Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Neseniai per Žinių radiją transliavo laidą, kurioje buvo diskutuojama apie aukštąjį mokslą. Buvo paminėta, kad Lietuvoje visiškai nėra rengiami kelių saugaus eismo įrengino ir organizavimo specialistai (ar bent jau kažkaip panašiai). Manau, kad tokie saugaus eismo įrengimo ir organizavimo specialistai ne tik projektuotų ir įrenginėtų su eismo saugumu susijusius inžinerinius sprendimus, bet užsiimtų ir informatyviu kelių ženklinimu. Pradedant 2016/17 mokslo metais bus pradėti ruošti tokie specialistai, todėl yra vilties, kad kryptingas specialistų parengimas pagerins situciją keliuose ir ženklinimo srityje
-
Taip, čia labai gera pastaba.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Lietuvoje kryžčių nuorodose vengiama naudoti baltus ženklus, pvz., Vilnius-Baltupiai, Kaunas-Vilijampolė ar Klaipėda-Mažasis Kaimelis.
Komentuoti:
-
Idėja yra labai gera, tačiau žodis 'ŽIEDAS' (žodžio 'RING' vertinys), bent jau iš pradžių, gali maišytis su transporto žiedu (žiedine sankryža): 'Gerosios Vilties žiedas' ar pan., todėl siūlau žodį 'LANKSTAS'. Bent jau senesniuose Kauno žemėlapiuose, užmačiau tokius gatvių pavadinimus, kaip 'Vakarinis lankstas', ar 'Šiaurinis lankstas' (atkarpa tarp Savanorių pr. ir Ateities pl.), todėl žmonės turėtų įprasti, kad LANKSTAS reiškia aplinkkelįParašė sleader Rodyti pranešimąSkirstant srautus, atvažiavus A1 ties Gariūnais (sankryža su A19), turėtu būti nurodytos tokios kryptys: Tiesiai: Vilnius - Centras, Vilnius - Žemieji paneriai; Kairėn: ŽIEDAS - vakarai/šiaurė, (Oro uostas) Vilnius, Vilnius - Stotis; Dešinėn: ŽIEDAS - pietūs/rytai.
T.y. atsižvelgiant į būtinybė aiškiai pažymėti kryptis ir į tai, kad iš aplinkkelių galima pasiekti daug įvairių krypčių, reikalingas naujas apvažiavimų žymėjimas (ŽIEDAS ar pan.) nurodant tik geografines kryptis (šiaurė, pietūs, rytai, vakarai).
Iš seniau likusi nuoroda Lazdynai šiuo metu jau visiškai nebeatitinka realybės, nes anksčiau pro ten buvo įmanoma pasiekti tik Lazdynus, o kiti objektai buvo jau pravažiavus Lazdynus. Dabar pravažiavus Gariūnus per aplinkkelį galima pasiekti Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Justiniškes (pabaigus aplinkkelį), Pašilaičius (pabaigus aplinkkelį) ir kt. šiaurinius rajonus, taip pat Panevėžio, Utenos kryptis.
Važiavimas aplinkkeliu neturėtų skaitytis kaip važiavimas miestu, o į miestą turėtume įvažiuoti tik išsukę iš aplinkkelio.
Čia ir pasitarnautu atskiras apvažiavimo ženklinimas (pvz. ŽIEDAS - šiaurė/vakarai), kuris be konkrečios krypties nurodytų, kad šia kryptimi galima apvažiuojant pasiekti miesto šiaurines ir vakarines dalis. Tų krypčių pernelyg daug, kad be bendro vardiklio jas pavyktų išvardinti.
O vietiniai gyventojai ir be tikslių nuorodų, manau žino kaip patogiausia pasiekti savo namus.
Čia pati didžiausia mūsų krypčių ženklinimo problema, kad visur tiesiog rašomas miesto pavadinimas, neskirstant pvz. Klaipėda - šiaurė, Klaipėda - centras, Klaipėda - pietūs ar pan. Dar absurdiškiau kai pvz. tik išvažiuoji iš Klaipėdos Liepų g. ir matai ženklą "Klaipėda 4" į dešinę. Logika vadovaujantis, jeigu tik išvažiavęs iš Klaipėdos, norėčiau vėl važiuoti į ją, tai tiesiog apsisukčiau ir grįžčiau atgal.
