Tylioji kelio danga nebetrikdys jautrių Girulių gyventojų miego, o visi vairuotojai, važiuojantys šios kurortinės zonos kryptimi, galės išbandyti Vakaruose sparčiai populiarėjančios eismo organizavimo naujovės - "turbožiedo" - pranašumus.
Tą žada svarbios miesto magistralės - nuo Melnragės iki pat Klaipėdos rajono ribos vedančios Pamario gatvės - rekonstrukcijos techninį projektą rengiančios bendrovės "Kelprojektas" Klaipėdos padalinio vadovas Edmundas Kolakauskas.
Vakar pristatydamas naujoves miesto Saugaus eismo komisijos nariams projektuotojas teigė, kad Melnragėje esančioje P. Lideikio, Pamario ir Audros gatvių sankryžoje anksčiau planuotų statyti šviesoforų įrengti neapsimoka.
"Žiedinė sankryža čia būtų ir daug pigesnė, ir funkcionalesnė. Tačiau mes siūlome ne paprastą, o "turbožiedą". Jis būtų ir ženkliai pralaidesnis už tradicinę žiedinę sankryžą, ir saugesnis. Pagrindinis "turbožiedo" skirtumas - į jį įvažiuojama ne viena, o dviem eismo juostomis", - teigė E. Kolakauskas.
Tą žada svarbios miesto magistralės - nuo Melnragės iki pat Klaipėdos rajono ribos vedančios Pamario gatvės - rekonstrukcijos techninį projektą rengiančios bendrovės "Kelprojektas" Klaipėdos padalinio vadovas Edmundas Kolakauskas.
Vakar pristatydamas naujoves miesto Saugaus eismo komisijos nariams projektuotojas teigė, kad Melnragėje esančioje P. Lideikio, Pamario ir Audros gatvių sankryžoje anksčiau planuotų statyti šviesoforų įrengti neapsimoka.
"Žiedinė sankryža čia būtų ir daug pigesnė, ir funkcionalesnė. Tačiau mes siūlome ne paprastą, o "turbožiedą". Jis būtų ir ženkliai pralaidesnis už tradicinę žiedinę sankryžą, ir saugesnis. Pagrindinis "turbožiedo" skirtumas - į jį įvažiuojama ne viena, o dviem eismo juostomis", - teigė E. Kolakauskas.


Komentuoti: