankryžoje siutina vairuotojus: situacija tik pablogėjo
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...logejo-1001606
    Naujai rekonstruota Kauno gatvės ir Šilutės plento sankryža varo į neviltį visus, kurie tik mėgina ją įveikti. Po rekonstrukcijos situacija tik pablogėjo – automobilių spūstys nusidriekia kone iki Kauno gatvės vidurio.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Aptarė kelio į Klaipėdos LEZ įrengimą: kliūčių nemato, atsirasti gali jau po dviejų metų

    Dešinėje pusėje siūloma įrengti nuovažą ir greta Vilniaus pl. tiesti papildomą dviejų juostų kelią, kuris už kelių šimtų metrų suktų į kairę, eitų po numatomu rekonstruoti geležinkelio viaduku šalia geležinkelio bėgių ir susijungtų su teritorija greta kitos Vilniaus pl. pusės. Čia taip pat tęstųsi naujas dviejų juostų kelias, kuris įsilietų į dabartinį įvažiavimą į LEZ.

    Įgyvendinti siekiama tik rekonstravus geležinkelio viaduką, tai reiškia geriausiu atveju tik 2022 metais.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/klaiped....d?id=85897863

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2020.11.29
    Prieš Kalėdas turėję dingti eismo ribojimai greta Baltijos pr.-Šilutės pl. sankryžoje gali užsibūti
    Baltijos prospekte rudens pradžioje atsiradusius eismo ribojimus prieš Kalėdas buvo planuota pašalinti, tačiau dėl oro sąlygų ribojimai gali išlikti.


    Klaipėdiečių išbandymas spūstimis ir eismo ribojimais dėl Baltijos prospekto estakados statybos darbų prasidėjo rugsėjo 18 dienos vakarą ir turėjo trukti iki lapkričio pabaigos ar gruodžio vidurio. Tokiais planais dar spalio viduryje dalijosi Klaipėdos miesto savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas.
    „Manome, kad priimtas sprendimas dėl keturių eismo juostų yra racionalesnis, nes sprendimas dėl trijų eismo juostų būtų pabloginęs situaciją vairuotojų atžvilgiu. Preliminariai ši darbų schema bus iki lapkričio pabaigos–gruodžio 15 dienos (darbų eiga priklausys nuo oro sąlygų)“, – informavo savivaldybės specialistas.

    Buvo planuota prieš šventes atidaryti dabar eismui uždarytą ruožą, o kitą ruožą tvarkyti pavasarį.
    „Tačiau dabar niekas nesiryžta pasakyti, ar nepalankūs orai leis baigti planuotus darbus, dėl lietaus rangovas negali vykdyti šiame objekte suplanuotų darbų“, – Klaipėdos savivaldybės komentare.

    Jitas darbų etapas numatomas nuo 2021 m. kovo 15 dienos, – bus analogiškai uždaryta kita Baltijos prospekto pusė, o eismas vyks šiuo metu uždarytu kelio ruožu. Kaip teigė V. Švedas, jei nebus didelių šalčių, statybos darbai visai nesustos ir vyks kitose projekto zonose, bet, tikėtina, didesnių eismo ribojimų bus išvengta iki pavasario.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-kilo-sunkumu

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kritika ir pyktis liejasi toliau

    Dėl keistos sankryžos Klaipėdoje – painiava: kelias baigiasi be jokių įspėjimų
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...spejimu-998539
    Ką tik rekonstruotą Mokyklos ir Tilžės gatvių sankryžą vairuotojai vadina metų nesusipratimu. Milijonus kainavęs transporto mazgas klaipėdiečiams ne pirmą kartą sukelia klausimų. Trečiąja juosta kirtus šią sankryžą, vairuotojai atsiduria aklavietėje – kelias baigiasi be jokių įspėjimų.


    Vienas gyventojas dėl šios sankryžos ženklinimo nusprendė kreiptis į Klaipėdos savivaldybę.

    Vairuotojas skunde konstatuoja, kad trečiąja juosta važiuojantys vairuotojai yra priversti pažeisti Kelių eismo taisykles – kirsti ištisinę juostą, nes kitu būdu jiems nepavyksta persirikiuoti.

    Klaipėdietis siūlo keisti kelio ženklus ir prieš šviesoforu reguliuojamą sankryžą nurodyti, kad trečiąja juosta įmanoma tik pasukti kairėn, taip užblokuojant eismą juosta, kuri už sankryžos baigiasi.


    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Vasario mėnesį rašė, kad planuoja atnaujinti 7 gatves: Žvejų, Teatro, Sukilėlių, Daržų, Aukštajai, Didžiajai Vandens ir Vežėjų.

    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...indinys-951818

    Rugsėjį rašė, kad 5: Žvejų g. (nuo Tiltų iki Pilies g.), Daržų g. (nuo Pilies iki Aukštosios g.), Aukštojoje g. (nuo Daržų iki Didžiosios vandens g.), Didžiojo vandens g. (nuo Aukštosios g iki Tiltų g.), Vežėjų g. (nuo Turgaus iki Daržų g.).

    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...na-euru-987189

    Dabar jau tik 2?





    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrt.lt 2020.11.19
    Klaipėdos senamiesčio gatvės sulauks rekonstrukcijos
    Klaipėdoje planuojama rekonstruoti Klaipėdos senamiesčio Sukilėlių gatvės atkarpą nuo sankryžos su Daržų iki sankryžos su Turgaus gatve ir Teatro gatvę nuo Žvejų iki Turgaus gatvės.

    Uostamiestyje atlikus rekonstrukcijos darbus bus įrengta kokybiška danga, paklotos senamiesčio grindiniui keliamus reikalavimus atitinkančios dangos (dalyje vietų ketinama panaudoti esamus akmenis), rekonstruota lietaus nuotekų sistema, įrengtas apšvietimas.
    Bendra projekto vertė 1 085 941,66 Eur, Europos regioninės plėtros fondo lėšos 500 000,00 Eur.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dar-3-miestams

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Tai tegul pirmąją juostą, kuri dabar yra tik posūkiams į dešinę pratesia ir užsankryžos iki dabartinės stotelės kišenės. Taip pirma juosta gautusi ir važiavimui tiesei ir posūkiui į dešine. Dabartinė A juosta, tarnautu posūkiui į kairę ir baigtusi užsankryžos į jos vietą tilptu peronas. Dabartinė automobilių juosta taptu BRT juosta.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kaip turėtų atrodyt BRT šitoj vietoj? Iškėlus autobusus į gatvės vidurį reikėtų daryti saleles dėl peronų, tai dar labiau viskas platintųsi.

    Komentuoti:

Working...
X