P.S. ir apskritai kelių ženkluose gal reikėtų pagaliau pradėti naudoti didžiąsias ir mažąsias raides kaip priklauso, o ne rašyti viską vien didžiosiomis. Juk ne kirilica rašome, kad visos raidės turi būti "didžiosios". Taip atsirastų daugiau galimybių ženklinti kryptis.
Slovakija neseniai perėjo prie mažųjų raidžių ir TERN šrifto. TERN - austrų sugalvotas šriftas keliams, šiuo metu pradėtas naudotas pas juos ir taip pat pradėtas naudoti Slovakijoje. Žodis TERN reiškia: 'Trans-European road network', tai reiškia, kad tai kaip ir teiktinas šriftas visoms ES šalims, todėl ir Lietuvai, manau, neprošal būtų įsivesti tokį šriftą. Bent jau man, jis neblogai žiūrisi
:
http://www.hakom.sk/userfiles/images...s/pb210419.JPG
Taip atrodo senasis jų šriftas (didžiosios raidės) :
http://farm5.static.flickr.com/4084/...af9d245393.jpg
Komentuoti:
-
Skirstant srautus, atvažiavus A1 ties Gariūnais (sankryža su A19), turėtu būti nurodytos tokios kryptys: Tiesiai: Vilnius - Centras, Vilnius - Žemieji paneriai; Kairėn: ŽIEDAS - vakarai/šiaurė, (Oro uostas) Vilnius, Vilnius - Stotis; Dešinėn: ŽIEDAS - pietūs/rytai.Parašė Romas Rodyti pranešimąDrįsiu paprieštarauti. Nereikia keisti A1 krypties
Jei nebūtų Gariūnų turgaus ir Gerosios Vilties žiedo, gal ši idėja link centor per Gariūnų tiltą ir būtų gera.
Per Gariūnus nuo Kauno pusės tenka važiuojau kur kas rečiau, ir tik kai padarė dalį vakarinio aplinkkelį, kurio pabaiga kol kas nenuteikia optimistiškai. Norint patekti į miesto centrą kur kas greičiau važiuoti Geležinio Vilko gatve ir per seimo tunelį.
T.y. atsižvelgiant į būtinybė aiškiai pažymėti kryptis ir į tai, kad iš aplinkkelių galima pasiekti daug įvairių krypčių, reikalingas naujas apvažiavimų žymėjimas (ŽIEDAS ar pan.) nurodant tik geografines kryptis (šiaurė, pietūs, rytai, vakarai).
Iš seniau likusi nuoroda Lazdynai šiuo metu jau visiškai nebeatitinka realybės, nes anksčiau pro ten buvo įmanoma pasiekti tik Lazdynus, o kiti objektai buvo jau pravažiavus Lazdynus. Dabar pravažiavus Gariūnus per aplinkkelį galima pasiekti Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Justiniškes (pabaigus aplinkkelį), Pašilaičius (pabaigus aplinkkelį) ir kt. šiaurinius rajonus, taip pat Panevėžio, Utenos kryptis.
Važiavimas aplinkkeliu neturėtų skaitytis kaip važiavimas miestu, o į miestą turėtume įvažiuoti tik išsukę iš aplinkkelio.
Čia ir pasitarnautu atskiras apvažiavimo ženklinimas (pvz. ŽIEDAS - šiaurė/vakarai), kuris be konkrečios krypties nurodytų, kad šia kryptimi galima apvažiuojant pasiekti miesto šiaurines ir vakarines dalis. Tų krypčių pernelyg daug, kad be bendro vardiklio jas pavyktų išvardinti.Kur kas didesnė ženklinimo problema, kai atvažiuojant nuo Trakų ar Alytaus prie A19 sankryžos yra nuoroda į Kauną (kas gali važiuoti Kauno kryptimi į rytus), tačiau nėra į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus. Turbūt iki šiol yra Lazdynuose ar Karoliniškėse gyvenančių žmonių, kurie nuo Trakų namo važiuoja per Gerosios Vilties žiedą.
O vietiniai gyventojai ir be tikslių nuorodų, manau žino kaip patogiausia pasiekti savo namus.
Čia pati didžiausia mūsų krypčių ženklinimo problema, kad visur tiesiog rašomas miesto pavadinimas, neskirstant pvz. Klaipėda - šiaurė, Klaipėda - centras, Klaipėda - pietūs ar pan. Dar absurdiškiau kai pvz. tik išvažiuoji iš Klaipėdos Liepų g. ir matai ženklą "Klaipėda 4" į dešinę. Logika vadovaujantis, jeigu tik išvažiavęs iš Klaipėdos, norėčiau vėl važiuoti į ją, tai tiesiog apsisukčiau ir grįžčiau atgal.Ypač absurdiškai atrodo nuorodos kelyje A13, važiuojant link Jakų - Klaipėda, o keli posūkiai į dešinę - irgi Klaipėda.
