Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Kurį čia projektą turite omenyje?
    Čia turbūt šis "grandiozinis" projektas. Sąvokų infliacija, bet kažkas prasideda

    lrytas.lt 2021.05.26
    Arterinės sostinės gatvės laukia grandiozinis remontas
    Šią savaitę Vilniaus miesto savivaldybės administracija paskelbė informaciją apie viešuosius pirkimus Ozo gatvės atkarpos nuo Gelvonų g. iki Kernavės g. kapitaliniam remontui. Šalia sostinės „Akropolio“ esančią Ozo gatvę planuojama rekonstruoti. Norima įrengti viešojo transporto juostą nuo Gelvonų gatvės iki Kernavės gatvės (ties Vilniaus licėjumi).

    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...ostas-19482687

    Comment


      O kada pasirašė sutartį? Tas siaurinimas Akropolio pusėje, kuris jau vyksta, juk turėjo būti šito projekto dalis, buvau įsitikinęs, jog darbai jau prasidėję

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        O kada pasirašė sutartį? Tas siaurinimas Akropolio pusėje, kuris jau vyksta, juk turėjo būti šito projekto dalis, buvau įsitikinęs, jog darbai jau prasidėję
        Pasirašyta 2021-10-11 su YIT Lietuva.

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          Netyčia radau 2008 m. reportažą apie Gelvonų g., kuriame nemažai kalbėjo ir apie A juostas.
          Bet įdomiausia buvo pasakyta nuo 5:47. Toks vaizdas, kad nuo 2008 m. nelabai nepakito A juostų kilometražas?
          Bet kai dabar pasižiūri šitą video, tai atrodo kaip iš kokios alternatyvios realybės. A juostoje priparkuoti automobiliai, to paskoje autobusai, turintys važiuoti apžergę dvi juostas, važiavimas priešpriešine… Nors nuo video padarymo praėjo 13 metų, bet anuometė ir šiandieninė Gelvonų/Stanevičiaus gatvės tai kaip diena ir naktis

          Belieka tikėtis, kad ir kokiais 2035-aisiais žiūrėdami šių dienų reportažus nebegalėsim patikėti, kad prasta eismo kultūra ir darniam judėjimui nepritaikyta infrastrūktūra buvo mūsų realybė, o ne kažkoks blogas sapnas

          Comment


            Žmonės sako, nebuvo kamščių, paėmė, padarė kamščius...

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kritikos nusipelno ne dėl reikalingumo (medžiai ok, ir jų turėtų būti kuo daugiau, ypač, kai lietuviai juos taip myli, kaip ir tokių jaukių gatvių), bet prioritetų, pvz. šalia esančia pagrindine mieste VT arterija Kalvarijų g. kas minutę važiuoja VT duobėtu vieškeliu, jau nekalbant, kad vis dar nėra ten A juostų, kurių Šimašius per savo dvi kadencijas apskritai nei vienos naujos nepadarė.
              Lyg ir padarė kelias - Pilaitės prospekte, Rygos gatvėj (dėl šitos nesu tikras)?

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Lyg ir padarė kelias - Pilaitės prospekte, Rygos gatvėj (dėl šitos nesu tikras)?
                Rygos gatvėje A juostų nėra; 2017 atsirado A juosta Pilaitės pr. link centro, 2020 - link Pilaitės ir šiemet prie Outleto sankryžos, viso maždaug 1600 m. Na dar trupinukai A juostų prie kai kurių sankryžų (pvz. Liepkalnio), bet nežinau, ar tą galima užskaityti.

                Comment


                  Prie sankryžų, jei ten tik keliolika-keliasdešimt metrų, tai manau nereikia užskaityti. Bet Pilaitės pr. užskaitom, tad Lettered teiginys klaidingas (nors aišku, kad A juostų galėjo ir daugiau padaryti, čia tai be kalbų).

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Kritikos nusipelno ne dėl reikalingumo (medžiai ok, ir jų turėtų būti kuo daugiau, ypač, kai lietuviai juos taip myli, kaip ir tokių jaukių gatvių), bet prioritetų, pvz. šalia esančia pagrindine mieste VT arterija Kalvarijų g. kas minutę važiuoja VT duobėtu vieškeliu, jau nekalbant, kad vis dar nėra ten A juostų, kurių Šimašius per savo dvi kadencijas apskritai nei vienos naujos nepadarė. Aišku Kalvarijų g. remontas ir A juostų nupaišymas ne toks sexy projektas kaip Konstitucijos pr. žalios juostos ir nebūtų jokių glamūrinių vizualizacijų ir nuotraukų įkelti į IG.
                    Bet tai yra projektas paruoštas Kalvarijų g. rekonstrukcijai ir A juostoms, nežinau koks statusas. Kažkaip netikiu kad medžių sodinimas Konstitucijos pr. yra priežastis kodėl nėra naujienų apie tą projektą ar yra priežastis kodėl tas projektas dar labiau vėluos. VMSA daug darbų paraleliai daro, nėra taip kad visa VMSA užsiima tuo, kas tą savaitę Šimašiaus FB rašoma, o visi kiti darbai stovi.

                    Comment


                      Parašė tukastu Rodyti pranešimą
                      Žmonės sako, nebuvo kamščių, paėmė, padarė kamščius...
                      Žmonės važiuojantys autobusu tai kaip tik sako priešingai - kelionės trukmė iš Fabijoniškių į Centrą po A juostos nutiesimo sutrumpėjo

                      Comment


                        Kalvarijų g. projektas stovi, nes gatvėje nėra normalių lietaus tinklų. Tokios problemos neišsisprendžia su Šimašiaus remontais.

                        Comment


                          Kadangi tema apie A juostas Vilniuje, tai galima pridurti, kad atsirado A juosta S.Batoro gatvėje tarp stotelių Pučkoriai ir Pučkorių atodanga (važiuojant iš Naujosios Vilnios). Beje, šauniai sugalvota, nes kelias labai platus buvo.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Kadangi tema apie A juostas Vilniuje, tai galima pridurti, kad atsirado A juosta S.Batoro gatvėje tarp stotelių Pučkoriai ir Pučkorių atodanga (važiuojant iš Naujosios Vilnios). Beje, šauniai sugalvota, nes kelias labai platus buvo.
                            Taip, ji ten patogi aplenkti lėčiau važiuojančius autobusus. Gaila, kad kitoje pusėje jos neįrengė, vietos ten tiek pat.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Bet Pilaitės pr. užskaitom, tad Lettered teiginys klaidingas (nors aišku, kad A juostų galėjo ir daugiau padaryti, čia tai be kalbų).
                              O nėra taip, kad net šios Pilaitės pr. juostos buvo nutiestos ne savivaldybės(Šimašiaus), o prekybos centro vystytojų (Vilnius Outlet) lėšomis vietoj infrastruktūros mokesčio? Aišku ten daryta per kokius keturis kartus po gabaliuką, tai tos pirmosios juostos lyg ir savivaldybės statytos kartu su dviračių tako projektu.
                              Ir ar nebus taip pat ir su Kalvarijų g. A juostomis. Savivaldybė laukia kol prasidės Hero verslo centro statybos ir lieps vystytojams sutvarkyti Kalvarijų g. įrengiant A juostas. Toks jausmas, kad daugumoje vietų stagnuoja suplanuotas infrastruktūros atnaujinimas, nes savivaldybė bando pigiai prasisukti įdarbindama vystytojus (kaip pavyzdys: nepabaigta Geležinio vilko ir Žalgirio g. mazgo rekonstrukcija - trūksta pietinės dalies sutvarkymo, nes darė etapais vienas pastatytas ofisas sutvarkydavo gabaliuką gatvės, o paskui sustojo(?) ofisų plėtra).
                              Ir tą pastebiu visame mieste. Gatvių remontas, rekonstrukcijos ar naujų įrengimas vyksta tik už vystytojų pinigus. Kažkas stato daugiabutį ar ofisą, tai patvarko šaligatvius, paasfaltuoja gatvę šalia. O savivaldybė iš savo 75 mln. eurų per metus skirtų judumui tesugeba pora km dviračių ir pėsčiųjų takų įrengti bei humanizuoti pora gatvelių, o tuo tarpu rimtesniems projektams (nekalbant jau apie Šiaurines, Mykolo Lietuvio, naujus tiltus per Nerį, tramvajus, tunelius ir pan.) kaip A juostoms (Narbuto g. A juostos būtų visai brangus projektas - neužtektų tik perdažymo) pinigų nebeužtenka.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Nu nežinau, Viršuliškėse atnaujino šaligatvius neseniai, tikrai nemanau, kad už kažkokių vystytojų pinigus.
                                Tai taip, tą ir bandau pasakyti. Pėstieji - prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų per metus atnaujinti ar nutiesti naujai keliolika kilometrų šaligatvio. Dviračiai - antras prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų keliems kilometrams dviračių tako.
                                Bet tai yra santykinai pigūs projektai, todėl jie ir daromi.
                                Viešasis transportas - trečias prioritetas. BET A juostų įrengimui šiais metais pinigų nebeliko.
                                Automobilių gatvės - nėra prioritetas. Todėl išvis niekas nedaroma, tik humanizavimas. O ten kur daroma, pvz Pilaitės pr. platinimas iki 6 juostų į vieną pusę yra už vystytojų pinigus, ne savivaldybės.

                                Comment


                                  Su A juostom kažkas perspaudė pažaduose, jog jos atsiras 2021m., nes realiai įrengimas buvo planuojamas 2022m.

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                    Su A juostom kažkas perspaudė pažaduose, jog jos atsiras 2021m., nes realiai įrengimas buvo planuojamas 2022m.
                                    Jeigu buvo kaip jūs sakot, tokiu atveju tai vadinama "melas", o ne "pažadai", ir tas "kažkas" yra VMS, o būtent šiuo atveju vicemeras Vytautas Mitalas.

                                    Vilniuje planuojama įrengti dar 11 susisiekimą su centro prieigomis gerinančių viešojo transporto eismo juostų. Tai – sostinės darnaus judumo mieste plano dalis:patogesnis ir greitesnis viešojo transporto eismas išskiriamas kaip vienas prioritetų. A juostos Vilniuje šiuo metu sudaro 36 kilometrus, o įrengus visas numatytąsias papildomas atkarpas jų tinklas mieste viršys 46 kilometrus.

                                    „Norime, kad kelionės Vilniuje taptų dar greitesnės ir patogesnės visiems eismo dalyviams, dėl to eismą organizuojame taip, kad pokyčiai lemtų visą teigiamų permainų grandinę. Ilgesnės A juostos padės viešajam transportui greičiau pasiekti kelionės tikslą, kartu – trumpinti didelės dalies vilniečių kelionės laiką. Tai leis miestiečiams drąsiau rinktis viešąjį transportą ar kombinuoti keletą skirtingų kelionės būdų, mažinti neigiamą transporto taršos poveikį aplinkai ir gyvenimo kokybei, tai yra – didinti eismo saugumą, gerinti miesto ekologinę būklę“, – sako sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.

                                    Šešios iš suplanuotųjų viešojo transporto juostų bus įrengiamos ES lėšomis –jos mieste atsiras per 2021 metus.

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Su A juostom kažkas perspaudė pažaduose, jog jos atsiras 2021m., nes realiai įrengimas buvo planuojamas 2022m.
                                      Šių metų biudžete numatyta pusantro milijono eurų A juostų įrengimui. Iš jų 1 238 500 eurų iš ES.

                                      Click image for larger version

Name:	Alane.jpg
Views:	355
Size:	20,4 kB
ID:	1921222

                                      Comment


                                        Neaišku tik kaip čia išsidėlioja finansai, nes vien Ozo g. sutartis įvertinta 800k (gal dalis kitų metų teorinio biudžeto, gal visas šiemetinis), tai Narbuto ar Kalvarijų+Kareivių tikriausiai viršytų tokį biudžetą.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Neaišku tik kaip čia išsidėlioja finansai, nes vien Ozo g. sutartis įvertinta 800k (gal dalis kitų metų teorinio biudžeto, gal visas šiemetinis), tai Narbuto ar Kalvarijų+Kareivių tikriausiai viršytų tokį biudžetą.
                                          Kalvarijų g. kažkas minėjo, kad reiks viską prakast prieš įrengiant A juostas. Narbuto g. reiks platinti + tuo pačiu tvarkoma ir esama danga + taisomi šaligatviai, tai išvis miloninis projektas.

                                          Tai žinant tokias įrengimo kainas. Ir kad savivaldybė nusimato po 1.5 mln eurų per metus A juostų plėtrai.
                                          Galiu iškelti teiginį, kad 2023 m. mes neturėsim net pusės iš tų 11 išvardintų A juostų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X