Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O būtinai kažkas turi žūti ar būti sužeistas, kad užsiimti pertvarkomis? Jau čia ne vieną karta minėti visi faktoriai kuo tos rodyklės nėra priimtinos ir tai apima ne tik tiesioginį pavojų pėstiesiems, bet ir eismo reguliavimo principus.
    Tai gal sakau reikia tvarkyti ten kur iš tiesų žūva žmonės, o net ten kur lengviausia pliusiuką užsidėti ir jeigu saugaus eismo inžinieriai tik tuo ir sugeba užsiiminėti (dėtis pliusiukus), tai ir toliau Lietuva liks pirmaujanti šalis šioje juodoje statistikoje.
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
      Tai gal sakau reikia tvarkyti ten kur iš tiesų žūva žmonės, o net ten kur lengviausia pliusiuką užsidėti ir jeigu saugaus eismo inžinieriai tik tuo ir sugeba užsiiminėti (dėtis pliusiukus), tai ir toliau Lietuva liks pirmaujanti šalis šioje juodoje statistikoje.
      Reikia dėti ir mažus, ir didelius pliusus, nes iš jų gaunamas didžiulis pliusas.

      Žaliosios šviesoforų rodyklės: vienose sankryžose dings, kitose – atsiras

      Galime nuraminti pasipiktinusius vairuotojus – masiškai žaliosios rodyklės naikinamos nebus, o priklausomai nuo saugumo sąlygų, automobilių ir pėsčiųjų srautų kai kuriose sankryžose gali būti įrengiamos ir naujos.

      Įdomu, kad pačios diskusijos pagrindu šį kartą tapo pavėluota reakcija į 2012 m. gegužės 1 d. įsigaliojusias naujas kelių šviesoforų įrengimo taisykles, taip pat ne visai teisingas jų interpretavimas.

      Kaip teigė Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abukauskas, žaliųjų rodyklių įrengimo apribojimai visuomenėje sulaukė pernelyg aštraus atgarsio. Anot jo, žmonės ėmė manyti, kad jos bus masiškai naikinamos. Iš tiesų naujose taisyklėse tėra nurodytos sąlygos, kurioms esant rodykles bus draudžiama įrengti.
      Šaltinis: Balsas.lt

      http://www.balsas.lt/naujiena/724002...kitose-atsiras

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Kas ką nori, tas tą mato. Eismo inžinieriams geriau matyti.
        Eismo inžinieriai nemoka įjungti vaizduotės ir negali suprasti, kad galima virš posukio trajektorijos pakabinti dar vieną daviklį, kuris fiksuotų pagal lentelę sukančias mašinas, o į komputerinę programą įrašyti dar vieną signalų reguliavimo sąlygą.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Ministerija: įrengiant lenteles su žalia rodykle reikia įvertinti, ar privalumai kompensuoja galimus trūkumus

          Susisiekimo ministerija atkreipia projektuotojų ir eismo dalyvių dėmesį, kad nuo 2012 m. gegužės 1 d. įsigaliojusios Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės tikrai nedraudžia visais atvejais įrengti tvirtinamų ties raudonu šviesoforo signalu lentelių su žalia rodykle, nukreipta į dešinę. Taip pat šios taisyklės nenustato naikinti lenteles esamose sankryžose.
          Šaltinis:
          http://auto.delfi.lt/patarimai/minis....d?id=61022295

          Comment


            Sveiki, labai prašau, gal galite padėti paaiškinti tokius, galima sakyti, kasdieninius variantus. Pagal kurias taisykles važiuojama šiais trim atvejais?
            1) Į kurias eismo juostas galima įsukti mėlynam automobiliui? Ar raudonasis gali sukti į pirmąją, jeigu mėlynasis suka į antrąją?

            2) Mėlynasis apsisuka pagal žalią rodyklę juodame fone. Tas pats klausimas dėl jo judėjimo juostomis...
            3) Irgi dėl judėjimo juostomis neaišku...


            Ir pagal kurias taisykles paaiškinsite šį judėjimą?

            Comment


              Atsakyciau taip:
              1) ir 2) raudonam dega raudona lempa, jis privalo praleisti visus konfliktuojancius, tame tarpe ir melyna;
              3) geltonas gali sukti tik i pirma juosta, reiska antra lieka laisva, melynas gali ja pasinaudoti.
              4) melynas nieko neprivalo, jam dega raudonas, tiesiai vaziuoti negalima, stovi laukia zalio.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                3) geltonas gali sukti tik i pirma juosta, reiska antra lieka laisva, melynas gali ja pasinaudoti.
                O čia pagal kokią taisyklę geltonas gali sukti tik į pirmą juostą?