P.S. ir apskritai kelių ženkluose gal reikėtų pagaliau pradėti naudoti didžiąsias ir mažąsias raides kaip priklauso, o ne rašyti viską vien didžiosiomis. Juk ne kirilica rašome, kad visos raidės turi būti "didžiosios". Taip atsirastų daugiau galimybių ženklinti kryptis.Paskutinis taisė sleader; 2016.05.08, 22:06.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąŽmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?Drįsiu paprieštarauti. Nereikia keisti A1 kryptiesParašė PoDV Rodyti pranešimąTokia A1 oficiali trasa link centro. Aš būčiau už tokią idėją, kad A1 kelią reikėtų pravesti per Lazdynus. Oficiali trasa eitų per Gariūnus ir Lazdynus ir baigtųsi ant Tūkstantmečio g. viaduko. Tuo tarpu kitos trasos, pvz. A2, būtų pravesta pro Vakarinį aplinkkelį, o A3 eitų Tūkstantmečio gatve, kur ant viaduko susitiktų su A1.
Jei nebūtų Gariūnų turgaus ir Gerosios Vilties žiedo, gal ši idėja link centor per Gariūnų tiltą ir būtų gera.
Per Gariūnus nuo Kauno pusės tenka važiuojau kur kas rečiau, ir tik kai padarė dalį vakarinio aplinkkelį, kurio pabaiga kol kas nenuteikia optimistiškai. Norint patekti į miesto centrą kur kas greičiau važiuoti Geležinio Vilko gatve ir per seimo tunelį.
Kur kas didesnė ženklinimo problema, kai atvažiuojant nuo Trakų ar Alytaus prie A19 sankryžos yra nuoroda į Kauną (kas gali važiuoti Kauno kryptimi į rytus), tačiau nėra į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus. Turbūt iki šiol yra Lazdynuose ar Karoliniškėse gyvenančių žmonių, kurie nuo Trakų namo važiuoja per Gerosios Vilties žiedą.
Ypač absurdiškai atrodo nuorodos kelyje A13, važiuojant link Jakų - Klaipėda, o keli posūkiai į dešinę - irgi Klaipėda.
Lietuvoje kryžčių nuorodose vengiama naudoti baltus ženklus, pvz., Vilnius-Baltupiai, Kaunas-Vilijampolė ar Klaipėda-Mažasis Kaimelis.
Komentuoti:
-
Čia išvis neaišku, kodėl vengia A18 ženklinimo. Biurokratinės kliūtys?Parašė agnette Rodyti pranešimąAs irgi pastebejau sitoje vietoje: https://goo.gl/maps/kzWpXJP1cx82 kad zenklai veda kazkur kitur ir net gi siandien maciau pasiklidusi uzsienieti. Pirmas zenklas iskart klaidina. [E77] ir tiesiai, ir i desine, o apie [A18] ne puses zodzio: Atvaizdas
Antras zenklas suka tranzitinius i desine: Atvaizdas
Tik pasukus, dingsta magistralinis kelias, lieka tik europinis... ir dar mokamas: Atvaizdas
O kas pravaziavo tiesiai tai gavo [A12], bet kur jie atvaziuos taip ir neaisku: Atvaizdas
Butent prie paskutines vietos nuotraukoje buvo sustojusi uzsieniecio masina (nenufotkinau, buvo per toli) ir matyt koregavo savo navigacine sistema, ar studijavo zemelapius... vienas zodis - painiava!
Ir E77 per miestą neeina, eina aplinkkeliu. Čia iš vis nereikia net rodyt jo. Užtenka visur tiesiog - [A12] Šiauliai.
Pats ženklas, sakyčiau pakankamai informatyvus, tik reik sutvarkyt maršrutų numeracijas ir nurodyt 'Šiauliai' baltame fone, kas reikštų, kad bus įvažiuojama į miestą.
Reik pasiūlymus dėl ženklinimo nusiųsti LAKD
Paskutinis taisė PoDV; 2016.05.08, 16:13.
Komentuoti:
-
As irgi pastebejau sitoje vietoje: https://goo.gl/maps/kzWpXJP1cx82 kad zenklai veda kazkur kitur ir net gi siandien maciau pasiklidusi uzsienieti. Pirmas zenklas iskart klaidina. [E77] ir tiesiai, ir i desine, o apie [A18] ne puses zodzio:

