Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Išvada viena. Pas mus visuomenė dar nesubrendusi, kad prie šviesoforų kabėtų papildomos lentelės. Kai vairuotojai pradės rodyti daugiau pagarbos vieni kitiems, tai tada lentelės galės kabėti. Dabar visi važiuoja taip, lyg nuo sutaupytos dalies sekundės priklausytų jų gyvybė. Tačiau nemažai tokių lakstūnų sutinki prie sekančio šviesoforo.
    Dėl Aleksio pasiūlymo apie GPS kiekvienoje mašinoje, tai ES jau greitu metu nauji automobiliai privalės turėti juodąsias dėžes. Taip jau kitais metais Lietuvoje pradės veikti vidutinio greičio kontrolės sistema tam tikruose ruožuose. Jei vairuotojai būtų kultūringi, tai tokių sistemų nereikėtų,

    Comment


      Kas įdomiausia, kad nesvarbu, kiek toliau pažengusios Vakarų valstybės, bet tai neturi jokios reikšmės tarkim lentelėse, nes jos nemontuojamos tiesiog. Todėl net ir pati pažangiausia valstybė pasaulyje bus su taisyklėm ir reikalavimais, su draudimais, net jei ten vairuotojai keliuose ir drausmingesni, bet tai nereiškia, kad dėl to jiems lengvinamos sąlygos ir staiga montuoja žalias lenteles, kad jiems būtų dar geriau.

      Kaip tik sudaromos sąlygos, kad tektų laikytis tvarkos. Apskritai, koks gali būti srautas didesnis, ar koks čia keistas reiškinys, jei vairuotojas pastovės prie raudono signalo, jeigu nėra tos rodyklės. Juk mieste apskritai daug tų šviesoforų, čia ne greitkelis, kad tu važiuotum nesustodamas iš taško A į tašką B. Kiek tų bestatytum tu lentelių, vistiek reikės sustoti. Problema, kad vairuotojams kuo geresnes sąlygas sudarysi, tuo jie labiau pradės lipti kitiems ant galvos. Turi suprasti, kad čia miestas, o ne magistralė.

      Kitos priemonės turi būti diegiamos, kad srautas būtų pralaidus. Pavyzdžiui, jei avarija įvyksta, kad operatyviai būtų reaguojama, kad būtų pildomos deklaracijos, kad būtų greičiau nutempiamos transporto priemones, kad būtų šviesoforai gerai sureguliuoti ir t.t. Būtų įdomu pamatyti, kiek ta žalia rodyklė realiai prisidėjo prie geresnio gyvenimo mieste. Kiek vairuotojų dėl jos greičiau pasiekė kelionės tikslą ir kokia žalą patyrė kiti eismo dalyviai?

      Norisi pasikartoti: net ir pažangioje Vakarų valstybėje yra kontrolės priemonės, radarai, policininkai, net baudos taškai (UK) ir t.t. Nesvarbu, kiek kultūringas tu būsi, bet jei nebus tvarkos kelyje, tai visada atsiras kažkiek pažeidėjų. Tai esmė juk. Pagal logika, tai Vakaruose apskritai galima būtų net policiją panaikinti, nes viskas kaip ir gerai. Bet deja, tai veikia. O žalia rodyklė panaikinama, nes jos nauda nėra tokia didelė, kaip galima žala.

      Comment


        ne nu jūs juokingi, jei bogu atrodot kaip kažkokie sektantai manau reikia stengtis eismą sureguliuoti kuo tobuliau, kad žmogus galėtų greičiau pasiekti savo tikslą, kam laikyti be reikalo visą srautą jeigu nei pėsčiųjų nei automobilių nėra??? kam ??? kiek kuro sudegina kamščiuose stovintys automobiliai, kalbama apie milijardinius nuostolius, užterštą aplinką, nervinius sutrikimus ir t.t., kuriamos kuo pažagesnės reguliavimo metodikos, įrenginėjamos žiedinės sankryžos, va sugalvojo gudrūs žmonės žalias rodykles, o jūs kaip progreso stabdžiai atrodot, kuriat kažkokias versijas, kad tik apsunkinti eismą, žalios rodyklės nuėmimas turės tik mizerną įtaką eismo įvykių statistikai nes paprasčiausiai, kad dėl rodyklės įvyksta labai mažai eismo įvykių, yra toks posakis, kad "igra nestojit sveč"
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Jooo, tegul pastovi prie raudono, tegul išmetinėja pinigus tiek kurui skirtus, tiek atlyginimo, jei pagrindinis darbas yra vairavimas. Jooo, tegul pasikankina, padūmina miestus dar labiau, bet užtad ir taip nemąstatantys pėstieji dar labiau galės nemąstyt

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O gal tada priverstinai įmontuojam į kiekvieną auto alkotesterį, kad joks girtas negalėtų važinėti gatvėmis? Ir prijungam GPS prie kiekvieno automobilio komputerio, kad greičio niekas neviršytų? Juk šitos dvi vairuotujų ketegorijos, ko gero, daug pavojingesnės, nei "lentelininkai".

            Dėl greičio tai sunkvežimiuose yra įmontuoti ribotuvai trūksta alkotesterio iš tavo minėto pavyzdžio, nes neretai girdim per tv ar skaitom internete apie įkalusius sunkvežimių vairuotojus... o jei rimtai tai reikia pirmiausia žiūrėti ir orientuotis i tuos, kurie yra kultūringi,mandagūs vairuotojai. Čia iš tos serijos, kai šaukštas deguto sugadina statinę medaus.
            Kitas dalykas, kai per žinias parodo kai koks pacukas užmuša žmogu ar sukelia avariją- dažnai paaiškėja, kad jis baustas 5-10 ir daugiau kartų už KET pažeidimus. Kyla klausimas kaip dirba savo darbą tam tikros institucijos? Užburtas ratas gaunasi. Pagrindinė problema visgi išlieka ne žalioji lentelė

            Comment


              Parašė greitkelis Rodyti pranešimą
              Kitas dalykas, kai per žinias parodo kai koks pacukas užmuša žmogu ar sukelia avariją- dažnai paaiškėja, kad jis baustas 5-10 ir daugiau kartų už KET pažeidimus. Kyla klausimas kaip dirba savo darbą tam tikros institucijos? Užburtas ratas gaunasi. Pagrindinė problema visgi išlieka ne žalioji lentelė
              Niekas ir nesako, kad pagrindinė problema - lentelė. Tema visai ne apie tai.

              Comment


                Sia savaite maciau Kaune du pravaziuojancius per raudona ir sukancius i desine. Vienas is KM link Zalgirio arenos, kitas nuo Gertrudos i Mackeviciaus. Abu sviesoforai neturi zaliu rodykliu.

                Comment


                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                  Sia savaite maciau Kaune du pravaziuojancius per raudona ir sukancius i desine. Vienas is KM link Zalgirio arenos, kitas nuo Gertrudos i Mackeviciaus. Abu sviesoforai neturi zaliu rodykliu.
                  Taip, tai dar vienas lentelės su žalia rodykle trūkumas - vairuotojai iš įpročio suka į dešinę, net ir nesant lentelei, ir labiau toleruoja tokį elgesį. Net naujose sankryžose, kuriose iki tol nebuvo šviesoforų, turime tokių pavyzdžių (Kauno Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryža):

                  Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                  Šioje sankryžoje pataupyta įrengiant šviesoforus, niekas netrukdė įrengti papildomos žalios sekcijos su rodykle, sukantiems iš Ukmergės g. į dešinę, kai žalias signalas dega sukantiems nuo parduotuvės į Šiaurės pr. Šioje gavtės pusėje nėra pėsčiųjų perėjos, ir gatvė dviejų juostų, netrukdo srautui atvažiuojančiam nuo parduotuvės. Pats kelis kartus pravažiavau iš įpratimo degant raudonam signalui, kadangi tokiose sankryžose būna lentelės su žalia rodykle, kurios pagal naują šviesoforų įrengimo tvarką nepropoguojamos, taip pat stovint pagrindiniam automobilių srautui Šiaurės pr., nestitiki kad degs raudonas sukant į dešinę, reikėtų papildomos sekcijos.

                  Comment


                    Vakar važiavau iš T.Masiulio g. Maximos ir nustėrau - šalutiniame kelyje prie šviesoforo su rodyklėmis įrengta lentelė su žalia rodykle... Na tiesiog juokinga, kad lentelės kišamos ten, kur jų visai nereikia Juk ten apsaugotas dešinysis posūkis - užsidegus žaliai rodyklei, neleidžiami pėstieji ir galima laisvai sukti į dešinę. Be to, lentelės nebuvo projekte. Ji ten ir negali būti, nes pažeidžia Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 77.3 ir 77.6 punktus:

                    77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                    77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                    77.6. įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis posūkiui į dešinę;

                    Pasirodo, Kauno savivaldybėje š.m. lapkričio 28 d. vyko Eismo saugumo komisijos posėdis, kuriame policija pasiūlė uždėti lentelę (pasirodo, ten ji taip būtina!). Ir Kauno savivaldybė sutiko uždėti lentelę pažeidžiant LR susisiekimo ministro patvirtintą teisės aktą! Kas būtų kaltas, jei įvyktų eismo įvykis?...



                    P.S. Šiandien lentelė jau nuimta.

                    Comment


                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                      ne nu jūs juokingi, jei bogu atrodot kaip kažkokie sektantai manau reikia stengtis eismą sureguliuoti kuo tobuliau, kad žmogus galėtų greičiau pasiekti savo tikslą, kam laikyti be reikalo visą srautą jeigu nei pėsčiųjų nei automobilių nėra??? kam ??? kiek kuro sudegina kamščiuose stovintys automobiliai, kalbama apie milijardinius nuostolius, užterštą aplinką, nervinius sutrikimus ir t.t., kuriamos kuo pažagesnės reguliavimo metodikos, įrenginėjamos žiedinės sankryžos, va sugalvojo gudrūs žmonės žalias rodykles, o jūs kaip progreso stabdžiai atrodot, kuriat kažkokias versijas, kad tik apsunkinti eismą, žalios rodyklės nuėmimas turės tik mizerną įtaką eismo įvykių statistikai nes paprasčiausiai, kad dėl rodyklės įvyksta labai mažai eismo įvykių, yra toks posakis, kad "igra nestojit sveč"
                      Palaikau. Taip galima iš viso iki kažkokių nesąmonių nusiplanuoti pvz.: duoti 3 minutes pėstiesiems eiti, jei tuo metu neša krepšius tai +1 minutė. Gal reikia žiūrėti kaip optimaliau organizuoti bendrą transporto judėjimą. O jei kas sukdamas per raudoną pagal žalią rodyklė nepraleidžia pėsčiųjų tai tratinti juos pilnai baudomis.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Taip, tai dar vienas lentelės su žalia rodykle trūkumas - vairuotojai iš įpročio suka į dešinę, net ir nesant lentelei, ir labiau toleruoja tokį elgesį. Net naujose sankryžose, kuriose iki tol nebuvo šviesoforų, turime tokių pavyzdžių (Kauno Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryža):
                        Kai penkiolika metų kasdien važiuoji tuo pačiu maršrutu, mėnesį laiko įrengtas šviesoforas įjungtas budinčiu režimu (mirksi oranžinė) , pirmą kartą jam veikiant nesunku suklysti. Dauguma vairuojančiųjų susidūrę su panašia situacija, ar įrengus naująjį šviesoforą, ar draudžiamąjį ženklą įprastame maršrute. Žinoma reikia visuomet stebėtui situaciją. Manau ir pats eidamas į parduotuvę, kurioje dažnai apsiperki, pirkti duonos eini į tą pusę, kur yra duonos lentynos, nesvarbu, kad naktį buvo pakeista duonos skyriaus vieta ir įprastoje vietoje jos nerasi.
                        Aprašiau konkrečią sankryžą, su joje esančiais nepatogumais, paminėtais ankstesniame mano pranešime.

                        Comment


                          Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                          Kai penkiolika metų kasdien važiuoji tuo pačiu maršrutu, mėnesį laiko įrengtas šviesoforas įjungtas budinčiu režimu (mirksi oranžinė) , pirmą kartą jam veikiant nesunku suklysti. Dauguma vairuojančiųjų susidūrę su panašia situacija, ar įrengus naująjį šviesoforą, ar draudžiamąjį ženklą įprastame maršrute. Žinoma reikia visuomet stebėtui situaciją. Manau ir pats eidamas į parduotuvę, kurioje dažnai apsiperki, pirkti duonos eini į tą pusę, kur yra duonos lentynos, nesvarbu, kad naktį buvo pakeista duonos skyriaus vieta ir įprastoje vietoje jos nerasi.
                          Aprašiau konkrečią sankryžą, su joje esančiais nepatogumais, paminėtais ankstesniame mano pranešime.
                          Nemeluok Šioje sankryžoje nemirksėjo šviesoforai iki jų įjungimo. Tad juos įjungus reikėjo stebėti šviesoforo signalus, o ne važiuoti va bank

                          Comment


                            Žalios rodyklėlės Klaipėdoje nebemylimos

                            Dar visai neseniai uostamiesčio vairuotojams gyvenimas buvo laisvesnis - ne vienoje sankryžoje nereikėjo laukti prie raudono šviesoforo signalo tiems, kurie suka dešinėn. Tačiau jau kurį laiką pastebima tą daryti leidusių žalių rodyklėlių šalinimo tendencija. Nesipuikuoja jomis ir naujai įrengiami šviesoforai.

                            "Dabar savivaldybė bando pertvarkyti eismą Debreceno gatvės ir Šilutės plento sankryžoje, bet, mano nuomone, jiems nelabai gaunasi. Štai panaikino žalią rodyklėlę sukant dešinėn iš Debreceno gatvės į Šilutės plentą. Kam? Anksčiau čia mašinos laisvai važiuodavo, o dabar nežinia kodėl laukia kartu su tais, kurie suka kairėn. O kai užsidega žalias signalas šviesoforo signalas, tenka praleisti pėsčiuosius, ir dešinėn pasukti spėja vos viena kita mašina", - "Autosalonui" skundėsi klaipėdietis vairavimo instruktorius Vytautas Serapinas.

                            Anot jo, nesuprantama, kodėl nėra žalios rodyklėlės ir ne taip seniai rekonstruotoje Statybininkų prospekto bei Minijos gatvės sankryžoje.

                            "Ten matomumas tiktai geras, ir pėsčiuosius, ir dviratininkus vairuotojai gali matyti iš toli, be to, įsukęs į Minijos gatvę atsiduri greitėjimo juostoje, niekam netrukdai. Tačiau kažkodėl esi priverstas kone minutę stovėti laukdamas žalios šviesos", - teigė V. Serapinas.

                            Tiesa, jis pritaria, kad tos žalios rodyklės buvo nuimtos nuo šviesoforų ties "Akropoliu" - Taikos prospekto sankryžose su Dubysos ir Kauno gatvėmis. Ten esą daug pėsčiųjų, dviratininkų, tad dabar jiems saugiau.
                            http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...limos-1106288/
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              "Autosalonui" skundėsi klaipėdietis vairavimo instruktorius Vytautas Serapinas.
                              Tokie ir instruktoriai pas mus... ko noreti is vairuotoju... jei mokytojai taisykliu nezino/nemoka...

                              Comment


                                Taisyklės taisyklėmis, o yra praktika dar. Kaikur pagerino situaciją eismo saugumo požiūriu, o kaikur pablogino pralaidumą ir saugumas ten neaktualu, nes žmonių nėra. Plintant naujoms sankryžoms jau reiktų ir kažkokios bendros eismo valdymo sistemos, nes miestas jau beveik ištisiniu kliūčių ruožu tapo.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Taisyklės taisyklėmis, o yra praktika dar. Kaikur pagerino situaciją eismo saugumo požiūriu, o kaikur pablogino pralaidumą ir saugumas ten neaktualu, nes žmonių nėra. Plintant naujoms sankryžoms jau reiktų ir kažkokios bendros eismo valdymo sistemos, nes miestas jau beveik ištisiniu kliūčių ruožu tapo.
                                  Kai šviesoforai projektuojami projektuotojų be galvų, taip ir gaunasi. Tiek Statybininkų, tiek Naikupės g. sankryžose su Minijos gatve puikiausiai galėjo suprojektuoti apsaugotus dešiniuosius posūkius, kurie užtikrintų didesnį pralaidumą. Bet kiek žiūriu, Klaipėdoje "kepamos" tos pačios 3 fazių sankryžos be jokių konkretesnių eismo sprendimų, atsižvelgiant į vietines sąlygas. O kur dar faktas, kad Klaipėdoje pėstiesiems neleidžiama iškviesti žalio signalo......
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.11, 21:44.

                                  Comment


                                    Dar vienas įdomus dalykas, kai įrengus lentelę su žalia rodykle T.Masiulio g. sankryžoje, buvo klaidinami eismo davikliai ir be reikalo stabdomas eismas pagrindiniame kelyje.



                                    Gerai, kad lentelė pašalinta!
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.14, 20:01.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Dar vienas įdomus dalykas, kai įrengus lentelę su žalia rodykle T.Masiulio g. sankryžoje, buvo klaidinami eismo davikliai ir be reikalo stabdomas eismas pagrindiniame kelyje.

                                      Atvaizdas


                                      Gerai, kad lentelė pašalinta!
                                      Gaila, kad pas mus neišnaudojamos visos reguliavimo panaudojant šviesoforus galimybės. Šioje situacijoje, esant neintensyviam eismui pagrindiniame kelyje, šalutinio kelio dešiniojo posūkio šviesofore galėtų mirksėti geltonas signalas ir tai atitiktų lentelę su žalia rodykle. Šviesoforas į reguliavimo rėžimą galėtų grįžti tik jeigu pėstieji perėjoje nuspaustų mygtuką.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Gaila, kad pas mus neišnaudojamos visos reguliavimo panaudojant šviesoforus galimybės. Šioje situacijoje, esant neintensyviam eismui pagrindiniame kelyje, šalutinio kelio dešiniojo posūkio šviesofore galėtų mirksėti geltonas signalas ir tai atitiktų lentelę su žalia rodykle. Šviesoforas į reguliavimo rėžimą galėtų grįžti tik jeigu pėstieji perėjoje nuspaustų mygtuką.
                                        Šiuo (T.Masiulio g.) atveju pilnai veiksmingas dabartinis variantas. Kai eismas pagrindiniame kelyje neintensyvus, privažiavusį į dešinę ketinantį sukti automobilį užfiksuoja indukcinė kilpa ir stabdo pagrindinio kelio eismą.

                                        Tam tikrais atvejais gali būti naudingas ir Tavo minimas variantas. Tačiau reikėtų keisti Kelių eismo taisykles (geltono mirksinčio signalo reikšmę).

                                        Comment


                                          Paragintas vieno dalyvio, pasidalinsiu patirtimi, nes balsavusiuju, jog patyre eismo iviki yra tik 2.
                                          Is Laisves pr. sukdamas i Buivydiskiu gatve uzkabinau Peugeot 607 galines dureles ir arka. Vos vos lieciau, dazai net neatsilupo, nors ilinko po pora mm durys ir arka. Buvo tamsu, lijo, dar siektiek langai aprasoje. Nepazystamojo tamsi masina, virsijo greiti ko gero ir gal net ant linijos vaziavo. Be musu - kitu automobiliu nebuvo isvis.
                                          Jis vaziavo Rygos g. - Buivydiskiu g.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X