                Dar toks atvejis, kai vienu metu užsidega žalios rodyklės, tai kas ką turi praleisti?

                Comment


                  Parašė klaustukas Rodyti pranešimą
                  ...kas ką turi praleisti?
                  Projektuotuojas kuris suprojektavo tokia sankryza turi praleisti psichiatrinei ligoniniei keleta savaiciu...
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė klaustukas Rodyti pranešimą
                    O čia pagal kokią taisyklę geltonas gali sukti tik į pirmą juostą?

                    Dar toks atvejis, kai vienu metu užsidega žalios rodyklės, tai kas ką turi praleisti?
                    Atvaizdas
                    Apsisukantis turi praleistį sukantį į dešinę, panaši situacija yra prie Spaudos rūmų.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė klaustukas Rodyti pranešimą
                      O čia pagal kokią taisyklę geltonas gali sukti tik į pirmą juostą?
                      Jei laisva pirma juosta, vairuotojas privalo vaziuoti ja...
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Apsisukantis turi praleistį sukantį į dešinę, panaši situacija yra prie Spaudos rūmų.
                        Kadangi sukantysis į dešinę jam yra iš dešinės? ("Dešinės rankos taisyklė")

                        Jei laisva pirma juosta, vairuotojas privalo vaziuoti ja...
                        Čia pagal tai?
                        125. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Projektuotuojas kuris suprojektavo tokia sankryza turi praleisti psichiatrinei ligoniniei keleta savaiciu...
                          Netiesa. Mėlynasis turi praleisti raudonąjį pagal dešinės rankos pirmumo taisyklė. Mėlynasis, įpusėjęs atlikti manevrą, pastebi, kad raudonasis automobilis yra jam dešinėje, todėl turi pristabdyti automobilį arba visai sustoti.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            O kaip dėl sukimo į kairę sankryžose, kai yra dvi eismo juostos? Iš antros sukant į kairę reikia į antrą ar pirmą įvažiuoti?

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Netiesa. Mėlynasis turi praleisti raudonąjį pagal dešinės rankos pirmumo taisyklė. Mėlynasis, įpusėjęs atlikti manevrą, pastebi, kad raudonasis automobilis yra jam dešinėje, todėl turi pristabdyti automobilį arba visai sustoti.
                              Tokie variantai yra dėl neapgalvotai suprojektuotų šviesoforų sankryžose, nes tai sukelia konfliktines situacijas, kurios tiesiogiai neapibrėžtos KET.
                              Situacija sudėtinga, tačiau lyg ir teisingai pasakyta. Remiantis:
                              167 - Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
                              Pagal ją jie turi praleisti vienas kitą. Kadangi kažkuris vis tiek turi pravažiuoti pirmesnis:
                              120 - Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o važiavimo tvarka šiose taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.
                              Tačiau yra ir kabliukų. Tvarka taisyklėse kaip ir aptarta, tik dėl pačios sankryžos ta tvarka netinka. O vairuotojai neturi priemonių objektyviai nustatyti kokie signalai dega kitiems vairuotojams.

                              Parašė klaustukas Rodyti pranešimą
                              O kaip dėl sukimo į kairę sankryžose, kai yra dvi eismo juostos? Iš antros sukant į kairę reikia į antrą ar pirmą įvažiuoti?
                              Čia jau priklausomai kiek eismo juostų yra už sankryžos. Jeigu sukama iš dviejų eismo juostų ir už sankryžos irgi yra dvi, tuomet iš kairiausios juostos sukama į kairiausia, o iš kitos - dešiniąją (pirmąją). Reikia nekliudyti gretima juosta važiuojančiam ir neužimti jo juostos:
                              113 - Reikia sukti taip, kad įvažiuodama į važiuojamųjų dalių sankirtą ir išvažiuodama iš jos transporto priemonė neatsidurtų priešpriešinio eismo juostoje. Jeigu sukti leidžiama keliomis eilėmis, vairuotojas privalo sukti taip, kad nekliudytų sukančiajam gretima eile.

                              Comment


                                O jeigu sukama į kairę iš vienos juostos, o už sankryžos dvi yra?

                                Comment


                                  Parašė klaustukas Rodyti pranešimą
                                  O jeigu sukama į kairę iš vienos juostos, o už sankryžos dvi yra?
                                  Tokiu atveju reikia į pirmąją, dešiniąją juostą.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Na, mums instruktorius aiškino, kad darant posūkį tiek į kairę, tiek į dešinę galima įsukti į bet kurią juostą, tik svarbiausia netrukdyti kitiems (pvz.: jei sukame į dešinę ir paskui iškart mums reikia į kairę, galima įsukti į kairiausiąją juostą). Tas pats galioja ir tada, kai pirma juosta už sankryžos užstatyta automobiliais, tada iškart galima sukti į antrąją.
                                    Aišku, jei nėra kliūčių, reiktų stengtis laikytis dešiniojo krašto.

