Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Kad nelabai matau to padėjimo su 1-2 sekundėm. Vairuotojui 1-2 sekundės yra tas laikas, per kurį beveik visi iš vietos pajuda, pėstiesiems bent 5-ų reiktų, manau.
    Prašau, pateiksiu konkrečią videomedžiagą.

    Pėstiesiems užsidegus žaliam, jie labai greitai sureaguoja ir žengia į važiuojamąją dalį (ko jiems ten tas 5 s žiūrėti):



    O automobiliai, kai nėra lentelės su žalia rodykle, gauna signalą 1-2 s vėliau ir kol įveikia kelią iki pėsčiųjų perėjos, tai gali užtrukti ir 8 s:



    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    O kadangi tema yra konkrečiai apie lentelę, todėl ir kalbu apie lentelės privalumus, o ne kitokius reguliavimo metodus, prieš kuriuos ir aš nesu, jeigu jie protingi.
    Tema yra apie lentelę su žalia rodykle, todėl galima kalbėti apie jos privalumus, trūkumus bei alternatyvas. Alternatyvos būtent ir yra argumentas, kodėl tam tikrais atvejais galima saugiau organizuoti eismą.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Prašau, pateiksiu konkrečią videomedžiagą.

      Pėstiesiems užsidegus žaliam, jie labai greitai sureaguoja ir žengia į važiuojamąją dalį (ko jiems ten tas 5 s žiūrėti):

      Youtube video
      2 sekundės tarp žalio ir išėjimo į gatvę. Savisaugos instinktas reikalautų dar bent vienos sekundės apsidairymui.

      O automobiliai, kai nėra lentelės su žalia rodykle, gauna signalą 1-2 s vėliau ir kol įveikia kelią iki pėsčiųjų perėjos, tai gali užtrukti ir 8 s:

      Youtube video
      Jeigu čia pėsčiųjų srautai visada tokie, tai nematau prasmės lentelės nuėmimui. Ir jei čia T formos sankryža, tai į dešinę praktiškai nesustoję galėtų visi važiuot.


      Tema yra apie lentelę su žalia rodykle, todėl galima kalbėti apie jos privalumus, trūkumus bei alternatyvas. Alternatyvos būtent ir yra argumentas, kodėl tam tikrais atvejais galima saugiau organizuoti eismą.
      Būtent, tam tikrais atvejais, bet yra atvejų, kai be žalios lentelės nė iš vietos. Ir aš visada už naudingas pertvarkas, tik jeigu dideli mašinų srautai nėra aukojami dėl vieno kito pėsčiojo.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Jeigu čia pėsčiųjų srautai visada tokie, tai nematau prasmės lentelės nuėmimui. Ir jei čia T formos sankryža, tai į dešinę praktiškai nesustoję galėtų visi važiuot.
        Ne, čia ne T formos sankryža. Lentelės nėra (jos ir niekada nebuvo, čia nauja sankryža), nes priešpriešinis eismas turi apsaugotą posūkį į kairę su žalia rodykle.

        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Būtent, tam tikrais atvejais, bet yra atvejų, kai be žalios lentelės nė iš vietos.
        Pateik bent vieną pavyzdį, kur be lentelės nė iš vietos. Netikiu, kad nėra saugių alternatyvų.

        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Ir aš visada už naudingas pertvarkas, tik jeigu dideli mašinų srautai nėra aukojami dėl vieno kito pėsčiojo.
        Kuria prasme "aukojami" - dėl nepraleisto, partrenkto ar užmušto pėsčiojo?

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Kaip suprast reikia?
          Na viena iš priežaščiu del ko taip stengiamasi nukabint lenteles yra ta, kad pestieji negali igaut pirmumo teise, nes važioja mašinos. Bet prisiminkim kad 99% visu sankrižu yra senos, t.y žalia sviesa užsidega kartu ir automobiliams ir pestiesiems. Tai panaikinus lentele niekas nepasikeis.

          Lentele įtakoja eisma tik per raudona, kai tuo metu peščiuju einančiu ligiagrečiai išvis neturi but.

          Situacija kai automobilis suka per raudona ir tuo metu užsidega žalia šviesa ir pestisis pradeda, prisiminkim ne tik vairuotojo pareiga praleist pesčiosius, bet ir pesčiuju kad jie turi isitikint saugumu (tuo labiau kad yra ne tik sukantis į dešine, bet ir nespejusieji pravažiot sankriža kol jiems dege žalia šviesa.

          Na o situacijai kai sukantis per žalia šviesa nepraleidžia pesčiosius išvis ne prie ko lentele. Nes jie vadovaujasi žalia šviesa. O vat del ko nepraleidžia čia jau kita tema.

          Apibendrinant noriu pasakyt kad pestieji bus apsaugoti TIK tada kai jiems bus apsaugota "žalia šviesa", t.y automobiliu srautas ir ligegrečiai peščiuju eismas vyks atskirai. Ir tik tada verta nuim lentele.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Pateik bent vieną pavyzdį, kur be lentelės nė iš vietos. Netikiu, kad nėra saugių alternatyvų.
            Panevėžio Molainių - Nemuno gatvių sankryža. Labai gerai suderinta rodyklė su specifiniu ne žalia/raudona principu. Nežinau, kaip rytais, bet piko metu vakare ir šiap dieną pėsčiųjų čia gana mažai, nes Molainių gatvę gana daug kas tiesiog ties Maxima kerta
            Valdymas (jei gerai pamenu):
            1) žalia tik tiesiai Nemuno gatvei;
            2) žalia tiesiai Nemuno gatvei į šiaurę ir į kairę;
            3) žalia Molainių gatvei.
            Ko gero, pati efektyviausia lentelinė sankryža, nes 2/3 fazių labai beveik 80% (apie, mano galva) galimybė saugiai ir niekam netrukdant pravažiuot.

            Kuria prasme "aukojami" - dėl nepraleisto, partrenkto ar užmušto pėsčiojo?
            Gi ne absoliučiai visus numuša Jeigu pėsčiųjų srautas labai mažas, tai platesnėse gatvėse lentelę galima laisvai palikt, nes net KET neįpareigoja praleist išėjusio į priešpriešinę kryptį dviejų juostų vienai krypčiai kely. Būtent paskutinio filmuko sankryžoj tik einantiems nuo rodyklės tereiktų apsidairyt. Galų gale, elementari saugumo salelė tarp 2 ar 3 juostų kelio duotų tik naudos tiek eismui, tiek saugumui.

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
              Ar aš durnas, ar aš rimtai durnas? Tiesiog niekaip nedaeina, kodėl kai pėstiesiems žalias užsidega ankščiau, jie jau įgauna antrą pirmenybę prieš vairuotojus?
              Todėl, kad tada su mašina yra be šansų prašokti (tipo, paspausiu tapkę ir padarysiu posūkį, kol pėstieji dar nespėjo nulipti nuo šaligatvio, arba kaip nors laikysiuos kuo kairiau ir apvažiuosiu, nes jie spės žengti tik porą žingsnių).

              Comment


                Kas kartą Kaune einant į Žalgirio areną iš Akropolio ties Karaliaus Mindaugo prospektu prie Karmelitų bažnyčios kyla ta pati situacija: Pėstiesiems užsidega žalias šviesoforas ir didelis kiekis žmonių (kartais gali būti ir virš šimto žmonių) pradeda eiti per Karaliaus Mindaugo prospektą, o tuo metu atlekia į areną arba Akropolį skubantys vairuotoja ir iš Kaunakiemio gatvės suka į Karaliaus Mindaugo prospektą per žalią rodyklę. Praktiškai kas kartą yra sukeliama avarinė situacija, ir tik laimingo atsitiktinumo dėka iki šiol nėra įvykę didesnės nelaimės. Ne kartą prie manęs minia spėjo sureaguoti, nes daugelis jau žino šią vietą ir prieš pradedant eiti būna atsargūs, bet tai tik laimingo atsitiktinumo dėka.

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  Na viena iš priežaščiu del ko taip stengiamasi nukabint lenteles yra ta, kad pestieji negali igaut pirmumo teise, nes važioja mašinos.

                  Lentele įtakoja eisma tik per raudona, kai tuo metu peščiuju einančiu ligiagrečiai išvis neturi but.
                  Labai užsiciklinom ant pėsčiųjų. Bet gi nepamirškim, kad lentelė negalima ir dėl kitų priežasčių. Citata iš šviesoforų įrengimo taisyklių:

                  Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                  77.1. priešpriešiniam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                  77.2. priešpriešiniam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
                  77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                  77.4. dešinėje esančiam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
                  77.5. ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle posūkiui į dešinę;
                  77.6. įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis posūkiui į dešinę;
                  77.7. į dešinę leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos;
                  77.8. eismo reguliavimo šviesoforais valdymas įrengtas dėl pėsčiųjų ir ypač dėl moksleivių saugumo.
                  78. Būtina įvertinti, ar lentelės su žalia rodykle privalumai kompensuoja šiuos trūkumus:
                  78.1. esant daug eismo juostų ir dideliam eismo intensyvumui, į dešinę sukantiems vairuotojams būna sunku įvertinti visas eismo sąlygas;
                  78.2. kai sankryžoje į dešinę dažnai sukančios ilgos transporto priemonės (sunkvežimiai, autobusai) gali užtverti eismą pėstiesiems bei dviratininkams, šie gali bandyti kirsti kelią per sustojusios ilgos transporto priemonės galą ir tapti netikėta kliūtimi iš priekio atvažiuojančioms transporto priemonėms;
                  78.3. gali būti trukdoma iš priekio atvažiuojančiam ir į kairę sukančiam maršrutiniam transportui, kuriam gali būti sunku pabaigti manevrą į kairę žalio signalo pabaigoje dėl nestabdomo sukančių į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle transporto priemonių srauto;
                  78.4. esant mažai sankryžos zonai į dešinę sukantys sunkvežimiai ir autobusai gali įvažiuoti į dešinėje esančio priešpriešinio eismo važiuojamąją dalį;
                  78.5. kai iš dešinės pusės važiuojantis transportas sankryžoje reguliariai apsisuka.
                  79. Sankryžose, kurias dažnai kerta aklieji, silpnaregiai ir judėjimo negalią turintys žmonės, lentelė su žalia rodykle neturi būti naudojama. Jeigu išimtinais atvejais ji vis dėlto įrengiama sankryžose, kurias dažnai kerta aklieji ir silpnaregiai, turi būti sumontuoti papildomi įrenginiai:
                  79.1. pagalbinė orientacija rasti pėsčiųjų perėją ir stovą su jungikliu;
                  79.2. pagalbinis žalio signalo atpažinimas;
                  79.3. saugi ir tiesi ėjimo trajektorija per kelią.
                  80. Ne gyvenvietėse esančiose sankryžose dėl didelio greičio lentelė su žalia rodykle neturi būti naudojama.


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  Na Bet prisiminkim kad 99% visu sankrižu yra senos, t.y žalia sviesa užsidega kartu ir automobiliams ir pestiesiems. Tai panaikinus lentele niekas nepasikeis.
                  Nesutinku. Vis tiek, kol automobilis pajudės, pėstysis atsidurs perėjoje, tik nebus didesnio atotrūkio lyginant su naujomis sankryžomis.

                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  Apibendrinant noriu pasakyt kad pestieji bus apsaugoti TIK tada kai jiems bus apsaugota "žalia šviesa", t.y automobiliu srautas ir ligegrečiai peščiuju eismas vyks atskirai. Ir tik tada verta nuim lentele.
                  Dalyje sankryžų tai ir daroma.

                  Comment


                    Netgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža. Jeigu sankryža reguliuojama šviesoforo pagalba, tai kaip ji gali būti dar reguliuojama ir kitais metodais? Juk taip galima sugalvoti dar visokių nesąmonių, pavyzdžiui, žalia rodyklė į priekį, žalias kvadratas, leidžiantis važiuoti bet kur, jeigu nieko sankryžoje nesimato ir t.t. Be to, naujos technologijos, davikliai, jutikliai visokie, gali ir taip padėti vairuotojui, kad šis pajudėtų greičiau, nes sankryža tampa protinga, todėl pats kompiuteris padeda srautui, ir dar ta sankryža tampa bendro tinklo dalimi, eismo saugumo lygis kyla į viršų tobulėjant technologijom.

                    Čia grynai sovietinis mąstymas ir ne daugiau, kai dar buvo žmonės atsilikę ir nesuvokė apskritai kas yra kultūra ne tik keliuose, bet ir gyvenime. Iš to ir gimė visokie kelių gaideliai, chuliganai, pažeidėjai. Gal tos rodyklės kažkada ir tiko, kai buvo atsilikęs mąstymas, kai gatvėmis važinėjo keletas automobilių. Dabar gi srautai kitokie, negali vairuotojas visada teisingai nuspręsti. Todėl ir stato tuos šviesoforus, reguliuoja sankryžas. O ta lentelė čia ne pagalba, o tik trukdis. Apskritai turi būti kalbama apie žiedines sankryžas, apie estakadas, apie požemines perėjas. Kažkokios saugios ir rimtos priemonės, o ne uždėti kažkokią lentelę ir ploti, kad pagaliau eismo srautas taps geresnis.

                    Gal tie šalininkai galvoja, kad kamščių nebus? Juk mieste kas kažkiek metrų stovi šviesoforai, jeigu pravažiuosi vieną raudoną su žalios rodyklės pagalba, tai sustosi prie kito, kur degs raudonas ir tiesiai reikės važiuoti. Apskritai toks bukas suvokimas, kad miestas tai greiteklis, o visada reik tik važiuoti. Tai galima pasiekti tik sistema bendra, kai šviesoforai saveikauja tarpusavyje, o ne bandant kvailom priemonėm vienoje ar kitoje sankryžoje taisyti tą eismo srautą. Čia toks sovietinis modelis, kuris netinka šiais laikais. Sisteminio mąstymo nėra, todėl ne tik žmonės žūsta, o ir kamščiai formuojasi. Reik siekti, kad būtų sisteminis požiūris.

                    Comment


                      Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
                      Netgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža. Jeigu sankryža reguliuojama šviesoforo pagalba, tai kaip ji gali būti dar reguliuojama ir kitais metodais?
                      Jeigu tie metodai didina sankryžos pralaidumą, taupo laiką, degalus, gerina ekologiją ir nekenkia eismo saugumui, kodėl negalima jų naudoti?
                      Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
                      Gal tie šalininkai galvoja, kad kamščių nebus? Juk mieste kas kažkiek metrų stovi šviesoforai, jeigu pravažiuosi vieną raudoną su žalios rodyklės pagalba, tai sustosi prie kito, kur degs raudonas ir tiesiai reikės važiuoti.
                      O jeigu žmogus važiuoja į kiemą, kuris yra iškart už sankryžos su rodykle, jam visi kamščiai jau pasibaigia, automatiškai jam už nugaros buvusios mašinos pasistumia keliais metrais į priekį, dalis jų taip pat pasiekia savo kelionės tikslą, kamštis dar sumažėja ir t.t.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Panevėžio Molainių - Nemuno gatvių sankryža. Labai gerai suderinta rodyklė su specifiniu ne žalia/raudona principu. Nežinau, kaip rytais, bet piko metu vakare ir šiap dieną pėsčiųjų čia gana mažai, nes Molainių gatvę gana daug kas tiesiog ties Maxima kerta
                        Valdymas (jei gerai pamenu):
                        1) žalia tik tiesiai Nemuno gatvei;
                        2) žalia tiesiai Nemuno gatvei į šiaurę ir į kairę;
                        3) žalia Molainių gatvei.
                        Ko gero, pati efektyviausia lentelinė sankryža, nes 2/3 fazių labai beveik 80% (apie, mano galva) galimybė saugiai ir niekam netrukdant pravažiuot.
                        Tavo minėta sankryža dabar atrodo taip.

                        Nemuno gatvė link Šiaurės pusės:



                        Nemuno gatvė link priešingos pusės:



                        Molainių gatvė:



                        Siūlau pakeisti eismo organizavimą taip, kad nereiktų lentelės su žaliomis rodyklėmis.

                        Nemuno gatvė link Šiaurės pusės. Dvi juostos tiesiai, trečia - kairę:



                        Nemuno gatvė priešinga kryptimi. Jei jau toks poreikis sukti į dešinę, panašu, kad pirmoje juostoje nestovi važiuojantys tiesiai, tai tikslinga pirmą juostą leisti tik į dešinę:



                        Molainių g. privažiavimas. Atskiri šviesoforai į kairę ir dešinę:



                        Be to, siūlyčiau žiūrint iš Molainių g., pėsčiųjų perėją perkelti iš kairės į dešinę. Tada fazių pasiskirstymas atrodytų taip:

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Tavo minėta sankryža dabar atrodo taip.

                          Nemuno gatvė link Šiaurės pusės:

                          Atvaizdas


                          Nemuno gatvė link priešingos pusės:

                          Atvaizdas


                          Molainių gatvė:

                          Atvaizdas


                          Siūlau pakeisti eismo organizavimą taip, kad nereiktų lentelės su žaliomis rodyklėmis.

                          Nemuno gatvė link Šiaurės pusės. Dvi juostos tiesiai, trečia - kairę:

                          Atvaizdas


                          Nemuno gatvė priešinga kryptimi. Jei jau toks poreikis sukti į dešinę, panašu, kad pirmoje juostoje nestovi važiuojantys tiesiai, tai tikslinga pirmą juostą leisti tik į dešinę:

                          Atvaizdas


                          Molainių g. privažiavimas. Atskiri šviesoforai į kairę ir dešinę:

                          Atvaizdas


                          Be to, siūlyčiau žiūrint iš Molainių g., pėsčiųjų perėją perkelti iš kairės į dešinę. Tada fazių pasiskirstymas atrodytų taip:

                          Atvaizdas
                          Iš tikro visiškai nematau reikalo ten kažką keist vien tam, kad būtų atnaujinta ar nukabinta lentelė. Mašinų prasme judri sankryža, žmonių - nelabai. Juolab perėjos perkėlimas, mano nuomone, stabdytų jau vien raudonos lentelės privalumus šitoj sankryžos, nes gana daug pėsčiųjų nubyra keliai žingsniai toliau (kairėj apie 30m, žiūrint iš Molainių) esančioj perėjoj. Pareikalavimas iš Molainių ten irgi visada bus, kamščiai didesni tik antroj fazėj ir tai tik sukant į kairę, tai čia man viskas gerai

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Iš tikro visiškai nematau reikalo ten kažką keist vien tam, kad būtų atnaujinta ar nukabinta lentelė. Mašinų prasme judri sankryža, žmonių - nelabai. Juolab perėjos perkėlimas, mano nuomone, stabdytų jau vien raudonos lentelės privalumus šitoj sankryžos, nes gana daug pėsčiųjų nubyra keliai žingsniai toliau (kairėj apie 30m, žiūrint iš Molainių) esančioj perėjoj. Pareikalavimas iš Molainių ten irgi visada bus, kamščiai didesni tik antroj fazėj ir tai tik sukant į kairę, tai čia man viskas gerai
                            Sankryžos rekonstrukcija laukia taip ar taip, tad sankryža anksčiau ar vėliau bus atnaujinta. Žmonių nedaug? Puiku! Mano siūlomas dešiniojo posūkio pralaidumas kaip tik į temą.

