Kasdien matau KM-Mickeviciaus sankryza. Zalios rodykles ten deorganizuoja eismo reguliavima kapitaliai. Nuolat konfliktines situacijos ir tarp atomobiliu sukancius i Mickeviciaus, ir tarp automobiliu ir pesciuju kertancius Mickeviciaus. Apie dviratininkus net nekalbu. Niekas nera saugus. Zmones raudona sviesoforo signala ir stop-linija ignoruoja.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Seniau ten buvo apsaugotas dešinysis posūkis. Saugu ir automobiliams, ir pėstiesiems. Jei dar būtų buvęs įrengtas pėsčiųjų mygtukas, tai nesant pėsčiųjų, dešinysis posūkis būtų buvęs dar praleidesnis. Nesuprantu, kodėl įrengiant šviesoforus išvažiavimui iš Nemuno salos išmontavo dešiniojo posūkio šviesoforą ir uždėjo tą lentelę. Nepraėjus daug laiko po to, mačiau situaciją, kaip pėstiesiems automobilis vos neužvažiavo ant kojų (mano pirmo pranešimo 3 pav. situacija).Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKasdien matau KM-Mickeviciaus sankryza. Zalios rodykles ten deorganizuoja eismo reguliavima kapitaliai. Nuolat konfliktines situacijos ir tarp atomobiliu sukancius i Mickeviciaus, ir tarp automobiliu ir pesciuju kertancius Mickeviciaus. Apie dviratininkus net nekalbu. Niekas nera saugus. Zmones raudona sviesoforo signala ir stop-linija ignoruoja.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.10, 10:05.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano pirmo pranešimo 5 b) situaciją patvirtina toks pranešimas:
http://forum.lrytas.lt/topic_show.pl?tid=59401Šiandien buvau tokios situacijos liudininkas. Sankryža su šviesoforu. Iš visų gatvių leidžiamas posukis į dešinę degant raudonai šviesai. Pėsčiųjų perėjos dažytos zebru.
Pėstiesiems užsidega žalia šviesa. Bet nespėjęs pravažiuoti, ant perėjos, laukdamas dešinio posūkio, stovi autobusas. Žmonės jį aplenkdami iš užpakalio, nieko per jį nematydami, eina jau ne perėjos zonoje į kitą pusę. Tuo metu automobilis iš gatvės, kuriai dega žalias, daro dešinį posukį ir partrenkia pėstįjį (nesmarkiai), bet ne perėjos zonoje - už jos. Autobusas, užėmęs pėsčiųjų perėją nuvažiuoją jau degant žaliai. Niekas jo numerių neužsirašo. Aišku, jis kaltas. Bet partrenktas pėstysis kaltina jį partrenkusį automobilį, o jo vairuotojas - pėsčiąjį, kad ėjo ne perėjos zonoje... Kuo baigėsi nežinau
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o jeigu šiaip prieš sankryžą stovi autobusas sustojęs ant pėsčiųjų perėjos (kas irgi Vilniuj pasitaiko), tai kaip tada?? o kaip eiti šaligatviu kai iš kiemo automobilis išlindęs stovi prie pat važiuojamosios dalies?? tai aišku pėstieji kaip avinų banda eina kur papuola, jiems gi dzin, jie avinai, negi neteko matyti tokio vaizdelio kai mama laikydama už rankos mažylį varo per gatvę degant draudžiamam?? taip kad jokio skirtumo bus tos rodyklės ar nebus, vistiek nuo avinų neapsisaugosi, o tūkstančiai adekvačių vairuotojų tą elementariausią veiksmą atliekančių tūkstančius kartu be jokių problemų bus žiauriai nusivylę tokiu "pataisymu"Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiu atveju nereikia dubliuojančių šviesoforų už sankryžos ir autobusas nepervažiuos STOP linijos, kad nereikėtų vairuotojui persukus galvą bandyti įžvelgti kas ten ant šviesoforo šviečia.Parašė geriantis Rodyti pranešimąo jeigu šiaip prieš sankryžą stovi autobusas sustojęs ant pėsčiųjų perėjos (kas irgi Vilniuj pasitaiko), tai kaip tada??
