Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Netyčia radau 2008 m. reportažą apie Gelvonų g., kuriame nemažai kalbėjo ir apie A juostas.
    Bet įdomiausia buvo pasakyta nuo 5:47. Toks vaizdas, kad nuo 2008 m. nelabai nepakito A juostų kilometražas?

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Netyčia radau 2008 m. reportažą apie Gelvonų g., kuriame nemažai kalbėjo ir apie A juostas.
      Bet įdomiausia buvo pasakyta nuo 5:47. Toks vaizdas, kad nuo 2008 m. nelabai nepakito A juostų kilometražas?
      Video dar nežiūrėjau, bet tikrai pakito. Labai labai daug juostų atsirado 2013 prieš VT reformą, pvz. Kalvarijų, Švitrigailos, Ukmergės, Ozo gatvėse.

      Tiesa, lyginant su 2008, panaikintos nereikalingos abipusės A juostos Vydūno gatvėje, be to, 2008 statistikoje buvo niekada neegzistavusi juosta Senajame Pilaitės kelyje.

      Comment


        Video mini, kad 2008 m. atsirado 20 km A juostų ir dar atsiras 20 km. Tai, kokiais 2009-2010 turėjo būti 40 km A juostų.
        Kur galima pamatyti šios dienos skaičius?

        Comment


          Šiandien A juostų ilgis Vilniuje yra 36km. Tai ko gero 2009-2010 metais jokios plėtros nebuvo, o per 2013m. VT reformą pastatė tuos papildomus 8 kilometrus

          Comment


            Nesuprantu, del tokios juostos reikejo platint kelia ir traukt salelės?
            Click image for larger version

Name:	IMG_20210922_144324.jpg
Views:	521
Size:	117,3 kB
ID:	1914102 Click image for larger version

Name:	IMG_20210922_144327.jpg
Views:	527
Size:	122,4 kB
ID:	1914103 Click image for larger version

Name:	IMG_20210922_144329.jpg
Views:	513
Size:	141,4 kB
ID:	1914104

            Comment


              Gal pagal planą etapais daro. Projektuojami dabar 2 atskiri dviračių viadukai naikinant dviračių eismą ant esamų. Platins po pusę juostos, todėl tilps ir „A” juosta, ir lėtėjimo-greitėjimo atskirai. Matyt, jiems nesaugu sujungti „A” juostą su greitėjimo-lėtėjimo.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Gal pagal planą etapais daro. Projektuojami dabar 2 atskiri dviračių viadukai naikinant dviračių eismą ant esamų. Platins po pusę juostos, todėl tilps ir „A” juosta, ir lėtėjimo-greitėjimo atskirai. Matyt, jiems nesaugu sujungti „A” juostą su greitėjimo-lėtėjimo.
                Reikėjo padaryti greičio mažinimo kalniukus, kuo statesnius. Ties įvažiavimu ir išvažiavimu į/iš greitėjimo juostos. Ir sujungti A juostą su greitėjimo-lėtėjimo juosta (A juostai pagrindinis kelias). Būtų saugu autobusams ir SVARBIAUSIA būtu daug saugiau pėstiesiams ir dviračiams. Juolab, kad viadukai tikrai neatsiras kitą pavasarį ir to antro etapo lauksim dar kelis metus kaip minimum.

                Comment


                  V. Kudirkos g. kapitalinis remontas:

                  https://citify.eu/v-kudirkos-g-nuo-j...pamenkalnio-g/





                  Comment


                    Stotelių įvažos, stotelių įvažos, kodėl jūs neišnykstat?

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Stotelių įvažos, stotelių įvažos, kodėl jūs neišnykstat?
                      Kad netrukdytų X5 važiuoti autobuso juosta.

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                        Stotelių įvažos, stotelių įvažos, kodėl jūs neišnykstat?
                        Kad G aplenktų neG.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Kad G aplenktų neG.
                          Tai, kad ten stoja visa "spalvų paletė", nėra kam aplenkinėti.

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	587
Size:	44,7 kB
ID:	1917987

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą


                            Tai, kad ten stoja visa "spalvų paletė", nėra kam aplenkinėti.

                            Tada galbūt tam, kad vaikas bėgdamas iš autobuso per jo priekį atsidurtų ne antrojoje eismo juostoje, o dar liktų laiko kitiems vairuotojams sustoti.

                            Taip pat manau, kad STR reglamentas reikalauja įvažų.

                            Comment


                              Nereikalauja. Daug kur kitur naujuose projektuose jų atsisakoma. Siųskit pasiūlymus, galbūt atsižvelgs. Aš vakar gal 16 išsiunčiau...

                              Comment


                                Dėl kitoje gatvės pusėje esančios stotelės, kur stoja pagrinde T4, turint gerą valią, noro pasiskaičiuoti ir siekti maksimalaus prioriteto viešajam transportui galima pritaikyti šį punkta: 205. Mišraus eismo juostoje viešojo transporto stotelė gali būti įrengiama be įvažos jeigu vienos krypties eismo intensyvumas neviršija 750 aut/h ir viešojo transporto eismo intensyvumas neviršija 20 transporto priemonių per valandą. (STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“).

                                Comment


                                  Papildant:
                                  2020 m. V. Kudirkos g. ir Basanavičiaus g. sankryžos srautų maksimumas buvo 2477 transporto priemonės (16-17 val.). Tai nemanau, kad vien dešinio posūkio srautai bus trečdalis visos sankryžos srautų (t. y. viršys 750 aut/h).
                                  Nuoroda: https://portal.sisp.lt/portal/apps/M...21d33e7b3f0089

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	577
Size:	48,5 kB
ID:	1918007

                                  Comment


                                    Tai bet turbūt negalioja ta sąlyga, jeigu yra A juosta? Aš taip pat siūliau A juostas įrengti ir J. Basanavičiaus g. Senamiesčio kryptimi (tada irgi galima įvažą naikint).

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Tai bet turbūt negalioja ta sąlyga, jeigu yra A juosta? Aš taip pat siūliau A juostas įrengti ir J. Basanavičiaus g. Senamiesčio kryptimi (tada irgi galima įvažą naikint).
                                      Kalbėjau apie V. Kudirkos g. dešinio posūkio jungtį su Basanavičiaus g.

                                      Comment


                                        Pasirašyta Ozo g. projekto sutartis su terminu iki kitų metų gruodžio
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Pasirašyta Ozo g. projekto sutartis su terminu iki kitų metų gruodžio
                                          Kurį čia projektą turite omenyje?
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X