                            Tau viskas gerai, o kitiems gal ne visiškai? Gal kai tu suki į dešinę į pietų pusę Nemuno gatve, gal kažkas nervinasi iš priešingos pusės sukdamas į kairę, nes tu jam trukdai? Į eismo organizavimą žiūrima kompleksiškai, kad visiems, visų pirma, būtų saugiau, o tik po to pralaidžiau.

                            2 fazėje aš apskritai naikinčiau galimybę apsisukti.

                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Jeigu tie metodai didina sankryžos pralaidumą, taupo laiką, degalus, gerina ekologiją ir nekenkia eismo saugumui, kodėl negalima jų naudoti?
                            "Nekenkia eismui" - subjektyvus klausimas.

                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            O jeigu žmogus važiuoja į kiemą, kuris yra iškart už sankryžos su rodykle, jam visi kamščiai jau pasibaigia, automatiškai jam už nugaros buvusios mašinos pasistumia keliais metrais į priekį, dalis jų taip pat pasiekia savo kelionės tikslą, kamštis dar sumažėja ir t.t.
                            Tokių atvejų mažai ir neverta apie juos kalbėti. Žmogus, laukiantiis sukti į kiemą, nesudarys kamščių ir gali palaukti.
                            Paskutinis taisė dsanto; 2014.01.21, 20:37.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Sankryžos rekonstrukcija laukia taip ar taip, tad sankryža anksčiau ar vėliau bus atnaujinta. Žmonių nedaug? Puiku! Mano siūlomas dešiniojo posūkio pralaidumas kaip tik į temą.

                              Tau viskas gerai, o kitiems gal ne visiškai? Gal kai tu suki į dešinę į pietų pusę Nemuno gatve, gal kažkas nervinasi iš priešingos pusės sukdamas į kairę, nes tu jam trukdai? Į eismo organizavimą žiūrima kompleksiškai, kad visiems, visų pirma, būtų saugiau, o tik po to pralaidžiau.

                              2 fazėje aš apskritai naikinčiau galimybę apsisukti.
                              Gal ir į temą, bet tada tik pagal šviesoforą galės prasukt, o dabar pagal šviesoforą + kai nėra mašinų.
                              Dėl antros pastraipos, tai gal į vakarų pusę? Iš Nemuno pasukt į dešinę link Molainių pagal lentelę nelabai ir įmanoma, nes ten dažniausiai iš abiejų juostų visi tiesiai važiuoja. Juolab jei koks nors lentelinis trukdytų, tai čia ne lentelių, o bukagalvių problema. Lygiai tas pats, kas lenkimas per ištisines, statymas per keturias vietas, akinimas ilgom šviesom, sukimo iš kairės į dešinę ir t.t. Visada atsiras tokių, kurie trukdo.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Gal ir į temą, bet tada tik pagal šviesoforą galės prasukt, o dabar pagal šviesoforą + kai nėra mašinų.
                                Bet pats sakai, kad piko metu neįmanoma pasukti į dešinę, tai lentelė piko metu pralaidumo nepadidina. O ne piko metu nieko neatsitiks, jei ir reikės truputį palaukti. Juk tam yra naktinės programos su trumpa ciklo trukme. Be to, juk kalbame apie pagrindinį kelią, tai ne piko metu žalias signalas pagrinde ir dega pagrindiniam keliui.