Kokius sprendimo variantus siūlote? Nelabai yra racionalių sprendimo variantų, kad pavyktų to išvengti. Nors čia problema nėra labai didelė, nes pėstieji, kurie nenori laukti kol automobilis pravažiuos, jį gali apeiti iš galo. Kiemas yra ne gatvė ir transporto priemonių greičiai, bei srautai - ženkliai mažesni.o kaip eiti šaligatviu kai iš kiemo automobilis išlindęs stovi prie pat važiuojamosios dalies??
Koks šios minties ir aptariamos temos ryšys? Gal siūlote išvis panaikinti pėsčiųjų šviesoforus, nes dalis eismo dalyvių yra neadekvatūs (tamstos naudojamas žodis)?tai aišku pėstieji kaip avinų banda eina kur papuola, jiems gi dzin, jie avinai, negi neteko matyti tokio vaizdelio kai mama laikydama už rankos mažylį varo per gatvę degant draudžiamam??
Niekas taikydamas kažkokius sprendimus ar naujas priemones, neatsižvelgia vien į tuos chuliganiškus eismo dalyvius, kurie į nieką nereaguoja. Vėlgi, kodėl kalbama tik apie vairuotojus? Taip, vairuotojams toks žalios lentelės nebūvimas yra ne prie širdies, bet gal reiktu žiūrėti ne tik iš vairuotojo, bet ir iš pėsčiojo pusės?.Vairuotojai visada norės pravažiuoti nesustodami, nieko nepraleisdami ir kuo didesniu greičiu, bet ar būtinai reikia taikstytis su visais jų norais be išlygų.taip kad jokio skirtumo bus tos rodyklės ar nebus, vistiek nuo avinų neapsisaugosi, o tūkstančiai adekvačių vairuotojų tą elementariausią veiksmą atliekančių tūkstančius kartu be jokių problemų bus žiauriai nusivylę tokiu "pataisymu"
Kaip pvz. galiu pateikti sankryžą Vilniuje, Ukmergės g. ties Norfos parduotuve (su Gabijos g.). Atvažiuojant nuo Ukmergės pusės yra atskira plati eismo juosta skirta sukantiems į dešinę. Transportas šia gatve juda pakankamai greitai, leistinas greitis 60 km/h, bet dažnas jį mažumėle viršyja, nes prieš sankryžą yra nuokalnė ir patogu įsibėgėti. Sunkiasvorių transporto priemonių, autobusų eismas irgi yra nemažas, taigi jie dažnai sustoja prie sankryžos pirmoje eismo juostoje, skirtoje važiuoti tiesiai, ir užstoja juostos, skirtos sukti į dešinę, matomumą per leidžiamą signalą einantiems pėstiesiems. Tikrai nėra smagu einant netikėtai pamatyti dideliu greičiu artėjančia t.p., kurios vairuotojui ir pats esi tokia pati netikėta kliūtis. Šioje vietoje ta papildoma lentelė kelia džiaugsmą vairuotojams, o pėstiesiems - baimę. Jeigu vairuotoją laikyti kažkuo viršesniu ir pranašesniu eismo dalyviu, tada taip - lenteles su žaliosiomis rodyklėmis reikia leisti naudoti visur be išimties.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kas čia gali būti neaiškaus??????????????????? žodžių "duoti kelią" yra pilnas KET81. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.