Antras zenklas suka tranzitinius i desine:

Tik pasukus, dingsta magistralinis kelias, lieka tik europinis... ir dar mokamas:

O kas pravaziavo tiesiai tai gavo [A12], bet kur jie atvaziuos taip ir neaisku:

Butent prie paskutines vietos nuotraukoje buvo sustojusi uzsieniecio masina (nenufotkinau, buvo per toli) ir matyt koregavo savo navigacine sistema, ar studijavo zemelapius... vienas zodis - painiava!Paskutinis taisė agnette; 2016.07.14, 00:31.
Komentuoti:
-
Iš visų ES šalių, kur teko važinėti pačiam, ženklinimo aiškumas Lietuvoje yra tikrai nekokiame lygyje. Pasiklysti labai nesunku. Manau, kad tikrai veikia tas požiūris - kam reikia, tas suras arba kas čia neaišku?Parašė PoDV Rodyti pranešimąAi, nors bendrai, jei ne kitų valstybių įtaka, Lietuva būtų viena iš šalių, kur paprasčiausiai neegzistuotų toks dalykas kaip nuoroda
Gi dauguma žino kelią, o kas nežino, tegul įsigija GPS.
Tikrai, kažkoks abejingas požiūris į tai (net lyginant su aplinkinėmis šalimis).
Kažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.
Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojui
Blogesnė padėtis yra nebent pas latvius ir vengrus. O pvz. Lenkijoje ir jokio GPS nereikia, viskas visada labai aišku ir protinga. Jau nekalbant apie vokiečius arba italus.
Komentuoti:
-
Ai, nors bendrai, jei ne kitų valstybių įtaka, Lietuva būtų viena iš šalių, kur paprasčiausiai neegzistuotų toks dalykas kaip nuorodaParašė oranger Rodyti pranešimąČia ir yra sovietinio mąstymo reliktai - svarbu kaip oficialu, o ne kaip patogu ir logiška.
Dėl pakeitimų pritariu. Apskritai, ten ne nusukimas į Lazdynus turi būti, o jau seniai reikia statyti atskirą viaduką link Gariūnų (kaip prieš tunelį link Goštauto g., tik 2 juostų). Nes kartais jau kamštis susidaro vos ne iki Maximos bazės.
Žmonės ne durni, nors ir parašyta, kad "CENTRAS" tiesiai
Gi dauguma žino kelią, o kas nežino, tegul įsigija GPS.
Tikrai, kažkoks abejingas požiūris į tai (net lyginant su aplinkinėmis šalimis).
Kažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.
Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojui
Paskutinis taisė PoDV; 2016.05.07, 20:36.
Komentuoti:
-
Čia ir yra sovietinio mąstymo reliktai - svarbu kaip oficialu, o ne kaip patogu ir logiška.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTokia A1 oficiali trasa link centro.
