Išvada viena. Pas mus visuomenė dar nesubrendusi, kad prie šviesoforų kabėtų papildomos lentelės. Kai vairuotojai pradės rodyti daugiau pagarbos vieni kitiems, tai tada lentelės galės kabėti. Dabar visi važiuoja taip, lyg nuo sutaupytos dalies sekundės priklausytų jų gyvybė. Tačiau nemažai tokių lakstūnų sutinki prie sekančio šviesoforo.
Dėl Aleksio pasiūlymo apie GPS kiekvienoje mašinoje, tai ES jau greitu metu nauji automobiliai privalės turėti juodąsias dėžes. Taip jau kitais metais Lietuvoje pradės veikti vidutinio greičio kontrolės sistema tam tikruose ruožuose. Jei vairuotojai būtų kultūringi, tai tokių sistemų nereikėtų,
Dėl Aleksio pasiūlymo apie GPS kiekvienoje mašinoje, tai ES jau greitu metu nauji automobiliai privalės turėti juodąsias dėžes. Taip jau kitais metais Lietuvoje pradės veikti vidutinio greičio kontrolės sistema tam tikruose ruožuose. Jei vairuotojai būtų kultūringi, tai tokių sistemų nereikėtų,
manau reikia stengtis eismą sureguliuoti kuo tobuliau, kad žmogus galėtų greičiau pasiekti savo tikslą, kam laikyti be reikalo visą srautą jeigu nei pėsčiųjų nei automobilių nėra??? kam ??? kiek kuro sudegina kamščiuose stovintys automobiliai, kalbama apie milijardinius nuostolius, užterštą aplinką, nervinius sutrikimus ir t.t., kuriamos kuo pažagesnės reguliavimo metodikos, įrenginėjamos žiedinės sankryžos, va sugalvojo gudrūs žmonės žalias rodykles, o jūs kaip progreso stabdžiai atrodot, kuriat kažkokias versijas, kad tik apsunkinti eismą, žalios rodyklės nuėmimas turės tik mizerną įtaką eismo įvykių statistikai nes paprasčiausiai, kad dėl rodyklės įvyksta labai mažai eismo įvykių, yra toks posakis, kad "igra nestojit sveč"
trūksta alkotesterio iš tavo minėto pavyzdžio, nes neretai girdim per tv ar skaitom internete apie įkalusius sunkvežimių vairuotojus... o jei rimtai tai reikia pirmiausia žiūrėti ir orientuotis i tuos, kurie yra kultūringi,mandagūs vairuotojai. Čia iš tos serijos, kai šaukštas deguto sugadina statinę medaus.
Comment