vėl imamas kažkoks greit atlekiantis vairuotojas kaip eilinis vairuotojas, kokia gali būti netikėta kliūtis pėsčiasis pėsčiųjų perėjoje??? tuo labiau, kad prieš posūkį vairuotojai bet kokiu atveju mažina greitį, nes prieš fiziką nepasišakosi, čia 60 km/h nebūna, skirtingai kaip pėsčiųjų perėjoje geležiakeAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu žodžiai įrašyti KET būtų panacėja nuo visų eismo įvykių, tai sužeistųjų ar žuvusiųjų keliuose turėtume apskritą nulį. KET parašyta, kad reikia duoti kelią prie ženklo "Duoti kelią" arba STOP, bet keliuose yra nemažai sankryžų, kuriose įvyksta įskaitiniai eismo įvykiai, nes kažkas nedavė to kelio.Parašė geriantis Rodyti pranešimąkas čia gali būti neaiškaus??????????????????? žodžių "duoti kelią" yra pilnas KET
vėl imamas kažkoks greit atlekiantis vairuotojas kaip eilinis vairuotojas, kokia gali būti netikėta kliūtis pėsčiasis pėsčiųjų perėjoje??? tuo labiau, kad prieš posūkį vairuotojai bet kokiu atveju mažina greitį, nes prieš fiziką nepasišakosi, čia 60 km/h nebūna, skirtingai kaip pėsčiųjų perėjoje geležiake
Netikėta kliūtis, nes didelių gabaritų transportas užstoja einančius iš dešinės ir pėsčiojo nesimato iki jis neįžengia į tą eismo juostą, arba vairuotojas nepasiekia STOP linijos. Fizika šioje sankryžoje neverčia prieš ją šakotis, nes važiuojamųjų dalių susikirtimo kampas nėra status, o yra smailus. Eismo juosta plati ir posūkio spindulys gaunasi ganėtinai didelis, kas leidžia jį įveikti dideliu greičiu. Vairuotojai greitį šioje situacijoje ima mažinti tik visai priartėję prie STOP linijos. Ir tokių greitai atvažiuojančių yra dauguma, o ne vienetai. Psichologiškai neigiamai veikia ir ta žalia rodyklė ir sankryžos plotas. Jeigu sankryža būtų maža, tai ir greičiai joje atitinkamai pasikeistų.
Geležinio vilko g. esanti perėja yra visiškas nesusipratimas ir akivaizdi nekompetencija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali ir dar kaip gali. Jei didelis posūkio spindulys, išgaunamas didesnis greitis (fizika).Parašė geriantis Rodyti pranešimąkas čia gali būti neaiškaus??????????????????? žodžių "duoti kelią" yra pilnas KET
vėl imamas kažkoks greit atlekiantis vairuotojas kaip eilinis vairuotojas, kokia gali būti netikėta kliūtis pėsčiasis pėsčiųjų perėjoje??? tuo labiau, kad prieš posūkį vairuotojai bet kokiu atveju mažina greitį, nes prieš fiziką nepasišakosi, čia 60 km/h nebūna, skirtingai kaip pėsčiųjų perėjoje geležiake
KET rašo lygiareikšmėje sankryžoje duoti kelią važiuojančiam iš dešinės. Tai gal visur padarykime lygiareikšmes sankryžas ir sutrumpinkime KET? (ironija). Nesuprimityvėkime.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
va gerbiamieji kur siūlau nukreipti jūsų energiją, ten kur vyksta įskaitiniai eismo įvykiai, nes prie žalios rodyklės nežinau kiek ten tų įskaitinių įvyksta, bet manau vienos rankos pirštų pilnai užtektų, o kiek sutaupoma lėšų ir laiko ar skaičiavot?? uždraust nesunku, pyst ir uždraudei, o vat sukurti ką nors naudingo ir efektyvaus, tokio kaip žalios rodyklės, yra jau sunkiauParašė sleader Rodyti pranešimąJeigu žodžiai įrašyti KET būtų panacėja nuo visų eismo įvykių, tai sužeistųjų ar žuvusiųjų keliuose turėtume apskritą nulį. KET parašyta, kad reikia duoti kelią prie ženklo "Duoti kelią" arba STOP, bet keliuose yra nemažai sankryžų, kuriose įvyksta įskaitiniai eismo įvykiai, nes kažkas nedavė to kelio.
.
o tokiose gatvėse kaip Ukmergės ir geležiakas reik iš vis išrauti šviesoforus ir įrengti viadukus bei požemines, nereikės tada čia jum baksnoti pirštu, o va čia tai debilas gali pralėkt 60 km/h greičiu, čia jau tikrai bus nelaimė
nežinau kas tamstos esat gal saugaus eismo specialistai, gal studentai, bet vietų kur tobulinti KET yra pilna, žalia rodyklė tikrai nėra pirmame dešimtuke (be ironijos)Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet tema apie ja... o pratesiant apie zoologija reik pamineti kad ne vien pestieji avinai yra gatvese, bet ir ratuoti asilai... ir ju nemaziau nei pirmuju...Parašė geriantis Rodyti pranešimą...žalia rodyklė tikrai nėra pirmame dešimtuke (be ironijos)Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Į temą:
Vakar mačiau savo akimis kaip kažkoks debilas darė spaudimą merginai (su žaliu lapeliu ant mašinos). Vieta - Konarskio ir Pietario gatvių sankryža. Mergina ką tik išvažiavo iš G. Vilko į Pietario ir sustojo prie raudonos šviesos pirmoje juostoje. Iš paskos atlėkęs asilas pradėjo jai mirksėti šviesomis ir paskui signalizuoti, kad praleistų jį sukti dešinėn į Konarskio gatvę. Persirikiuoti mergina neturėjo galimybės, visos juostos buvo užkištos. Bet spaudimas davė tokį rezultatą: ji išvažiavo prieš antroje juostoje stovintį automobilį. Per perėja eina moteris su šuniu, jai teko merginos mašiną apeidinėti, o debilas, patenkintas kad visus "išgaidino", nuvažiavo savo keliais. Dar ir mobiliaku šnekėjo, atmata... Kaip po tokių dalykų jaustis jaunai merginai, gal tik pradėjusiai vairuoti? Juk nieko blogo nedaro, tvarkingai važiuoja, laikosi taisyklių, o čia kažkoks marozas jai nurodinėja savo "paniatkes". Taip atsiranda vairavimo baimė ir neužtikrintumas, žinau iš draugų pasakojimų...
Vien dėl tokių atvejų lentelę reikia kuo greičiau nukabinti!
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar vienas lentelės trūkumas - baimė dėl tokių idiotų važiuoti pirma juosta, nors KET nurodo važiuoti kuo dešiniau.Parašė oranger Rodyti pranešimąĮ temą:
Vakar mačiau savo akimis kaip kažkoks debilas darė spaudimą merginai (su žaliu lapeliu ant mašinos). Vieta - Konarskio ir Pietario gatvių sankryža. Mergina ką tik išvažiavo iš G. Vilko į Pietario ir sustojo prie raudonos šviesos pirmoje juostoje. Iš paskos atlėkęs asilas pradėjo jai mirksėti šviesomis ir paskui signalizuoti, kad praleistų jį sukti dešinėn į Konarskio gatvę. Persirikiuoti mergina neturėjo galimybės, visos juostos buvo užkištos. Bet spaudimas davė tokį rezultatą: ji išvažiavo prieš antroje juostoje stovintį automobilį. Per perėja eina moteris su šuniu, jai teko merginos mašiną apeidinėti, o debilas, patenkintas kad visus "išgaidino", nuvažiavo savo keliais. Dar ir mobiliaku šnekėjo, atmata... Kaip po tokių dalykų jaustis jaunai merginai, gal tik pradėjusiai vairuoti? Juk nieko blogo nedaro, tvarkingai važiuoja, laikosi taisyklių, o čia kažkoks marozas jai nurodinėja savo "paniatkes". Taip atsiranda vairavimo baimė ir neužtikrintumas, žinau iš draugų pasakojimų...
Vien dėl tokių atvejų lentelę reikia kuo greičiau nukabinti!
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
gerai, aš pasiduodu
 nes jūs važiuojate vadovaudamiesi jausmais, baimėmis, spaudimais, horoskopais ir dar belekuo 
 bandote viską uždrausti ir taip apsidrausti nuo debilų, bet žalios rodyklės nuėmimas jums nenuims įtampos, bet atsiras baimė prie sekančios sankryžos nes nežinai iš kur gali atlėkti kitas debilas 
 o tarp kitko H. Manto gatve žalias lapas lekia per plytą ir jokios baimės nejautė, net signalino kitiems, kad tik greičiau trauktųsi iš kelio 
 turbūt čia dėl streso 
 nes taisyklės parašytos nežinia kam ir jomis labai sunku vadovautis 
							
						Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mes nieko nebandom uždrausti. Mes tik nagrinėjam argumentus - už ir prieš.Parašė geriantis Rodyti pranešimąbandote viską uždrausti ir taip apsidrausti nuo debilų, bet žalios rodyklės nuėmimas jums nenuims įtampos, bet atsiras baimė prie sekančios sankryžos nes nežinai iš kur gali atlėkti kitas debilas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai keistai formuojasi diskusija ir susidaro įspūdis, kad lentelės neigiami aspektai yra daugiau "popieriniai". Tikrai, lentelės išsprendžia vieną iš reguliuojamų sankryžų trūkumų - leidžia patiems vairuotojams "prastumti" srautus per sankryžą, nes šviesoforų rodyklių ciklus yra be šansų optimizuoti taip, kad idealiai būtų suvaldyti srautai. Dešinys posūkis yra pats paprasčiausias, ir sprendimo perleidimas vairuotojams patiems susižiūrėti - labai geras dalykas.
Ar nedaroma čia problema lygioje vietoje ?
Bet jei teisingai supratau, ir toliau lygiai taip pat galima bus visur dėti tas lenteles, tik įdėta pastaba, kad reikia "įvertinti saugumą". Na pavertins pavertins, ir sudės tikiuosi
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne popieriniai (žr. apklausos rezultatus). Šiuo metu užklausiau VGTU dėl jų atlikto tyrimo. Kai turėsiu info, paskelbsiu.Parašė RamasN Rodyti pranešimąLabai keistai formuojasi diskusija ir susidaro įspūdis, kad lentelės neigiami aspektai yra daugiau "popieriniai". Dešinys posūkis yra pats paprasčiausias, ir sprendimo perleidimas vairuotojams patiems susižiūrėti - labai geras dalykas.
Matosi, kad neįdėmiai perskaitei diskusiją... Ir labai gaila, kad tau saugumas tik "popierinis"...Parašė RamasN Rodyti pranešimąBet jei teisingai supratau, ir toliau lygiai taip pat galima bus visur dėti tas lenteles, tik įdėta pastaba, kad reikia "įvertinti saugumą". Na pavertins pavertins, ir sudės tikiuosi
http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=66
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu matei visą sutuaciją iki galo (nes matei ir lapelį ir telefoną), reiškia turėjai pamatyti ir asilo mašinos numerį. Pranešk mums. O lentelė yra gerai, jeigu įrengta tinkamoje vietoje.Parašė oranger Rodyti pranešimąĮ temą:
Vakar mačiau savo akimis kaip kažkoks debilas darė spaudimą merginai
Kiekviena apklausa yra subjektyvi. Norėtusi realios statistikos - kiek avarijų įvyko iš viso, ir kiek jų buvo dėl lentelių.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNe popieriniai (žr. apklausos rezultatus). Šiuo metu užklausiau VGTU dėl jų atlikto tyrimo. Kai turėsiu info, paskelbsiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi parašiau, kad buvo stebėtos 49 sankryžos po 8 valandas. Stebėta 25 000 posūkio į dešinę manevrų per raudoną, užfiksuotos 194 konfliktinės situacijos. Iš jų - aštuonios vidutinės, o dvi - sunkios.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiekviena apklausa yra subjektyvi. Norėtusi realios statistikos - kiek avarijų įvyko iš viso, ir kiek jų buvo dėl lentelių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia Vokietijoje, bet ne Lietuvoje. O Lietuva - ne Vokietija. Ir 194 situacijos - tai tik 1%, o 10 sunkios+vidutinės - dar mažesnis skaičius. Ir dar neaišku, kas buvo situacijų priežastys - tik rodyklė ar kalbėjimas telefonų, imtuvo perjungimas, pokalbis su keleivių ir pan.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaigi parašiau, kad buvo stebėtos 49 sankryžos po 8 valandas. Stebėta 25 000 posūkio į dešinę manevrų per raudoną, užfiksuotos 194 konfliktinės situacijos. Iš jų - aštuonios vidutinės, o dvi - sunkios.
Comment
 
Comment