Dėl pakeitimų pritariu. Apskritai, ten ne nusukimas į Lazdynus turi būti, o jau seniai reikia statyti atskirą viaduką link Gariūnų (kaip prieš tunelį link Goštauto g., tik 2 juostų). Nes kartais jau kamštis susidaro vos ne iki Maximos bazės.
Žmonės ne durni, nors ir parašyta, kad "CENTRAS" tiesiai
Komentuoti:
-
Tokia A1 oficiali trasa link centro. Aš būčiau už tokią idėją, kad A1 kelią reikėtų pravesti per Lazdynus. Oficiali trasa eitų per Gariūnus ir Lazdynus ir baigtųsi ant Tūkstantmečio g. viaduko. Tuo tarpu kitos trasos, pvz. A2, būtų pravesta pro Vakarinį aplinkkelį, o A3 eitų Tūkstantmečio gatve, kur ant viaduko susitiktų su A1. O ruožui tarp Gariūnų ir Žemųjų Panerių būtų suteiktas naujas magistralinio kelio numeris. Tada būtų galima optimizuoti maršrutinį orientavimąsi Vilniaus mieste. Toje sankryžoje būtų: tiesiai - Žemieji Paneriai, po kaire - Lazdynai/Panevėžys (A2)/Centras, po dešine - kaip dabar: Lyda/Minsk/(+būtų naudinga: Marijampolė)Parašė oranger Rodyti pranešimąŽmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?
Komentuoti:
-
Žmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTipo kodėl ne per Gariūnus ir Oslo g.? Turbūt dėl to, kad A1 tęsiasi iki pat Savanorių žiedo ir tai tebėra oficialus tranzitinis įvažiavimas į miestą. Keista iš tikrųjų. Nors klaidinimo jokio nėra - tas kelias tikrai veda į Vilniaus centrą. Tik tiek, kad tai nėra trumpiausias kelias.
Gal nėra norima Gariūnų sankryžos per daug apkrauti, kol ten šviesoforas?
Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?Paskutinis taisė oranger; 2016.05.07, 12:04.
Komentuoti:
-
Tipo kodėl ne per Gariūnus ir Oslo g.? Turbūt dėl to, kad A1 tęsiasi iki pat Savanorių žiedo ir tai tebėra oficialus tranzitinis įvažiavimas į miestą. Keista iš tikrųjų. Nors klaidinimo jokio nėra - tas kelias tikrai veda į Vilniaus centrą. Tik tiek, kad tai nėra trumpiausias kelias.Parašė oranger Rodyti pranešimąKlausimas toks: kodėl klaidinami ne Vilniaus miesto gyventojai, atvažiuojant nuo Kauno, prie Gariūnų, nukreipiami į "Vilniaus centrą" per Panerius, o ne aplinkkeliu?
Nes niekas iš vilniečių per ten į centrą nevažiuoja...
Gal nėra norima Gariūnų sankryžos per daug apkrauti, kol ten šviesoforas?
Komentuoti:
-
Šiauliai, Vaidoto/Tilžės g. sankryža. Šioje nuotraukoje slepiasi kryptis nurodantis ženklas
. Tik kur jis ?