                                    Comment


                                      Parašė klaustukas Rodyti pranešimą
                                      O jeigu sukama į kairę iš vienos juostos, o už sankryžos dvi yra?
                                      Per daug sudėtingai į viską žiūri Įprastai sukama į pačią dešiniausią juostą (dėl saugumo, jei dar kas nors tuo pat metu atliktų manevrą, ir patogumo), bet taisyklės, jei toje vietoje nėra kitaip nustatančių eismą kelių eismo ženklų, tai nedraudžia sukti ir į antrąją juostą.

                                      Kita vertus, reikia atsiminti, kad reguliuojamoje sankryžoje (šviesoforu) negalima persirikiuoti (nesvarbu, važiuojant tiesiai, ar atliekant posūkį).
                                      Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                                      Na, mums instruktorius aiškino, kad darant posūkį tiek į kairę, tiek į dešinę galima įsukti į bet kurią juostą, tik svarbiausia netrukdyti kitiems (pvz.: jei sukame į dešinę ir paskui iškart mums reikia į kairę, galima įsukti į kairiausiąją juostą). Tas pats galioja ir tada, kai pirma juosta už sankryžos užstatyta automobiliais, tada iškart galima sukti į antrąją.
                                      Aišku, jei nėra kliūčių, reiktų stengtis laikytis dešiniojo krašto.
                                      Taip, tai tiesa. Bet jei į dešinę ar kairę galima sukti iš dviejų juostų, tai sukant iš pirmosios iškart sukti į antrąją nepatartina, nes galima susidurti su automobiliu, sukančiu iš antrosios juostos į antrą juostą.
                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Tokiu atveju reikia į pirmąją, dešiniąją juostą.
                                      Reikia, bet nebūtina Nes tai priklauso nuo situacijos.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.04.14, 14:17.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė klaustukas Rodyti pranešimą
                                        Dar toks atvejis, kai vienu metu užsidega žalios rodyklės, tai kas ką turi praleisti?
                                        Atvaizdas
                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Projektuotuojas kuris suprojektavo tokia sankryza turi praleisti psichiatrinei ligoniniei keleta savaiciu...
                                        Sutikciau su sio teiginiu.

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Apsisukantis turi praleistį sukantį į dešinę, panaši situacija yra prie Spaudos rūmų.
                                        Taip, bet čia labai lengva sprest iš paveiksluko kai tiksliai žinai kokie signalai dega abiem vairuotojams. Bet kai esi melyno automobilio vietoj, kaip sužinot kokia pirmumo teise turi raudonas automobilis? Ar jam dega zalias signalas/rodykle ar jis suka per lentele su žalia rodykle? Nes skirtingais atvejais butu ir kitas prioritetas. Pvž: Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankriža. Apsisukantis ant žalios rodykles atvažiave nuo Pedagoginio žiedo turi žiuret ant kokio signalo suka i dešine atvažiave iš Linkmenų g. Ar tai žalias signalas ar lentele su žalia rodykle.

                                        Comment


                                          Grižtant prie temos..
                                          Man atrodo kad nuemus lenteles ir patiem pestiesiems turetu but sunkiau pereit gatve.. Paimkim toki pvz:
                                          Sankriža su lentele. Dega raudonas signalas. Penkios mašinos nori pasukt i dešine. Dvi praledžia pesčiosius kuriems dega žalias signalas ir pasuka. Atlekia trečias erelis kuris nepraledžia (kuom yra argumentojamas lenteles blogis) ir suka į dešine. Like du atlieka manevra per žalia švesoforo signala.

                                          Sankriža be lenteles. Dega raudonas signalas. Penkios mašinos nori pasukt i dešine bet laukia leidžiančio signalo. Signalas užsidega ir visos jos nori pasukt kol dega žalias signalas. Spekyt ar šio atveju atsiras daugiau norinčiu praleist pesčiuosius? Ar vairuotojai nepaisant pesciuju nores greičiau pasukt? Tai kame čia saugumas??? O kol šie bande pralist tarp pesciuju, dar privažiavo pora automobiliu kurie su nekantrumu laukia savo eiles..

                                          Aš vienareikšmiškai už lenteles.

                                          Bet už tokias kaip prie viaduko kur iš Konstitucijos pr. sukt i Laisves pr. reikia kažkam galva nusukt. Pesčiuju vietoj aš ten bijočiau pereidinet gatve. Sustoji praleist, o žiurek atlekia kažkas gretima juosta..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X