                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Dėl antros pastraipos, tai gal į vakarų pusę? Iš Nemuno pasukt į dešinę link Molainių pagal lentelę nelabai ir įmanoma, nes ten dažniausiai iš abiejų juostų visi tiesiai važiuoja. Juolab jei koks nors lentelinis trukdytų, tai čia ne lentelių, o bukagalvių problema. Lygiai tas pats, kas lenkimas per ištisines, statymas per keturias vietas, akinimas ilgom šviesom, sukimo iš kairės į dešinę ir t.t. Visada atsiras tokių, kurie trukdo.
                                Taip, į vakarų. Tada atskiras dešiniojo posūkio reguliavimas su atskiru šviesoforu čia nelabai tinka, nes didelis važiuojančių tiesiai srautas. Tada iš pirmos juostos reiktų, kaip ir dabar, leisti važiuoti tiesiai ir į dešinę. Ar didelis pėsčiųjų srautas dešinėje pusėje pasukus?

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Bet pats sakai, kad piko metu neįmanoma pasukti į dešinę, tai lentelė piko metu pralaidumo nepadidina. O ne piko metu nieko neatsitiks, jei ir reikės truputį palaukti. Juk tam yra naktinės programos su trumpa ciklo trukme. Be to, juk kalbame apie pagrindinį kelią, tai ne piko metu žalias signalas pagrinde ir dega pagrindiniam keliui.
                                  Nelabai įmanoma iš Nemuno į Molainius pagal lentelę, tačiau galima. Atvirkščiai važiuojant situacija visai kitokia. Būtent šitos lentelės pašalinimas būtų gana skausmingas. Dėl Nemuno - Molainių, man visiškai vienodai, nekantrolei gali ir pro Maximą ar degalinę prasukt

                                  Taip, į vakarų. Tada atskiras dešiniojo posūkio reguliavimas su atskiru šviesoforu čia nelabai tinka, nes didelis važiuojančių tiesiai srautas. Tada iš pirmos juostos reiktų, kaip ir dabar, leisti važiuoti tiesiai ir į dešinę. Ar didelis pėsčiųjų srautas dešinėje pusėje pasukus?
                                  Dieną gal kokie 2-3 žmonės vienam ciklui, kartais mažiau. Vakarinio piko metu, suprantama, daugiau, o kaip rytinio - neteko nei karto matyt.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Tokių atvejų mažai ir neverta apie juos kalbėti. Žmogus, laukiantiis sukti į kiemą, nesudarys kamščių ir gali palaukti.
                                    Galima pasakyti, kad nepraleidžia pesčiųjų taip pat mažai "vairuotojų", todėl neverta apie tokius vairuotojus kalbėti. Na o dėl kamščių nesudarymo esate, IMHO, neteisus - kiekvienas leidžiamojo signalo laukiantis automobilis yra kamščio dalis.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Nelabai įmanoma iš Nemuno į Molainius pagal lentelę, tačiau galima. Atvirkščiai važiuojant situacija visai kitokia. Būtent šitos lentelės pašalinimas būtų gana skausmingas. Dėl Nemuno - Molainių, man visiškai vienodai, nekantrolei gali ir pro Maximą ar degalinę prasukt

                                      Dieną gal kokie 2-3 žmonės vienam ciklui, kartais mažiau. Vakarinio piko metu, suprantama, daugiau, o kaip rytinio - neteko nei karto matyt.
                                      Taigi lentelė iš Nemuno gatvės į Molainių kamščių nesumažina, nes tiesiai važiuojantys užima abi eismo juostas. Pėsčiųjų nėra daug, tad pasukti į dešinę per žalią nesudaro problemų.

                                      Lentelė iš Molainių gatvės į Nemuno gatvę iš esmės padidina pralaidumą, kai iš Nemuno gatvės sukama į kairę į Molainių gatvę. Kitoje fazėje - kai Nemuno gatve važiuoja tiesiai į pietus, ji pralaidumo iš esmės nepadidina. Taigi, kiek susidariau nuomonę dėl srautų, perliminariai siūlyčiau tokį fazių pasiskirstymą kaip alternatyvą lentelei (posūkis į dešinę iš Molainių gatvės būtų net trijose fazėse):

                                      Comment


                                        Man baisiai įdomu, čia tamsta brėžinius braižo?

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Man baisiai įdomu, čia tamsta brėžinius braižo?
                                          Jeigu nuo to tik aiškiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X