Štai kur jis
. Pirmą kartą pastebėjau, kad šioje sankryžoje išvis yra toks ženklas
. Šį medį tikrai reikėtų nukirsti.
03 27
Komentuoti:
-
Kažin ar LAKD žiūri taip toli į prieki ir eilę metų laukia kol bus užbaigtas visas aplinkkelis. Turbūt tuo metu, kai buvo įrengiami šie ženklai apie A18 pažymėjimą net nebuvo pagalvota. Tiesa, iš pradžių A18 net nebuvo. Nutiesus tik šiaurės vakarinę aplinkkelio dalį jis turėjo krašto kelio statusą.Parašė PoDV Rodyti pranešimąŽiūriu, net naujose ženkluose A18 nežymimas
Įdomu kodėl. Laukia kada bus užbaigtos likusios aplinkkelio jungtys?
Komentuoti:
-
NeblogaiParašė Romas Rodyti pranešimąŽemaitijoje (kol kas pastebėjau Plungės ir Telšių rajonuose) nuo pernai pradėta rašyti rajoninių kelių numerius - kelio pradžioje arba išsukus iš pagrindinio kelio. Tai graži praktika.
Foto 2015.06
Telšių rajonas. Eigirdžai
Išsukus iš kelio A11 į 4613 kelią link Juozapavo
Atvaizdas
Plungės rajonas.
Išsukus iš kelio KK164 į kelią 2302 link Alsėdžių
Atvaizdas
Alsėdžiai
Kelias 4603 į Telšius, kelias 4614 į Lieplaukę
Atvaizdas
Į Telšius tiesus 4603 kelias yra žvyrkelis.
Geriau važiuoti Lieplaukės keliu - iki A11 yra asfaltas, o atstumas tik 1 km ilgesnis
Atvaizdas
Įdomu ar pradės žymėti rajoninių (ir kitų) kelių numerius kartu su nuorodomis į gyvenvietes
Kaip sankryžoje į Valkininkus.
Komentuoti:
-
Žiūriu, net naujose ženkluose A18 nežymimasParašė Xedos Rodyti pranešimą
Įdomu kodėl. Laukia kada bus užbaigtos likusios aplinkkelio jungtys?
Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.19, 12:57.
Komentuoti:
-
Žemaitijoje (kol kas pastebėjau Plungės ir Telšių rajonuose) nuo pernai pradėta rašyti rajoninių kelių numerius - kelio pradžioje arba išsukus iš pagrindinio kelio. Tai graži praktika.
Foto 2015.06
Telšių rajonas. Eigirdžai
Išsukus iš kelio A11 į 4613 kelią link Juozapavo

Plungės rajonas.
Išsukus iš kelio KK164 į kelią 2302 link Alsėdžių

Alsėdžiai
Kelias 4603 į Telšius, kelias 4614 į Lieplaukę

Į Telšius tiesus 4603 kelias yra žvyrkelis.
Geriau važiuoti Lieplaukės keliu - iki A11 yra asfaltas, o atstumas tik 1 km ilgesnis
Komentuoti:
-
Prastas kelių ženklinimo pavyzdys netoli Bubių. Posukis į kairę link Šiaulių ir.... pasislėpęs ženklas.

Pritraukus.

Šiek tiek kitu kampu.
Žinoma, atvažiuojama šiek tiek kitokiu kampu nei buvo daryta nuotrauka, tačiau trumpam iššokus į važiuojamąją dalį man pasirodė, kad ženklas turėtų pranykti pačiu netinkamiausiu metu
.

Svarbiausias aspektas yra tas, kad, pavyzdžiui, aš žinau kur šis ženklas yra, tačiau yra ir tokių, kuriems šis ženklas galbūt būtų pakankamai svarbus ir jie nežinotų, kurią akimirką kurioje vietoje ieškoti pusiau uždengto ženklo.

Iš priešingos pusės.
Pastačius ženklą rodantį Šiaulių kryptį kitoje kelio pusėje problema išnyktų (arba pastačius ženklą informuojantį apie artėjančia žiedinę sankryžą patraukus arčiau žiedinės sankryžos).
Visgi, kadangi didžioji dauguma pro šią sankryžą važiuojančių tikrai žino į kurią pusę yra Šiauliai, šio ženklo dalinis "paslėpimas" nėra tragedija, tačiau kitomis aplinkybėmis tai galėtų būti tikrai nepatogu.
Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.06, 19:05.
Komentuoti:
Komentuoti: